1 ster is nog te hoog gegrepen.
Erg slecht contact gehad via klantenservice van essent. Medewerker was onbeschoft, liet mij niet uitpraten en kwam over alsof het hem niks interesseerde. Daarnaast nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag.
Na 19 jaar klant te zijn geweest had ik anders verwacht van essent. Nieuwe klanten betalen een aanzienlijk lager bedrag, en thuisvoordeel is ook een wassen neus.
Zelfs met 10% korting ben ik (nog wel) duurder uit dan nieuwe klanten. Laat staan bij andere leveranciers.
Ook viel het me op dat variabele tarieven erg selectief zijn. Weinig transparantie !
Per 13 oktober krijg ik energie van een andere partij.
Puur uit interesse want ben wel klaar met Essent maar waarom krijgen huidige klanten van Essent een verlengaanbod die een stuk hoger ligt dan wanneer je een nieuwe klant bij ze bent?! Als ik ben ingelogd bij Essent krijg ik dus het verlengaanbod, die vrij hoog was dus ik ging even op onderzoek uit. Logde per ongeluk uit en toen ik precies dezelfde gegevens invoerde, zag ik dat een nieuwe klant 10% +- goedkoper uit is op gas en energie. Is dit een soort oplichting? Nu ga ik dus weg bij Essent, hadden ze me beter gewoon het beste tarief kunnen geven, dan was ik gebleven namelijk. Heel raar dit.
Geen vast contract meer bij Essent als je meer dan 4000kWh op jaarbasis teruglevert. Ik vond het al gek en had het er nog over gehad met familie en deze stelden ook dat sommige geen verlengaanbod hebben gehad, terwijl anderen juist zeiden dat er wel een nieuw contract voor ze klaar lag. Dus heb even een chat gestart op Essent.nl en de mevrouw genaamd Anna stelde:
Ik heb even gekeken voor u en zie dat u terug levering boven de 4000kWh op jaarbasis en op dit moment hebben we alleen nog het variabele overeenkomst voor deze klanten
Dus... Als je flink hebt geïnvesteerd in zonnepanelen, dan kan je geen vast contract nemen op dit moment. Ze stelt nog dat ze ermee bezig zijn maar dat ze niet kan zeggen hoe lang dit gaat duren. Lekker dan. Zo'n grote energieleverancier die je in de kou laat staan.
Aanvulling:
Ik heb dus 3.000kWh teruggeleverd afgelopen jaar. Waardoor ik dus onder de 4000kWh zit en ik gewoon een vast contract moet krijgen... Anna gaat navraag doen en ik krijg binnen 5 werkdagen een e-mail met de conclusie. Had nog een printscreen meegestuurd waarop dus in de Essent interface duidelijk te zien is dat ik 3.000kWh heb teruggeleverd en toen zei ze ook: dat is wel gek en ze gaf me gelijk. We gaan het zien!
Heeeeel raar: Op aantal sites zou Essent goed scoren als Energieleverancier. Maar als je andere sites bezoekt met reviews ( ECHT ONAFHANKELIJKE) en de persoonlijke verhalen leest van klanten, weet je dat je te maken hebt met een meedogenloos en kil commercieel bedrijf. Klanten worden aan het lijntje gehouden, opdringerig benaderd en zelfs geschoffeerd. Informatie bewust achtergehouden als dit in het voordeel van Essent is. Geld waar klanten recht op hebben pas terugbetaald als het Essent uitkomt. Of gewoon niet.
Bij vrijwel iedere energieleverancier is een klant een nummertje. Niets meer en niets minder. Is niet perse alleen bij Essent, heb het overal al meegemaakt. Ze denken alleen aan hun eigen portemonnee. Welkom in de grote mensen wereld... :-)
Lees veel negatieve ervaringen over Essent maar daar ben ik het oprecht niet mee eens. Gewoon een prima energieleverancier die precies doet wat je van ze verlangt.... Heeft precies dezelfde interface trouwens als Energiedirect.nl waar ik voorheen bij zat. Heb tot en met maart 2024 een vast contract bij Essent, daarna gaan we wel weer zien hoe de prijzen er voor staan. Ben wel erg benieuwd of ze nog iets gaan doen aan het prijsplafond of überhaupt de rentes op energie verlagen. Maar over Essent valt echt niks te klagen. Ook mooi om te zien dat je de teruglevering mooi kan inzien (wat je opwekt met je zonnepanelen).
