Hallo allen,
Een kleine tip voor degene die toch een klein beetje twijfelen om over te stappen naar Budget Mobiel.
Iedereen is het er over eens dat de prijs goed is. Zeker nu je tijdens de Black Friday week de 1e maand gratis krijgt, + gratis happy plugs t.w.v. € 99,- en je hoeft geen aansluitkosten te betalen. De twijfel zit hem vaak in het feit of de internetsnelheid wel hoog genoeg is omdat hier een beperking op zit.
Door de Black Friday deal betekent het dat je de eerste maand geheel gratis gebruik kunt maken van de Budget Mobiel diensten! Aangezien je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen, is het dus mogelijk om het een maand te testen zonder enige kosten te maken.
Ikzelf heb het begin deze week aangevraagd en gebruik het sinds gisteren. De internetsnelheid is prima en heb overal 4 of 5 streepjes bereik, ook in huis. Ik kon gelukkig mijn huidige nummer behouden die ik al jaren bezit. Tot dusver ben ik er wel zeker van dat ik het niet ga opzeggen, desondanks fijn dat deze optie er is.
Simkaart was kapot gegaan rond de 20ste nieuwe moeten kopen voor 5 euro het is nu 3 weken later en ja hoor weer rond de 20ste de simkaart kapot je kan ook mailen wat je wilt je krijg alleen een standaard mail met wat je moet doen terwijl ik daar niks mee kan want het simkaartje is stuk vervolgens weer gemaild maar je krijg gewoon geen oplossing uiteindelijk al meer dan 4 dagen zonder internet bellen sms'en nou fijn als je met spoed bereikbaar moet zijn en ik vertik het om weer wen nieuwe simkaart te kopen dan kan ik beter toch maar weer beter een andere provider zoeken?
Budget adverteert dat er gebruik wordt gemaakt van het 4G netwerk. Dat kan wezen, maar als de snelheid wordt geknepen tot een 5 MB/s maximaal zegt dat natuurlijk niks. Ik heb nu drie abonnementen bij Simpel en één abonnement (onbeperkt) bij Budget.
Over het algemeen gaat het goed, maar laatst had ik een Teams sessie en kon toen eens testen of die 5 Mb/s voldoende is. Nou niet dus.
Speedtest resulteerde dan ook in 3.6 Mb/s terwijl bij Simpel de snelheid 64 Mb/s is.
Als Budget de snelheid zou verdubbelen naar een 10 Mb/s zou het volgens mij al een stuk beter gaan. Voor intensief onbezorgd internetten is dit dus niet de juiste provider.
Voor intensief datagebruik is Budget Mobiel niet goed genoeg inderdaad. Echter voor de alledaagse klant kan het prima uit. Even op Facebook kijken en Whatsapp berichtjes versturen kan gemakkelijk.
Als je je afvraagt wat de beste provider is die je je maar kunt wensen dan is dat in mijn ogen heel gemakkelijk, want dat is Budget mobiel.
En dat in alle opzichten, je bent op deze manier altijd van alle gemakken voorzien en dat ook nog voor de beste prijs die je je maar kunt wensen.
Budget mobiel wordt steeds groter en bekender, maar ik hoop toch wel van harte dat ze altijd op deze manier blijven werken en ook deze is prijzen blijven houden.
Niet dat ze straks grote providers als kpn en Vodafone etcetera gaan nadoen en ook hun prijzen gaan nadoen.
Zoals ze het nu doen is het perfect, dus laat dat alsjeblieft zo blijven.
Ik heb mijn abonnement afgesloten bij Robin mobile Alles onbeperkt in Nederland en Europa voor 35 Euro per maand.
Helaas werd Robin mobile over genomen door Budget mobile.
Er werd toen een mailtje rond gestuurd dat er NIKS ging veranderen dat mijn abonnement bleef zo als die was.
Momenteel is mijn internet per maand beperkt in het buitenland tot 18 GB per maand.
Ook heb ik momenteel veel slechter bereik.
