N

Geen antwoord

Omdat ik niet thuis was heb ik de monteur gemist over waar mijn aansluiting moet komen.
E-mail gestuurd naar het bedrijf dat op het kaartje staat,niets meer gehoord.
Herinnering gestuur met CC naar Delta.
Van allebei niets meer gehoord.
Mijn huidige provider zal blij zijn met het resultaat: Dan maar geen aansluiting!

Neefjes 19 jul 2023
Reageer
a

Alleen maar problemen met internet en tv

Sinds mei hebben we glasvezel, internet en tv.
Sinds mei ervaar ik al problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,
Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.
Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.
Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.
Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.
Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).

angela Jansen 13 jun 2023
S

dezelfde ervaringen. Uitbreiding van producten is niet te realiseren. Allemaal mee bezig, maar er gebeurd niets.
Ook bij de aanleg slechte ervaring. onkundige monteurs.
Al met al niet best en erg frustrerend..

S. Postma 27 jul 2023
M

Wat een zooitje

Eerste plaats komen ze zonder je te verwittigen dat ze de glasvezel komen aanleggen. Breken gewoon de hele straat open. Hierbij maken ze de glasvezel kabel van kpn kapot. Hierdoor nu al enkele dagen geen internet en tv meer. KPN heeft het te druk met alle werkzaamheden die ze nu hebben met de schade wat delta maakt dat we nog zeker een hele week moeten wachten tot deze weer gemaakt wordt. Als je informatie wil hebben over hoe het zit met schadevergoeding sturen ze je van het kastje naar het muurtje en worden dan ook nog brutaal.
De beste keuze wat we gemaakt hebben om delta niet te nemen.
Als ze nu al niet inzien dat je zo niet met met mensen kunt omgaan dan heb je zeker al een probleem als je ze echt nodig hebt.

Michaela 1 jun 2023
Reageer
H

Wat een slechte organisatie!!!!

Vanmorgen werd plotseling zonder enige melding vooraf in opdracht van Delta de straat voor ons huis open gebroken door een vijftal geen enkel woord Nederlands sprekende Oost-Europeanen. Het is voor ons nu niet mogelijk met de auto vanaf de oprit te vertrekken.
Dit is toch een heel slechte organisatie. Voor ons daarom dus nooit Delta!!

Henk 25 apr 2023
Reageer
R

Wat een waardeloos Bedrijf !!

De beloften zijn mooi maar het na komen is waardeloos en als je wil bellen zit je meer als een uur aan de lijn en dan is het nog niet opgelost. Het personeel lijkt wel overwerkt ze reageren allemaal agressief en onwetend daar wacht ik niet meer op. Wat een zooitje….

Ron 23 feb 2023
Reageer
B

Nieuw abonnement

10 januari nieuw abonnement afgesloten bij Delta 11 februari zou het ingaan, Mijn oude abonnement opgezegd die liep tot 11 februari, volgens delta zou de spullen 9 februari opgestuurd worden en dan zou 11 februari het abonnement ingaan, maar heb niks mogen ontvangen van Delta.. Heb gebeld en gemaild met Delta waar de spullen bleven, wordt gebeld door Delta dat er iets fout is gegaan en dat mijn abonnement 17 februari in zou gaan en dat de spullen rond de 15e zou binnenkomen ....maar je raadt het al niks kwam binnen.

Maar weer gebeld met Delta en gemaild waar de spullen bleven die opgestuurd zou worden, kreeg een mail van Delta dat het vrijdag de 17 of zaterdag 18 februari zeker binnen zou komen ...Maar je raadt het al...komt niks binnen, maar weer gebeld en in de wachtrij tot je eindelijk eens iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je weer het zelfde verhaal te horen, komt waarschijnlijk volgende week binnen... dus al die tijd geen tv en internet.

Mijn vertrouwen is goed weg bij Delta ,zoals hun met nieuwe klanten omgaan.

En het vervelende is dat hun de enigste zijn met glasvezel abonnementen in onze omgeving .

Datum van ervaring: 18 februari 2023

Bernhard Nijmeijer 19 feb 2023
m

je mag zo mijn spullen hebben!!! Als ik maar van het abonnement af ben. Ik ben dermate ontevreden dat als je er nog van af kan ik het zeker zou proberen

marc 1 mrt 2023
D

3 weken delta glasvezel. 2x 12 uur storing

Twee dagen na de aanleg van glasvezel had iedereen in het dorp met Delta glasvezel een storing van 12 uur. We zijn nu 3 weken na installatie en we (iedereen met delta glasvezel in het dorp) hebben nu sinds vanmorgen rond 10 geen internet,tv en telefoon. Geen informatie en geen verwachte oplossingstijd. Als ik weg kan zoek ik asap een andere provider.