Gevraagd om een adres eraan toe te voegen.....niet gedaan en bereikbaarheid is een drama... en heb je eens een aan de lijn, is die buitenlandse onduidelijke aan de lijn en een complete aanfluiting....ze begrijpen helemaal niets en stoppen dan gewoon het gesprek, wat een DRAMA PERSONEEL...gelijk over gestapt en hopelijk gaan ze kapot daar bij Essent.
"Zeer ontevreden"! In de familie betaald de ene helft minder aan kwh en m3... Prijzen verschillen sterk per klant. Totaal onbereikbaar, vaak uitvallen Essent app. Al 20+ jaar klant. Deze keer ga ik 100% overstappen wanneer dit is afgelopen. Jullie zeggen slim in te kopen 1 euro per Kwh en 3 euro m3 ondanks de prijsplafond. Je gebruikt veel minder en betaald veel meer.
Ik gebruik stroom en gas van Essent. De overstap destijds was erg eenvoudig en Essent regelde eigenlijk alles. Essent zorgde er ook voor dat mijn oude contract opgezegd werd. Ik heb ook niet zonder stroom of gas gezeten. Destijds was ik niet tevreden met mijn oude energieleverancier. Daarom ben ik overgestapt naar Essent en daar heb ik nog steeds geen spijt van. Ik ben een hele tevreden klant. Essent is gewoon een oerdegelijk bedrijf. Je weet precies waar je aan toe bent en je kunt altijd op ze vertrouwen. Goede service en ze hebben genoeg personeel omdat het een groot bedrijf is.
Ik zit te denken om misschien zonnepanelen te nemen. Ook kan je het huis beter laten isoleren door Essent. Ook zonnepanelen kan volgens mij via Essent geregeld worden. Hier heb ik mij nog niet heel erg in verdiept, maar dat ga ik binnenkort zeker doen.
Als je zonnepanelen wilt nemen is Essent waarschijnlijk niet de beste keuze. Reden hiervoor is dat de terugleververgoeding van Essent vrij laag is, 0.05 cent dacht ik. Engie en zo zijn er nog een paar, die zitten een stuk hoger.
Ik ben al jaren trouwe klant van Essent. Het leuke aan Essent is, dat ze hun trouwe klanten belonen met extra korting. Met Thuisvoordeel heb je brons, zilver en goud. Bij brons krijg je 5% korting, bij zilver 7,5% korting en bij goud 10% korting. Daarnaast krijg je ook nog wat andere leuke voordelen, die je op hun website kunt terug vinden. Zelf val ik in zilver, want ik ben nu 6 jaar klant bij Essent. Dat geeft mij 7,5% korting op mijn stroomtarief. Dat is toch mooi meegenomen! Ik ben erg voorstander van zulk soort programma's. Hoe langer je klant bent, des te meer korting je krijgt. Net zoals schadevrije jaren bij je autoverzekering. Je wordt dan toch beloond voor het feit dat je al jaren een trouwe klant bent. Je hebt ook de keuze om Air Miles te sparen of leuke cadeautjes te krijgen met Thuisvoordeel. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een gratis chocoladereep. Niet heel spannend, maar toch leuk meegenomen! Dit zie ik andere energieleveranciers niet doen.
Verder ben ik gewoon heel tevreden met Essent. De klantenservice was in mijn geval altijd snel te bereiken en ze waren behulpzaam. Ik vind ze ook niet duur, helemaal wetende dat je in de toekomst steeds meer korting krijgt. Ik zag toevallig dat je bij het afsluiten ook een cadeau kunt kiezen. Ik kan mij niet herinneren of dit ook het geval was bij mij destijds. Bij Essent weet je gewoon waar je aan toe bent. Doe mij maar gewoon Essent in plaats van zo'n prijsvechter, waarbij je niet weet waar je aan toe bent.
