Vluchttijden veranderen waardoor we 2 dagen minder kunnen besteden op de vakantiebestemming.
Vakantiediscounter wil hier niks in compenseren. Waardeloze service. Natuurlijk zijn de vluchttijden onder voorbehoud maar het gaat hier niet alleen om de vlucht, ook om de all-inclusive hotel.
Klantenservice medewerkster hangt gewoon op. Waardeloos.
Reis geboekt via de vakantiediscounter. Super website die duidelijk en overzichtelijk is. Je kan zelf aanvinken vanaf welk vliegveld je wilt of je kan het gewoon niet invullen zodat je de beste prijs krijgt van alle vliegvelden. Prijzen wijzigen wel telkens dus even goed in de gaten houden voor een tijdje en dan snel de beste prijs kiezen! Zo doen wij het al jaren, de vakantiediscounter regelt alles goed en die laat het daarna over aan de reisaanbieder waarbij je het daadwerkelijk koopt. Dus een ideaal middel om de beste prijs te vergelijken. Ps. wel opletten op de reistijden, soms heb je pech en kost het je één hele dag dus beter in de ochtend vliegen bijvoorbeeld en in de avond pas weer weg!
Groetjes Harm Velden
Boek je reis en word je ervoor ernstig ziek. 20.45 bel je want klanten service is tot 21.00 open zeggen ze. Nou dan maar nood nr bellen.... die kunnen dan niet voor je omboeken ook kunnen ze geen account voor je aanmaken zodat je dit zelf kan regelen en alleen een melding maken. Je vliegt 10 uur en klanten service pas om 9 open. Waarvoor is er een noodnummer als die niks kunnen doen.
Tijdens boeking loop hun website vast waardoor onder mij naam 2x geboekt staat hierdoor staat het zo ook op de vliegtickets. Raar want ik pas in augustus.
Nu moet ik voor hun fout in het systeem 500 euro betalen zodat ze dit weer recht kunnen zetten met de Turkse airline. Dieven.... oplichters!!
Nooit meer vakantiesiscounter !!!
Bedankt voor het verpesten van de vakantie voor mij mn partner en dochter !!!!
Vakantiediscounter koopt reizen in bij andere reisorganisaties. Dus eigenlijk zijn ze niets meer dan een makelaar/bemiddelaar die geld verdiend aan de transactie tussen de consument en reisorganisaties als bijvoorbeeld het inmiddels failliete FTI reizen. Op zich hoeft dat niet zo´n probleem te zijn als je meer geld wil uitgeven. Maar als dan vervolgens een reisorganisatie failliet gaat, dan geeft Vakantiediscounter niet thuis en laat de afhandeling aan de consument. Erg klantonvriendelijk, ze zijn zelfs niet een ster waardig. Dus beste consument, wees gewaarschuwd en boek je reis NIETbij Vakantiediscounter!
Vakantie geboekt voor de zomer van 2025 naar Turkije via Alltours. Handig dat je via vakantieDiscounter alle vluchten en vakanties kan inzien en vanuit daar de beste keuze/prijs kan kiezen. Heb nu al zin in de ALL IN vakantie met veel zon en veel eten en drinken! Mooie vluchttijden voor een goede prijs kunnen krijgen dus we zijn erg blij!
In september 2024 vakantie geboekt via Vakantiediscounter. We boekten de accommodatie Miraflor suites op Gran Canaria vanwege eerdere positieve ervaring. Vlak voor vertrek kregen we een mailtje, waarin vermeld stond dat er sprake zou zijn van renovatiewerkzaamheden. Dit was NIET vermeld in de advertentie tijdens het boeken, dus het was ons NIET bekend. Er zouden nog slechts lichte werkzaamheden plaatsvinden. Nader onderzoek leerde ons dat: 1. het restaurant gesloten was, 2. het zwembad gesloten was, 3. de poolbar gesloten was en 4. er sprake was van ernstige geluidshinder (dit alles ter plaatste ook geconstateerd en we hebben hier foto's van gemaakt en diverse gasten aldaar gesproken). We zijn vooraf onjuist geïnformeerd door de Vakantiediscounter. Bij navraag werd medegedeeld dat we dit hadden kunnen lezen op de site ten tijde van de boeking, echter er werd niet bij vermeld dat de Vakantiediscounter tussentijds de tekst had aangepast! Later is dit wel toegegeven, doch vooreerst doorgegeven dat alles toch echt leesbaar was in de advertentie en dat wij dan niet goed hadden gelezen! Dit is pure misleiding: tussentijds zelf de tekst aanpassen en dit niet doorgeven aan je klanten! Als we niet zelf hadden geanticipeerd dan hadden we (net als de andere gasten die we op Miraflor hebben gesproken) een uiterst vervelende vakantie gehad.