Wat zit er niet meer bij:
- Onbeperkt internet in Europa
- Goed bereik in Europa.
- Goede klanten servies
Wat is wel het zelfde gebleven:
- Mijn maand bedrag
Ik heb momenteel dus slecht en beperkt internet.
Maar wel het zelfde maandbedrag.
Als dit niet opgelost wordt ga ik en meerdere mensen vertrekken bij deze provider
Ik moest even snel een nieuwe Sim kaart hebben voor iets persoonlijks en had geen tijd en zin om er eentje te bestellen op internet en dan vervolgens te moeten wachten wanneer deze een keer in de bus zou komen.
Ik ben toen naar de Primera gegaan bij ins in het dorp want ik weet dat je daar gewoon losse Sim kaartjes kunt kopen van Budget mobiel en deze kun je dan ook gelijk gebruiken, perfect dus in mijn geval.
Klinkt waarschijnlijk niet eens als iets bijzonders, maar tegenwoordig gaat alles online dus wat ik jet vertel zie je helaas nog maar vrij weinigs
Super dus dat dit bij Budget mobiel nog gewoon kan.
Ik zit nu al een tijd bin Budget mobiel en dit vind ik echt een heel erg goed abonnement.
De kosten hier zijn heel erg laag, wat voor mij heel belangrijk is als alleenstaande moeder.
Ook vind ik het belangrijk dat ik goede kwaliteit geleverd krijg voor mijn geld en dat is hier absoluut het geval.
Toch ben ik niet iemand die snel zo’n overstap maakt jaar een nieuw abonnement, maar een vriendin van mij zat hier al een poos bij.
Zij was hier zo over te spreken dat ze me uiteindelijk heeft overgehaald om me ook hier mij aan te melden.
Het overstappen zelf was totaal geen moeite, eigenlijk werd alles gewoon voor me gedaan.
Dus zeker een goed abonnement om kiezen, deze bij Budget Mobiel!
Begin er niet aan, beter naar Lebara gaan als je een goedkope provider wilt, zijn niet bereikbaar en reageren niet eens op opzegmails (en ook niet op herinneringen op opzegmails).
Verder ook geen degelijke ervaring met het servicedesk of het voormalige RobinMobile. Erger me altijd door aan al die smileys ook.
Ik reageerde net ook op een andere review maar dan voor Budget alles in 1. De klantenservice is inderdaad slecht te bereiken, misschien mede door Corona dat ze minder personeel aan het werk hebben maar dit moet wel beter. Zeker als je zoveel adverteert als bedrijf moet je de klant wel goed kunnen helpen. Zeker iets om over na te denken als je wilt overstappen. Vind het Budget mobiel product verder wel goed werken. Voor 15 euro 7GB aan internetdata is een eerlijke prijs dus dat je dan wat moet toegeven op een klantenservice is misschien zo gek nog niet.
Telefonisch contact is niet te krijgen alleen via chat, wat overigens heel traag beantwoord word ivm drukte en gewoon standaard antwoorden waar je niet mee verder komt. Snelheden zijn dramatisch 5mb down en 1mb up. Zit nu bij Tele2 deze hebben 225mb down, waanzinnig snel dus. Mensen niet doen, u bent gewaarschuwd😉.
Does anyone have the customer service number for Budget Mobiel?
Please list it if you do. Thanks. My SIM is suddenly not responding, and I am out of Holland, and need to get it fixed.
Het blijkt dat budgetmobiel geen echte 4G is.
Los van het feit dat je al veel minder Mb/s aan datasnelheid hebt, ten opzichte van andere, 4G aanbieders blijkt nu ook dat je ook NIET de andere voordelen van 4G hebt bij BudgetMobiel. Je kan namelijk NIET telefonie (bellen) en data (internet, WhatsApp etc.) tegelijk gebruiken. Dus bellen en je partner tegelijk even een app'je met info sturen of bellen en navigatie gebruiken gaat dus niet !!!
Het is dus allemaal heel erg budget....
