Het businessmodel van dit bedrijf is er op gericht om mensen zoveel mogelijk data bij te laten kopen. Er wordt verwezen naar hun fair users policy. Mensen worden misleid het is absoluut niet onbeperkt. Het wordt tijd voor een fair klantbeleid. Want de snelheid wordt 30 jaar terug gedraaid naar de tijd dat de pc nog op ms dos liep totaal onbruikbaar.
Ik ben afgesloten wegens administratieve redenen terwijl elke maand gewoon netjes van mijn rekening gehaald word. Slecht bereikbaar via mail alleen. En week lang al afgesloten vorige jaar ook al 5 keer zeer slecht je betaald en word afgesloten ik ga hier weg afschuwelijk hoe ze mensen behandelen. En zelf hebben ze ook geen idee maar aansluiten ho maar.
Wauw echt geweldig ik gebruik budget mobiel nu voor 6 maanden en ik moet zeggen, wat een kut telefoon provider. Ik betaal 20 euro voor inlichten maar na 20 gb per maand is het klaar dan krijg je 0.45 mbps ongelooflijk en dan claimen ze dat het unlimited is. Het is dat ik nog niet genoeg geld heb voor mijn nieuwe telefoon maar anders was ik allang weg geweest. Ik raad deze provider zekers niet aan alsjeblieft wie dit ook leest TRAP ER NIET IN!!!!!
Ik ben goed geholpen door budget mobiel. Ik was overgestapt naar budget en dacht dat alles klaar was. Toen ik de simkaart in mijn telefoon had gedaan kom ik geen verbinding maken met het budget mobiel netwerk (kpn). Meerdere malen de telefoon opnieuw gestart waarna ik de klantenservice een chatbericht had gestuurd. Na het te hebben uitgelegd wist de persoon waar het om ging en waar de fout lag. Bleek dus dat mijn simkaart niet door budget was geactiveerd. Eenmaal enkele cijfertjes opgegeven en het was gefixt. Dit kon 24 uur duren maar na een klein tijdje deed die het al. Alles werkt nu naar behoren. Bedankt voor de service.
Budget mobiel is als een toastje zonder roomkaas. Het is goedkoop maar er mist toch wat. Daarmee doel ik op de matige klantenservice wat budget met zich meebrengt. Al is het een stuk verbeterd ten aanzien van een paar maanden geleden, ze reageren nu vrij snel op de chat maar sommige werknemers zijn simpelweg onbekwaam te noemen. Nogmaals de prijs is geweldig en iedereen die veel internet gebruikt op de telefoon en hiervoor een goedkoop vast tarief zoekt, is bij budget mobiel 100% aan het juiste adres. Zeker als je ook nog energie en tv van budget hebt. Zelf gelukkig weinig problemen gehad en ja wilde toch graag even mijn ervaring delen. Mijn vrouw had namelijk een heel gedoe met de klantenservice, voor mij persoonlijk ging alles soepel en heb geen klachten te melden.
Laat je niet misleiden door de mooie praatjes. Afschrijven lukt ze binnen 1 uur maar op het moment dat je geld terug moet krijgen geven ze geen gehoor. Welliswaar netjes te woord staan via de chat maar al 4 weken krijg je het antwoord: vervelend maar ligt bij hogere hand. Nota bene zelf nagevraagd wat de status was en kreeg ik te horen: we hebben geen bewijs van je. Hadden ze kunnen vragen natuurlijk, eenmaal bewijs gestuurd en na vele beloftes dat het terug gestort zou worden heb ik tot op heden niets ontvangen!
Werkelijk waar schandalig hoe ze daar mensen weg wimpelen.
Kortom aardig als je zaken gaat doen, zodra je er van af stapt laten ze je links liggen en kan je fluiten naar je centen!
Ik wordt al dagen via sms als ook telefonisch gestalkt door budget mobiel.
Of ik nummerbehoud wil!. Ik heb een abonnement bij een andere aanbieder, en begrijp niet waarom op deze agressieve manier ik dagelijks gebeld en gesms't wordt. Alleen dit is al een reden om niet met dit bedrijf in zee te gaan.