Ik kan die korting alleen nergens terug vinden... Betaal toch echt nog steeds de volle mep. Waar kan ik dat terugvinden op m'n rekening
Die korting is een vorm van bedrog, Je moet akkoord gaan met de voorwaarden en daarin geef je toestemming om nog meer van je persoonlijke gegevens door te verkopen dan ze normaal al doen. (Waarom zou je je anders moeten opgeven, ze weten precies hoe lang je klant bent en om korting te geven hebben ze echt je toestemming niet nodig)
idiote, nagel aan mijn doodskist #Essent . lopen ze nu in deze corona tijd huis aan huis te bellen, de corona regels dus aan hun ketel lappen, geen mondkap, niks afstand, en ook al zeg je ze duidelijk dat je er niet van gediend bent toch blijven ze keer op keer op je bel staan. vinden ze een manier om dan toch aan je deur te komen zijn ze ook nog brutaal en gaan ze in discussie terwijl er duidelijk op mijn deur staat GEEN BEZOEK. en ik heb beneden ook niet voor je open gedaan en gezegd waarom dan toch nog eens brutaal proberen je zin te krijgen . wat voor onderkruipsel bedrijf is dit. wat snappen jullie niet van de corona regels. jullie hebben geen besef van omgaan met mensen. bij jullie is t verkopen verkopen verkopen. wie crepeert boeit blijkbaar niet.
Super ontevreden nu, was klant bij een andere provider 23 jaar lang, nooit geen problemen, altijd mijn factuur op tijd, voor anderhalf jaar terug over gestapt naar Essent, wel met de voorwaarden dat ik elke maand m'n factuur kreeg, duidelijk gezegd dat ik niets doe met Email, geen verstand van en ik laat het me ook niet opdringen door Essent, sinds juni gaat het weer mis, gebeld met Essent wat me kosten geeft, vorig jaar juni ging het ook al mis....zwaar teleurgesteld in Essent, denk dat het tijd wordt om weer van provider te wisselen
Ik ga met Essent een jaarcontract aan op basis van de vermelde tarieven. De dag dat het contract ingaat rekent Essent zonder overleg hogere tarieven dan in het contract vermeld staan. De klantenafdeling van Essent geeft ontwijkende antwoorden op mijn vragen hierover en liegt vervolgens met te zeggen dat ze mij hadden ingelicht. Vervolgens negeren ze. De CEO Essent, je moet je rot schamen met die smeerlapperij. Wat is Essent een treurig bedrijf.
Niet mijn club dat Essent. Ik vind dat ik erg onterecht ben behandeld. Ik kreeg een bericht dat mijn contract afliep. Het verlengingsvoorstel vergeleken op een vergelijkingssite en daar bleek het niet scherp. Toen maar overgestapt naar Budget Energie. De nieuwe leverancier heeft de einddatum niet afgewacht bleek achteraf maar stopte de overeenkomst 20 dagen te vroeg. Essent toonde zich een slecht verliezer door 100,- boete in rekening te brengen. Contact met de klantenservice heb ik ervaren als zeer star. Ik moest maar een vergoeding gaan regelen bij de nieuwe leverancier, maar Essent stond erop dat ik ze 100,- betaalde. Ik begrijp dat niet. Waar is de redelijkheid en billijkheid? Een kind zal begrijpen dat dit per ongeluk heel iets te vroeg gebeurd is. En ja ook al mag je bij vertrek tussen 0 en 18 maanden te vroeg deze boete heffen. Je hoeft dat toch niet te doen als je enigszins fair naar de situatie kijkt?
Voor mij geen Essent meer in de toekomst. Ik hoefde niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar wil wel graag fair behandeld worden. Het moderne ge-je en ge-jij in de communicatie helpt dan ook niet.
Deze maand een rekening gekregen van 126€ voor 4 dagen electriciteit verbruik?? Wegens verhuis, als ik hier dan voor naar jullie klantendienst bel word er mij vriendelijk gevraagd naar alle gegevens en word er door iemand van jullie medewerkers gezegd dat een verbruik van 500kw indd veel is om op 4 dagen te gebruiken maar na 5 min en alle gegevens te hebben gecontroleerd word er mij ook gwn op een onbeleefde manier gezegd dat jullie gegevens kloppen en dat ik dit ook gwn zal MOETEN betalen! Deze manier van klantenservice is not done..
Ik ben jong maar niet dom ik weet ook wel dat dit verbruik niet kan.