Een dag keer wat meer data gebruikt, meteen emails met fair use policy's.
Ik heb unlimited databundel met beperkte snelheid. Abbo is onbeperkt internet met beperkte snelheid. Maar o wee als je het gebruikt!
Verbinding wordt geleverd door KPN, die werkt op zich wel goed. Maar zoals altijd, te duur.
Naar ander gaan heeft weinig zin, markt is in handen van drie partijen.
Als je een sms stuurt krijg je een extra GB aan data bij een onbeperkt abonnement. Ik heb er een uur op moeten wachten. Ze zouden het uitzoeken. Helaas nog niets gehoord. Kijk uit want ze verkopen nu ook abonnementen waar je 1of 2 jaar aan vast zit !!!
Budget Mobiel is kloten
1. Bellen ken niet het gaat via E-Mail
2 Via E-mail 4 dagen Later E-mail terug
3 Nummerbehoud kan niet
Ik zeg 1 ster lager kan niet
En wat ze op de Website Zetten klopt niet of via E-mail Onbeperkt Data, Bellen & Sms
Maandelijks opzegbaar en gratis nummerbehoud
Via kwaliteitsnetwerk van KPN
Nu tijdelijk geen aansluitkosten t.w.v. € 15,-
Minimaal € 5,- combikorting* per maand en kijk je op mijnbutgetmobel 100 minuten bellen en 15 aansluitkosten.Als je ze beeld zijn ze er niet wat er is geen telefoonnummer
Drie dagen geleden werd mijn nummer omgezet naar BudgetMobiel. Sinds die tijd werkt niks meer, kan niet bellen/smsen/internetten. Dat mijn nummer omgezet zou worden was al ruim een maand bekend. Provider is alleen via chat + email te benaderen waar vervolgens niet gereageerd word. Ben nu ten einde raad dus ga weer contact opnemen met mijn vorige aanbieder.
Je zegt geen 1 ster waard, en geeft ze er 2... :-p
Haha geen ster was niet mogelijk... En dacht ze zijn net nieuw dus wil ze ook niet helemaal de put in praten. :)
Hallo mijn naam is Leo,
Ik ben een wat oudere man en heb dus niet veel nodig als het om een mobiel abonnement gaat.
Ik zag met veel vragen en wist me op een gegeven moment echt geen raad meer wat ik nou moest kiezen.
Toen ben ik bij de vraagbaak van budget mobiel terecht gekomen en hier was een jongeman die mij ontzettend goed heeft geholpen en al mijn vragen heeft beantwoord.
Deze jongen heeft me ook geholpen aan het abonnement die ik nu heb en het voldoet aan al mijn eisen die ik had voor zoiets.
Het kost me niet te veel en toch heb ik alles wat ik nodig heb, heel erg prettig allemaal.
Ben ook al een oudere man, maar heb op die hele (slechte) site nog geen telefoonnummer tegengekomen, dus geef mij die ff aub?
Is geen telefoonnummer bekend van Budget Mobiel. Er is een chat die overdag te gebruiken is en een contactformulier die je in kan vullen, dan mailen ze je terug. Dit kan echter wel een paar dagen duren soms is mij opgevallen. Beste is met de chat.
Ik kan ontzettend veel voordelen bedenken als het over Budget mobiel gaat, maar ik zal de meest belangrijke en opvallende pluspunten opnoemen:
1. Super goedkoop
2. SIM only
3. Maandelijks opzegbaar
4. Goed bereik
5. Mogelijkheid tot onbeperkt bellen / sms’en / internetten
6. Gratis ear plugs
Do I need to day more?! Ik zie geen nadelen in dit hele verhaal. Wat mij betreft is dit een hele duidelijke zaak.
Budget mobiel lijkt een nieuwe aanbieder op de markt, maar eigenlijk is dit helemaal niet zo. Budget mobiel is nu de naam van wat eerder Robin Mobile was. Ik zat daar eerder ook bij en nu dus weer, waardoor ik de verschillen een beetje kan zien. Ik heb gemerkt dat Budget mobiel wat nieuwe aanpassingen heeft meegenomen en dit alleen maar in positieve zin.