Wat heb ik een enorme spijt dat ik ben overgestapt van provider.
Onbeperkt internet is in de praktijk zeer beperkt. Het internet is tergend traag. Zo traag dat video's constant bufferen. Zelfs zo traag dat bepaalde apps (bijv. Evernote) nauwelijks werken.
Wanneer je over 4 GB aan data gaat knijpen ze je internetconnectie gewoon dicht, waardoor je connectie verliest, maakt niet uit waar je mee bezig bent. Videobellen voor je werk? Jammer, je hebt dikke pech.
Je kunt wel 1 GB extra bundels aanvragen, maar dit werkt ongelooflijk slecht. Je krijgt vaak niet eens door dat je je data voor 80% verbruikt hebt, je kunt niet extra data aanvragen totdat je écht door al je data heen ben (N.B. je verliest je connectie!), je krijgt geen bevestiging dat je aanvraag voor een extra GB geslaagd is, en het aanvragen is geen functionaliteit van je app. Je kunt niet eens zien in je app hoeveel data je nog over hebt. Het contact met de klantenservice levert niks op. Ze doen ook nauwelijks iets met feedback rondom internet en de app.
Dramatisch.
Ik vind echt dat ze zich bij Budget moeten schamen.
Helaas zit ik er nu zelf 2 jaar aan vast, want ze willen me niet tegemoetkomen en ik kan niet meer onder het abonnement uitkomen, doordat je niet meer gebruik kunt maken van het herroepingsrecht.
Voor iedereen die dit leest, vermijd Budget Mobiel als de pest.
Hier hetzelfde erg slecht bereik internet blokkeren ze gewoon verwijzen steeds moet je even kijken in de instellingen of je telefoon goed staat ik heb het duurste abonnement, maar de werking is zo triest zo triest ook al koop ik extra mb geld kwijt en geen betere service . Mailen ook word zeer traag op gereageerd voorheen met Robin mobiel binnen een uur een reactie terug nu soms na 2,3 a 4 dagen pas iets.. meestal , wat vervelend kijk even na je instellingen . Echt helemaal klaar mee
Even een update na mijn geplaatste review:
Mijn ervaring met het product van Budget Mobiel staat nog steeds en is in totaal 1 ster waard. Daarentegen, mijn ervaring met de klantenservice (telefonisch) was wel positief. Ze hebben geprobeerd om de problemen op te lossen en zijn, toen duidelijk werkt dat dit niet mogelijk was, mij tegemoet gekomen wat betreft het abonnement. Ik kreeg de indruk dat zij het net zo vervelend als ik en beide partijen waren er niet bij gebaat om het contract voort te zetten.
4 sterren voor de klantenservice.
Totaal aantal sterren: 3
reeds overgestapt van vodafone naar budget mobiel. de reden is heel simpel, de kosten zijn een stuk lager bij budget mobiel en je krijgt er nog meer data voor terug ook. de mensen die klagen over dat het internet traag is bij budget, is niet waar. sterker nog het is overal gewoon zo goed als je zou verwachten. een grote aanrader voor mensen die het niet zo breed hebben maar toch veel gebruik maken van de telefoon.
gr. jan
Ben ik het mee eens Jan. Ben maanden blij klant en als je Energie of tv en internet thuis van Budget neemt krijg je nog meer korting. Van de 5.0 maximale internetsnelheid merk je niets.
Ik was de eerste paar maanden erg tevreden over Budget Mobiel.
Wel vind ik het smsen voor extra GB wel vervelend omdat je soms om de twee minuten een sms moet sturen dus het klopt niet helemaal.
Verder zijn ze sinds een paar weken op geen enkele manier bereikbaar. De chat doet het niet en de link om ze een mail te sturen werkt ook niet meer. Iemand enig idee hoe je iemand van de klantenservice kunt spreken? Al zou ik nu mijn bundel op willen zeggen kan dat niet eens. Iemand?
Hallo,
De chat is wel degelijk bereikbaar. Wanneer je op Service & Contact klikt, dan wat naar onder scrolt, staat er een knop met 'Start met chatten'. Hier dien je op te klikken, dan verschijnt er rechtsonder een klein balkje, dit is de chat, hier dien je op te klikken. Even je naam en e-mail invullen en klaar. Soms kom je even in een wachtrij, ik heb het net getest en had binnen 10 seconden iemand die me wilde helpen.
