Ik heb meermaals verzocht om een datum waarop ik kon, maar dit kon noch per email noch telefonisch geregeld (ik kon alleen telefonisch mijn data doorgeven en dan zou het doorgegeven worden en ging het vervolgens 5x mis). Afijn, een half jaar verder kwam er een monteur Deze was er 5 minuten en kostte 75 Euro voor een keuring die niet uitgevoerd is omdat de monteur dacht (let op; niet zeker wist) dat de ketel verkeerd was geinstalleerd. Als ik dit verholpen heb, kan ik nog een keer 75 Euro betalen voor een keuring. Dat is wel erg duur en erg klantonvriendelijk. Ik zou NIET aan die bedrijf beginnen.
DE monteurs komen niet op tijd ,afspaken komen niet na
de geplaaste ketel hangt scheef niet waterpas en expansie vat hang aan een schroef en handt daar door scheef de andere schroefen zijn loos gewoon slordig werk dit bedrijf moet de vergunning worden ingenomen zo slecht werk.
Ze zijn erg sloom per e-mail maar via de telefoon is het contact wel veel soepeler en wordt je ook gelijk geholpen. We wilden graag een onderhoudsbeurt overslaan omdat we net een nieuwe ketel hadden namelijk, ging verder prima hoor maar als iemand anders ook contact wil opnemen met Feenstra, doe dat dan per tel.
Alarminstallatie laten installeren door Feenstra, best een complex systeem, onze hele meterkast zit vol met allerlei bedrading, toeters en bellen. Hadden de eerste weken nog wel wat dingen wat haperde maar dit werd gelijk opgelost door een monteur. Nu werkt alles heel fijn, toppers bij Feenstra.
Op zich is Feenstra een prima bedrijf om je energie vandaan te halen, ze hanteren redelijke prijzen en er is op wat kleine dingetjes na, die je altijd hebt met energie, nog nooit iets ernstigs aan de hand geweest dus wat dat betreft hebben wij niets te klagen over Feenstra energie.
Het enige wat wel iets beter zou kunnen, is de service, deze vind ik aan de trage kant.
Als je een vraag hebt, dan duurt het af en toe behoorlijk lang voordat ze je hier over contacten met advies of met antwoorden en dat vind ik niet kunnen.
Wanneer je een klantenservice hebt, dan vind ik dat deze ten alle tijde voor je klaar moeten staan en vragen moeten kunnen beantwoorden, in ieder geval onder kantoortijden.
Dat is hier niet het geval, dus dat is het enige minpunt wat ik voor Feenstra heb.
Ik ben geen voorstander van dit soort bedrijven. Ik heb respect voor mensen die kleinere bedrijven willen helpen en daarom hier voor kiezen maar ik ben niet zo iemand.
Ik heb niet zo veel geld over dat ik dat geld hier in wil steken, dat geld spaar ik liever voor mijn kinderen dus dan kies ik toch voor de goedkopere energie leveranciers.
Misschien ooit, als ik de loterij win, dan kan ik ook meer geld in lokale bedrijven steken.
Feenstra is een keurig en goed lokaal bedrijf die je waar geeft voor je geld, zonder dat je bang hoeft te zijn afgezet te worden.
De bedragen die zij hier vragen, dat is het geld wat zij nodig hebben om rond te komen met alles en de apparatuur en dergelijke te betalen, maar veel meer ook niet.
Ze komen altijd keurig op tijd opdagen en maken zelfs een afspraak met je als je dit zelf bent vergeten binnen een bepaalde periode, ik hou hier zelf heel erg van.
Zelf ben ik bakker in een klein dorp, dus ik weet hoe afhankelijk je van je buurtgenoten bent als je een lokaal bedrijf hebt, daarom probeer ik anderen die dit ook hebben ook altijd te steunen door daar naartoe te gaan in plaats van naar de groothandelaren.
Ik ben het hier wel mee eens en ik vind ook zeker dat je lokale bedrijven zoveel mogelijk moet steunen om er voor te zorgen dat zij kunnen blijven bestaan, maar dat moet wel enigszins haalbaar zijn binnen je te besteden budget.
Ik probeer dit waar mogelijk te doen, maar bij grote dingen als bijvoorbeeld de energie ga ik toch naar de groothandelaren omdat ik daar te veel prijsverschil in kon vinden en ik kan nou niet zeggen dat we het thuis zo breed hebben dat we veel geld over hebben om dit soort dingen te steunen.
Maar, als het kan, had ik het dus zeker gedaan en ik vind het ook echt top van jou dat jij hier ook zo in staat.
Absoluut, ik ben het helemaal met je eens en ik support ook zo veel mogelijk lokale bedrijven waar ik kan.
Je moet met elkaar toch de gemeenschap bij elkaar houden en als je dit niet doet dan gaan deze bedrijven allemaal failliet, dan klagen mensen ineens wel anders als ze 20 km moeten rijden naar de dichtsbijzijnde bakker of slager voor hun boodschappen en andere levensmiddelen.
Maar aan de andere kant moeten die bedrijven dit wel verdienen, als het slechte kwaliteit is, dan ga ik er niet heen, hoe graag ik de lokale bedrijven ook wil helpen er zit voor mij wel een grens aan.
Dit zijn de beste dienstverleners van april 2025.
Er zijn 6 reviews geschreven over Feenstra op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.