Waarop ik dan een klacht heb ingediend bij fluvius, dit was een jongeman die mij heel goed te woord heeft gestaan alle credit voor de klantendienst van fluvius dus. Met als gevolg dat ik van jullie een correctie rekening krijg van 0,82€ dit lijkt me toch een serieus verschil en klopt beter met het verbruik dat ik in die 4 dagen heb verbruikt, ik zou jullie contact medewerkers een betere cursus geven naar klantvriendelijkheid, ik werk zelf ook in een callcenter en moest ik de mensen zo benaderen zou ik al lang op het matje zijn geroepen.. dus doe iets aan jullie klantvriendelijkheid en nee ik zou jullie zeker niet aanraden
Jammer om zo een slechte ervaring te hebben met jullie diensten en ik wil zeker niet alle medewerkers over de zelfde lijn trekken maar dit kan niet
Dit is een maatschappij die je wil afsluiten voor 110,87? Omdat je bedrijf kapot is door de maatregelen corona?
19e worden we afgesloten. Een mede ondernemer heeft de 110,87 betaald. Sluit ons af en Essent krijgt zoveel top advocaten op hun dak en daar gaat een schadeclaim uitkomen die zijn weerga niet kent.
Die mensen van de afdeling incasso moeten zich na laten kijken!!!
110,87 en je maakt een bedrijf aan huis helemaal onmogelijk om ook Maar iets te kunnen!!! Altijd netjes betaald.
Krijg je te horen, ja mevrouw maar veel kleine ondernemers betalen niet. Essent is bang dat ze helemaal niets meer krijgen bij fallissementen.
Uhm we zijn niet failliet alleen we kunnen niet meer verder. Buffer is op en na 1 sept pas open is te lang.
Bovendien is partner ongeneeslijk ziek en afhankelijk van elektra... bot koud en kill werd er gezegd.. ja daar kunnen wij niks aan doen. Dan zal u een brief van u huisarts moeten vragen. Wat blijkt? Huisarts is zelfs strafbaar als hij dit doet. Maar jullie mochten contact opnemen met de huisarts. Dus ik toestemmingsformulier opgesteld....kreeg e horen
. Doet u geen moeite, daar beginnen wij niet aan.
Het is nu de 13e. Geld is vanmorgen overgemaakt. En smoesjes s duurt 3 werkdagen is bullshit. Dat is lang niet meer. Trouwens abn naar abn is echt direct bij jullie. Zit 5 seconde tussen.
Als jullie ondanks het gehad is toch afsluiten dan brengen jullie de gezondheid verder in gevaar. En dan slepen we Essent voor de rechter, schadeclaims en alle media die bestaat.
Jullie zijn knetter!!!
Liepen we nou 3, 4 of 5 maand achter zou ik zeggen...ja oké ik snap het... Maar 110,87!!!!
Als contract bij jullie voorbij is, ga ik mooi naar een ander!!!
Slechtste klantenservice ooit! Als jullie niet reageren op mijn berichten, ga ik wel een review typen. Wij zijn ongevraagd overgesloten naar Essent toe. Ze zouden mij het contract toesturen wat ze nooit hebben gestuurd omdat dat contract niet bestaat. Lange wachtrijen aan de telefoon en niemand die terug belt. Jullie hanteren gekke en hoge bedragen vergeleken met de concurrent BudgetEnergie die wel een goeie service heeft. Graag de oversluiting ongedaan maken! 🤬 overstappen naar BudgetEnergie allemaal. Die hebben wel een goede klanten service en ze zijn eerlijk. Scherpe prijzen etc.
Mensen, blijf aub weg bij essent en ga inderdaad naar een andere energieleverancier!!!! Wij krijgen onze jaarlijkse verbruikfactuur van Essent: ongeveer 322 euro, meteen gevolgd door een creditnota van ongeveer hetzelfde bedrag. Later volgt terug een factuur van ongeveer 322 euro. Na wat info gevraagd te hebben, krijg ik nu een creditnota van ongeveer 644 euro en een factuur van ongeveer 1200!!! Euro. Beste essent, wat moeten wij nu betalen???? O ja, ik heb dan maar snel mijn domiciliëring opgezegd, maar krijg nu wel aanmaningen om te betalen.... Beste essent, wat moet ik betalen????? BLIJF AUB WEG BIJ ESSENT, PRUTSERS!!!!!
SLECHTE SERVICE!