Geen dank. :-)
App installeren, inloggen. Onder contact de vraag stellen of terug laten bellen. Nog nooit nodig gehad maar probeer het eens.
Op laten zeggen door je nieuwe provider of tussenpersoon maar vraag dit wel duidelijk na, ook dat nummerbehoud geregeld is.
Opzeggen per aangetekende brief. Adres van de telefoon tak staat op de website. Kost wat meer, maar dan weet je zeker dat het aankomt. Je loopt dan wel het risico dat nummer behoud in het water valt !! Deze weg zou ik niet kiezen als je jouw nummer mee wilt nemen naar een andere provider. Of in ieder geval pas doen als alle andere opties niets brengen.
Ieder zijn ding maar ik vraag me wel eens af hoe mensen structureel meer als 4GB per dag er door heen kunnen jagen. Ik heb nog wel wat anders te doen.
En de SMS aanvullers zul je elders ook moeten gaan gebruiken. Zo ver ik weet is dat bij alle onbeperkt bundels zo.
Helemaal eens met bovenstaande review. Wat een vreselijk bedrijf is dit. Ze zijn heel moeilijk te bereiken tot helemaal niet. Je moet uren weken dagen wachten voordat je uberhaupt antwoordt krijgt. Voor je mobiel alleen via zo een automatische chat en dan moet je nog maar het geluk hebben dat er iemand beschikbaar is. Voor mijn zoontje een nieuwe simkaart besteld die het niet deed . Na twee weken uiteindelijk een nieuwe gekregen. Nu doet mijn simkaart het uit het niets niet meer . Ben al 24 uur niet bereikbaar op mijn telefoon . Ik krijg NIEMAND te pakken . Vreselijk bedrijf
Voor mijn vrouw en mij is budgetmobiel een goede uitkomst in deze crisistijd. We hebben beide veel inkomen verloren en ik moet zelfs op zoek naar een andere baan. HIerdoor snel gekeken wat we kunnen besparen in de maand en dat zijn toch je vaste lasten. Wij hebben veel GB en belminuten aan internet nodig per maand omdat we veel met de telefoon doen. Doordat we nog redelijk goede telefoons hebben waren we op zoek naar een sim only abonnement zo goedkoop mogelijk met zoveel mogelijk data en minuten. Dan kom je simpelweg uit bij budgetmobiel waarbij je 7GB krijgt voor 15 euro per maand. Sinds we budgetmobiel hebben aangesloten werkt alles prima en we zijn goed geholpen door de klantenservice. Zodra ons energiecontract is afgelopen gaan we kijken of we ook kunnen overstappen naar budget energie voor de combikorting.
Youfone is €14,50 voor 10GB en onbeperkt bellen/SMS. Dus mooi verhaal, maar klopt niet.
Hallo,
Er zullen vast nog meer relatief goedkope opties zijn. Wij zijn desondanks erg blij met de overstap naar Budget Mobiel.
In de voorwaarden van sim only abonnement Budget Mobiel staat dat je onbeperkt kunt bellen, sms'en en internetten tenzij je gebruik buitensporig is. Blijkt opeens dat je voor 0900-nummers en service-sms'en een extra tegoed moet aanschaffen, dus niet eens alleen de gemaakte extra kosten maar gelijk minimaal € 10,00 tegoed kopen dat je misschien nooit opgebruikt. Ik voel me bij de neus genomen omdat dit niet in de voorwaarden staat.
Staat vast wel in de voorwaarden. Ik vind wel dat ze het even moeten melden als je daadwerkelijk een abonnement bij Budget Mobiel neemt. Als er iets gebeurd en je moet een 0900 nummer bellen, dan moet dit ook gewoon kunnen. Neem aan dat je wel gewoon 112 kunt bellen?
Aan de andere kant natuurlijk wel goed dat ze betaalde nummers op deze wijze soort van blokkeren. Zo loopt de klant niet zomaar tegen kosten aan wat hij/zij niet verwacht.
