Ik gebruik Budget Mobiel al ongeveer 5 jaar, waar het voorheen Robin Mobile was, is het nu Budget Mobiel. Werden per e-mail en volgens mij per brief op de hoogte gesteld dat ze deze naamswijziging gingen doen en dat er weinig voor de klant zou veranderen. Behalve eventuele positieve dingen. Zo zie ik het dan ook! Bij Budget Mobiel krijg je meer internetdata voor een vast bedrag van 15 euro. Bij Robin Mobile kreeg ik hiervoor iets minder GB namelijk om te verbruiken iedere maand. Daarnaast kan ik nu onbeperkt bellen en sms versturen, terwijl hier bij Robin Mobile een beperking op zit.
Natuurlijk, je internetsnelheid is beperkt sinds het Budget Mobiel heet. Wellicht kan dit voor mensen die hevig gebruik maken van het internet wat hinder ondervinden. Voor mij, als casual gebruiker, merk ik hier helemaal niets van. Het bereik is goed (was het ook altijd al) want volgens mij maakten beide bedrijven gebruik van het KPN signaal.
Ik heb zeker die 15 euro over voor wat ik er voor terug krijg. Veel vriendinnen zijn ook overgestapt naar Budget Mobiel en zijn tevreden.
Groetjes Chantal
Sinds de overname heb ik :
1: Bijna geen bereik meer en als ik die wel heb valt die regelmatig uit
2: Ben niet meer bereikbaar telefonisch
3: Service om tranen in je ogen van te krijgen.
4: Als ik vroeger een terugbel verzoek plaatste werd ik meestal binnen 15 minuten gebeld. Nu zoek je het maar uit en mag gaan chatten maar wel ondertussen betalen
Het is heel erg jammer heb dit abbo al echt volgens mij tegen de 10 jaar. Je kan ze telefonisch ook niet meer bereiken. Ik ben zelf een zakelijke klant dus voor mij werd dit in een klap en ramp
Zakelijk is Budget Mobiel wel een groot risico omdat de klantenservice slecht te bereiken is. Wat inhoudt dat als er een keer een storing is of iets werkt niet aan jouw kant, dat Budget Mobiel je niet zo even 1, 2, 3 helpt. Zakelijk gewoon bij KPN o.i.d. gaan is mijn mening. Betaal je wat meer voor meer zekerheid. Voor particuliere mensen is Budget Mobiel een verademing, qua kosten sowieso.
Ik heb altijd al robin mobile gehad. Sinds vorig jaar is dat verandert ze zijn in zee gegaan met budget mobiel. Vanaf die dag begon de ellende ik had in het buitenland heel slecht internet internet was super traag. Zelfs als ik net over de grens was had ik nauwelijks bereik en internet. Ik heb onbeperkt internet maar als ik ffe een uur of 2 op internet zit krijg ik een melding dat ik teveel op internet zit . En merk dan meteen dat ze me internet dichtknijpen waardoor ik niet eens fatsoenlijk op marktplaats kan. Maar ondertussen betaal ik wel doodleuk 28 euro per maand nou ik heb het wel gezien tijd voor een ander provider heel erg jammer. Ik raad je niet aan op hier een abbo af te sluiten bagger internet en netwerk !!
Als tevreden Robin klant met een onbeperkt abonnement automatisch meegegaan naar Budget mobiel. Als ik een keer buiten de WiFi zit is appen rampzalig, ze worden niet direct verstuurd, Google maps is onderweg niet te openen en SMS wordt niet verstuurd. Ben er helemaal klaar mee, dan maar een iets duurder abonnement dat het in ieder geval wel doet als je het nodig hebt.
Bijna een jaar Budget Mobiel.
Qua ontvangst en bereik vooral in het buitenland (Duitsland, België en Frankrijk) 1 van de betere providers die ik gehad heb overal 4G. Waarschijnlijk door het KPN netwerk.
Toch ga ik overstappen.
Ik ben het eeuwige gezeur zat over het feit dat ik excessief data zou verbruiken terwijl ik alleen digitaal tv kijk.
Je zou verwachten dat dit wel mogelijk zou moeten zijn met een onbeperkt data en bellen abonnement.