Onze slimme meter die we net een jaar hadden bleek stuk. Hier zelf achter gekomen en met liander opgelost. Nu hebben we van 4 maanden geen standen en onze nieuwe meter begint weer bij 0. Essent gaat de standen dus schatten. Netjes opgebeld wat de ingeschatte standen zijn, om te horen of dit realistisch is. Willen ze dus geen inschatting maken maar pas bij de eindafrekening... de telefoniste waar ik overigens 40 minuten bij aan de lijn gezeten heb gaf aan dat ze dit gaan doen naar aanleiding van ons ingeschatte jaar verbruik... helaas worden wij ieder jaar veel te hoog ingeschat. Dit krijg je dus bij je jaarafrekening pas te horen maar ja dan hebben ze het al afgetrokken van het geld wat je terug zou krijgen. Ga dan nog maar eens je gelijk halen. Heel jammer dat Essent hier niet op tijd over communiceert en met de klant in gesprek gaat over de missende standen en er samen probeert uit te komen. Als je dan vraagt waar je een klacht in kan dienen zegt de vrouw doodleuk bij mij... dus ik moet een klacht indienen over jouw klantenservice en de afhandeling van jou bij jou??? 🤔 geen manager die aan de lijn wil komen... groetjes een ontevreden klant
Ik kijk naar uit dat ik mijn net afgesloten contract bij jullie weer ga beëindigen.
Jullie bellen mij om over te stappen tegen betere tarieven.
Ik zat zakelijk en heb het daar ook over gehad met jullie telefonist hij zeg stap over naar ons en we maken er particulier van ,ik zeg prima want zakelijk heeft voor mij toch geen toegevoegde waarde.
De telefonist zei tegen mij dat de boete max 250 euro is en jullie dat vergoeden ,maar zakelijke boetes zijn hoger dus dat werd 600 euro.
Nu krijg ik van jullie maar 250 vergoeding dus het kost mij nu geld.
Ik ben zwaar misleid door jullie telefonist hij wist van die boetes af als je een zakelijk contract opzegd maar heeft mij dat niet verteld.
Al 3 x naar jullie gebeld voor hulp van het kastje naar de muur gestuurd.
Nu vraag ik om de geluidsopnamens en die zouden jullie gaan beluisteren en mij terug bellen.
Nooit terug gebeld natuurlijk.
Ik wist zelf niks van die zakelijke hogere boetes af dus ben misleid want jullie horen mij dat te vertellen.
Ik heb iemand in arm genomen die mij kan helpen hiermee omdat jullie het zelf niet doen en zal de klachten ook zeker niet voor me houden.
1 grote dievenbende
Er werd ons verteld dat alles veel goedkoper zou worden bij de Essent als we direct over zouden stappen. Prima, doen we dat een keer.. Essent's advies was om het termijnbedrag drastisch te verlagen omdat dit veel te hoog zou zijn. Leuk nieuws zou je denken!
Vervolgens krijg je eind van het jaar een eindafrekening van 600 euro van Essent en het advies om het termijnbedrag 7x zo hoog te maken.
Aan de telefoon geeft Essent alleen een excuus en voor hun is het daarmee afgedaan...
Wat Essent aan de telefoon overigens wel adviseerden is om een verbruiksmeter bij ze aan te schaffen. Erg asociaal als je het mij vraagt!
Je kan alles zeggen maar Essent is een stuk duurder dan andere energieleveranciers, is vrijwel altijd zo met grote namen, die willen toch het uiterste uit de kan halen omdat ze de mensen toch al hebben. Niks mis mee maar ga eens naar een vergelijkingssite en vul je adres in, meer hoef je niet te doen. Scheelt mij 200+ euro op jaarbasis door over te stappen naar een andere aanbieder.
Energie maatschappijen, welke dan ook, ze gaan allemaal steeds meer over naar groene energie en dan gaan mensen toch vaak over stappen.
En hoewel Essent ook wel meer naar de groene stroom toe gaat, valt dit minder op dan bij maatschappijen waar de groene stroom of iets wat hier op lijkt ook in de naam verwerkt zit.
Je kunt hoog springen en je kunt laag springen, maar wanneer puntje bij paaltje komt, dan is Essent toch iedere keer weer opnieuw de beste energie leverancier van heel Nederland en daar kun je verder niets van zeggen.