Extra tegoed is feitelijk gewoon een prepaid saldo. Alle kosten buiten de bundel, die normaal via de factuur aangerekend worden betaal je bij Budget Mobiel middels dat Extra tegoed saldo.
Overigens vaak voor nette prijzen. Los van 100 gratis minuten zou ik bij Budget Mobiel goedkoper naar de EU of Amerika bellen als iemand 30 Km verderop met mijn vaste lijn. Gebruik van je telefoon buiten de EU is vreselijk duur maar dat is het elders ook, echter dat merk je pas zodra je de rekening krijgt.
Extra tegoed heeft voor en nadelen. Je moet inderdaad minimaal 10 Euro opladen. Maar je hebt wel controle over de kosten en je kunt ook niet per ongeluk heel veel kosten maken tenzij je enorm veel extra tegoed hebt opgeladen.
Naar 0900 nummers komt het gebruik gewoon uit je bundel. De extra service kosten van het nummer worden verrekend met Extra tegoed.
Met prepaid elders betaalde ik altijd het maximum tarief bij 0900 nummers wat toen iets was van €1,60 per minuut voor bellen + service ook al was het nummer feitelijk veel goedkoper. Dus zoals Budget Mobiel het doet is gewoon heel netjes. Als de service kosten 4 cent per minuut zijn zoals bij de overheid nog wel eens gebruikelijk is, dan betaal je dat met Extra tegoed.
Overigens gebruiken steeds minder bedrijven 0900 nummers of zijn ze zonder toeslag waardoor het gewoon binnen je bundel is. Of je dan toch nog Extra tegoed moet hebben weet ik niet want ik heb er ooit €10 opgezet en kan dat niet testen. Maar het zou me niets verbazen als 0900 nummers zonder service toeslag gewoon werken ook zonder Extra tegoed.
Iemand ervaring?
Het zijn met name de amusement diensten die dit soort nummers nog gebruiken en ik kan best zonder ze als ik eerlijk ben.
Moet je dringend politie bellen maar geen 112 dan kan dat dus niet. 😡
Helaas ben ik overgestapt van een goeie provider “simpel” naar budgetmobiel vanwege een aantrekkelijke aanbieding.
Wat een teleurstelling. Zeer slecht bereik, 4g werkt vaak slecht, het advies van budgetmobiel is dat je je telefoon dan opnieuw moet opstarten, en/of je simkaart opnieuw moet plaatsen. Dit moet ik bijna dagelijks doen. Googlemaps werkt ook niet goed vanwege het slechte bereik terwijl dat nou net is wat je nodig hebt als je op stap gaat!
Helaas nog 2 jaar uitzitten en dan heel gauw weer terug naar simpel.
Reden hiervoor is dat Budget Mobiel gebruik maakt van het KPN netwerk. Simpel daarentegen gebruikt het T-Mobile netwerk. Dan had je wellicht beter een provider kunnen kiezen op het T-Mobile netwerk als dat bij simpel altijd wel goed werkte. Er zijn genoeg dekkingskaarten te vinden waar je op kan zien hoeveel bereik je waar hebt en met welke provider.
Waar in Nederland ik ook ben, het 4G bereik is vaak nauwelijks aanwezig. Het telefoon aan en uitschakelen wil nog wel eens helpen, dan komt er wel internetverbinding tot stand. Heb ook al vaker gehad dat mijn internet wegviel en dat daardoor mijn autonavigatie via Apple carplay niet tot stand kwam. Toch best lastig als je nog naar huis moet navigeren..