Daan kuiper 15 feb 2023
Reageer
J

Service

Waardeloos bedrijf. Onbeschofte medewerker verbreekt gewoon het contact. WiFi valt weg, al 3 dagen geen tv . Opnieuw gebeld, 20 minuten in de wacht. Daarna een e-mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten . Ben benieuwd of ze überhaupt nog contact opnemen. Als jullie niet snel reageren stel ik jullie in gebreke en beëindig het contract

Johan Wijnja 6 jan 2023
Reageer
P

Delta glasvezel niet doen

Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...

Patrick Dekker 8 dec 2022
Reageer
H

delta glasvezel ervaring

Tot heden slechte ervaring na twee pogingen is mijn glasvezel nog niet aangesloten.
De ervaring met de monteurs is perfect dat is het probleem niet het probleem ligt bij de organisatie in het kantoor.
Op 24 oktober kwam de eerste monteur die kon niet veel doen omdat het sijsteem nog niet gepatched was na contact met delta is hij weer vertrokken.
De boodschap van de monteur houd het in de gaten wanner de twee gele lampjes branden dan is het sijsteem gepatched.De volgende dag was het sijsteem gepatched maar het internetlampje brandde niet.Op 25 oktober delta eerst gechat en later gebeld uren aan de telefoon gezeten van persoon naar persoon verbonden heel mijn telefoon abonnement verbeld uiteindelijk zouden ze het in orde brengen .Nieuwe afspraak gemaakt voor 9 nov en vandaag kwam de monteur wat bleek dat het sijsteem nog niet was geactiveerd monteur vertrokken en nu weer wachten het is toch absurd dat je dikke twee weken van tevoren delta informeert en je hele tel abonnement hier aan besteed en dat het op 9nov nog niet in orde is.
Voor mij een 10 voor de monteurs maar een 2 voor de organisatie die hier achter zit.

Heinz Schmitz 9 nov 2022
O

Komt mij zeer bekend voor !! Nadat een ingehuurde ZZPér de modem had neergezet geen goed signaal.... lampjes die blijven knipperen... Daarna veroordeeld tot de helpdesk.. Ben al een halve week bezig om mn oude Coax internet signaal weer te laten activeren.... iedere dag bellen en bellen... Delta internet , NIET doen !

Oscar Roelse 12 jan 2023
B

Onbetrouwbaar bedrijf Doe GEEN zaken met DELTA

Delta is een ongeorganiseerd en onbetrouwbaar bedrijf. Ze verstrekken onjuiste informatie en reageren niet op mails. Ze sturen je van de kast naar de muur. Het is daarom niet aan te raden in zee te gaan met deze leverancier.

Bij het eerste bezoek lieten ze weten dat het niet mogelijk was de glasvezel naar binnen te krijgen. Ik heb daarop de overeenkomst opgezegd en kreeg een bevestiging dat dit was geregeld. Vele maanden later kwamen er monteurs onaangekondigd langs. Ik vertelde dat de overeenkomst was geannuleerd. Zonder aankondiging kregen we een mail dat ze het installatiepakket hadden opgestuurd. Ik stuurde een mail dat dit niet hoefde omdat de overeenkomst was opgezegd. Geen reactie en een paar dagen later stond er een doos voor de deur. Ik weer gemaild hoe te handelen. Weer geen reactie. Weer een maand later ontvangen we een brief dat ze de kosten zouden gaan afschrijven, zonder dat we zijn aangesloten. Ik bellen om het verhaal uit te leggen. Beginnen ze te dreigen met deurwaarders. Ik heb bedrijven meegemaakt die slecht communiceren en onbetrouwbaar zijn, maar DELTA spant de kroon!!!!!

Ben van Baloers 7 nov 2022
Reageer
D

slechte service

het bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen, komen de afspraken niet na. Aanmelden is zo gebeurt maar daarna is er niemand meer te bereiken. Aansluiten gaat via Giduon. Monter was vriendelijk maar ook dit bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen. 30 minuten in de wacht is heel normaal.

Daan 7 nov 2022
Reageer
E

Slecht bedrijf

Veel storingen, zowel internet als tv. Hierdoor veel te duur voor het slechte product wat geleverd wordt en communicatie met Delta is nagenoeg niet mogelijk. Komen afspraken mbt glasvezel niet na en de kabel ligt nog steeds op de stoep. De facturen worden wel goed bijgehouden. Zee af te raden om met Delta fiber een contract aan te gaan!