Fair use policy noemen ze dat, ik vind het vooral erg irritant... dan maar wat meer betalen
Ja, ben het met je eens dat Budget Mobiel dit moet wijzigen. Ze beperken je internetsnelheid al, dan moeten ze niet ook nog zeggen dat je niet heel veel internet mag gebruiken. Of ze moeten het al groot op de homepage zetten. Wat filmpjes kijken zal daarnaast niet erg moeten zijn. Zo gooien ze haar klanten wel heel gemakkelijk weer weg waar ze zo flink voor aan het adverteren zijn...
Ik ben binnen Budgetmobiel, als ex-Robin Mobiel overgestapt van het oude 19,95 abonnement( met 30GB) naar het €20 abo, met 4GB per dag. Misschien ook iets voor jullie?
Heb sinds 11 december 2020 een abonnement nij budget mobile. Vaak valt het bereik weg en kan ik dus niet bellen of gebeld worden. Ook het internet valt vaak regelmatig weg. Er werden ook happy plugs beloofd deze zouden binnen 4 weken geleverd worden tot op vandaag is er nog niks geleverd en budget mobile geeft ook geen concreet antwoord als je vraagt wanneer ze dan geleverd worden maar geeft de leverancier de schuld. Nu lees ik deze reviews en zie dat er helaas veel meer mensen zijn die de happy plugs niet hebben ontvangen. Ze lokken mensen met valse aanbiedingen. Budget mobiel doet niet wat ze beloven.
Ik heb via mijn bewindvoerder dit afgesloten. Ik heb bewust niet geactiveerd.Ik had al onderbuik gevoel. Na ontvangst de brief met sym-kaart. Ben ik deze site tegen gekomen. Ik schrok me rot. Echt rot. De aansluitkosten +een maandbedrag is het € 30 was al betaald door de bewindvoerder voordat ik moest van het bijkomen rotschrikken. Ik hoef niet te herhalen wat daar allemaal staat. Met 5 Mbps? dat is geen KPN. Budgetpolis zijn mensen die geld willen verdienen. Ze hebben voor de mobiele afdeling misschien 1 persoon in dienst. Dit mij denken aan Robin energie die falliet is gegaan. Ik ben door de andere gier (bewindvoerder) persoonlijk beetgenomen. Nu weer! Ik had prepaid Lebara en kon dat veranderen in sym-only dus nummerbehoud en restant van pre-paid behouden. Wat wil je nog meer. De bewindvoerder weigert te betalen want het was geen nieuw contract.
Het is simpel; gewoon het e-mailadres veranderen.
Mijn boodschap naar Budgetmobiel is: geef die mensen hun geld terug, die happy pluggen, neem in dienst die de klanten goed behandelen, ga de boel niet oplichten door je als KPN medewerker voor te stellen, lieg en bedrieg niet, Jullie doen zaken met bewindvoerder. Die mensen lijden, ook al is het hun schuld. Dan word het misschien nog wat. En kom niet met die rot smoesjes: er gebeuren dingen die ook goed zijn. Nee ik herken mij niet in die klacht. Het zo duidelijk. Het druipt er vanaf. Jullie zijn de slecht en vooral niet te vertrouwen. De € 30,-- die ik nog te goed heb. Ben benieuwd. Zo ik het kwijt, ik heb me kunnen uiten. De mensen die wat hebben geschreven. Sterke en succes
Dahm al 136 reviews over Budget Mobiel en dat binnen een jaar, die zullen veel nieuwe klanten hebben. Denk dat al dat adverteren wel baat heeft als je het zo bekijkt. Ikzelf ben ook overgestapt, zocht namelijk een telefoonprovider met veel interdata voor een zo laag mogelijke prijs, het liefst zelfs onbeperkt internet. Omdat ik veel moet reizen voor mijn werk maak ik veel gebruik van 4G, dit kwam dus perfect voor mij uit.
Ik snap overigens wel als mensen, die minder internetdata dan 7GB nodig hebben, naar een andere telefoonprovider gaan. Simyo, Lebara, T-Mobile hebben veel meer keuze in internetpakketten, daar kan je dus een lager pakket kiezen voor minder dan 15 euro. Echter, voor mensen die veel internetten op hun telefoon is Budget Mobiel 100% de beste keuze. Heb totaal geen klachten, alles werkt prima: overal snel internet en goed bereik.
