H

delta glasvezel ervaring

Tot heden slechte ervaring na twee pogingen is mijn glasvezel nog niet aangesloten.
De ervaring met de monteurs is perfect dat is het probleem niet het probleem ligt bij de organisatie in het kantoor.
Op 24 oktober kwam de eerste monteur die kon niet veel doen omdat het sijsteem nog niet gepatched was na contact met delta is hij weer vertrokken.
De boodschap van de monteur houd het in de gaten wanner de twee gele lampjes branden dan is het sijsteem gepatched.De volgende dag was het sijsteem gepatched maar het internetlampje brandde niet.Op 25 oktober delta eerst gechat en later gebeld uren aan de telefoon gezeten van persoon naar persoon verbonden heel mijn telefoon abonnement verbeld uiteindelijk zouden ze het in orde brengen .Nieuwe afspraak gemaakt voor 9 nov en vandaag kwam de monteur wat bleek dat het sijsteem nog niet was geactiveerd monteur vertrokken en nu weer wachten het is toch absurd dat je dikke twee weken van tevoren delta informeert en je hele tel abonnement hier aan besteed en dat het op 9nov nog niet in orde is.
Voor mij een 10 voor de monteurs maar een 2 voor de organisatie die hier achter zit.

Heinz Schmitz 9 nov 2022
O

Komt mij zeer bekend voor !! Nadat een ingehuurde ZZPér de modem had neergezet geen goed signaal.... lampjes die blijven knipperen... Daarna veroordeeld tot de helpdesk.. Ben al een halve week bezig om mn oude Coax internet signaal weer te laten activeren.... iedere dag bellen en bellen... Delta internet , NIET doen !

Oscar Roelse 12 jan 2023
B

Onbetrouwbaar bedrijf Doe GEEN zaken met DELTA

Delta is een ongeorganiseerd en onbetrouwbaar bedrijf. Ze verstrekken onjuiste informatie en reageren niet op mails. Ze sturen je van de kast naar de muur. Het is daarom niet aan te raden in zee te gaan met deze leverancier.

Bij het eerste bezoek lieten ze weten dat het niet mogelijk was de glasvezel naar binnen te krijgen. Ik heb daarop de overeenkomst opgezegd en kreeg een bevestiging dat dit was geregeld. Vele maanden later kwamen er monteurs onaangekondigd langs. Ik vertelde dat de overeenkomst was geannuleerd. Zonder aankondiging kregen we een mail dat ze het installatiepakket hadden opgestuurd. Ik stuurde een mail dat dit niet hoefde omdat de overeenkomst was opgezegd. Geen reactie en een paar dagen later stond er een doos voor de deur. Ik weer gemaild hoe te handelen. Weer geen reactie. Weer een maand later ontvangen we een brief dat ze de kosten zouden gaan afschrijven, zonder dat we zijn aangesloten. Ik bellen om het verhaal uit te leggen. Beginnen ze te dreigen met deurwaarders. Ik heb bedrijven meegemaakt die slecht communiceren en onbetrouwbaar zijn, maar DELTA spant de kroon!!!!!

Ben van Baloers 7 nov 2022
Reageer
D

slechte service

het bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen, komen de afspraken niet na. Aanmelden is zo gebeurt maar daarna is er niemand meer te bereiken. Aansluiten gaat via Giduon. Monter was vriendelijk maar ook dit bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen. 30 minuten in de wacht is heel normaal.

Daan 7 nov 2022
Reageer
E

Slecht bedrijf

Veel storingen, zowel internet als tv. Hierdoor veel te duur voor het slechte product wat geleverd wordt en communicatie met Delta is nagenoeg niet mogelijk. Komen afspraken mbt glasvezel niet na en de kabel ligt nog steeds op de stoep. De facturen worden wel goed bijgehouden. Zee af te raden om met Delta fiber een contract aan te gaan!

Elmer 31 okt 2022
Reageer
R

Erg tevreden met DELTA

Internet is altijd snel en interactieve tv heeft alle functies die je kunt wensen. Terugkijken en pauzeren gebruik ik het meeste. Je kunt ook opnemen wat ik niet vaak doe want je kunt toch al terugkijken. Ik kan ook op mijn iPad tv kijken wat erg handig is voor als ik in bed lig. Ik kwam van Ziggo maar ik ben erg tevreden met DELTA. Ik zie mijzelf er niet weggaan.

