Yes, één klant erbij! Had 2 jaar lang Viaplay maar dat ze nu meerdere reclameblokken tijdens de race hebben kan echt niet. Ik was gewoon geirriteerd terwijl ik rustig de race aan het kijken was, Viaplay schaam je dood. F1 TV Pro al geprobeerd omdat je daar gratis gebruik van kan maken als Viaplay klant en zij hebben dus gewoon geen reclame. Daarbij is het ook nog goedkoper ook. Ik heb daarom dus F1 TV Pro aangesloten.
Toch maar weer Viaplay genomen, abonnement met reclames dit keer.... Krijg je dus gratis F1 Pro erbij waar we met een andere televisie op kijken (zonder reclame trouwens!!!) dus dat is fijn. Helaas moesten we alles opnieuw activeren op het account wat helemaal mis ging. Het werkte pas toen we alles gingen uitloggen, zelfs andere browser geopend en toen lukte het koppelen gelukkig wel. F1 TV pro top dat jullie geen reclames tonen wat Viaplay helaas wel doet dus vandaar de 5 sterren. En ook de mogelijkheid om op meerdere televisies tegelijk te kijken. Zou Viaplay zelf moeten doen vind ik voor zo'n hoge prijs maar oké, dan maar zo.
Zondag 10:00 16-02 mailtje gemist om te verlengen (hebben gewoon automatisch verlengen). maandag 10:00 17-02 mailtje dat het abo is opgezegd. Eerst google play gecontacteerd was buiten hun macht (zei wel dat ze ons waarschijnlijk meer willen laten betalen. Daarna F1tv eerst alles afschuiven naar google play daarna niks meer voor ons kunnen doen. Ga geen 142 euro betalen ipv 94. We hadden nog 64 euro vorig jaar 94 is al een belachelijke verhoging.
Had eed een abonnement voor €64 krijg een aantal dagen geleden een mail dat ik 2 dagen de tijd om te voor een bedrag van € 94 met een link om te verlengen. Deze link werkt niet. Heb contact gezocht met F1tv ,helaas geeen gehoor. Twee dagen later een mailtje dat ik niet had verlengd en dat mijn abonnement was opgezegd. Niet door mij maar door F1tv. Na veel heen en weren kon ik onderaan de mail via Google een maand abonnement afsluiten voor € 11 per maand. Voel me flink benadeeld door F1tv na zoveel jaren trouwe klant. Een schnde om mensen van een contract af te krijgen
Hier hetzelfde zondag een mail om te verlengen (niet gezien) en maandag abo opgezegd door f1tv. Eerst google playstore geraadpleegd die zei al van waarschijnlijk om je aan een duur abo te krijgen. Daarna totaal geen medewerking van F1tv. Eerst nog proberen het af te schuiven op google. Daarna niks meer van zich laten horen.
Ik ontving een mail dat mijn abo automatisch zal worden verlengd voor 64,99.
Prima, dat vind ik goed. Dagen daarna ontving ik plots een mail dat de abo prijs wordt verhoogd naar 94,99. Maar ik had dus al een duidelijke bevestiging/toezegging ontvangen dat de prijs 64,99 zou zijn. Geen idee wat er nu betaald zal gaan worden.
Bij mij net afgeschreven 94.99 neuri dus dat zal het zijn.
Kijk al jaren formule 1 via F1TV Pro. Krijg 3 januari 2025 een mail dat er 4 februari €64.99 van mijn rekening gaat. Bedrag wat ik altijd betaal. Krijg 5 januari 2025 een mail dat ze het gaan verhogen naar €94.99. Zonder pardoes dus. Dit is reinste oplichterij!
Ik vind voor een matige service en niet eens een fatsoenlijke tv app de prijs op jaarbasis verhogen met 30 euro echt belachelijk. Ik heb dan ook opgezegd. Hoe durven ze het ervoor te vragen?
Ik heb een jaar lang zonder technische problemen alles kunnen kijken voor €65. Heel veel extra content mbt techniek, strategie. Leuke pre- en after shows. En ben je het opgeklopte enthousiasme van de Nederlandse commentatoren beu dan heb je bv ook nog Engels commentaar, die er nog een schepje bovenop doen.
Wat een vreselijke kut app, ik ben weer terug naar viaplay. Ze mogen dat geld in hun kanaal douwen. Viaplay is ook niet alles maar ziggo is helaas niet meer beschikbaar.
In een jaar naar dubbel tarief! Niet uit te leggen. Marketingtruc. Okay! Kwaliteit beeld en snelheid is goed. Maar het geluid is heel beroerd. Niet in technische zin. Maar door het slechte commentaar van viaplay. Vervelende mannetjes met slecht verslag. Tussen de kwalificaties lopen er vaak drie geluidsporen door elkaar. Onsamenhangend commentaar van 6+ commentaren. Heel slecht ingekocht door F1 TV. Zonder commentaar viaplay een veel betere waardering.