We wilden dus omboeken, maar kregen geen reacties op onze mailtjes. Pas na diverse mailtjes kregen we een standaard mail terug, dat we konden omboeken en dat de omboekingskosten voor onze eigen rekening zouden zijn. Bizar! Daarnaast was de keuze voor alternatieve accommodaties nagenoeg nihil, want we konden slechts kiezen uit TUI accommodaties. Uiteindelijk een alternatief gekozen en een klacht ingediend, die door een externe afdeling in behandeling zou worden genomen.
Ook hier weer misleiding, want de klacht is niet door een externe (onafhankelijke) afdeling in behandeling genomen. Het voorstel dat we € 100 korting krijgen op een volgende vakantie is een sigaar uit eigen doos, staat niet in verhouding tot alles wat er fout is gegaan en is door ons niet geaccepteerd. Op de vraag om met een beter voorstel te komen, werd en wordt geheel niet gereageerd. We gaan dus een officiële klacht indienen bij de ANVR.
2 dagen voor vertrek nog steeds geen reisbescheiden ontvangen en daarop wederom contact opgenomen. Volgens medewerker waren ze wel verstuurd en we zouden dan in de spam moeten kijken, want ze waren wel verstuurd. Na diverse mailtjes bleek echter dat de Vakantiediscounter de reisbescheiden NIET had verstuurd, waarna we ze uiteindelijk 1 dag voor vertrek de oude reisbescheiden (van de vorige accommodatie) hebben ontvangen. Nogmaals aangegeven dat we hadden omgeboekt en dat dit niet de juiste bescheiden zijn. Uiteindelijk (met excuses!) de juiste reisbescheiden ontvangen.
Onze vakantie kon eindelijk beginnen, maar de voorpret was volledig verdwenen en we hebben onze vakantie doorgebracht in een accommodatie die niet onze keuze was. Verder een prima verblijf, maar hier wilden we NIET onze vakantie doorbrengen. We zijn teleurgesteld in de Vakantiediscounter en hebben niet de vakantie gehad die we ons hadden voorgesteld.
Voor ons dus niet meer een vakantie bij de Vakantiediscounter!
Vakantiediscounter super site waar je gemakkelijk vakanties kan vergelijken. Als je een beetje oplet en je hebt geluk dat je de laatste plekjes in een vliegtuig kan bemachtigen, kan dit een flinke slok aan geld schelen! Super dat je per dag ziet hoe duur dat je hele vakantie is dus kan je de goedkoopste simpelweg selecteren.
Wij bezoeken al jaren de vakantiediscounter.nl om onze reis te boeken. Het feit dat je hier meerdere reizen en vakanties kan vergelijken met elkaar kan enorm uit! Je kan zelfs de vliegvelden selecteren waarvan je vandaan wilt vliegen en ook vanuit daar bepaald het systeem de beste prijs. Nogmaals: wij boeken al jaren via vakantiediscounter.nl en kunnen het iedereen aanraden. Wel even goed om te vernoemen is dat de reis zelf wordt verzorgd door het reisbureau die de reis aanbiedt -> dus niet door deze vergelijkingssite. Snap daarom sommige recensies niet op trustpilot en andere reviewsites maar het zal wel. Gewoon een goede vergelijkingssite voor reizen.
De Vakantie Discounter is een zeer slecht bedrijf en werk als tussenpersoon en dat kost meestal meer geld. Het is een soort Booking.com.
Ik probeerde na een half uur de boeking te annuleren, maar dat kon niet meer of tegen hogen kosten.
Ik had de kleine lettertje beter moeten lezen werd verteld en men is ook niet duidelijk over de transitiekosten, dan moet erop doorklikken.
Het telefoonnummer voor noodgevallen werd na 50 minuten niet opgenomen, dit heb ik een dag later weer geprobeerd en weer wordt de telefoon niet opgenomen.