Ramona 14 okt 2022
Reageer
B

Delta glasvezel internet

Ik herken mij totaal niet in al die negatieve reviews over Delta. Zelf heb ik glasvezel van Delta en het werkt als een trein. Super snel internet, zonder storingen of iets dergelijks. Ook contact gehad met hun klantenservice en ze reageren snel en adequaat.
Helemaal niks mis met glasvezel van Delta. Over televisie kan ik niet oordelen, want ik heb alleen internet. Wifi is ook gewoon goed. Nooit ontvangst problemen gehad. Je kunt met Mesh wifi-punten ook zelfs je wifi verbeteren, indien je weinig bereik hebt op bepaalde plekken. Ik blijf gewoon een tevreden glasvezel klant bij Delta.

Boris 11 okt 2022
Reageer
P

Waardeloos bedrijf

Komt afspraken over aansluiting glasvezel niet na (kennelijk deugt de administratie niet); is niet te bereiken noch telefonisch, noch per e-mail; stuurt bericht over verzending van een installatiepakket dat niet klopt (pakket na een week nog niet binnen en de track & trace - link werkt niet); heeft kennelijk slechte communicatie met onderaannemers want die weten meestal niets over data van installatie glasvezelnet.

Piet de Kort 10 okt 2022
L

klopt helemaal. Waardeloos! hebben geen email adres. Geen duidelijk verhaal. Zou worden teruggebeld mbt installatie (kosten). Het acteert te vaag. Kan op een toegestuurde mail niet reageren. Chat functie doet het ook niet.

Luc 28 okt 2022
R

Zeer slecht bedrijf qua communicatie en afspraken

Zeer slechte communicatie. Zijn al een aantal keren gewoon niet langs gekomen terwijl je speciaal thuisblijft. Vandaag de 3e! afspraak gemaakt om alles aan te sluiten tussen 8 en 11 uur. Bel je vervolgens om 11.45 waar ze blijven en zeggen ze we zoeken het uit ,we bellen over 5 min terug. Ze moeten nog bellen. Vervolgens staan ze om 13.30 voor de deur. Zijn ze verontwaardigd dat we niet thuis zijn. Afspraken nakomen is echt heel moeilijk..

Ronald 3 okt 2022
Reageer
J

Vreselijke service

Ongeveer 1 jaar geleden een abonnement afgesloten met glasvezel.
Tot op heden nog geen aansluiting of ook maar enig zicht hier op.
Mail wordt niet serieus genomen en aan de telefoon beloven ze telkens dat alles goed komt maar regelen daarna niets meer. Al met al genoeg redenen om alle contracten met Delta te verbreken.

Jaco Melissant 22 sep 2022
Reageer
F

Positief over Delta 1Gig glasvezelpakket

Wij hebben het 1 Gig glasvezelpakket genomen waarbij je het eerste jaar 45 euro per maand betaald. De installatie is daarbij gratis dus dat was voor ons wel een geruststelling. We zijn niet de jongste meer en willen toch wel graag goed bereikbaar zijn en overal in huis goed internet hebben. We hebben de krant al opgezegd omdat je dat tegenwoordig allemaal via de iPad kunt lezen, ideaal! De monteur die het kwam installeren kwam uiterst bekwaam over en leverde goede kwaliteit. Alles werkte optimaal toen hij na 2 uurtjes hard zweten weer weg ging.

Fam van Slooten 17 sep 2022
Reageer
A

Niet doen.

