R

Goedkope glasvezel

Ik heb thuis glasvezel van Delta en ik ben er heel tevreden over. Mijn internet is altijd supersnel en tot nu toe geen last van storingen gehad. De prijs van een glasvezel abonnement vind ik ook reuze meevallen.

Ik zit er nu ook aan te denken om sim only van Delta te nemen. Dit is ook best goedkoop zag ik. Helemaal als je het combineert met Delta internet, wat ik dus heb. Alles bij dezelfde provider vind ik ook wel zo handig.

Robert 20 aug 2024
H

Dit lijkt niet echt…. Misschien heeft Delta dit zelf geplaatst?
Weer zo’n marketingtruc van deze cowboys?

Henk Reysoo 11 okt 2024
R

Ga lekker weg Henk. Ik mag mijn mening geven en ben blij met Delta. Wat bezielt je überhaupt om op mijn review te reageren. Zoek een hobby.

Robert 11 okt 2024
H

Hartelijk bedankt voor je vriendelijke reactie Robert. Fijn voor jou (en hopelijk ook vele anderen) dat je tevreden bent met Delta. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Je advies om 'weg te gaan' leg ik met permissie terzijde. Voor verdere onderlinge correspondentie lijkt me dit platform niet in het leven geroepen.
Gr Henk

Henk Reysoo 11 okt 2024
S

Zodra zich een storing voordoet ben je de pineut

Sinds 1,5 jaar klant bij Delta. Glasvezel was bij ons in het dorp aangelegd en de enige provider die je kon kiezen was Delta. Eerlijk is eerlijk, de eerste periode verliep alles meer dan prima, zonder storingen.
Maar toen lag op een dag het internet eruit en begon de ellende. Deze ellende duurt nu al 5 weken en een oplossing is nog niet voorhanden.
Ik bel dagelijks de klantenservice en krijg iedere keer een andere uitleg. Ik heb alle excuses al gehoord. Ik heb inmiddels zelfs een casebeheerder. Met alle respect, die kan en weet ook helemaal niets. Er wordt verwezen naar de netwerkbeheerder Delta Fiber. Iedere dag krijg ik te horen dat ze de juiste persoon daar niet te pakken krijgen. Ik ben bang dat mijn probleem de komende 5 weken niet verholpen is. Het is echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Suus 9 jan 2025
Reageer
L

Delta service ???

Delta in de mist. En wie neemt nu de verantwoordelijkheid voor de nazorg?

Glasvezel is aangelegd net voor de kerst en de tv werkt niet.
De chatmadam weet het antwoord niet na alles geprobeerd te hebben.. Gebeld. Helaas, ook op afstand is de tv niet in te schakelen. Er moet een monteur komen; jammer genoeg is een afspraak niet te maken via klantenservice. (Hoort u niets, bel dan na het weekend de monteursservice (???).
Monteursservice kan na het weekend niet in ‘het systeem’. (Het is een heksenketel, mevrouw. We sturen u een link, dan kunt u zelf proberen een afspraak te maken).
Vandaag maar weer eens gebeld. Jaja, het is bekend dat er een monteur moet komen. Maar wanneer .. dat valt niet te zeggen. Als die zaterdag nog niet is geweest, belt u dan eens …🤨🤨🤨??
Niet zo gek toch als je je dan moet beheersen om niet te ontploffen 😡.
Zou er sprake zijn van gebrek aan planningscapaciteit of misschien wel -kwaliteit?
Hopelijk gaat de tv ooit eens werken via die snelle glasvezel. En leert Delta net zo snel te gaan, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Liesbeth 2 jan 2025
Reageer
M

Schandalige service

Ronduit schandalige service! De medewerkers zijn onbeschoft en totaal niet behulpzaam. Ik heb een abonnement afgesloten voor een speciale prijs, maar uiteindelijk schrijven ze doodleuk drie keer zoveel af. Zelfs met een contract als bewijs wordt je compleet genegeerd. De klantenservice weigert iets voor je te doen, ze schuiven alle verantwoordelijkheid af en laten je gewoon zitten. Ze trekken zonder pardon meer geld van je rekening dan afgesproken, en niemand is bereid dit recht te zetten. Dit bedrijf is echt een grote afknapper – pure oplichterij! Blijf hier ver vandaan!

Maurice 28 nov 2024
M

Ben het helemaal met je eens!!
Wij zijn er ook ingetuind!!
En heel slechte service.