Hallo mensen,
Budget Mobiel geeft nu op de homepagina aan dat je 3 maanden € 5,- korting + Happy Plugs gratis krijgt bij een 2-jarig abonnement. Volgens mij was dit eerst niet mogelijk en kon je alleen kiezen voor de maandelijkse opzeg keuze. Dit raadt ik iedereen ook aan. Ook al ben ik zeer blij met mijn huidige Budget Mobiel Basis pakket waarbij ik 7GB Data en onbeperkt kan bellen & sms-en. Maandelijks opzeggen is echt het beste wat er is, zeker voor een mobiele provider. Wie weet komt er over een maand wel een hele goedkope nieuwe telecomprovider of vind je het na 2 maanden toch niet meer zo fijn allemaal. Overstappen en klaar!
Ps. je kan altijd binnen 14 dagen overstappen, dus je kan in theorie wel even goed testen van te voren of de intersnelheid wel hoog genoeg is en of je overal wel goed bereik hebt. Nogmaals, ik ben erg blij met Budget Mobiel, zeker omdat het functioneert op het 4G netwerk van KPN. Hier maakte ik eerder ook al gebruik van bij een andere provider dus ik wist dat het wel goed zat.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring cq. tip.
Om nog even bij te voegen, als je echt hunkert naar die 5 euro korting per maand kan je beter Budget Energie of Budget internet en tv thuis krijgen. Deze 5 euro combikorting blijft ook blijvend in werking, in tegenstelling tot de 3 maanden korting die je krijgt bij een 2 jarig abonnement.
Ondanks beloftes en bevestiging per mail, geen nummerbehoud bij overstap naar Budget Mobiel. In het hele traject van aanvraag al diverse fouten door deze organisatie gemaakt. Nauwelijks te bereiken klantenservice. Kan deze organisatie bij eenieder dus echt afraden. Beloven niet wat ze daadwerkelijk doen.
Wanneer je de simkaart krijgt toegestuurd, je deze in je mobiel doet en het werkt, dan heb je een Budget Mobiel een goede telecomprovider.
Zodra er iets niet goed werkt ben je de bok. Klantenservice is inderdaad heel slecht te bereiken, zal wellicht deels door de pandemie komen maar vind dat je het hier niet op af mag schuiven. Zeker een telecombedrijf moet gewoon goed bereikbaar zijn, grappig dat ze niet bereikbaar zijn per telefoon trouwens.
Hallo, ik heb al een paar dagen dat mijn 4g het niet doet, ik kan alleen gebeld worden en zelf bellen. Maar mijn 4g doet het NIET. Wat kan ik hier aan veranderen? Ik heb simkaart er al een paar x in en uit gedaan maar niks werkt, ook al mijn telefoon aan en uit gedaan. Ik hoor graag van jullie terug
Normaliter wanneer je wel kan bellen maar geen internetsignaal hebt, betekent dit dat je wel connectie hebt met de telecomprovider, maar dat je instructies niet goed staan. Wellicht even zoeken naar een Budget Mobiel internet stappenplan.
Als je deze niet kan vinden zal je toch even de klantenservice moeten contacten en hoogstwaarschijnlijk enkele dagen moeten wachten op een reactie per e-mail.
Na per omgaande mijn budget mobiel abonnement te hebben opgezegd waarvoor in aanvang met korting 25 eu betaald moet worden ,de simkaart brief niet geopend maar terug gestuurd .kan je fluiten naar je geld want ze beweren ijskoud dat zij het hebben over gemaakt maar tot heden niets terug geboekt,jammer dat je als BUDGET MOBIEL toch met dit soort praktijken bezig houd.. Mart Jansen
Na in september een abonnement te hebben aangevraagd met nummerbehoud, heb ik in januari nog steeds niks ontvangen. Wel sturen ze me een lege simkaart toe, waar ik niks mee kan, zelfs niet na t activeren ervan via hun zogenaamde app. Wel zijn ze er als de kippen bij om het eerste bedrag met aansluitingskosten van de rekening te halen. Bij contact met ze, geven ze aan dat ik dat niet terugkrijg, omdat de bedenktijd van 2 wk verlopen is en ik dus te laat ben!
Het zijn zeker OPLICHTERS!
Je hebt bij een online aankoop vaak 14 dagen de bedenktijd om te cancellen. Hierna heeft Budget Mobiel het recht om geld te innen. Moet wel zeggen dat Budget Mobiel dit beter had moeten oplossen, een nieuwe mobiele provider moet haar klanten een beetje tegemoet komen vind ik.