Nooit aan beginnen. Valse reclame
Dec 2020 afgesloten. Afspraak aansluiting in de woonkamer. Op de site wordt vermeld dat deze beter niet in de meterkast kan. Reclame op tv.... tot in de nok aangesloten. Laat me niet lachen... inmiddels aug 22. Vier afspraken verder....ontelbaar chats en telefoongesprekken gehad, beloftes van terug bellen en bezoeken.....nu een brief ontvangen dat aansluiting technisch niet mogelijk is en dat zij opzeggen. Ik hoef niets te doen. Maar als ik ooit aangesloten wil worden kost dit mij 650 euro?????. De glasvezel kabel ligt al voor de voordeur ...... Snappen jullie het nog. Ik niet

Anneke 25 aug 2022
Reageer
P

Schandalig bedrijf 5 dagen geen internet

Wat een schandalig bedrijf is dit! donderdag zouden we worden omgezet van gewoon internet naar glasvezel. Oude signaal uit maar geen nieuw signaal. Spoedmelding gemaakt, zou binnen 24 uur opgelost zijn. Nadat ze hadden gezegd dat het vijf dagen later zou worden opgepakt. We zijn een bedrijf met 7 man personeel die niet kunnen werken, dus dat is natuurlijk geen optie. Volgende ochtend geen signaal. Weer gebeld en gechat: zou nu binnen 48 uur worden opgelost. Dag 2 niet kunnen werken voor iedereen. Volgende ochtend: nog steeds geen signaal... Weer bellen en chatten, inmiddels is het zaterdag. De technische dienst doet erg hun best maar kan pas maandag jullie adres patchen wordt er gezegd. Patchen? Het zal wel, maar nu wordt het 5 dagen?? wat een schade levert dit op! Ronduit schandalig! Niemand die snapt hoe afhankelijk je als bedrijf hiervan bent en wat de gevolgen zijn. Woedend zijn we en het vertrouwen is tot het vriespunt gedaald. Ongelofelijk dat dit kan...

Peter 9 jul 2022
Reageer
A

Niet doen. slechte service en bereikbaarheid

Geen idee of de kwaliteit van het internet goed is of niet, maar de mate van communicatie is echt beneden alle peil. Wij moesten de aansluiting naar binnen door laten trekken en daarvoor moet een aannemer komen. Door corona eerst een paar keer verzet en toen er niemand kwam opdagen, heb ik, niet overdreven, een uur aan de telefoon gehangen met Delta en allerlei partijen waar zij mee samenwerken. Tot slot kreeg ik te horen, dat ze niets konden doen en dat ik wel erg laat belde. Nu we er vanaf willen, zeggen ze dat slechte service geen goede reden is om het op te zeggen. Als je er eenmaal mee in zee gaat, kom je er nooit meer vanaf tenzij er een nieuwe kabel getrokken wordt.

Anne 26 jun 2022
R

hey anne,
zóóó herkenbaar. Delta schuift alles af op de aannemer [Spie] en Spie is zo klantvriedelijk als een blok beton. VOOR ONS GEEN DELTA GLASVEZEL. Misschien ooit kpn, al zal ik eerst daar de reviews dan over nalezen.

Rob Swaak 26 jun 2022
S

Razendsnel internet

Wij hebben glasvezel van Delta en hierdoor hebben wij razendsnel internet. Het is niet te vergelijken met onze vorige provider. Toen hadden wij weliswaar geen glasvezel, maar zowel download als upload is nu harstikke snel. Ze geven ook de snelheid die ze beloven, dat is bij ons ook wel eens anders geweest. Heel blij dat we overstapt zijn naar glasvezel en we betalen niet meer in de maand dan hiervoor. Ook fijn dat internet altijd stabiel is, nooit haperingen of dat het weg valt. Razendsnel en stabiel internet, dat is wat wij krijgen dus kan er verder niet veel negatiefs over zeggen.

Stijn 27 mei 2022
W

sinds 12 Januari glasvezel van Delta , alleen mar problemen .
mijn contract bij vorige provider niet opgezegd dus dubbele kosten telefoonnummer na 5 dagen pas weer terug .
Al een paar keer storing gehad en vandaag weer een storing die al vanaf 11:00 uur duurt geen internet geen telefoon en geen tv gewoon een kut provider dat Delta

Wim van Waardenburg 26 jan 2023
S

Internet van Delta

Ik heb snel internet van Delta genomen. Uiteraard glasvezel en het is lekker snel. Ik weet alleen niet of ik echt verschil merk met mijn vorige provider, want ik had ook al vrij snel internet. Ik internet ook alleen een beetje en verder doe ik niet veel.