Ik ben zelf ook al zo lang ik me kan herinneren klant bij Essent, heb geloof ik nooit ergens anders gezeten.
En ik heb ook nooit reden gehad om niet tevreden te zijn over deze leverancier, alles gaat altijd zoals het moet en er is nog nooit iets fout gegaan.
Dus die titel verdienen ze met recht als je het mij vraagt.
Essent is een van de energie leveranciers die ook energie aanbieden voor bedrijven en wat dus zakelijk gebruikt wordt.
Afhankelijk van je bedrijf heb je behoefte aan bepaalde vormen van energie en mijn ervaring met Essent is dat zij hier heel goed naar kijken wat je nodig hebt en vervolgens met een goede deal komen.
Het is in dit geval dan altijd een stuk voordeliger uit dan wanneer je het op een andere manier aan zou pakken en ook eenmaal aangesloten bij ons bedrijf hebben we tot op heden nooit klachten gehad over de energie van Essent.
Dus wat dat betreft verdient Essent namens mijn bedrijf een dikke pluim.
Ik dacht altijd dat Essent zo'n goed bedrijf was, maar ik vind nu dat ze dit niet verdienen.
Als je het mij zou vragen dan zou ik echt zeggen dat Essent een slechte naam heeft gekregen en dat ze dit echt aan zichzelf te danken hebben.
Ik ben hier als ontevreden klant ook zeker niet blij mee en ik vraag me oprecht af hoeveel andere mensen er net zo ontevreden zijn als ik, want Essent moet hier zeker mee aan de slag.
Ze bieden wel allemaal leuke acties aan bij bepaalde dingen of bedrijven, maar zodra deze actie is afgelopen ben je dubbel zo veel geld kwijt en kost het je uiteindelijk alsnog meer.
Maar dat vertellen ze je van te voren natuurlijk niet.
Na vergelijken van alle aanbieders komt Essent bij ons als goedkoopste naar voren bij een 4 mans huishouden. Simpel overgestapt vorige maand en alles blijft gewoon functioneren zonder enig probleem. Zeker de moeite waard om eens een vergelijken te raadplegen, kan ook via reviews.nl! Scheelt mij ongeveer 150 euro op jaarbasis, en hoef er zelf helemaal niets voor te doen.
Ik werd eerst gestalkt door Essent om weer klant bij hen te worden. Uiteindelijk toch maar gedaan doordat ze de goedkoopste voor mij waren op dat moment. Tot op heden geen spijt van gehad en eigenlijk altijd een goed tarief gehouden want had het voor 3 jaar vastgezet. Heb een slimme meter waardoor je dal en normaal tarief gescheiden hebt. Gek genoeg gebruiken wij meer met het dal tarief dus dat kan dan wel uit. Deze is namelijk goedkoper.
Geweldige service en een goede energie aanbieder. Ik was aan het shoppen in de mediamarkt naar een nieuwe laptop toen ik plots werd aangesproken door een medewerker, die hielp me goed en zei daarna dat ik eigenlijk nog even langs een Essent mannetje moest lopen die daar toevallig in de winkel stond. Ik moest mijn postcode geven en vanuit daar konden ze precies zien hoelang mijn contract nog doorliep bij een andere aanbieder, zal de naam niet zeggen. Het kwam er op neer dat ik maandelijks goedkoper uit zou zijn en ik kreeg 200 euro korting bij de mediamarkt als ik zou overstappen, natuurlijk gedaan, de laptop was toen nog maar de halve prijs.
Tot op heden zeer blij met Essent maar moet zeggen als ik ooit weer zoveel geld kan krijgen voor een overstap dan doe ik het weer. :)
Ik kom ook heel vaak in winkels als de mediamarkt en dergelijke en daar staan inderdaad altijd van die mooie verkooplui met hun gladde praatjes die je van alles en nog wat aan willen smeren.
Als je niet goed oppast dan kom je voor een stekker en ga je naar huis met allerlei abonnementen en dergelijke plus nog een laptop en een tv bij wijze van spreken.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is, pas op met dit soort mensen en geloof niet allemaal klakkeloos wat ze je vertellen want vaak is het maar deels waar en laten ze de minder mooie aspecten achterwege.
Dit zijn de beste energieleveranciers van december 2024.
Er zijn 24 reviews geschreven over Essent op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.