De Vakantiediscounter

De Vakantiediscounter

2.5 reviewscore • 59 reviews
A

Misleidende fotos

Lyristis appartement geboekt in Faliraki Rhodos. Donker en gedateerd, slecht ontbijt en harde bedde. Geen verse koffie of jus. Vaak zelfde ontbijt. Ik zit niet op patat te wachten in de morgen.
Wel regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Maria de wekster is lief.
De fotos die ze gebruiken zijn van de grote studios van Tui. Dit wordt beheerd door Dino, de andere casas door zijn broer en die zijn slecht. Boek Lyristis dus niet bij dreizen, vakantiediscounter of een andere aanbieder. Alleen TUI heeft mooie studios. Goed ontbijt en super aardige familie.
Fijne vakantie en hoop dat je hier iets aan hebt.

Andrea 14 okt 2024
Reageer
D

Geen/Slechte Klantenservice

Beste mensen,

Denk heel goed na, voordat je hier gaat boeken.

Deze organisatie heeft één van de slechtste klantenservice van ons land.

Ze zeggen wel dat ze de beste deals hebben, en de goedkoopste zijn. Maar uit eigen onderzoek is dit helemaal niet waar. Gebruik op Instagram de hashtag #nietdebestedeal

De Vakantie DC Klachten 5 sep 2024
Reageer
N

Niet boeken!!

Geblokkeerd op Facebook omdat ik om antwoord vraag omdat ze nergens op reageren. Het enige wat ik wil is op de hoogte gehouden worden het is al 4 weken stil. Veel andere reis website pakken het faillissement van FTI beter op.

Vakantiediscounter.nl is onbereikbaar via mail, chat, Facebook en telefoon na een uur word je er gewoon uit gegooid.

Nicole van de pol 3 aug 2024
Reageer
L

scam?

niemand bereikbaar, vakantie van 1700 geboekt, ik wil cancellen omdat we de documentatie niet op orde krijgen ivm visums. krijg steeds meer het idee dat dit een scam website is.

Lindsay 26 jul 2024
Reageer
B

noodnummer niet berijkbaar

De Vakantie Discounter is een zeer slecht bedrijf en werk als tussenpersoon en dat kost meestal meer geld. Het is een soort Booking.com.
Ik probeerde na een half uur de boeking te annuleren, maar dat kon niet meer of tegen hogen kosten.
Ik had de kleine lettertje beter moeten lezen werd verteld en men is ook niet duidelijk over de transitiekosten, dan moet erop doorklikken.
Het telefoonnummer voor noodgevallen werd na 50 minuten niet opgenomen, dit heb ik een dag later weer geprobeerd en weer wordt de telefoon niet opgenomen.
Het bedrijf heeft voor de definitieve betaaldatum tot twee keer aan toe om hun geld gevraagd of je een wanbetaler bent!

Brusche 8 jul 2024
Reageer
T

zeer slechte organisatie, niet boeken

We hebben in Januari geboekt en in Mei een mail dat de terugvlucht geannuleerd is. Hieronder hangt een mail van de Jong Intra welke al in februari gemaild is naar de Vakantiediscounter. Er is een andere vlucht aangeboden op een ander vliegveld en een dag later. Omdat deze mail zo laat is gestuurd is deze dus ook al volgeboekt. We hebben diverse keren gebeld, gemaild etc, uren in de wacht. Er wordt eindelijk een keer opgenomen en dan beloven ze er mee aan de slag te gaan. Echt niet. We hebben dus geannuleerd. Maar hier volgt ook geen reactie. Intussen zijn we al 2 maanden door ons bel tegoed en hebben nog niks gehoord. Gisteren gebeld met Jong Intra, zij hebben alles al geannuleerd 2 weken geleden. Daar wordt je overigens keurig te woord gestaan maar zij kunnen verder niks doen. Nou beste VAKANTIE DISCOUNTER krijgen we ons geld nog terug???

Tineke 27 jun 2024
Reageer
P

moeilijk om te boeken

Wij zijn een heel lange tijd niet met…
Wij zijn een heel lange tijd niet met het vliegtuig op vakantie geweest en gingen naar duitsland op vakantie met vakantie discounter prima niks mis mee.
Maar als je gaat vliegen in dit geval mallorca en dan ook nog met easy yet is het een regel rechte ramp het incheck alles wat je per computer moet regelen alles wat je moet uitprinten het is een doolhof wij doen dit nooit meer zo dan maar iets meer betalen.
Zelfs mijn kinderen die toch op het gebied van reizen wel wat gewent zijn zeggen mam wat is dit allemaal voor een drama, En nu moeten we nog op vakantie gaan ik hoop maar dat alles goed gaat.