Wel zou ik zo weer overstappen naar Delta. Glasvezel is wel de toekomst en ik vond dat ik dat gewoon moest hebben.

Samuel 9 mei 2022
Reageer
J

Razendsnel internet van DELTA

Wij zijn heel blij met internet van DELTA. In het begin was ik huiverig, omdat ik toch wat slechte ervaringen her en der las, maar ik ben blij dat wij nu toch DELTA hebben. Wij hebben namelijk nergens last van en razendsnel internet via glasvezel. Je kunt zelfs je internetsnelheid aanpassen. Met wifi hebben wij thuis geen problemen. Overal in het huis goed bereik, dus wij hebben geen gebruik hoeven te maken van GigaWifi.

Johan 7 apr 2022
Reageer
K

Slechte communicatie

We zijn al een jaar bezig in Oostvoorne met graven om alles aan te sluiten
En als je dan belt met Delta . Elkeen een ander verhaal het moet nog geregeld worden in de centrale kast in de wijk . Dan krijg je een telefoonnummer door in Nederland en die mensen zeggen uw had al in oktober verleden jaar al internet .
We wachten nog steeds op delta voor de aansluiting het is nu 20 maart .
En nog geen info ,
Misschien heeft het wel te maken met de oorlog ???

Klaver 20 mrt 2022
Reageer
R

Delta en aannemer Spie zijn BELABBERD

Delta wil glasvezelaansluitingspunten in de woning aanleggen. Het voortrajekt was al slecht, onaangekondigd graven in onze voortuin, werknemers die geen Nederlands spreken, dan een brief waar niet in staat dat ze de kruipruimte in onze berging [die overvol staat] in willen, dus zijn we voor niets thuis gebleven, dan maakt aannemer Spie een nieuwe afspraak en komt niet opdagen, planningsfoutje. Willen pas 2 weken later opnieuw komen. Wij zouden dan 2 weken omringd met alle spullen uit de berging moeten leven. Nou, Delta en Spie hoeven niet meer te komen. Liever 0 sterren!

Rob Swaak 9 mrt 2022
A

Wij hebben vergelijkbare evaringen met het niet komen opdagen van aannemers. Delta geeft zelf ook niet thuis, want het zijn de aannemers en zijzelf niet. En nu we niet meer bij ze willen afnemen vinden zij slechte service 'geen argumenten voor ontbinding'.

Anne 26 jun 2022
J

Ga niet met deze partij in zee

Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz.
Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.
De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!

Jet Gunst 10 feb 2022
Reageer
D

DELTA glasvezel internet

Thuis hebben wij glasvezel internet van DELTA. Dit hebben wij nog niet zo lang, maar wij zijn er erg tevreden mee. Internet is een stuk sneller dan dat wij gewend waren, dus het is een hele vooruitgang. Voorheen kon de wifi wel eens heel langzaam zijn, omdat je gewoon veel snelheidsverlies hebt met wifi, helemaal als je er ver vandaan zit. Nu wij zoveel meer snelheid hebben, is dit geen probleem meer. Je houdt nog wel wat snelheidsverlies vanwege wifi, maar het is nog steeds snel genoeg.

Wij zijn tevreden met de overstap naar glasvezel van DELTA. Het is gewoon erg goed en kunnen iedereen aanraden hetzelfde te doen.

Dekker 9 jan 2022
Reageer
F

Snelle glasvezelverbinding bij Delta

Wij gebruiken Delta al jaren en zijn hier meer dan tevreden over. Met een hele snelle glasvezelverbinding kunnen we met 3 gamende kinderen en wij als ouders gerust een Netflix filmpje kijken. Weet nog goed dat toen er nog geen glasvezel was, dat onze kinderen telkens boos werden dat het internet ging haperen. Werden ze weer boos op elkaar omdat een ander teveel internet verbruikte. Gelukkig is dat verleden tijd. Zere blij met Delta en zie ons hier ook niet snel weg gaan.