Automatische incasso kan je altijd terughalen tot een jaar of half jaar later nog. Gewoon terughalen dan, kunnen ze niets tegen doen als ze niet leveren.
Dit is de slechtste provider ooit. Het internet werkt niet en word op de helft van de maand uitgezet omdat ik teveel gebruik. (Ik betaal voor onbeperkt internet) toen ik vroeg hoe dit komt werd mij aangeraden door de medewerkers van budget mobiel dat ik beter kon overstappen. Ik gaf aan dat ik gebeld wou worden door een manager en zei zeiden is goed we gaan je bellen. Nou raad eens? Ik ben nooit gebeld. Ik ben overgestapt naar tele2. Dus als ik je 1 tip mag geven , ga niet bij budget mobiel.
Je bent toch niet de hele dag porno aan het kijken via het 4G netwerk he Chiara. :-)
Apart dat Budget Mobiel aangeeft dat je het beste naar een andere provider over kan stappen. Lijkt wel alsof ze niet blij zijn met hun klanten.
Staat overigens niet duidelijk op de homepagina en tijdens de bestelpagina's dat er een beperking op het internet zit. Het heeft immers pakket ONBEPERKT.
Ik lees 130 reviews waarvan de helft positief is en de andere helft negatief. Een tweedeling die zeer te begrijpen valt en waar ik wel achter sta. Het product, dat je 7GB of onbeperkt internet kan bestellen voor 15 en 20 euro is top. Mensen maken tegenwoordig veel gebruik van de telefoon dus die grote internetpakketten kan voor velen wel uit. Het 4G netwerk van KPN heeft overal degelijk tot goed bereik, alles prima.
Er zijn twee minpunten aan Budget Mobiel en dat is ten eerste de klantenservice die niet vaak gewoon niet capabel is om je te helpen. Dat lees je op werkelijk ieder forum, ikzelf heb weinig contact hoeven hebben met de klantenservice (chat en mail), maar weet wel dat ik een maal lang heb moeten wachten op een reactie per e-mail. Ten tweede is je internetsnelheid beperkt tot 5 Mbps. Ik gebruik het voor alles en ondervindt eigenlijk geen hinder, maar als je echt flink films gaat streamen gaat je internet wel degelijk haperen en moet je filmpje soms bufferen. Whatsapp, klein beetje Facebook en Instagram is geen enkel probleem.
+
Prijs
Veel internetdata
2 duidelijke pakketkeuzes
-
Beperking op je internetsnelheid
Matige klantenservice
Dat is inderdaad precies hoe het bij Budget Mobiel gaat. Prima prijs en kwaliteit van het product maar zodra je bij de klantenservice moet aankloppen ben je de bok. Een e-mail terug 2 dagen later is daar normaal terwijl dat gewoon snel opgelost moet worden. Persoonlijk ben ik zeer tevreden over Budget Mobiel. Heb dan ook vrijwel geen aanspraak gehad met de klantenservice. :-)
nog niet eens begonnen met het nieuwe sim kaartje of er zijn al problemen activeren simkaart lukt niet omdat inloggen op budget mobiel niet werkt wachtwoord opnieuw aangevraagd geen enkele reactie. op mail of chat om dit op te lossen wordt niet gereageerd telefonisch contact werkt niet want in het weekend zijn wij niet bereikbaar lekker makkelijk toch kortom waardeloos niet aan beginnen
Op de website van Budget Mobiel staat dat ze bereikbaar zijn op alle werkdagen van 09:00 t/m 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 14:00 op de chat. Anders zijn ze ook te bereiken via de mail. Mij is ook bekend dat die chat vaker niet werkt dan wel, moet iets aan gebeuren vind ik. Een beetje service mag je verwachten van een nieuwkomer in de telecomindustrie. Nota bene een telecombedrijf die slecht te bereiken is, dat is natuurlijk de wereld op z'n kop.