Naast de lage kosten brengt het dus nog meer voordelen met zich mee, denk hierbij aan een duidelijk overzicht, goede afspraken en altijd goed bereik. Dus in alle opzichten ben ik hier heel erg blij mee.
Ik was een oude klant van Robin Mobile voor een maandbedrag van € 29,95 voor onbeperkt bellen, smsen en internetten. Ik was daar zeer tevreden over. Na de overname door Budget Mobiel dit jaar was eerst alles hetzelfde, dat werd ook per mail bevestigd dat dat zo zou blijven. Daarna werd de downloadsnelheid geleidelijk steeds trager. Uploaden werd nog lastiger. Een filmpje van 5 min posten op Facebook duurde een uur als ik geluk had (vaak lukte het ook niet) en voorheen stond het er zo op. Op hun verzoek heb ik speedtesten gedaan en haalde een downloadsnelheid tussen de 3 en 10 Mbps en een uploadsnelheid tussen de 1,33 en 2,3 Mbps. Na mijn mailwisseling met hen over deze verslechtering is het me meer dan duidelijk geworden dat ze echt niet van plan zijn serieus met deze terechte klacht om te gaan en blijven beweren dat alles hetzelfde is gebleven, terwijl mijn ervaring aantoonbaar en ook gewoon echt anders is. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en heb vandaag meteen overgesloten, want in een oeverloos welles nietes en dat ondertussen het geleverde product gewoon echt slecht blijft, daar ga ik mijn energie, geld en tijd niet insteken. Mijn ervaring werd later toen ik op internet ging zoeken ook bevestigd door reacties op bellen.com en Reviews.nl. Meer oude klanten van Robin Mobile klagen over hetzelfde. Ik ben blij dat ik heb overgesloten. Voor mij geen Budget Mobiel meer. -1000 sterren!
Mega traag en ongevraagd overgenomen vanuit Robin mobile. Sindsdien minder service, trager internet, meer storingen en duurder. Wanneer ik dit uitleg en om een oplossing vraag wordt enkel een duurdere oplossing geboden. 4G is dus gewoon supertraag bij hun, midden in de stad. Ik ga hier weg want het is niet vooruit te branden. Afrader!
Zeer blij met mijn keuze om over te stappen naar Budget Mobiel en Budget Energie. Alleen energie scheelt me al 250 euro op jaarbasis! Hier komt nog eens 5 euro combikorting per maand overheen. Mijn telefoonabonnement gaat omlaag met 3 euro per maand. Mijn Ziggo abonnement loopt nog enkele maanden, dit is de reden dat ik nog niet ben overgestapt naar Budget alles-in-1. Dit scheelt ook weer enkele tientjes per maand en volgens mij gaat de combikorting hierdoor ook omhoog.
Goedkoop duurkoop? Nee, niet voor mij tenminste. Telefoon werkt prima en heb eigenlijk overal signaal. Energie is energie, voel tenminste geen verschil. :-)
Budget Mobiel is waardeloos bereikbaar, klantenservice reageert te traag en lijkt ook zonder kennis daar te zitten. Zit al dagenlang zonder internet hoewel ik onbeperkt internet hoor te hebben.. zelfs na ingang nieuwe datum abonnement geen internet. Waardeloos dit! Totaal geen aanrader! Kan niet wachten tot mijn abonnement afloopt en ik weg ben hier!
Voordeel van Budget Mobiel is dat je het iedere maand kan opzeggen. Je abonnement is immers maandelijks opzegbaar. Daarnaast kan je bij iedere provider het binnen 14 dagen kosteloos opzeggen i.v.m. wetsartikel koop op afstand.