Mary 29 nov 2024
H

Teleurstelling

Delta oogde aantrekkelijk en in 2021 heb ik actief meegeholpen om 30% van de huishoudens in Noordwolde (gn) enthousiast te krijgen voor een aansluiting en daarmee de kabelaanleg mogelijk te maken.
Zomer 2024 krijgt alles pas een vervolg. Het drama? Nooit een dienst afgenomen.
Wilde er helemaal voorgoed van af. Na veel telefoontjes, aanmaningen etc. voor € 450 van hen verlost.

Henk Reysoo 11 okt 2024
Reageer
R

NIET DOEN

Çomputer says no!
Nav test Consumentenbond (Delta scoort 7.7! met een gemiddelde installatie na 10 dagen) aanvraag ingediend voor zakelijk glasvezelabo. Ik schrik voor t eerst als ik de bevestigingsmail krijg, omdat daarin staat dat ik 4 weken moet wachten op aansluiting. Ik bel meteen, en nog eens, en nog eens. De eerste 14 dagen (!) alleen maar positieve geluiden: 'We gaan ons best doen!', 'Ik ga er voor zorgen!', Dit gaat zeker lukken!'. Na die eerste 14 dagen alleen maar dat het niet kan, alles moet nog verwerkt worden, de monteur moet mss langskomen, in de wijk moet een knop om, mag helaas niet doorverbinden ... you name it ... ik heb t gehoord!
Dus NIET DOEN!

Rob Lambrichs de Bruin 9 okt 2024
Reageer
N

Traag en Moeizaam

Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activatie datum kon niet veranderd worden. ( Lijkt me dat dit gewoon een druk op de knop is en het is geregeld!? ) Met veel pijn en moeite kon er nog een kleine compensatie geregeld worden. Al met al enorm moeizaam en traag proces. En we moeten nog een beginnen met ze ben benieuwd! Vast maar zoeken naar een nieuwe provider voor volgend jaar misschien.

Niels 1 okt 2024
Reageer
R

Slechtste service ooit!!!

Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews over Delta heb gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen.

In mei gebeld voor een Glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres per 1 augustus. Ik kon 6 weken vantevoren een abonnement afsluiten en dan zou het Glasvezel in huis aangelegd worden. Toch maar wat extra tijd genomen en 8 weken vantevoren een abonnement afgesloten. De monteur zou mij bellen en dan zouden we een datum kunnen afspreken. 2 weken later nog niks gehoord. Klantenservice opgebeld en nummer vd monteur gekregen. Monteur geeft aan nooit informatie vd provider te hebben gekregen en volgende week begint de bouwvak van 4 weken. Eind augustus horen we pas wanneer Glasvezel aangelegd kan worden en dit duurt standaard 12 weken!?
Ok. We werken beide thuis. Hoe overbruggen jullie de tijd dat wij geen internet in huis hebben? Niet. Jullie probleem.

Per direct opgezegd en terug naar KPN. Wat ik niet wist, maar KPN heeft uitgelegd. De 2 weken bedenktijd gaat in vanaf het moment dat het product geleverd wordt en niet vanaf het moment van aanschaf zoals Delta beweert!!!

RK 22 jul 2024
Reageer
R

zeer slecht bedrijf, niets vd klant!

Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan!! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!!!!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het. En nu word ik gedwongen te betalen zonder enig contact, ik heb gevraagd me te bellen en niet steeds alleen maar nare berichten met dreigen, oa u heeft het toch gebruikt, geen enkele sorry van hun grove fout. Steeds zeg ik dat ik wil betalen, maar dan van mijn vakantie geld. Ook daar nemen ze niet de moeite voor. Mensen u bent gewaarschuwd!!!!!!!!! ik verblijf al 8 maanden op bed, en deze stress tot huilends toe is zeer slecht voor mij, er komt geen enkel begrip van hun kant. Wat een SLECHT bedrijf

Renata 15 apr 2024
Reageer
O

kabel storing

Waardeloos bedrijf. Communicatie onderling deugd niet. In 1 dag 4 mtr gegraven en de voor de rest de hele dag staan bellen. Probleem niet opgelost en nu niemand meer gezien. Zit al 14 dagen zonder tel.,internet, TV en alle andere app. die niet meer functioneren.
Heb een bedrijf en loop dagelijks schade op.

Oudshoorn 26 mrt 2024
Reageer
E

Delta niks te klagen

Snap best dat het mens eigen is om even lekker te klagen maar wij zijn al jaren klant van Delta en hebben nog nooit een hapering gehad in onze internetverbinding. Tv kijken is ook precies wat je er van kan verwachten -> altijd goed. Monteur van Delta is jarenlang bij ons geweest om het aan te sluiten en nu 5 jaar later werkt alles nog steeds goed.

