Ik kan iedereen afraden je bij de Internationale te verzekeren, dit is een zeer schimmig bedrijf ! Ik heb een doorlopende reisverzekering bij hun afgesloten en heb daar heel erg spijt van. Ik heb een ongeluk gehad in het buitenland en kwam in onvoorziene kosten te zitten. Na contact met de hulplijn ben ik naar huis moeten vliegen, ik moest extra kosten maken voor verblijf en een vliegticket. Normaal gesproken ben je hier verzekerd voor, maar ondanks dat het in de polis staat ben je dat dus niet ! Ik heb 3 maanden op een antwoord gewacht en kreeg niets toegestuurd, zelf druk erachter zetten kreeg ik een half antwoord ! Ik raad iedereen aan om een klacht in te dienen bij het KIFID ! Dit is echt een waardeloos bedrijf !
De communicatie vanuit "de Internationale" is teleurstellend slecht!
Heb een reisverzekering bij hen afgesloten en probeer gemaakte schade bij hen te verhalen. Ze reageren totaal niet op mails/vragen en proberen je (uiteraard) eerst op alle mogelijke manieren af te wimpelen.
Ik zou deze verzekeraar niet aanraden aan anderen, qua prijs zijn ze goedkoop maar uiteindelijk is de service belabberd. Zo moet je een video opnemen om je eigen risico te verminderen
Al 5 jaar heb ik een doorlopende reisverzekering bij de internationale. Afgelopen reis naar indonesië is mijn telefoon gestolen en mijn horloge kapot gegaan. Ik heb bewijzen (o.a politieverklaring, reparatieverklaring producent) met ze gedeeld. Ik moest een video opnemen om alles toe te lichten, maar de internationale weigert om maar iets uit te betalen, omdat bol.com de oorzaak van het defect niet kan vaststellen, en de compensatie voor mijn telefoon negeren ze. Ik ben echt teleurgesteld in ze, ik voel me niet serieus genomen.
Helaas moesten we onze vakantie annuleren vanwege ziekte. De hotel- en vluchtreserveringen waren al betaald en niet meer te annuleren. Na het indienen van bewijsstukken en enkele aanvullende vragen werd de schadeclaim keurig afgehandeld en het volledige bedrag overgemaakt. Heb veel negatieve reviews gelezen over De Internationale maar bij ons werd de zaak gewoon correct behandeld zoals het hoort.
Een uur en 3 kwartier gebeld met de vraag of we tijdens ons verblijf naar huis gaan recht hebben op een vergoeding met onze annuleringsverzekering.
Letterlijk antwoord; kijk maar op de website. Aangegeven dat we hier al hebben gekeken maar dat we hier niet veel wijzer van worden.
Letterlijk antwoord: jammer dan.
Zoals de consumentenbond ook heeft benoemd is goedkoop niet altijd het beste. Wij zijn vorig jaar beroofd van onze fietsen. Dit valt volgend de internationale onder schade en daarom wilden zij ons niet meer verzekeren. Deze denkwijze zegt volgens mij genoeg over hun. Ik zou hier geen zaken mee doen. Bij andere verzekeraars geen problemen gehad met dit gegeven, maar volgens de theorie van de Internationale verzekeraar ben je dan een hoog risico als een ander ooit je spullen heeft gejat. Belachelijk zwak…
Er zijn 6 reviews geschreven over De Internationale op Reviews.nl. Met een 2.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.