Ik heb Thuis in een klein dorp geen bereik het gebied waarin ik woon heeft echter wel een goede dekking. Toen budget nog Robin Mobile was waren er geen problemen. Nu kan ik in eens niet meer bellen of gebeld worden. Medewerkers kunnen mij niet helpen. Ik heb instructies gebreken om een ander netwerk op mijn telefoontje zetten, mobiel internet of zo iets. Daarbij moest ik voorkeur voor 3 g aan vinken op mijn telefoon????? WTF????? NOG een keer onder Robin geen enkel probleempje. Maar goed dus ander netwerk ... Nog steeds niets. Even de sim van mijn broer geprobeerd (KPN) geen enkel probleem. Dus telefoon terug gezet op KPN netwerk ....nog steeds niks...alleen beetje internet maar niet bellen.... Dus om naar KPN daaaaaaag budget mobile
hallo ik heb me simkaart binnen sinds gisteren met info maar ik heb geen wachtwoord of aanmeldingsbevestiging ontvangen ik heb die app geïnstalleerd ingelogd via me te tel maar dan vraagt hij wachtwoord ik heb paar keer gedrukt op wachtwoord herstellen nieuwe dan doe ik dat maar heb nog steeds geen mail met wachtwoord ontvangen en klantenservice is ook niemand te bereiken en een nummer waar ik kan bellen kan ik ook niet vinden
Voor de discussie over onbeperkt internet, dit bestaat niet. Als mensen 24 uur per dag de data verbinding vol open hebben staan gaat het systeem plat. En als men dat 12 uur per dag doet waarschijnlijk ook al. Iedere provider heeft een fair use policy en het siert Budget Mobiel dat je niet diep in de voorwaarden hoeft te spitten om die te vinden. Alles staat direct op de website je weet wat je kunt verwachten (en wat niet)
De meest recente FUP is aardig in lijn met de andere onbeperkte providers en ook daar moet je vaak per sms aanvullers afroepen.
Ik ga niet roepen dat dit voor iedereen de beste provider is. Als je veel TV of Netflix wilt kijken op je mobiel via 4G dan zijn er andere opties met ook hogere snelheden. En het kost iets meer maar dat kan het zeker waard zijn. Voor beeld bellen is de upload snelheid ook wat aan de lage kant vermoed ik. Dat geldt ook als je veel fimpjes of echt grote bestanden wilt uploaden.
Zelf gebruik ik het nu drie jaar en heb nog de oude voorwaarden van Robin Mobile maar 40 GB per maand is voor mij ruim voldoende dat haal ik echt nooit eigenlijk ben ik nog niet eens in de buurt gekomen hiervan.
Het bereik ervaar ik als goed, ook geen storingen, in het buitenland is het soms wat minder maar dat ligt ook aan de netwerken. De netwerken in Nederland zijn gewoon van hele goede kwaliteit. Komt natuurlijk ook door dat er veel mensen op een beperkte oppervlakte wonen, en we hebben amper heuvels.
Als je in Duitsland met de trein reist komt het regelmatig voor dat je minuten geen bereik hebt of hooguit 2G. In de onbewoonde gebieden staan gewoon amper zendmasten.
5 Mbit is een interessante snelheid. Voldoende om vlot websites te bezoeken, muziek te streamen, Youtube schakelt automatisch naar een wat lagere resolutie maar een fimpje bekijken gaat goed. Apps gebruiken werkt prima ook de zwaardere zoals Maps. Gewoon bellen gaat prima en de fair use is iets van 100 uur in de maand.
Voor mij is het nog steeds de beste optie maar dat is ook persoonlijk. Of de helpdesk nog zo goed is als in de tijd van Robin Mobile weet ik niet. En de reclames zijn een beetje cynisch maar ....... Het werkt gewoon, bij mij in ieder geval wel. Uiteraard kan ik alleen over mijzelf spreken.
Kijk goed naar wat je nodig denkt te hebben en maak dan keuzes. Maar Budget Mobiel is zeker een interessante provider. Die dingen net even anders doet.
De vraag is wel of Volte (4G bellen) dit jaar geactiveerd wordt want KPN trekt Januari 2022 de stekker uit 3G. Terug vallen op 2G voor bellen lijkt me wel een stap terug in de tijd.