Eelderink 27 feb 2024
Reageer
J

Geen teletekst

Op Omroep Brabant is t niet mogelijk teletekst op te roepen. Op NPO 1-2-3 wel.
Vreemd want Omroep Brabant is aangewezen als rampenzender en daar hoort ook teletekst bij. Toen ik nog op KPN zat was er wel teletekst op OB.
Dit is gemeld echter geen reactie gekregen
Helaas.
Ook gemeld bij Omroep Brabant. Die zouden actie ondernemen. Ben benieuwd

Jacques 27 nov 2023
Reageer
J

Slecht bedrijf

Wat een klote bedrijf in 1 woord, deze sturen contracten en aanmeldingen die ik niet gevraagd heb.
Zie de voorbeelden
Ik kreeg het verzoek om een aanvraag voor een Delta Zakelijk Pro.
Deze kan ik voor je in orde maken, waarbij ik nog graag onderstaande wil bevestigen.
Goedemiddag,
Dit is niet de bedoeling dit kreeg ik toegestuurd, heb nog niets besteld. Dit is geen prettige werkwijze. Voorlopig zie ik hier van af.
Beste John,

Er is wat miscommunicatie geweest vanuit mijn collega naar mij, zie deze bevestiging ook als niet verzonden.
Je kan reageren op mijn laatste mail met het voorstel/offerte.

Ik denk dat het tijd wordt voor Radar of iets dergelijk

John Mussig 27 okt 2023
Reageer
N

Delta een groot drama

Waardeloze organisatie
Niks werkt ,het internet niet de klantenservice is waardeloos en iedereen werkt langs elkaar door na 6 maanden rommelen nog steeds slecht internet
Wat een kansloze groep mensen bij elkaar .
Een berg monteurs op bezoek die komen constateren maar niks oplossen.
Was ik er maar nooit aan begonnen zo jammer dit

Nicole Caris 24 okt 2023
Reageer
M

Ga nooit in zee met Delta

Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.
Enkele weken geleden ging het mis. Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!

Michiel 8 sep 2023
Reageer
R

Technisch en administratief zooitje

Drama vanaf het begin. Na installatie werkte niets. Zou op afstand opgelost worden. Niet dus. Moest ik zelf de kpn weer gaan installeren want monteur was weg. Heeft 3 dagen geduurd. Geen excuses, ik kreeg 5 euro terug. Eerste factuur klopte niet, kon niet hersteld. In plaats daarvan kreeg ik 5 euro terug. Tweede factuur klopte weer niet want die 2 x 5 euro is niet verrekend. Delta vindt dat geen fout, want zij hebben het te laat ingevoerd dus logisch dat ik het nog niet krijg. Inmiddels ook al 3 x TV storing gehad. Laatste storing vond Delta niet erg, want die was bij al hun klanten dus telt blijkbaar niet. En tenslotte opnemen van tv is ook een bende. Je kan geen voor- of nalooptijd instellen dus je kijkt regelmatig programmas zonder dat je het begin of einde kan zien. Internet doet het wel maar niet overal in huis even goed. In de tuin helemaal geen wifi. Dat klopt volgens Delta want een tuin heeft niks met een huis te maken.
Zowel technisch als administratief dus een grote rotzooi daar. Begin er niet aan!!!!!!
Nog 9 maanden, dan mag ik weg.

Rene 25 aug 2023
Reageer
R

Delta glasvezel doe het niet

Net overgestapt: geregeld geen internet, stilstaand of geen beeld op de tv. Kennis helpdesk is tranentrekkend. Ze zouden vorige week terugbellen over een vraag, maar dat is nog niet gelukt. Inmiddels 12 telefoontjes verder en weer geen internet. Opzeggen kan alleen met boete, dan maar een in gebreke stelling.
kortom: doe het niet!

RG 8 aug 2023
C

Dat probleem heb ik nou ook de hele tijd. Zit ook te denken terug naar ziggo te gaan zoals het nu gaat

Cees 23 aug 2023
N

Geen antwoord

Omdat ik niet thuis was heb ik de monteur gemist over waar mijn aansluiting moet komen.
E-mail gestuurd naar het bedrijf dat op het kaartje staat,niets meer gehoord.
Herinnering gestuur met CC naar Delta.
Van allebei niets meer gehoord.
Mijn huidige provider zal blij zijn met het resultaat: Dan maar geen aansluiting!

Neefjes 19 jul 2023
Reageer
a

Alleen maar problemen met internet en tv

Sinds mei hebben we glasvezel, internet en tv.
Sinds mei ervaar ik al problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,
Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.
Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.
Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.
Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.
Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).

angela Jansen 13 jun 2023
S

dezelfde ervaringen. Uitbreiding van producten is niet te realiseren. Allemaal mee bezig, maar er gebeurd niets.
Ook bij de aanleg slechte ervaring. onkundige monteurs.
Al met al niet best en erg frustrerend..