Oplichters, onbeperkt laat me niet lachen. Je krijgt 4GB per dag en daarna 1gb per sms aanvraag. Wat natuurlijk heel iritant en vervelend is, maar het ergste is nog wel dat je aangevraagde sms tegoed heel traag is waardoor film kijken sowieso niet meer mogelijk is, en scrolle over het internet ook niet. Nee ik raad budgetmobiel Zeker niet aan, bespaar jezelf deze ellende, leer van mijn fout dan is het nog ergens goed voor geweest.
Nee, nooit meer Budget mobiel.
In het begin ging het goed met mijn onbeperkte data, maar na 4GB te hebben verbruikt stopt ineens alles.
Een sms versturen voor 1GB te krijgen, daar ben ik al 2 dagen op aan het wachten. Daarnaast merk ik ook niet direct dat elke dag word aangevuld met 4GB.
Ook ik heb geleerd van deze fout, beter terug te gaan naar mijn oud vertrouwde roze provider
Klantenservice van budget mobile is slecht bereikbaar. Als je zoekt contact met klantenservice Budget Mobile, staat alleen chatten en e-mail sturen mogelijk. Telefoon nummer bestaat niet. In werkelijkheid chatten is niet mogelijk omdat als je chatten klikt. alleen een contact formulier komt naar voren. Als je dit invult met je vragen, krijg je geen reactie of antwoord van Budget Mobile
ONBEREIKBAAR via mail, chat en telefoon, krijg nog geld terug hoor niks hierover.
ben al anderhalve maand bezig met mobiel internet opgang te krijgen, maar kan ze niet bereiken, ook niet via chat. heb spijt van dit allemaal.
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten voor mijn mobiel bij Budget mobiel en hier ben ik echt super blij mee. Eindelijk een keer een abonnement / provider waar ik gewoon overal bereik heb en waarbij mijn bundel niet iedere keer op is waardoor ik bij moet betalen en dan aan het eind van de maand me een ongeluk schrik van de rekening en het bedrag wat er wordt afgeschreven.
Hier heb ik gewoon een vast bedrag, mocht het internet op zijn, dan blijft dit gewoon door gaan om de manier zoals het was alleen wordt het wat trager. Maar er worden in ieder geval geen extra kosten voor gerekend en dat vind ik heel fijn! En zoals ik zei heb ik nu gewoon overal bereik en dat was voor mij toch wel het aller belangrijkste van allemaal.
Heel blij met Budget Mobiel als mijn nieuwe telecomprovider en dat voor een veel betere prijs als bijvoorbeeld KPN of Vodafone. Tot op heden geen last gehad van internetsnelheidsbeperkingen dus het zal er vast zijn, zoals menig mens stelt, voor mij is dit geen issue. Ik kan ook gewoon filmpjes kijken op Youtube en Facebook dus het zal allemaal wel meevallen. Alles is meteen goed gegaan, heb me aangemeld en kreeg binnen enkele dagen mijn nieuwe simkaart. Toen ik deze in mijn toestel deed kreeg ik meteen een signaal en toen werkte alles ook al! Ik betaal nu 10 euro per maand voor 7GB aan internet en onbeperkt bellen/smsen. Dit omdat ik ook Budget Energie heb aangesloten sinds vorige maand, alles even nieuw om toch wat geld te besparen. Zonder dollen betaal ik op mijn telefoonrekening nu ipv 32,50 per maand maar 10,00! Mijn energierekening op jaarbasis is daarnaast ook nog eens ongeveer 250 euro goedkoper! Blijkt dus toch goed te zijn om soms even een vergelijker te gebruiken en over te stappen!
Ik gebruik het nu 3 maanden en alles werkt naar behoren inderdaad. Iedereen die miept zal het zelf wel niet weten. Enige puntje wat ik heb is dat de klantenservice zeer slecht bereikbaar is maar het product wat ze aanbieden kan niet beter. Zeker niet voor de prijs die ze hanteren.
Echt super triest internet niet aan te raden betaal maar beter 5 euro extra ergens anders want de stress is het niet waard kan niet normaal ergens streamen want de internet is gewoon te traag Ik YouTube in 240p ofzo omdat hij anders niet afspeelt ik ga hem aan het einde van de maand opzeggen want dit is niet de afspraak!