Elmer 31 okt 2022
Reageer
R

Erg tevreden met DELTA

Internet is altijd snel en interactieve tv heeft alle functies die je kunt wensen. Terugkijken en pauzeren gebruik ik het meeste. Je kunt ook opnemen wat ik niet vaak doe want je kunt toch al terugkijken. Ik kan ook op mijn iPad tv kijken wat erg handig is voor als ik in bed lig. Ik kwam van Ziggo maar ik ben erg tevreden met DELTA. Ik zie mijzelf er niet weggaan.

Ramona 14 okt 2022
Reageer
B

Delta glasvezel internet

Ik herken mij totaal niet in al die negatieve reviews over Delta. Zelf heb ik glasvezel van Delta en het werkt als een trein. Super snel internet, zonder storingen of iets dergelijks. Ook contact gehad met hun klantenservice en ze reageren snel en adequaat.
Helemaal niks mis met glasvezel van Delta. Over televisie kan ik niet oordelen, want ik heb alleen internet. Wifi is ook gewoon goed. Nooit ontvangst problemen gehad. Je kunt met Mesh wifi-punten ook zelfs je wifi verbeteren, indien je weinig bereik hebt op bepaalde plekken. Ik blijf gewoon een tevreden glasvezel klant bij Delta.

Boris 11 okt 2022
Reageer
P

Waardeloos bedrijf

Komt afspraken over aansluiting glasvezel niet na (kennelijk deugt de administratie niet); is niet te bereiken noch telefonisch, noch per e-mail; stuurt bericht over verzending van een installatiepakket dat niet klopt (pakket na een week nog niet binnen en de track & trace - link werkt niet); heeft kennelijk slechte communicatie met onderaannemers want die weten meestal niets over data van installatie glasvezelnet.

Piet de Kort 10 okt 2022
L

klopt helemaal. Waardeloos! hebben geen email adres. Geen duidelijk verhaal. Zou worden teruggebeld mbt installatie (kosten). Het acteert te vaag. Kan op een toegestuurde mail niet reageren. Chat functie doet het ook niet.

Luc 28 okt 2022
R

Zeer slecht bedrijf qua communicatie en afspraken

Zeer slechte communicatie. Zijn al een aantal keren gewoon niet langs gekomen terwijl je speciaal thuisblijft. Vandaag de 3e! afspraak gemaakt om alles aan te sluiten tussen 8 en 11 uur. Bel je vervolgens om 11.45 waar ze blijven en zeggen ze we zoeken het uit ,we bellen over 5 min terug. Ze moeten nog bellen. Vervolgens staan ze om 13.30 voor de deur. Zijn ze verontwaardigd dat we niet thuis zijn. Afspraken nakomen is echt heel moeilijk..

Ronald 3 okt 2022
Reageer
J

Vreselijke service

Ongeveer 1 jaar geleden een abonnement afgesloten met glasvezel.
Tot op heden nog geen aansluiting of ook maar enig zicht hier op.
Mail wordt niet serieus genomen en aan de telefoon beloven ze telkens dat alles goed komt maar regelen daarna niets meer. Al met al genoeg redenen om alle contracten met Delta te verbreken.

Jaco Melissant 22 sep 2022
Reageer
F

Positief over Delta 1Gig glasvezelpakket

Wij hebben het 1 Gig glasvezelpakket genomen waarbij je het eerste jaar 45 euro per maand betaald. De installatie is daarbij gratis dus dat was voor ons wel een geruststelling. We zijn niet de jongste meer en willen toch wel graag goed bereikbaar zijn en overal in huis goed internet hebben. We hebben de krant al opgezegd omdat je dat tegenwoordig allemaal via de iPad kunt lezen, ideaal! De monteur die het kwam installeren kwam uiterst bekwaam over en leverde goede kwaliteit. Alles werkte optimaal toen hij na 2 uurtjes hard zweten weer weg ging.

Fam van Slooten 17 sep 2022
Reageer
A

Niet doen.

Nooit aan beginnen. Valse reclame
Dec 2020 afgesloten. Afspraak aansluiting in de woonkamer. Op de site wordt vermeld dat deze beter niet in de meterkast kan. Reclame op tv.... tot in de nok aangesloten. Laat me niet lachen... inmiddels aug 22. Vier afspraken verder....ontelbaar chats en telefoongesprekken gehad, beloftes van terug bellen en bezoeken.....nu een brief ontvangen dat aansluiting technisch niet mogelijk is en dat zij opzeggen. Ik hoef niets te doen. Maar als ik ooit aangesloten wil worden kost dit mij 650 euro?????. De glasvezel kabel ligt al voor de voordeur ...... Snappen jullie het nog. Ik niet