Ik zoek contact om hulp te krijgen met iets heel kleins waordt ik van de muur na de kast gewezen kunne niks je moet zelf doen dan bel je weer omdat je er gek van word dat het niet lukt en wat doen hun hangen je gewoon op in je oor ! Dus of dat meisje moet ontslagen worden of jullie moeten de site verbeteren of meer mensen inzetten die telefonisch mensen kunnen en ook willen helpen en niet alleen snot uit de neus eten en gewoon ophangen zonder doei
Heel slecht ervaring, internet is echt niet goed ik moet hem steeds aan / uit zetten dan doet het weer! Al 6 maanden abbo en steeds de airpods niet binnen gekregen! Oplichters zijn ze! Ik ga voor het laatste x morgen weer vragen waar ze blijven, als ik steeds geen voldoende antwoord krijg dan ga ik echt een zaak aan beginnen. Ze komen hun beloftes niet na!
Bij mij duurde het ook een tijdje voordat de Airpods werden bezorgd. Na een boze mail hadden ze het alsnog opgestuurd. Verder persoonlijk wel blij met Budget Mobiel als mobiele provider. Snap dat je boos bent als je internet telkens weg valt. Budget Mobiel is overigens maandelijks opzegbaar, je kan dus overstappen wanneer je wilt.
Zoals veel mensen ga ik aan het eind van het jaar altijd mijn abonnementen en verzekeringen bij langs om te kijken of deze nog steeds de beste keus zijn voor mij of dat er betere en meer voordelige keuzes mogelijk zijn.
Zo kwam ik voor mijn mobiel bij Budget Mobiel uit en ook voor mijn internet / tv en vaste telefoon kwam ik op Budget Alles in 1 uit.
Wat is nou het mooie, als je deze allbei afsluit, dan heb je al goedkope leveranciers, maar in dit geval krijg je ook nog eens een combi korting van 5 euro per maand. wat je toch weer 60 euro per jaar bespaard.
Ik heb het gelijk afgesloten en toen heb ik ook die happy ear plugs ontvangen, onwijs handig die dingen.
Zelf zou ik ze nooit kopen, maar ik moet zeggen dat nu ik ze heb ik wel snap waar iedereen zo lyrisch over is.
Ja, als je overstapt kan je beter meteen met alles overstappen als je huidige contracten dit toelaten. Combikortingen moet je het toch van hebben tegenwoordig. Ik bekijk elk jaar in vergelijkers voor energie waar ik het goedkoopste terecht kan en kijk vanuit daar of ik ook over kan stappen naar deze leverancier/provider voor internet, televisie en mobiel. Momenteel aangesloten bij Budget Mobiel, Budget Alles-in-1 en Budget Energie. Kan volgend jaar zomaar weer anders zijn, voor nu was dit voor mij het goedkoopste.
Sinds twee maanden nu budgetmobiel.
Internet doet het vaker niet dan wel.
Krijg geen of slecht contact met budgetmobiel klantenservice. Reageren niet op berichten.
Beloofde Happy plugs (airpods) nog steeds niet ontvangen, krijg steeds als antwoord die worden binnen 6 weken toegestuurd....die zijn al voorbij!
Weer een klantenservice gerichte klacht waar Budget Mobiel toch nu wel wat aan zou moeten doen zal je zeggen. Ze bieden een grote bundel voor een prima prijs maar je leest op alle forums dat de klantenservice heel traag reageert. Dit is mij dus ook overkomen, weken moeten wachten op een reactie en aan die reactie heb je dan weer net niets.
Tip aan Budget Mobiel: schroef de prijs per abonnement met 1 euro op of minder je internetdata met 1GB. Als je daardoor 2 mannetjes kan betalen om op een instant chat te reageren ben je spekkoper. Dit zal jullie reviews ten goede komen.
Budget Mobiel is de goede keus als je echt op zoek bent naar de goedkoopste optie in dat segment.
Wij zitten hier bij en zijn hier ook echt tevreden over.
Het is heel goedkoop en het doet het erg goed.
Ik heb zelf voor de bundel onbeperkt gekozen, voor de zekerheid, want dit is niet eens zo veel duurder en dan weet je in ieder geval zeker dat je nooit over je bundel heen gaat.
Want een telefoon abonnement is vaak niet eens zo duur, het wordt pas duur zodra je over je bundel heen gaat en dan dubbele kosten krijgt of zelfs nog meer.
Dus als ik een tip zou kunnen geven aan mensen, dan is het dat ze hier eens naar moeten kijken.
Volgens mij kan dat altijd wel uit, je bataat vijf euro per maand meer.