S. Postma 27 jul 2023
M

Wat een zooitje

Eerste plaats komen ze zonder je te verwittigen dat ze de glasvezel komen aanleggen. Breken gewoon de hele straat open. Hierbij maken ze de glasvezel kabel van kpn kapot. Hierdoor nu al enkele dagen geen internet en tv meer. KPN heeft het te druk met alle werkzaamheden die ze nu hebben met de schade wat delta maakt dat we nog zeker een hele week moeten wachten tot deze weer gemaakt wordt. Als je informatie wil hebben over hoe het zit met schadevergoeding sturen ze je van het kastje naar het muurtje en worden dan ook nog brutaal.
De beste keuze wat we gemaakt hebben om delta niet te nemen.
Als ze nu al niet inzien dat je zo niet met met mensen kunt omgaan dan heb je zeker al een probleem als je ze echt nodig hebt.

Michaela 1 jun 2023
Reageer
H

Wat een slechte organisatie!!!!

Vanmorgen werd plotseling zonder enige melding vooraf in opdracht van Delta de straat voor ons huis open gebroken door een vijftal geen enkel woord Nederlands sprekende Oost-Europeanen. Het is voor ons nu niet mogelijk met de auto vanaf de oprit te vertrekken.
Dit is toch een heel slechte organisatie. Voor ons daarom dus nooit Delta!!

Henk 25 apr 2023
Reageer
R

Wat een waardeloos Bedrijf !!

De beloften zijn mooi maar het na komen is waardeloos en als je wil bellen zit je meer als een uur aan de lijn en dan is het nog niet opgelost. Het personeel lijkt wel overwerkt ze reageren allemaal agressief en onwetend daar wacht ik niet meer op. Wat een zooitje….

Ron 23 feb 2023
Reageer
B

Nieuw abonnement

10 januari nieuw abonnement afgesloten bij Delta 11 februari zou het ingaan, Mijn oude abonnement opgezegd die liep tot 11 februari, volgens delta zou de spullen 9 februari opgestuurd worden en dan zou 11 februari het abonnement ingaan, maar heb niks mogen ontvangen van Delta.. Heb gebeld en gemaild met Delta waar de spullen bleven, wordt gebeld door Delta dat er iets fout is gegaan en dat mijn abonnement 17 februari in zou gaan en dat de spullen rond de 15e zou binnenkomen ....maar je raadt het al niks kwam binnen.

Maar weer gebeld met Delta en gemaild waar de spullen bleven die opgestuurd zou worden, kreeg een mail van Delta dat het vrijdag de 17 of zaterdag 18 februari zeker binnen zou komen ...Maar je raadt het al...komt niks binnen, maar weer gebeld en in de wachtrij tot je eindelijk eens iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je weer het zelfde verhaal te horen, komt waarschijnlijk volgende week binnen... dus al die tijd geen tv en internet.

Mijn vertrouwen is goed weg bij Delta ,zoals hun met nieuwe klanten omgaan.

En het vervelende is dat hun de enigste zijn met glasvezel abonnementen in onze omgeving .

Datum van ervaring: 18 februari 2023

Bernhard Nijmeijer 19 feb 2023
m

je mag zo mijn spullen hebben!!! Als ik maar van het abonnement af ben. Ik ben dermate ontevreden dat als je er nog van af kan ik het zeker zou proberen

marc 1 mrt 2023
D

3 weken delta glasvezel. 2x 12 uur storing

Twee dagen na de aanleg van glasvezel had iedereen in het dorp met Delta glasvezel een storing van 12 uur. We zijn nu 3 weken na installatie en we (iedereen met delta glasvezel in het dorp) hebben nu sinds vanmorgen rond 10 geen internet,tv en telefoon. Geen informatie en geen verwachte oplossingstijd. Als ik weg kan zoek ik asap een andere provider.

Daan kuiper 15 feb 2023
Reageer
J

Service

Waardeloos bedrijf. Onbeschofte medewerker verbreekt gewoon het contact. WiFi valt weg, al 3 dagen geen tv . Opnieuw gebeld, 20 minuten in de wacht. Daarna een e-mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten . Ben benieuwd of ze überhaupt nog contact opnemen. Als jullie niet snel reageren stel ik jullie in gebreke en beëindig het contract

Johan Wijnja 6 jan 2023
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van januari 2025.

Over DELTA

Er zijn 58 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.