Fam. Krijger 7 jan 2022
Reageer
M

Wanneer komt Delta naar Drenthe

Ik hoor goede verhalen over Delta flexpakket met internet en tv aansluiting. Helaas is het in Drenthe nog niet mogelijk om dit te krijgen? Las op Reviews.nl al dat het alleen in Zeeland is. Wel jammer, reviews zijn ook nagenoeg allen positief over deze dienst. Zal het ooit nog elders in het land verkrijgbaar zijn of blijft het alleen in Zeeland? Zal prettig zijn als Delta hierop kan reageren of me even kan informeren. Kan het namelijk nergens vinden. Er staat op de website dat ze al jaren bezig zijn om een stabiele verbinding te creëren op onbereikbare plekken in NL. Ze hebben het beste netwerk en groeien ook hard in de rest van NL maar blijkbaar nog niet in Drenthe.
Ik geef het 4 sterren. Gebruik het zelf (nog) niet dus kan er verder niet over oordelen.

Monica 16 dec 2021
Reageer
J

DELTA Flexpakket

Ik heb mijn eigen DELTA Flexpakket samengesteld nadat ik een reclame op de radio had gehoord. Nadat ik zag dat DELTA beschikbaar is op mijn adres, had ik nog wel wat onderzoek gedaan. Hun website sprak mij wel aan, vooral de hoge internetsnelheden. Ik las wel wat reviews van mensen die problemen hadden met storingen. Ik nam dit maar niet te serieus, want elke provider heeft hier wel eens mee te maken en besloot om DELTA te nemen.

Nu ik DELTA een tijdje in gebruik heb kan ik niet anders zeggen dat ik er tevreden mee ben. Ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing. Het enige wat ik wel merk is dat internet niet helemaal zo snel is als dat ze beweren. Misschien komt dit door Wifi, maar het is alsnog supersnel. Het is eigenlijk geen klacht, maar wel opmerkelijk. Als je zegt dat je 1000 Mbps download levert en ik controleer het via een speedtest, moet het ook wel minimaal 1000 Mbps zijn ongeacht ik op Wifi zit of niet. Anders moet je dat er nadrukkelijk bij vermelden.

Joost 30 nov 2021
Reageer
F

Supersnel glasvezel internet

Wij hebben glasvezel internet van Delta. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij erg tevreden zijn over Delta. Internet is nog nooit uitgevallen en het is altijd supersnel. Delta is niet overal beschikbaar, dus je moet wel eerst de postcode check doen om te kijken of Delta beschikbaar is in jouw buurt. Wanneer er een nieuw glasvezel netwerk wordt aangelegd heb je vaak geen keuze in providers, omdat de provider zelf het glasvelnetwerk laat aanleggen. Wij hadden geluk met Delta. Het was wel een gok, want ik en vele anderen hadden nog nooit van Delta gehoord. Gelukkig is Delta gewoon een goede en betrouwbare provider. Voorheen hadden wij altijd KPN, dus kwaliteit staat wel hoog bij ons in het vaandel. Internet moet gewoon altijd werken en daar wil je geen problemen mee. Ook zijn wij heel blij dat we naar glasvezel zijn overgestapt. Internet is zoveel sneller dan voorheen. Wij willen echt niet meer terug!

Familie Visser 7 nov 2021
K

Waar zitten jullie met Delta Glasvezel.
Want in Zierikzee wordt hoogbouw niet aangesloten.
Bij Delta is het veel beloven en weinig doen.
Want ze maken wel reclame overal glasvezel vanaf buitengebied, maar geen hoogbouw!

Krien 29 dec 2021
M

frustrerend hele week al storing

al de hele week blijft het beeld stilstaan van de tv of doet de tv het helemaal niet. de hele week gebeurd dit al regelmatig waardoor ik niet even iets helemaal af kan kijken wat gewoon super frustrerend is. ben dan ook ongelofelijk ontevreden omdat ik vind dat het goed moet werken. vind ook niet dat ze goed te bereiken zijn. als klant van meer dan een half jaar verwacht ik toch wel wat meer service. hang ongeveer wekelijks met ze aan de lijn en ze doen weinig om me te helpen. als je meerdere keren belt krijg je elke keer een verschillende medewerker aan de lijn waar je dus helemaal niets aan hebt want dan moet je het verhaal weer helemaal uitleggen.

Mirrie 10 okt 2021
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.

Over DELTA

Er zijn 57 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.