Scheelt dat je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen als je het er niet mee eens bent. Persoonlijk vind ik de snelheid wel prima, ook met filmpjes kijken. Moet ook zeggen dat je in je huis en in het openbaar vervoer vaak wel Wifi hebt.
5 Mbps download en 1 Mbps upload is wel heeeeeeel weinig! Weet dat een minimale internetsnelheid van 25 Mb/s is aan te raden om te Netflix te kijken in HD-kwaliteit. Zelfs als je af en toe op het internet surft of een e-mailtje verzendt is 5 Mbps krap aan. Het openen van een internetpagina duurt dan bijna 2 seconden en het downloaden van een YouTube filmpje bijna 20 seconden.
Andere mobiele providers geven méér dan 40 Mbps download. Dat is ruim 8x zo snel!
Ferdinand is hier in een overige review over snelheid zo prominent aanwezig en zijn verhalen zijn zo positief. Ik vraag mij af of hij wel onafhankelijk is. :-(
Toevallig dat ik uw review las en ik blijf bij mijn standpunt dat ik 5.0 Mbps genoeg vind. Om het in perspectief te zetten: wanneer je over je bundel bij Vodafone gaat, kan je een onbeperkt Blox inschakelen die je 32 Kbps internetsnelheid geeft tot het einde van de maand. Dit heb ik tijden gebruikt en Pokemon GO, Whatsapp, Facebook, alles is nog prima mogelijk met die snelheid (Youtube en Netflix niet).
Als je dat berekend en vergelijkt met wat Budget Mobiel geeft, is Budget Mobiel toch 78x sneller.
Heb je wel zelf Budget Mobiel gebruikt of schrijf je deze review op basis van een gedachte?
Sinds augustus kan ik niet meer bellen of gebeld worden, oproepen komen niet door, dus ik zie ook niet of ik een oproep gemist heb. Het internet doet het ook niet altijd buiten. Budget stuurt daarop mailtjes naar KPN om een onderzoek naar het probleem te starten. Super fijn, maar er komt al snel een antwoord terug met als oplossing "ga maar bij het raam zitten". Dit houdt in dat mijn telefoon ten alle tijden bij het raam moet liggen. Budget heeft daarmee de zaak als opgelost afgedaan, heel jammer.
Nu heb ik een nieuw toestel gekregen (niet van budget), maar ook hierna is het niet opgelost. Opnieuw wordt er naar de KPN gemaild, er zou na 5 werkdagen antwoord zijn, we zijn nu 2 weken verder. Budget kan niks doen zeggen ze.
Klantenservice zijn ze niet, het is prima voor als je concreet iets nodig hebt, zoals nieuwe simkaart, het aanmelden als nieuwe klant, maar zodra er problemen zijn, wordt er niks opgelost.
zeer slechte 4g netwerk, om de zoveel tijd valt deze weg en moet her verbinden zelfs als je de hele dag op 1 locatie bent en nog niet eens 2 meter beweegd.
Daarnaast trage 4g zelfs als je hem even als hotspot gebruikt om je mails op je laptop in te laden.
normale snelheid 4G LTE 150Mbps 50Mbps
Hun snelheid 4g 87Mbps 50Mbps
zo als je kunt zien mis je zowat de helft van je download snelheid.
Sinds een tweetal weken budgetmobiel.
Bellen doe je NIET via 4G, internetten wel maar heb je niet volwaardig 4G snelheid.
Meest vervelende is dat tijdens het bellen je geen gebruik kunt maken van data. Dus bellen en tussendoor even iets opzoeken of Whatsappen of een andere social media gebruiken kan dus niet. En Ja, alle instellingen via website opgevolgd op verschillende toestellen. De handleiding op internet bevestigt dat je NIET (4G) kunt bellen en internetten tegelijk. Helpdesk is alleen via email bereikbaar. Chatfunctie doet het al weken niet. Prima als je goedkoop wilt bellen, maar daarmee houdt het ook op.
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.