Waardeloos, waardeloos en nogmaals waardeloos! Ik ben sinds kort geleden een simkaart met onbeperkte internet abonnement aangevraagd. Budget verkopen dit als onbeperkte internet maar helaas dit is niet waar je mag per 24uur 4gb als je meer gebruikt dan ziet tot volgende 24uur zonder internet ik zeg dit is gewoon belachelijk.... binnen no time heb je geen internet met een klein YouTube filmpjes! ze zijn op en ziet je 24uur lang zonder internet! Wachten tot volgende 24uur dat je 4gb Bundel! Hallo.. ik heb een abonnement met onbeperkte internet en betaal ik voor!! Contact gehad met Budget mobiel...via email ze hebben geen telefoonnummers!! Krijg je het zelfde antwoord ja 4gb niet meer!. Tijdens aanvraag krijg je een oortjes voor je telefoon als cadeau, en dan ziet je 6 maanden vast!! Net als ik! Ik ben erg teleurgesteld... Nooit meer Budget mobiel! ook krijg je een smsje van Budget mobiel. Ik geef een ster omdat niet anders kan.... Mijn abonnement is 0 sterren waard.
Na die 4GB moet je elke 1GB handmatig toevoegen (je ontvangt hier instructie over in de sms)
Dat klinkt als een omslachtig onbeperkt data systeem.. Ik heb zelf het 7GB data pakket, heb hier nooit klachten mee gehad.
Unlimited data, echter met een snelheid die te laag is om een app te openen of de verbinding te behouden onderweg met bijvoorbeeld een route planner. Ik ben geen gamer, streamer of downloader. Dit is echt niet serieus te nemen. Het waren twee fantastische maanden, maar nu ga ik snel weer door naar een echte provider. Daag!
Telecomprovider Budget Mobiel heeft een hele goede prijs met een grote internetbundel. Sinds januari ben ik overgestapt, alles werkt goed en ben er blij mee. Mijn vrouw gaat komende week ook overstappen omdat ze nu meer dan mij betaald terwijl ze een kleinere internetbundel heeft bij een andere telecomprovider. Ook zijn we overgestapt naar Budget Energie om zo nog meer korting te krijgen.
Aan alle haters kan ik jullie melden dat Budget Mobiel een prima telecomprovider is waar je zonder enige twijfel naar kunt overstappen. Je hebt abonnementen dat je maandelijks op kan zeggen dus als het je echt niet aanstaat kan je snel genoeg weer opstappen. Je internet zal beperkt zijn om zo de prijs te kunnen drukken, wat mij betreft is dit prima. Ik gebruik Budget Mobiel nu 90 dagen en het werkt overal prima. Ik Whatsapp en Facebook veel, kijk soms een filmpje en met het 4G signaal is dat prima te doen. Ik heb het 15 euro pakket genomen omdat je dan 7GB internet krijgt elke maand. Dit is normaliter meer dan genoeg voor normaal gebruik, dit is dan ook aan te raden tenzij je heel veel films via internet kijkt. Ik geef deze telecomprovider 5 sterren omdat ze simpelweg een goede prijs/kwaliteit hebben.
Ik was niet geheel tevreden over KPN vwb prijsproduct verhouding.
Heb Budgetenergie waar niks mee mis lijkt, dus Budgetmobiel genomen.
Wat een teleurstelling. Voortdurend geen bereik.
Vandaag had ik echt Navigatie App nodig in Hoofddorp. Deed/deden het niet. Bellen met mijn bezoek adres ging ook niet. Als ik belde sprong G4, naar G3 en was er geen kontakt mogelijk.
Onverrichterzake naar huis gegaan. Een halve dag en 100 km verder.
Bugetmobiel wordt opgezegd. Jammer voor beide partijen.
Zal vast aan je toestel liggen want bij mij werkt het overal heel goed. Ik heb net een goede review geschreven omdat ik echt blij ben met deze telecomprovider. Ze leveren veel internet voor een schappelijke prijs.
Wat een belachelijk systeem wil bellen met een 0900 nummer maar daar voor moet je via je ideal geld voor storten terwijl je een abbonement hebt onbeperkt snap dat het extra kost maar dat was gemak van abbo dan heb ik het niet nog gehad over het achterlijke gedoe van we staan mensen niet te woord we hebben een virtuele interactie zo onvriendelijk en als je het probleem meld dat je geen 0900 kan bellen dan sturen ze een link 0900 vervangers en je gesprek gesloten heb ik niks aan hufterige service en geld trekkerij bah gauw over stappen dan maar 10 euro meer betalen wel alles bellen goed internet en service!!
