Ik heb thuis glasvezel van Delta en ik ben er heel tevreden over. Mijn internet is altijd supersnel en tot nu toe geen last van storingen gehad. De prijs van een glasvezel abonnement vind ik ook reuze meevallen.
Ik zit er nu ook aan te denken om sim only van Delta te nemen. Dit is ook best goedkoop zag ik. Helemaal als je het combineert met Delta internet, wat ik dus heb. Alles bij dezelfde provider vind ik ook wel zo handig.
Dit lijkt niet echt…. Misschien heeft Delta dit zelf geplaatst?
Weer zo’n marketingtruc van deze cowboys?
Ga lekker weg Henk. Ik mag mijn mening geven en ben blij met Delta. Wat bezielt je überhaupt om op mijn review te reageren. Zoek een hobby.
Hartelijk bedankt voor je vriendelijke reactie Robert. Fijn voor jou (en hopelijk ook vele anderen) dat je tevreden bent met Delta. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Je advies om 'weg te gaan' leg ik met permissie terzijde. Voor verdere onderlinge correspondentie lijkt me dit platform niet in het leven geroepen.
Gr Henk
ik ben normaal niet zo n klager maar dit moet ik wel kwijt.... Heb begin maart 2025 abonnement genomen op Delta tot dan verliep het goed , tot dat er een monteur kwam , deze was na 5 min weg ... ik had geen stopcontact in de meterkast en het bijgeleverd draad was tekort (10 m) .. dus op internet gezocht naar langer draad , dat was er voldoende tot wel 100 meter ..
ben nu een maand bezig om contact met Delta te maken ,wat tot op heden (24-04 niet is gelukt .... En dat vind ik bezwaarlijk . zeker om dat de monteur nog wel zei dat ik nog dezelfde dag zou worden gebeld of alles goed gegaan was ..
Dus ik weet nu niet wat ik moet doen !!
Ik hoop dat Delta dit ook zal lezen .....
Heb aanbod gehad kreeg 2x5 euro korting maar na ja gezegd te hebben krabbelen ze terug
Nee kan niet en heb je verkeerd
Staat in mijn Delta , nee klopt niet
Veel storingen de laatste tijd, is ook geen waar als je belt
Kortom na veel geapp ben je als trouwe klant de SJAAK
Ze zeggen vanalles maar DOEN NIETS VOOR TROUWE KLANTEN
Ik ben inmiddels 5 weken bezig om een glasvezelaansluiting in mijn vakantiewoning te krijgen... het gaat heen en weer van geen signaal op de kabel van de provider tot een monteur die niet op het afgesproken moment verschijnt maar een aantal uren eerder (niet handig als je speciaal naar je vakantiewoning rijdt). Inmiddels 4 x op en neer geweest. Afgelopen vrijdag weer erheen en geconstateerd (met de klantenservice) dat het modem niet werkt, er zou een afspraak gemaakt worden. Toch nog even gebeld vanmiddag om te verifieren: niets bekend en een storing kan alleen gemeld worden als je ter plekke bent. Ik geef het op, onmogelijke partij om mee te werken! Misschien dat deze review nog iemad wakker schudt bij Delta maar ik denk het niet...
Nieuw contract afgesloten en na een dag het instalatiepakket binnen alleen naar zo bijna vier weken nog steeds geen aansluiting. Lijkt zo mooi leuke reclame snel internet maar de uitvoering ervan is bar slecht . Ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat we aangesloten zijn.
Op 18 okt 2024 heb ik via internet aansluiting gevraagd op de glasvezelkabel. Alle kabels waren allang aangelegd en tot in ons appartement en er zit al een kastje, gecontroleerd door een medewerker van delta, maar op de een of andere manier lukt het Delta niet om mij aan te sluiten. Vandaag voor het laatst gebeld. Na 40 minuten in de wacht gestaan te hebben weer een nieuwe medewerker aan de telefoon gehad. Die kwam ook niet met een oplossing.