Het bedrijf heeft voor de definitieve betaaldatum tot twee keer aan toe om hun geld gevraagd of je een wanbetaler bent!
We hebben in Januari geboekt en in Mei een mail dat de terugvlucht geannuleerd is. Hieronder hangt een mail van de Jong Intra welke al in februari gemaild is naar de Vakantiediscounter. Er is een andere vlucht aangeboden op een ander vliegveld en een dag later. Omdat deze mail zo laat is gestuurd is deze dus ook al volgeboekt. We hebben diverse keren gebeld, gemaild etc, uren in de wacht. Er wordt eindelijk een keer opgenomen en dan beloven ze er mee aan de slag te gaan. Echt niet. We hebben dus geannuleerd. Maar hier volgt ook geen reactie. Intussen zijn we al 2 maanden door ons bel tegoed en hebben nog niks gehoord. Gisteren gebeld met Jong Intra, zij hebben alles al geannuleerd 2 weken geleden. Daar wordt je overigens keurig te woord gestaan maar zij kunnen verder niks doen. Nou beste VAKANTIE DISCOUNTER krijgen we ons geld nog terug???
Wij zijn een heel lange tijd niet met het vliegtuig op vakantie geweest en gingen naar duitsland op vakantie met vakantie discounter prima niks mis mee.
Maar als je gaat vliegen in dit geval mallorca en dan ook nog met easy yet is het een regel rechte ramp het incheck alles wat je per computer moet regelen alles wat je moet uitprinten het is een doolhof wij doen dit nooit meer zo dan maar iets meer betalen.
Zelfs mijn kinderen die toch op het gebied van reizen wel wat gewent zijn zeggen mam wat is dit allemaal voor een drama, En nu moeten we nog op vakantie gaan ik hoop maar dat alles goed gaat.
We hebben een vakantie geboekt naar Kusadasi een 5* Resort voor 8dagen en 7nachten! Het eten was slecht alleen pasta en dat ook nog koud! We dronken uit papieren bekertjes en slechte zure wijn en als je iets beter wilde moest je bijbetalen!
De kamers waren vies en stoel kapot en versleten handdoeken/ beddengoed veel dood geslagen muggen op de muren/plafont. Het staat als een resort maar is een hotel met een koud water zwembad waar dus geen mens gebruik van maakt! Ze waren er naast aan het bouwen dus veel lawaai en stof. Uiteindelijk voor de 7e nacht ineens telefoon je word al opgehaald???? Dus geen 7 nachten…..en dan op de vlieghaven nog bijbetalen omdat je niet online hebt ingecheckt!! Ronduit schandalig en noooittt weer met Vakantiediscounter !!!!
Jammer dat we niet min 5 sterren kunnen geven
Is de eerste keer en de laatste keer
Nog nooit meegemaakt ,als alles betaalt is ben je aan je lot overgelaten.
Niets van bijstand/dienstverlening
Is jammer hoe die mannen te werk gaan,wij stonden bijna vast in Egypte in de luchthaven met 2 kleine kinderen.
Geef wat meer uit bij een vakantieburea dat je al deze miserie ooit moet meemaken!
Een teleurgesteld reiziger via vakantiediscounter !
Via Vakantiediscounter een reis naar Egypte geboekt, die vervolgens wordt uitbesteed aan het (Duitse) FTI. Die maken er een puinhoop van: hotel is overboekt en pas aan de balie in Egypte krijgen we te horen dat onze kamer geannuleerd is. Niet omgeboekt, maar geannuleerd! We moeten (om half 6 in de ochtend) maar contact op zien te nemen met FTI...na heel veel stennis te schoppen wordt uiteindelijk duidelijk dat er is omgeboekt (zonder ons te informeren) naar een ander 'hotel', ik durf het bijna niet zo te noemen: we krijgen een kamer met een lekkende wasbak (het MODDERwater loopt letterlijk de slaapkamer in), geen werkende douche, geen airco, een koelkast met schimmel, en dat zijn echt nog maar een paar voorbeelden. Pas na drie dagen is er een oplossing in de vorm van een andere kamer. 28(!) berichten zijn er heen en weer gegaan met Vakantiediscounter waarvan uiteindelijk een aantal zijn doorgestuurd naar FTI. Die willen alleen maar een voucher aanbieden, alsof ik hierna óóit nog zaken zou willen doen met Vakantiediscounter óf FTI! Vakantiediscounter verschuilt zicht achter 'wij zijn niet de uitvoerder, FTI is verantwoordelijk', en je raad het al, FTI is niet ANVR aangesloten, waardoor naar de geschillencommissie stappen geen zin heeft. Ze maken het bij Vakantiediscounter zelfs zó bond dat ze mijn laatste berichten niet eens meer doorsturen naar FTI!!! Nooit, maar dan ook echt nóóit meer Vakantiediscounter!!! En als ze nu op deze website durven te reageren met 'je moet eigenlijk FTI beoordelen' dan mag iemand bij Vakantiediscounter zich in een hoekje extra gaan zitten schamen...