Met onbeperkt betaal je twintig euro oer maand en voor de basis bundel betaal je vijftien euro per maand.
Dus het is hoe dan ook een goedkoop abonnement welke je ook kiest en in zo’n geval kies ik liever voor zekerheid.
Mijn nummer kon ik gewoon behouden, dit werd zelfs allemaal voor mij geregeld en hier hoefde ik zelf helemaal niets voor te doen.
En die ear plugs zijn echt top, nooit gedacht dat ik zoiets veel zou gebruiken maar dat is dus wel het geval.
Hollandsnieuwe, SImyo en Lebara zijn minimaal zo goedkoop en maken gebruik van hetzelfde netwerk (KPN). Naar mijn mening is het voordeel van Budget Mobiel dat ze 2 grote pakketten verkopen, eenvoud is de koning. Echter vind ik dat je bij de anderen een betere service krijgt. Daarnaast kan de minimale gebruiker bij de overige providers een kleinere bundel (internet, belminuten en smsjes) kiezen om zo voordeliger uit te zijn.
Nu, 15-12-2020, een klein maandje bij BudgetMobiel. Nu al spijt omdat ik meer dan regelmatig geen internetverbinding heb. Je kunt de sterkte/kwaliteit van het signaal zien aan de de streepjes rechtsboven (3e icoon van rechts) bij de iPhone. Soms maar maximaal 2 streepjes. Dit was bij Vodofone zelden of nooit aan de orde. Ik ga snel terug naar Vodafone.
Dan heb je net de pech dat je niet dichtbij een zendmast woont van KPN, maar blijkbaar wel bij een van Vodafone. Is voor iedereen verschillend, hier kan een telecomprovider zelf weinig aan doen. In mijn streek (Oost Nederland) heb ik eigenlijk voor iedere provider wel een goed bereik.
Ik ben juist bij T-Mobile weg gegaan en naar Budget Mobiel gegaan omdat ik dan gebruik kon maken van andere zendmasten. Sinds ik bij Budget Mobiel zit heb ik vrijwel overal 4 of 5 streepjes. Is dus, zoals boven ook gesteld, persoonlijk voor iedereen. Er zijn wel heatmaps waarop je kan zien hoeveel signaal je rondom je huis hebt voor iedere telecomprovider.
Heb veel overstappen gemaakt. Van Energiedirect.nl naar Budget Energie en van Vodafone naar Budget Mobiel. Ik kwam op dit idee omdat mijn energiecontract afliep en ik op een vergelijkingssite zag dat Budget Energie voor mij het voordeligste zou zijn. Heb me hier online voor aangemeld en ben succesvol overgestapt, na 14 dagen was alles al geregeld!
Toen zag ik op de Budget Thuis website dat ze ook Mobiele telecommunicatie verkopen voor € 15,- per maand. Ik betaalde bij Vodafone het dubbele en had nog minder data ook!? Daarnaast krijg ik nu een combikorting omdat ik meerdere producten afneem van dit bedrijf. Is volgens mij maar 5 euro, was ook overgestapt zonder deze kortingsbonus maar toch fijn. Ik kreeg een simkaart toegestuurd per post en eigenlijk meteen nadat ik de simkaart in mijn iPhone 8 deed, werkte alles meteen.
Nu denken jullie, waarom geen Budget alles-in-1? Ik vind Ziggo te leuk. Doordat ik nu geen Vodafone meer heb, kost me dit wel wat gratis Ziggo zenders maar ik wil Ziggo Sport met Formule 1 niet missen
Ik bespaar door bovenstaande overstappen voor Energie: € 240,- en voor telecom € 180,- per jaar. Dat is eerst wel genoeg. Geen grap trouwens! Zeker voor iedereen het aanraden waard om voor jezelf eens te kijken of je nog wel de beste deals hebt.
Ik had al bijna 2 jaar een abonnement, bijna omdat ik het zojuist heb opgezegd. Regelmatig ga ik de grens over en voorheen werkte dit altijd prima. De laatste maanden moet ik echter steeds eerst naar vliegtuigstand en weer terug om weer verbinding met het Budget abonnement te krijgen.
Als je dit bij de klantenservice voorlegt krijg je vragen om je instellingen na te kijken of de gebruikte provider handmatig te selecteren (de instellingen van mijn telefoon wijzigen natuurlijk niet spontaan en daar zit niet het probleem, maar dat kun je ze elke keer uitleggen).