P.Vuyst 12 jun 2024
Reageer
R

Slechte organisatie

We hebben een vakantie geboekt naar Kusadasi een 5* Resort voor 8dagen en 7nachten! Het eten was slecht alleen pasta en dat ook nog koud! We dronken uit papieren bekertjes en slechte zure wijn en als je iets beter wilde moest je bijbetalen!
De kamers waren vies en stoel kapot en versleten handdoeken/ beddengoed veel dood geslagen muggen op de muren/plafont. Het staat als een resort maar is een hotel met een koud water zwembad waar dus geen mens gebruik van maakt! Ze waren er naast aan het bouwen dus veel lawaai en stof. Uiteindelijk voor de 7e nacht ineens telefoon je word al opgehaald???? Dus geen 7 nachten…..en dan op de vlieghaven nog bijbetalen omdat je niet online hebt ingecheckt!! Ronduit schandalig en noooittt weer met Vakantiediscounter !!!!

Rob 21 mei 2024
Reageer
J

Service

Jammer dat we niet min 5 sterren kunnen geven
Is de eerste keer en de laatste keer
Nog nooit meegemaakt ,als alles betaalt is ben je aan je lot overgelaten.
Niets van bijstand/dienstverlening
Is jammer hoe die mannen te werk gaan,wij stonden bijna vast in Egypte in de luchthaven met 2 kleine kinderen.
Geef wat meer uit bij een vakantieburea dat je al deze miserie ooit moet meemaken!
Een teleurgesteld reiziger via vakantiediscounter !

Jeroen 15 feb 2024
Reageer
E

Reclame 28-12-2023

Walgelijke reclame. In eerste instantie wordt naar mij beleving gesuggereerd dat opa is overleden. Dan ligt opa daar met dichte ogen en blijkt in een strandstoel te liggen. Het moet komisch zijn maar zo komt het bij mij niet over. Ik vind dat jullie je wat beter in de gevoelens van mensen mag verdiepen.

Els 18 dec 2023
F

Inderdaad walgelijk, ik vind dit niet kunnen en smakeloos . Denk maar 's aan mensen die hun dierbaren verloren hebben. Geld niet alleen voor kinderen, ook grote mensen.

Franka wilbers 26 dec 2023
H

Nooit meer met deze boevenbende!

Via Vakantiediscounter een reis naar Egypte geboekt, die vervolgens wordt uitbesteed aan het (Duitse) FTI. Die maken er een puinhoop van: hotel is overboekt en pas aan de balie in Egypte krijgen we te horen dat onze kamer geannuleerd is. Niet omgeboekt, maar geannuleerd! We moeten (om half 6 in de ochtend) maar contact op zien te nemen met FTI...na heel veel stennis te schoppen wordt uiteindelijk duidelijk dat er is omgeboekt (zonder ons te informeren) naar een ander 'hotel', ik durf het bijna niet zo te noemen: we krijgen een kamer met een lekkende wasbak (het MODDERwater loopt letterlijk de slaapkamer in), geen werkende douche, geen airco, een koelkast met schimmel, en dat zijn echt nog maar een paar voorbeelden. Pas na drie dagen is er een oplossing in de vorm van een andere kamer. 28(!) berichten zijn er heen en weer gegaan met Vakantiediscounter waarvan uiteindelijk een aantal zijn doorgestuurd naar FTI. Die willen alleen maar een voucher aanbieden, alsof ik hierna óóit nog zaken zou willen doen met Vakantiediscounter óf FTI! Vakantiediscounter verschuilt zicht achter 'wij zijn niet de uitvoerder, FTI is verantwoordelijk', en je raad het al, FTI is niet ANVR aangesloten, waardoor naar de geschillencommissie stappen geen zin heeft. Ze maken het bij Vakantiediscounter zelfs zó bond dat ze mijn laatste berichten niet eens meer doorsturen naar FTI!!! Nooit, maar dan ook echt nóóit meer Vakantiediscounter!!! En als ze nu op deze website durven te reageren met 'je moet eigenlijk FTI beoordelen' dan mag iemand bij Vakantiediscounter zich in een hoekje extra gaan zitten schamen...

Harmen 10 dec 2023
Reageer
R

SMERIG hotel, ONBESCHOFT personeel, SLECHT bedrijf

Bij aankomst op onze bestemming begon mijn vakantie meteen chaotisch. De wachttijd voor de transfer was onaanvaardbaar lang, en de communicatie over de locatie van ons hotel was verwarrend en onnauwkeurig. Je kreeg gewoon geen informatie.