Bij aankomst op onze bestemming begon mijn vakantie meteen chaotisch. De wachttijd voor de transfer was onaanvaardbaar lang, en de communicatie over de locatie van ons hotel was verwarrend en onnauwkeurig. Je kreeg gewoon geen informatie.
Eenmaal in het hotel kwamen we aan in een enorm vieze hotelkamer, haren over de wc, het doucheputje was smerig, haren in het bed, zand over de vloer en de airco kapot. Onze klachten direct aangegeven, maar werden niet serieus genomen. Het personeel op de receptie reageerde onprofessioneel op onze meldingen, en hun reacties waren respectloos. Er werden in het Spaans (terwijl ik Spaans sprekend ben) grapjes gemaakt.
Het eten afschuwelijk. Ik had uitslag op mijn gezicht en mijn partner en ik zaten vast op de wc van de diarree We werden gedwongen om dagelijks buiten het hotel te eten, wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.
Het hotel en Vakantiediscounter hebben zich defensief opgesteld en onze bezorgdheden niet serieus hebben genomen. De reactie van het hotel was emotioneel geladen en bevatte valse beschuldigingen, wat ik als schandalig beschouw en niet professioneel.
Na deze teleurstellende ervaring en het gebrek aan adequate respons, heb ik geen vertrouwen meer in de diensten van Vakantiediscounter. Ik wil toekomstige reizigers waarschuwen dat het geld besparen op een dergelijke boeking mogelijk niet de moeite waard is, gezien het ontbreken van garanties en de teleurstellende klantenservice.
Wij gaan al circa 5 a 6 jaar met dit reis agentschap naar Gran Canaria ..Het is altijd keurig geregeld .we huren een bungalow bij LAS BRISAS. Top service mooi park kindervriendelijk schoon en netjes wij gaan met 4 familie.s. boeken altijd een paar maanden van te voren .moeten wachten wanneer de prijzen bekent zijn . we boeken betalen krijgen gelijk bevestiging van de boeking.Top service wij lopen weg met De Vakantiediscounter ..Fam J B IPEMA fam DE GROOT fam van CAPELLE.fam De KOK.Bedankt Vakantiediscounter....JULLIE ZIJN TOPPIE.
Zijn al 2 maanden bezig met deel annulering, worden van kastje naar muur gestuurd.
proberen om te boeken, zouden kijken maar ze doen helemaal NIKS.
Waardeloos bedrijf ,geen reactie op telefoon of mail.
Zeggen steeds werken op volg orde van vertrek.
Schakel ombudsman in en rechtsbijstand, betalen niks meer.
Eerste zeggen alles komt goed, en dan niet meer reageren, ik zeg bij deze nooit meer boeken bij hun.
Alles gaat via andere reisburo's
Herkenbaar. Bij ons ging het ook fout doordat zij niet bereikbaar zijn. Ze geven iedereen de schuld behalve zichzelf. Als blijkt dat de fout toch echt bij henzelf ligt laten ze opeens niets meer horen.
Vakantie geboekt via vakantie discounter. vliegduur 1 uur 45 minuten. Transfer 25 km vliegveld - Hotel
Wij hebben 3,5 uur over de transfer gedaan. Klacht ingediend, ze antwoorden niet, geen mail. Telefonisch niet bereikbaar. Terugreis moesten we 5 uur voor vertrek van het vliegtuig de bus in. Weer voor 25 km. We hebben de transfer geannuleerd en een taxi genomen. 20 minuutjes en we stonden op het vliegveld. We hebben 3 uur langer van de vakantie kunnen genieten.