Ik heb ze tot volgende week vrijdag, 21-02-2025 de tijd gegeven om het te regelen en anders zoek ik een andere organisatie.
Ik krijg een aanmaning terwijl ze automatische incasso hebben. Geprobeerd te bellen, maar dat is tegenwoordig bijna verboden dus wordt er niet opgenomen.
Slecht georganiseerd
Delta mobiel overgestapt en kosten gekregen die niet terecht zijn. Simkaart was niet aangekomen en wel gerekent vanaf ingangs datum vanuit delta mobiel.
Diverse medewerkers gesproken. Is niet goed geregeld wel beloofd.Niet overstappen dus!
Ik heb Delta tv en internet genomen en dit zal professioneel geïnstalleerd worden.
Nou dat was 1 grap de monteur heeft alles in de meterkast gegooid en was al weg voordat hij klaar was met instaleren
Eindstand hoop gezeur en kosten en aantal dagen zonder tv en internet gezeten
Ook mobiel overgegaan naar Delta dit ging ook al mis dubbele rekeningen en geen nummer behoud aangevraagd
Nu een aantal maanden verder hebben we al meerdere keren geen tv kunnen kijken ivm storing
Ik zou het iedereen afraden dit is echt slecht op alle fronten helaas zitten wij er nog 9 maanden aan vast
Sinds 1,5 jaar klant bij Delta. Glasvezel was bij ons in het dorp aangelegd en de enige provider die je kon kiezen was Delta. Eerlijk is eerlijk, de eerste periode verliep alles meer dan prima, zonder storingen.
Maar toen lag op een dag het internet eruit en begon de ellende. Deze ellende duurt nu al 5 weken en een oplossing is nog niet voorhanden.
Ik bel dagelijks de klantenservice en krijg iedere keer een andere uitleg. Ik heb alle excuses al gehoord. Ik heb inmiddels zelfs een casebeheerder. Met alle respect, die kan en weet ook helemaal niets. Er wordt verwezen naar de netwerkbeheerder Delta Fiber. Iedere dag krijg ik te horen dat ze de juiste persoon daar niet te pakken krijgen. Ik ben bang dat mijn probleem de komende 5 weken niet verholpen is. Het is echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.
Delta in de mist. En wie neemt nu de verantwoordelijkheid voor de nazorg?
Glasvezel is aangelegd net voor de kerst en de tv werkt niet.
De chatmadam weet het antwoord niet na alles geprobeerd te hebben.. Gebeld. Helaas, ook op afstand is de tv niet in te schakelen. Er moet een monteur komen; jammer genoeg is een afspraak niet te maken via klantenservice. (Hoort u niets, bel dan na het weekend de monteursservice (???).
Monteursservice kan na het weekend niet in ‘het systeem’. (Het is een heksenketel, mevrouw. We sturen u een link, dan kunt u zelf proberen een afspraak te maken).
Vandaag maar weer eens gebeld. Jaja, het is bekend dat er een monteur moet komen. Maar wanneer .. dat valt niet te zeggen. Als die zaterdag nog niet is geweest, belt u dan eens …🤨🤨🤨??
Niet zo gek toch als je je dan moet beheersen om niet te ontploffen 😡.
Zou er sprake zijn van gebrek aan planningscapaciteit of misschien wel -kwaliteit?
Hopelijk gaat de tv ooit eens werken via die snelle glasvezel. En leert Delta net zo snel te gaan, maar daar ben ik niet zo zeker van.
Ronduit schandalige service! De medewerkers zijn onbeschoft en totaal niet behulpzaam. Ik heb een abonnement afgesloten voor een speciale prijs, maar uiteindelijk schrijven ze doodleuk drie keer zoveel af. Zelfs met een contract als bewijs wordt je compleet genegeerd. De klantenservice weigert iets voor je te doen, ze schuiven alle verantwoordelijkheid af en laten je gewoon zitten. Ze trekken zonder pardon meer geld van je rekening dan afgesproken, en niemand is bereid dit recht te zetten. Dit bedrijf is echt een grote afknapper – pure oplichterij! Blijf hier ver vandaan!