Eenmaal in het hotel kwamen we aan in een enorm vieze hotelkamer, haren over de wc, het doucheputje was smerig, haren in het bed, zand over de vloer en de airco kapot. Onze klachten direct aangegeven, maar werden niet serieus genomen. Het personeel op de receptie reageerde onprofessioneel op onze meldingen, en hun reacties waren respectloos. Er werden in het Spaans (terwijl ik Spaans sprekend ben) grapjes gemaakt.

Het eten afschuwelijk. Ik had uitslag op mijn gezicht en mijn partner en ik zaten vast op de wc van de diarree We werden gedwongen om dagelijks buiten het hotel te eten, wat aanzienlijke extra kosten met zich meebracht.

Het hotel en Vakantiediscounter hebben zich defensief opgesteld en onze bezorgdheden niet serieus hebben genomen. De reactie van het hotel was emotioneel geladen en bevatte valse beschuldigingen, wat ik als schandalig beschouw en niet professioneel.

Na deze teleurstellende ervaring en het gebrek aan adequate respons, heb ik geen vertrouwen meer in de diensten van Vakantiediscounter. Ik wil toekomstige reizigers waarschuwen dat het geld besparen op een dergelijke boeking mogelijk niet de moeite waard is, gezien het ontbreken van garanties en de teleurstellende klantenservice.

Rosa 4 dec 2023
Reageer
J

Grandioze vakantie in Playa Del Ingles

Wij gaan al circa 5 a 6 jaar met dit reis agentschap naar Gran Canaria ..Het is altijd keurig geregeld .we huren een bungalow bij LAS BRISAS. Top service mooi park kindervriendelijk schoon en netjes wij gaan met 4 familie.s. boeken altijd een paar maanden van te voren .moeten wachten wanneer de prijzen bekent zijn . we boeken betalen krijgen gelijk bevestiging van de boeking.Top service wij lopen weg met De Vakantiediscounter ..Fam J B IPEMA fam DE GROOT fam van CAPELLE.fam De KOK.Bedankt Vakantiediscounter....JULLIE ZIJN TOPPIE.

J.B. IPEMA. H DE GROOT 23 okt 2023
Reageer
M

Deel annulering

Zijn al 2 maanden bezig met deel annulering, worden van kastje naar muur gestuurd.
proberen om te boeken, zouden kijken maar ze doen helemaal NIKS.
Waardeloos bedrijf ,geen reactie op telefoon of mail.
Zeggen steeds werken op volg orde van vertrek.
Schakel ombudsman in en rechtsbijstand, betalen niks meer.

Eerste zeggen alles komt goed, en dan niet meer reageren, ik zeg bij deze nooit meer boeken bij hun.
Alles gaat via andere reisburo's

M B 27 sep 2023
K

Herkenbaar. Bij ons ging het ook fout doordat zij niet bereikbaar zijn. Ze geven iedereen de schuld behalve zichzelf. Als blijkt dat de fout toch echt bij henzelf ligt laten ze opeens niets meer horen.

Karin D 28 okt 2023
C

nooit meer

Vakantie geboekt via vakantie discounter. vliegduur 1 uur 45 minuten. Transfer 25 km vliegveld - Hotel
Wij hebben 3,5 uur over de transfer gedaan. Klacht ingediend, ze antwoorden niet, geen mail. Telefonisch niet bereikbaar. Terugreis moesten we 5 uur voor vertrek van het vliegtuig de bus in. Weer voor 25 km. We hebben de transfer geannuleerd en een taxi genomen. 20 minuutjes en we stonden op het vliegveld. We hebben 3 uur langer van de vakantie kunnen genieten.

Helaas heb ik nog niet voor elkaar om schadevergoeding te krijgen.
Mailen niet terug, telefonisch niet bereikbaar.

Coby Hoogstad 26 sep 2023
Reageer
J

Waardeloos bedrijf, wees gewaarschuwd!!!