Denk je even rustig de kwalificatie te kijken van Formule 1... Krijg ik de hele tijd error code BM2101 op mijn iPhone. Kan er ook weinig tegen doen. Heb super snel internet dus spijtige conclusie dat deze app slecht werkt. Op de computer (via de browser) werkt het wel goed. Helaas is er ook geen TV app dus dan moet ik het altijd op de computer kijken? Slecht!
Mmmm op mijn TCL TV gewoon een app in de store, en werkt perfect
Je kun je abonnement niet opzeggen.
Hier wordt maanden lang niet inhoudelijk op gereageerd.
Je krijgt alleen maar geautomatiseerde mailtjes dat het in behandeling is en daarna vragen of je tevreden bent.
Wel betaald maar geen F1tv veel mails nooit opgelost! geen geld terug slechte service. F1tv geeft Apple de schuld en Apple vertelt mij dat ik bij F1tv moet zijn
Er moest geld bij, van 65 naar 95. Niet leuk maar was enthousiast over F1PRO. Krijg ik later bericht problemen met afschrijving, en “no worry”. Wel worry, terwijl ik mijn creditcardnummer wilde aanpassen lag mijn abonnement er al uit. Kon nu voor 142 afsluiten. Heel veel mails gestuurd over dit onrecht, komt er op neer bekijk het maar. Oké, einde F1PRO en ik. Het internet staat er vol van, dit is dus opzet. Er zijn andere manieren om F1 te kijken. Hoop dat deze club zelf de rekening hier van krijgt.
Van €65 per jaar naar €11,99 in maand. Ik ben een F1 tv pro gebruiker van het eerste uur. Nooit echt problemen gehad met de app, alleen dat het even duurde voordat je scherp beeld had. Maar dat duurde maar een paar tellen. Echter dat ik nu zo'n belachelijk bedrag zou moeten betalen voor 2 á 3 race weekend per maand en het liefst duwen ze ook VIA play door je strot. Wat ik kwalijk vind is dat je niet de gelegenheid krijgt op voor €95 per jaar nog je abonnement te verlengen. In mei stopt mijn abonnement en dan zijn ze mij ook gelijk kwijt. Ik vertikt het. Dan maar geen F1. Een paar geleden ook de MOTO gp gedag gezegd. Ga zelf wel rijden. Hopelijk zeggen meerdere mensen het abonnement op om een statement te maken.
Net contact gehad met iemand van F1 tv pro over dat mijn abonnementsgeld van 65 naar 95 € gaat.
Dit is maar liefst 50% verhoging. Het vreemde is dat iemand die bij mij in het dorp woont gewoon €65,- blijft betalen voor dit seizoen. Ze meten in cm en inches.
Mijn automatische incasso van de creditkaart staat nog gewoon op 65 en wordt midden maart 2024 afgeschreven.
Klantenservice zegt dat de email leidend is qua tarief.
Er is mij toegezegd dat iemand van de supervisors contact met mij gaat opnemen via de mail. Het zal mij benieuwen. Als het antwoord niet naar mijn tevredenheid is dan zijn ze een klant kwijt.
Zijn er meer mensen die een soortgelijke ervaring als mij hebben?
Sinds oktober 2023 heb ik geen enkele live uitzending meer kunnen kijken. De ondersteuning van F1 TV is waardeloos, ze stellen tekens dezelfde vragen en het probleem wordt maar niet opgelost. Op mijn verzoek om compensatie gaat F1 TV niet in en daarom heb ik besloten om het abonnement beëindigen.
App werkt niet
WAARDELOOS!!!
Alle systemen zijn ge-update maar dan nog werkt de app niet.
Start vd race meest cruciale moment en dan alleen maar errors. Waar heb je dat abonnement voor? Niets werkt zowel op iPad als op iPhone niet of welk ander device dan ook. En wel abonnement kosten incasseren. Ik wil mijn geld terug!!
Zowel bij ons als bij buren werkt de app niet!
In de zomer lukte het vaak ook al niet goed om de race goed in beeld te krijgen. Nederlands commentaar bij de wedstrijd was niet te selecteren
App is waardeloos
Waar betaal ik voor?
Ik wil mijn geld terug
Zeker van de maand september en oktober !!!
Het enige wat je hoeft te doen als je de uitzendingen van Viaplee zat bent
Neem een abbo op F1tvpro, stream tijdens de race, kwali en de vt's de grandprix radio van Olaf Mol En je hebt weer F1 op nivo met commentaar van Olaf mol en Jack Plooij.
Heerlijk gewoon!!! Echt een aanrader.
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 19 reviews geschreven over F1 TV op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.