Anneke 25 aug 2022
Reageer
P

Schandalig bedrijf 5 dagen geen internet

Wat een schandalig bedrijf is dit! donderdag zouden we worden omgezet van gewoon internet naar glasvezel. Oude signaal uit maar geen nieuw signaal. Spoedmelding gemaakt, zou binnen 24 uur opgelost zijn. Nadat ze hadden gezegd dat het vijf dagen later zou worden opgepakt. We zijn een bedrijf met 7 man personeel die niet kunnen werken, dus dat is natuurlijk geen optie. Volgende ochtend geen signaal. Weer gebeld en gechat: zou nu binnen 48 uur worden opgelost. Dag 2 niet kunnen werken voor iedereen. Volgende ochtend: nog steeds geen signaal... Weer bellen en chatten, inmiddels is het zaterdag. De technische dienst doet erg hun best maar kan pas maandag jullie adres patchen wordt er gezegd. Patchen? Het zal wel, maar nu wordt het 5 dagen?? wat een schade levert dit op! Ronduit schandalig! Niemand die snapt hoe afhankelijk je als bedrijf hiervan bent en wat de gevolgen zijn. Woedend zijn we en het vertrouwen is tot het vriespunt gedaald. Ongelofelijk dat dit kan...

Peter 9 jul 2022
Reageer
A

Niet doen. slechte service en bereikbaarheid

Geen idee of de kwaliteit van het internet goed is of niet, maar de mate van communicatie is echt beneden alle peil. Wij moesten de aansluiting naar binnen door laten trekken en daarvoor moet een aannemer komen. Door corona eerst een paar keer verzet en toen er niemand kwam opdagen, heb ik, niet overdreven, een uur aan de telefoon gehangen met Delta en allerlei partijen waar zij mee samenwerken. Tot slot kreeg ik te horen, dat ze niets konden doen en dat ik wel erg laat belde. Nu we er vanaf willen, zeggen ze dat slechte service geen goede reden is om het op te zeggen. Als je er eenmaal mee in zee gaat, kom je er nooit meer vanaf tenzij er een nieuwe kabel getrokken wordt.

Anne 26 jun 2022
R

hey anne,
zóóó herkenbaar. Delta schuift alles af op de aannemer [Spie] en Spie is zo klantvriedelijk als een blok beton. VOOR ONS GEEN DELTA GLASVEZEL. Misschien ooit kpn, al zal ik eerst daar de reviews dan over nalezen.

Rob Swaak 26 jun 2022
S

Razendsnel internet

Wij hebben glasvezel van Delta en hierdoor hebben wij razendsnel internet. Het is niet te vergelijken met onze vorige provider. Toen hadden wij weliswaar geen glasvezel, maar zowel download als upload is nu harstikke snel. Ze geven ook de snelheid die ze beloven, dat is bij ons ook wel eens anders geweest. Heel blij dat we overstapt zijn naar glasvezel en we betalen niet meer in de maand dan hiervoor. Ook fijn dat internet altijd stabiel is, nooit haperingen of dat het weg valt. Razendsnel en stabiel internet, dat is wat wij krijgen dus kan er verder niet veel negatiefs over zeggen.

Stijn 27 mei 2022
W

sinds 12 Januari glasvezel van Delta , alleen mar problemen .
mijn contract bij vorige provider niet opgezegd dus dubbele kosten telefoonnummer na 5 dagen pas weer terug .
Al een paar keer storing gehad en vandaag weer een storing die al vanaf 11:00 uur duurt geen internet geen telefoon en geen tv gewoon een kut provider dat Delta

Wim van Waardenburg 26 jan 2023
S

Internet van Delta

Ik heb snel internet van Delta genomen. Uiteraard glasvezel en het is lekker snel. Ik weet alleen niet of ik echt verschil merk met mijn vorige provider, want ik had ook al vrij snel internet. Ik internet ook alleen een beetje en verder doe ik niet veel.

Wel zou ik zo weer overstappen naar Delta. Glasvezel is wel de toekomst en ik vond dat ik dat gewoon moest hebben.

Samuel 9 mei 2022
Reageer
J

Razendsnel internet van DELTA

Wij zijn heel blij met internet van DELTA. In het begin was ik huiverig, omdat ik toch wat slechte ervaringen her en der las, maar ik ben blij dat wij nu toch DELTA hebben. Wij hebben namelijk nergens last van en razendsnel internet via glasvezel. Je kunt zelfs je internetsnelheid aanpassen. Met wifi hebben wij thuis geen problemen. Overal in het huis goed bereik, dus wij hebben geen gebruik hoeven te maken van GigaWifi.

Johan 7 apr 2022
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.

Over DELTA

Er zijn 66 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 2.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.