Wij hadden een vakantie van 8 dagen Spanje , de eerste dag zouden we vroeg vliegen ,maar werd gewijzigd in savonds, we kwamen om 24.00 aan in Spanje , we hebben uren staan wachten en bellen ,maar werden niet opgehaald, laatste contact werd er gezegd dat we een taxi mochten pakken want de gene die ons op moest halen sliep al ,en kregen te horen dat de taxi vergoed werd (140 euro voor de taxi), we kwamen tegen half 4 snachts aan in het hotel, dus dag 1 was weg omdat we heel laat vlogen en dag 2 waren er allemaal brak ,dus eigenlijk 2 dagen weg al , volgende dag gelijk het geval gemeld bij de vakantie discounter ,bij vertrek werden we half 6 in de ochtend opgehaald, dus dag 3 ook weg. Vakantie was 4400 euro voor 8 dagen waarvan we er maar 6 geweest zijn en 1 dag was iedereen helemaal kapot.
Ook hebben we een verkeerde ophaal plaats door gekregen , dankzij personeel van het hotel is dit goed gekomen . Toen we eenmaal terug kwamen in Nederland weer meerdere malen contact gezocht met de vakantie discounter, maar zeer onbeschoft, geen bericht terug , telefoon word niet opgenomen,
Vakantie discounter geeft nergens gehoor aan ,dus taxi ook niet vergoed, aangetekende brief geschreven, die hebben ze opengemaakt en zo weer terug gestuurd.
Wat een onbeschoft, waardeloos bedrijf is dit !!!! Wees gewaarschuwd!!!

Jeroen 16 sep 2023
Reageer
F

Hele slechte service maar mooie site.

Ik ben het zo eens met wat al deze mensen zeggen hier. De site is prima maar de service is heel slecht. Wil iemand toevoegen aan de reis maar dit lijkt onmogelijk. Je staat meer dan een uur in de wacht en als je iemand spreekt zeggen ze dat het naar een andere afdeling gaat maar je krijgt vervolgens geen antwoord meer. Als drie keer gebeld en wacht al 2 weken. Ik boek hier nooit meer.

Franklin 9 sep 2023
Reageer
W

waardeloze organisatie

We wilden onze vakantie overzetten naar vrienden maar na ruim 2 maanden van mailen, appen, (geen reactie), bellen ( uren wachten aan de telefoon) kregen we eindelijk het verlossende mailtje; voor 921 euro kon dit wel geregeld worden. De reis zelf koste 1000 euro dus werd bijna het dubbele. Wij zullen dus nooit weer boeken bij deze organisatie.

Wout Geul 31 aug 2023
Reageer
G

Tot nu toe waardeloos

Probeer al twee weken mijn vakantie om te boeken.
Om de dag stuur ik een e-mail om te vragen of er al vorderingen zijn.
Zojuist gebeld, en het enige wat mijn verteld wordt is dat het doorgestuurd is naar de juiste afdeling.
Niemand kan mijn vertellen wat de status van mijn dossier is.
Ik moet maar wachten op een reactie van hen!!!!!
Echt waardeloos...

Geraldin Jansen 18 aug 2023
Reageer
M

Waardeloze organisatie

Leuke reis naar Ibiza gezien bij vakantiediscounter.
Op mn telefoon alles ingevuld, bijna geboekt..toen nog betalen, komt er n melding: problemen omtrend betalen, neem contact op.
20 min.aan de telefoon geen contact, met ook de schrik dat na 30 min.de verbinding automatisch verbroken zou worden...
Ik dacht: probeer even op n pc, misschien dan geen probleem..is de reis alweer duurder geworden...
Voel me gewoon belazerd!!!
Net n messingerbericht ontvangen of alles gelukt is..nou, te laat!! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter!

M keeris 16 aug 2023
Reageer
S

Totaal onbereikbaar

Ik heb 25 x gebeld naar de vakantie discounter om een reis om te boeken en er werd NIET 1 x de telefoon opgenomen. 8 contactformulieren ingevuld en 2 mails gestuurd. Het enige antwoord was dat wij 11 weken van te viren NIET konden omboeken omdat de tickets al uitgeprint waren. 11 weken van te voren. Hoe verzin he het.Dus moesten we de boete voor het annuleten zelf betalen. 705 euro in de prullebak. Ook nog 25 euro voor de annuleringskosten inclusief. Ze hadden even mee kunnen denken voor het omboeken dus nu Nóóit meer iets boeken bij de vakantie discounter

Sylvia Rietveld 13 aug 2023
Reageer
K

Vakantie boeken na de zomervakantie kan wel uit!

We boeken hier al jaren onze vakantie.

Dit jaar willen we graag aan het eind van de zomervakantie nog even een weekje naar het buitenland. Je ziet ook gelijk aan de prijzen wanneer de zomervakantie over is, we gaan zonder kinderen weg dus dat scheelt flink in de prijs. Nu nog even wachten totdat de juiste vlucht voorbij komt en dan gaan we boeken! Kan ik trouwens iedereen aanraden om goed te kijken naar de vluchttijden, met wat geluk heb je zo een hele dag erbij omdat je gelijk in de nacht heen vliegt en aan het eind van de dag weer terug. Kan ook wel eens uit om via een vliegveld in Duitsland te reizen vlak over de grens.