Ben het helemaal met je eens!!
Wij zijn er ook ingetuind!!
En heel slechte service.
Delta oogde aantrekkelijk en in 2021 heb ik actief meegeholpen om 30% van de huishoudens in Noordwolde (gn) enthousiast te krijgen voor een aansluiting en daarmee de kabelaanleg mogelijk te maken.
Zomer 2024 krijgt alles pas een vervolg. Het drama? Nooit een dienst afgenomen.
Wilde er helemaal voorgoed van af. Na veel telefoontjes, aanmaningen etc. voor € 450 van hen verlost.
Çomputer says no!
Nav test Consumentenbond (Delta scoort 7.7! met een gemiddelde installatie na 10 dagen) aanvraag ingediend voor zakelijk glasvezelabo. Ik schrik voor t eerst als ik de bevestigingsmail krijg, omdat daarin staat dat ik 4 weken moet wachten op aansluiting. Ik bel meteen, en nog eens, en nog eens. De eerste 14 dagen (!) alleen maar positieve geluiden: 'We gaan ons best doen!', 'Ik ga er voor zorgen!', Dit gaat zeker lukken!'. Na die eerste 14 dagen alleen maar dat het niet kan, alles moet nog verwerkt worden, de monteur moet mss langskomen, in de wijk moet een knop om, mag helaas niet doorverbinden ... you name it ... ik heb t gehoord!
Dus NIET DOEN!
Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activatie datum kon niet veranderd worden. ( Lijkt me dat dit gewoon een druk op de knop is en het is geregeld!? ) Met veel pijn en moeite kon er nog een kleine compensatie geregeld worden. Al met al enorm moeizaam en traag proces. En we moeten nog een beginnen met ze ben benieuwd! Vast maar zoeken naar een nieuwe provider voor volgend jaar misschien.
Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews over Delta heb gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen.
In mei gebeld voor een Glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres per 1 augustus. Ik kon 6 weken vantevoren een abonnement afsluiten en dan zou het Glasvezel in huis aangelegd worden. Toch maar wat extra tijd genomen en 8 weken vantevoren een abonnement afgesloten. De monteur zou mij bellen en dan zouden we een datum kunnen afspreken. 2 weken later nog niks gehoord. Klantenservice opgebeld en nummer vd monteur gekregen. Monteur geeft aan nooit informatie vd provider te hebben gekregen en volgende week begint de bouwvak van 4 weken. Eind augustus horen we pas wanneer Glasvezel aangelegd kan worden en dit duurt standaard 12 weken!?
Ok. We werken beide thuis. Hoe overbruggen jullie de tijd dat wij geen internet in huis hebben? Niet. Jullie probleem.
Per direct opgezegd en terug naar KPN. Wat ik niet wist, maar KPN heeft uitgelegd. De 2 weken bedenktijd gaat in vanaf het moment dat het product geleverd wordt en niet vanaf het moment van aanschaf zoals Delta beweert!!!
Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan!! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!!!!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het. En nu word ik gedwongen te betalen zonder enig contact, ik heb gevraagd me te bellen en niet steeds alleen maar nare berichten met dreigen, oa u heeft het toch gebruikt, geen enkele sorry van hun grove fout. Steeds zeg ik dat ik wil betalen, maar dan van mijn vakantie geld. Ook daar nemen ze niet de moeite voor. Mensen u bent gewaarschuwd!!!!!!!!! ik verblijf al 8 maanden op bed, en deze stress tot huilends toe is zeer slecht voor mij, er komt geen enkel begrip van hun kant. Wat een SLECHT bedrijf
Waardeloos bedrijf. Communicatie onderling deugd niet. In 1 dag 4 mtr gegraven en de voor de rest de hele dag staan bellen. Probleem niet opgelost en nu niemand meer gezien. Zit al 14 dagen zonder tel.,internet, TV en alle andere app. die niet meer functioneren.