Ik heb 2 sim kaarten in mijn telefoon en als ik van Simyo de data aanzet dan gaat de overgang bij de grens wel zonder problemen.
De druppel om over te stappen naar een andere aanbieder was dat ik in België van de ene op de andere dag helemaal geen data verbinding meer had. De klantenservice kon niets vinden en toen ik later op de dag terug reedt de grens over naar NL werkte de data weer. Toen was ik er klaar mee en heb ik het abonnement opgezegd.
Dit bovenstaande is nog buiten alle andere klachten welke je hier ook van andere reviewers voorbij ziet komen:
-Regelmatig melding excessief internet verbruik (bij een onbeperkt abonnement)
-Slecht bereik. Ik heb dus 2 providers in mijn Samsung S9. Allebei pretenderen ze gebruik te maken van KPN netwerk. Bij Budget is het bereik echter altijd 1 of 2 strepen minder.
-Traag internet. Je kiest voor 5mb, maar regelmatig gebeurd er niets met een download, terwijl ik voldoende bereik heb.
-Bij een probleem weet de klantenservice het ook niet op te lossen
Mochten de problemen zich oplossen in de toekomst dan zou ik er misschien weer over denken om terug te gaan, maar nu zeker niet.
Waarom gebruik je dan ook 2 simkaarten? Dan vraag je toch ook om problemen. Ik heb ook ooit een Duo sim toestel gehad. Alleen maar trammelant meer gehad.
Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
3 x een mail gestuurd en om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
Telefonisch niet bereikbaar. Ze verkopen telefonie maar hebben het zelf niet.
Belachelijker kan niet...
Sinds Robin Mobile, Budget mobiel heeft is de service achteruit gehold. Via chat een vraag gesteld en het enige antwoord was "helaas." (Marlies) Ik overwoog om de overstap te maken naar Alles in Een maar dat laat ik nu wel uit m,n hoofd. Telefonisch zijn ze niet te benaderen en via chat wordt je afgewimpeld. Lekker respectvol ook.
Ik denk dat Budget bedoelde met dat ze het KPN netwerk gebruiken. Niet dat ze zelf KPN zijn. Je hebt toch meteen een mail o.i.d. gehad waar Budget Mobiel op stond? Een contract wordt niet alleen mondeling gesloten zonder dat je wat papier onder je neus geschoven krijgt.
Je hebt veel voordelen als je overstapt naar Budget Mobiel. Denk bijvoorbeeld aan:
- lage maandkosten, al vanaf 15 euro per maand (bellen / sms / internet)
- gratis ear plugs, die je altijd en overal kunt gebruiken
- 4G netwerk overal
- optie tot meer samenwerkingen (alles in 1, hebben wij ook)
- gratis nummerbehoud bij overstappen
- 24/7 hulp van de klantenservice indien nodig
Al deze voordelen bij elkaar opgeteld denk ik niet dat je ergens andere beter af bent dan hier.
Ik zat altijd bij Robin Mobile voor mijn mobile telefoon dus toen ik door kreeg dat dit zou veranderen in Budget Mobiel was het voor mij ook gemakkelijk om hier voor te kiezen.
Ik heb het basis budget van ‘maar’ 15 euro per maand. Je kunt hier heel veel verschillende pakketten kiezen maar die dure pakketten zijn in dit geval helemaal niet nodig. Je hebt gewoon internet en je kunt sms’en en bellen voor die vijftien euro. Ook heb ik ear plugs ter waarde van 99 euro erbij gekregen. Ik had het niet verwacht, maar deze dingen heb ik nu heel erg veel aan. Het is met de gekste dingen erg handig, bijvoorbeeld tijdens het grasmaaien of tijdens andere dingen in het huishouden, dan zit je nooit met die snoeren die in de weg zitten. Dus dat dat juist op dit moment erbij kwam en dat gratis, kwam heel erg goed uit.