Helaas heb ik nog niet voor elkaar om schadevergoeding te krijgen.
Mailen niet terug, telefonisch niet bereikbaar.
Wij hadden een vakantie van 8 dagen Spanje , de eerste dag zouden we vroeg vliegen ,maar werd gewijzigd in savonds, we kwamen om 24.00 aan in Spanje , we hebben uren staan wachten en bellen ,maar werden niet opgehaald, laatste contact werd er gezegd dat we een taxi mochten pakken want de gene die ons op moest halen sliep al ,en kregen te horen dat de taxi vergoed werd (140 euro voor de taxi), we kwamen tegen half 4 snachts aan in het hotel, dus dag 1 was weg omdat we heel laat vlogen en dag 2 waren er allemaal brak ,dus eigenlijk 2 dagen weg al , volgende dag gelijk het geval gemeld bij de vakantie discounter ,bij vertrek werden we half 6 in de ochtend opgehaald, dus dag 3 ook weg. Vakantie was 4400 euro voor 8 dagen waarvan we er maar 6 geweest zijn en 1 dag was iedereen helemaal kapot.
Ook hebben we een verkeerde ophaal plaats door gekregen , dankzij personeel van het hotel is dit goed gekomen . Toen we eenmaal terug kwamen in Nederland weer meerdere malen contact gezocht met de vakantie discounter, maar zeer onbeschoft, geen bericht terug , telefoon word niet opgenomen,
Vakantie discounter geeft nergens gehoor aan ,dus taxi ook niet vergoed, aangetekende brief geschreven, die hebben ze opengemaakt en zo weer terug gestuurd.
Wat een onbeschoft, waardeloos bedrijf is dit !!!! Wees gewaarschuwd!!!
Ik ben het zo eens met wat al deze mensen zeggen hier. De site is prima maar de service is heel slecht. Wil iemand toevoegen aan de reis maar dit lijkt onmogelijk. Je staat meer dan een uur in de wacht en als je iemand spreekt zeggen ze dat het naar een andere afdeling gaat maar je krijgt vervolgens geen antwoord meer. Als drie keer gebeld en wacht al 2 weken. Ik boek hier nooit meer.
We wilden onze vakantie overzetten naar vrienden maar na ruim 2 maanden van mailen, appen, (geen reactie), bellen ( uren wachten aan de telefoon) kregen we eindelijk het verlossende mailtje; voor 921 euro kon dit wel geregeld worden. De reis zelf koste 1000 euro dus werd bijna het dubbele. Wij zullen dus nooit weer boeken bij deze organisatie.
Probeer al twee weken mijn vakantie om te boeken.
Om de dag stuur ik een e-mail om te vragen of er al vorderingen zijn.
Zojuist gebeld, en het enige wat mijn verteld wordt is dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling.
Niemand kan mijn vertellen wat de status van mijn dossier is.
Ik moet maar wachten op een reactie van hen!!!!!
Echt waardeloos...
Leuke reis naar Ibiza gezien bij vakantiediscounter.
Op mn telefoon alles ingevuld, bijna geboekt..toen nog betalen, komt er n melding: problemen omtrend betalen, neem contact op.
20 min.aan de telefoon geen contact, met ook de schrik dat na 30 min.de verbinding automatisch verbroken zou worden...
Ik dacht: probeer even op n pc, misschien dan geen probleem..is de reis alweer duurder geworden...
Voel me gewoon belazerd!!!
Net n messingerbericht ontvangen of alles gelukt is..nou, te laat!! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter!
Ik heb 25 x gebeld naar de vakantie discounter om een reis om te boeken en er werd NIET 1 x de telefoon opgenomen. 8 contactformulieren ingevuld en 2 mails gestuurd. Het enige antwoord was dat wij 11 weken van te viren NIET konden omboeken omdat de tickets al uitgeprint waren. 11 weken van te voren. Hoe verzin he het.Dus moesten we de boete voor het annuleten zelf betalen. 705 euro in de prullebak. Ook nog 25 euro voor de annuleringskosten inclusief. Ze hadden even mee kunnen denken voor het omboeken dus nu Nóóit meer iets boeken bij de vakantie discounter
Dit zijn de beste reisbureaus van april 2025.
Er zijn 61 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.