Karin 10 aug 2023
Reageer
R

De vakantiediscounter regelt super reizen

First things first: ik snap er niks van dat er zoveel negatieve reviews zijn omtrent de vakantiediscounter. Reden zal ik dan ook gelijk geven: er is naar mijn weten geen enkele reisbureau die je op zo'n fijne manier alle mogelijke reizen van meerdere reisbureaus laat zien. Als je goed oplet dan zie je dat je zelfs meerdere keuzes hebt in vluchttijden en wanneer je even wacht krijg je zelfs weer nieuwe kansen. Prijzen variëren ook iedere keer dus ik kan aanraden, als je al een reis/hotel in je hoofd hebt, om een paar dagen de betreffende pagina in de gaten te houden. Prijzen bijhouden en soms moet je snel toeslaan als je bijvoorbeeld net de laatste stoelen van een vliegtuig boekt! Kan je zo veel geld besparen. Ik heb meerdere keren een reis bij de vakantiediscounter geboekt, hierna krijg je mails van een reisbureau zoals Tui of Alltours, maar net welke je hebt gekozen. Wij hadden een aantal keer Alltours omdat die veel naar Turkije vliegen. Altijd heel goed geregeld inclusief vervoer! We werden keurig op het vliegveld opgewacht door een man met een busje, die bracht ons dan naar het hotel. Was trouwens Lonicera Resort & Spa Hotel, geweldig hotel waarbij je eigenlijk op een heel park bent want het zijn 3 hotels bij elkaar met daartussen allerlei vertier, zwembaden, veel animatie, zelfs een waterpark (!!) en het ligt gelijk aan zee. In het hotel konden we in een mapje zien wanneer we weer werden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dus.. alles geweldig geregeld!

Roelof 9 aug 2023
Reageer
B

Goede hulp

Heel snel een mooi reis kunnen boeken via vakantiediscounter. Helaas kan niet alles goed gaan en zal je net zien dat het bij ons ook weer niet ging zoals het hoort te gaan. We hadden al wat onduidelijkheid over hoe we de bagage moesten betalen. Stond bij dat we dit op het vliegveld konden bijboeken maar daar deden ze erg moeilijk en gaven ze aan dat alleen handbagage inbegrepen zou zijn, hoe ga je dan met vakantie? Nou ja, gebeld met vakantiediscounter op het vliegveld en kwam er iemand aan die ons gelijk heeft geholpen. Was wel onze fout bleek later want je moet blijkbaar ergens invullen hoeveel bagage je mee wilt. Al goed, zolang het maar goed geregeld wordt achteraf is het prima. Zie je bij andere reisbureaus niet zo snel dat ze zo snel helpen.

Bianca 5 aug 2023
Reageer
M

Schandalige klantenservice

Het is ronduit schandalig hoe we worden behandeld door de vakantiediscounter. Ik snap dat ze druk kunnen zijn, maar het is absoluut klantonvriendelijk hoe ze met onze reservering omgaan. we hebben op 21 juni een reis geboekt. op 27 juni hebben we een verzoek ingediend om een extra familie lid toe te voegen aan onze reservering. sindsdien hebben we geregeld gebeld, waarbij we altijd meer dan 40 minuten in de wacht staan, vaak langer. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn, die het verzoek doorzet naar back office, maar nooit zelf het verzoek kan afhandelen. Vervolgens horen we niks meer van de back office. Ze geven aan dat het druk, is, dat ze contact moeten opnemen met een ander reisbureau in Duitsland, maar dit is toch van de zotte. We bellen, mailen en wachten op antwoord, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. We hebben 1 keer een mail terug ontvangen van ene Ramon, met de mededeling dat een extra passagier kan worden bijgeboekt onder het dringende verzoek om meteen te reageren omdat de kosten en prijzen van de reis snel stegen. We hebben dezelfde avond nog terug geschreven, echter hebben we tot heden geen reactie ontvangen. Daarna nog diverse malen gebeld en geen reactie. MENSEN pas op met dit reisbureau. Zodra je geboekt heb kan je fluiten naar enige klantenservice. Schandalig dat dit nog kan hedendaags. De voorpret is nu inmiddels helemaal verdwenen, gezien de stress die we ondervinden om een persoon bij te boeken. Het is vandaag al 4 augustus en we wachten sinds 27 juni op een concreet antwoord. Schandalig!

M. 4 aug 2023
Reageer
Beste reisbureaus

Dit zijn de beste reisbureaus van oktober 2024.

Over De Vakantiediscounter

Er zijn 59 reviews geschreven over De Vakantiediscounter op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Reisbureaus
  • https://www.vakantiediscounter.nl
  • klantenservice@vakantiediscounter.nl