Wat een rare situatie. Tevreden met robinmobile maar niet met budgetmobile. Dit bewijst dat deze twee bedrijven totaal verschillen van elkaar. Niet zoals vele beweren dat er alleen een naamsverandering is. Robinmobile had onbeperkt internet, budgetmobiel niet! Robinmobile had klantenservice, bugetmobiel niet! De chatfunctie werkte bij robinmobile, budgetmobiel zit niemand achter die monitor denk ik. Je kan ze niet bellen. Sinds kort overgestapt naar 4g onbeperkt voor 20 euries, na een paar uur zit je over je bundel heen...onbeperkt schrijven ze Ha Ha!
De klantenservice op de maandag ochtend was echt shit, tnx Angela van de klantenservice. Misschien heb je een training en een paar goede tikken nodig voor klantcontact. Leer hoe je een potentiele klant verder kan helpen, ipv zo kort te reageren. Waarschijnlijk zit je daar dan met je kutbaantje waar je niet eens wilt zijn. Doe dan wat anders
Wat een vreselijk onbereikbaar bedrijf. Zelfs in het weekend wanneer ze dicht zijn krijg je een mailtje dat het te druk is om te antwoorden. De contactmogelijkheden die ze bieden werken niet. Ik stop voordat ik er mee begin. Alle reviews die je hier leest en die enthousiast zijn, zijn denk ik van Budget Mobiel zelf. Dit bedrijf is een regelrechte afrader. Ze mikken ook op mensen die afgesloten zijn, die elders niets af kunnen sluiten, denkt dat dat het wel zegt. Nooit doen!
Ik heb budget mobiel genomen maar mijn telefoon nummer konden ze niet behouden???? en mijn internet werkt nog steeds niet en ze hebben geen monteurs vanwege de Corona. Nou ben ik zo stom geweest om ook elektra te nemen. Kreeg ik van de week twee herinneringen per sms. Eentje gelijk betaald. De andere niet maar terug ge-smst. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een reactie dat zij de rekening met 35 e verhogen. alsof het niks is. Ik dus bellen met de vraag om opheldering. Waarom ik twee rekeningen achter elkaar moet betalen. Probleem werd opgehelderd. een incasso was mislukt. Dus ik zeg woensdag a.s. kan ik ook de tweede rekening betalen. Dat was te laat voor hen. Kortom de boete werd verhoogd. Zo bizar. Je neemt contact met hen op omdat je een dubbele incasso niet kunt plaatsen. Vervolgens geven ze je geen eens de ruimte / tijd om de openstaande rekening een paar dagen later te betalen. Het zijn gewoon grote boeven en bijna niks werkt daar.
Ik ben in het kader van de Black friday ben ik overgestapt naar budget mobiel en hierdoor ben ik maar toen euro per maand kwijt aan mijn abonnement met super goede internet en verder kan ik gewoon onbeperkt bellen en smsjes sturen. Black friday duurt nog maar 1,5 uur maar veel bedrijven doen ook het weekend er nog bij voor de acties die ze hiervoor hebben dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen en sla je slag!
Vorige week zelf ook overgestapt en nog niet het netwerk gebruikt, dus ik kan nog niet oordelen. Maar ben misschien wel iets te snel geweest met kiezen voor Budget Mobiel. Zie veel negatieve reviews en de meeste positieve reviews zijn wel overduidelijk van Budget zelf. Nog 3 weken en dan gaan we het zien. Onbeperkt genomen, maar hoop dat het niet tegen gaat vallen.
Hallo allen,
Een kleine tip voor degene die toch een klein beetje twijfelen om over te stappen naar Budget Mobiel.
Iedereen is het er over eens dat de prijs goed is. Zeker nu je tijdens de Black Friday week de 1e maand gratis krijgt, + gratis happy plugs t.w.v. € 99,- en je hoeft geen aansluitkosten te betalen. De twijfel zit hem vaak in het feit of de internetsnelheid wel hoog genoeg is omdat hier een beperking op zit.
Door de Black Friday deal betekent het dat je de eerste maand geheel gratis gebruik kunt maken van de Budget Mobiel diensten! Aangezien je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen, is het dus mogelijk om het een maand te testen zonder enige kosten te maken.
Ikzelf heb het begin deze week aangevraagd en gebruik het sinds gisteren. De internetsnelheid is prima en heb overal 4 of 5 streepjes bereik, ook in huis. Ik kon gelukkig mijn huidige nummer behouden die ik al jaren bezit. Tot dusver ben ik er wel zeker van dat ik het niet ga opzeggen, desondanks fijn dat deze optie er is.
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 309 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.