Heb een bedrijf en loop dagelijks schade op.
Snap best dat het mens eigen is om even lekker te klagen maar wij zijn al jaren klant van Delta en hebben nog nooit een hapering gehad in onze internetverbinding. Tv kijken is ook precies wat je er van kan verwachten -> altijd goed. Monteur van Delta is jarenlang bij ons geweest om het aan te sluiten en nu 5 jaar later werkt alles nog steeds goed.
Op Omroep Brabant is t niet mogelijk teletekst op te roepen. Op NPO 1-2-3 wel.
Vreemd want Omroep Brabant is aangewezen als rampenzender en daar hoort ook teletekst bij. Toen ik nog op KPN zat was er wel teletekst op OB.
Dit is gemeld echter geen reactie gekregen
Helaas.
Ook gemeld bij Omroep Brabant. Die zouden actie ondernemen. Ben benieuwd
Wat een klote bedrijf in 1 woord, deze sturen contracten en aanmeldingen die ik niet gevraagd heb.
Zie de voorbeelden
Ik kreeg het verzoek om een aanvraag voor een Delta Zakelijk Pro.
Deze kan ik voor je in orde maken, waarbij ik nog graag onderstaande wil bevestigen.
Goedemiddag,
Dit is niet de bedoeling dit kreeg ik toegestuurd, heb nog niets besteld. Dit is geen prettige werkwijze. Voorlopig zie ik hier van af.
Beste John,
Er is wat miscommunicatie geweest vanuit mijn collega naar mij, zie deze bevestiging ook als niet verzonden.
Je kan reageren op mijn laatste mail met het voorstel/offerte.
Ik denk dat het tijd wordt voor Radar of iets dergelijk
Waardeloze organisatie
Niks werkt ,het internet niet de klantenservice is waardeloos en iedereen werkt langs elkaar door na 6 maanden rommelen nog steeds slecht internet
Wat een kansloze groep mensen bij elkaar .
Een berg monteurs op bezoek die komen constateren maar niks oplossen.
Was ik er maar nooit aan begonnen zo jammer dit
Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.
Enkele weken geleden ging het mis. Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!
Drama vanaf het begin. Na installatie werkte niets. Zou op afstand opgelost worden. Niet dus. Moest ik zelf de kpn weer gaan installeren want monteur was weg. Heeft 3 dagen geduurd. Geen excuses, ik kreeg 5 euro terug. Eerste factuur klopte niet, kon niet hersteld. In plaats daarvan kreeg ik 5 euro terug. Tweede factuur klopte weer niet want die 2 x 5 euro is niet verrekend. Delta vindt dat geen fout, want zij hebben het te laat ingevoerd dus logisch dat ik het nog niet krijg. Inmiddels ook al 3 x TV storing gehad. Laatste storing vond Delta niet erg, want die was bij al hun klanten dus telt blijkbaar niet. En tenslotte opnemen van tv is ook een bende. Je kan geen voor- of nalooptijd instellen dus je kijkt regelmatig programmas zonder dat je het begin of einde kan zien. Internet doet het wel maar niet overal in huis even goed. In de tuin helemaal geen wifi. Dat klopt volgens Delta want een tuin heeft niks met een huis te maken.
Zowel technisch als administratief dus een grote rotzooi daar. Begin er niet aan!!!!!!
Nog 9 maanden, dan mag ik weg.
Net overgestapt: geregeld geen internet, stilstaand of geen beeld op de tv. Kennis helpdesk is tranentrekkend. Ze zouden vorige week terugbellen over een vraag, maar dat is nog niet gelukt. Inmiddels 12 telefoontjes verder en weer geen internet. Opzeggen kan alleen met boete, dan maar een in gebreke stelling.
kortom: doe het niet!
Dat probleem heb ik nou ook de hele tijd. Zit ook te denken terug naar ziggo te gaan zoals het nu gaat
Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2025.
Er zijn 66 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 2.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.