Budget mobiel heeft geen telefonische klantenservice, je kunt ze dus niet bellen. Met een bot kun je chatten en aangeven wat je probleem is. Heb ik gedaan binnen 4 dagen krijg je een reactie.. ik kan de simkaart van mijn dochter niet activeren.. En wacht al 2 dagen. Vind het jammer dat dit zo lang duurt. Ben toch wat snellere service gewend. hopelijk wordt het snel opgelost
Sinds ze robin mobiel hebben overgenomen is het internetsnelheid zo traag schandalig dan heb ik het nog niet eens over het netwerk gehad. 9van 10 keer heb ik gewoon 3g verbinding ben slecht bereikbaar walgelijk nooit meer budget nooit meer. En je krijgt ook heel snel een melding als je ffe op je internet zit dat je teveel op internet zit heb hier geen woorden voor ciao !!!!
Sinds de overname van budget is het gewoon een drama. Robin was echt goed nooit wat te klagen. Budget is echt een drama wel goedkoop maar dat is ook logisch je krijgt er helemaal geen data voor terug!!!
1 slecht internet
2 bijna geen data
3 klantenservice niet of nauwelijks bereikbaar.
Ik kan zo heel de dag doorgaan maar los er helaas niet veel mee op.
Oplichters, de snelheid is zo laag dat je je emails niet eens kunt openen. Bovendien heb je een data limiet waar helemaal niks van klopt, als je 30GB mag gebruiken word je bij 10GB al afgesloten.
En het ergste is dat je elke 20 minuten de verbinding verliest en opnieuw moet gaan zoeken naar netwerken, dat is ontzettend irritant en hinderlijk en zorgt ervoor dat je eigenlijk NIKS kunt doen met deze verbinding.
Ze hebben geen telefoon nummer alleen maar een chat die meestal offline is en als ze wel online zijn dan krijg je alleen maar domme antwoorden. Ze kunnen beter een chatbot neerzetten want die ''medewerkers'' doen niets anders dan een voor geschreven antwoord knippen en plakken. Wat u probleem ook mag zijn het antwoord van de klantenservice is altijd:
U moet u telefoon even aan en uit doen, u moet even de instellingen veranderen, etc.
Maar de waarheid is dat ze jou verbinding knijpen(super lage snelheid) en je verbinding afsluiten, pas na veel klagen gaat het systeem weer werken, of niet.
Kortom, oplichters, ze hebben ook de bedrijfs naam al veranderd om van de slechte naam af te komen, zullen ze binnenkort wel weer doen.
Bedrijf is gewijzigd? Ik zie dat het nog gewoon onder Budget thuis valt.
30GB? Dat was tot vorig jaar. Er is al een tijdje een limiet van 4GB per dag, waarbij je per SMS kunt aanvullen.
Oprecht typ ik deze ervaring en kan ik jullie zeggen dat budget mobiel levert wat je koopt. Persoonlijk gekozen voor budget mobiel basis met daarin 7GB internet en onbeperkt bellen in Nederland en Europa. Dit kost € 15,00 per maand. Ik krijg € 5,00 combikorting omdat ik reeds ben overgestapt naar budget energie. Gekozen voor een 2-jarig abonnement zodat ik gratis happy plugs kreeg + 3 keer € 5,00 korting. De happy plugs leken me wel fijn omdat ik best wat muziek luister. Heb ze echter nog niet uit de verpakking gehaald ha-ha.
Er staat onderaan tijdens de bestelprocedure dat er een fair use policy is en je internetsnelheid beperkt is tot 5 mbps. Hier heb ik helemaal geen last van zoals ik al dacht. Ik weet nog dat in de oude tijden met Vodafone en T-Mobile als je over je bundel heen ging dat je wel internet kon blijven gebruiken maar dan met 24 kbps.. Zelfs dan kon je nog whatsappen, facebook en ga zo maar door.
Overigens kan je binnen 14 dagen je abonnement opzeggen als iets je niet aanstaat. Het is dus niet zo dat je perse aan je contractduur vast zit. Budget mobiel speelt het slim door leuke cadeaus en kortingen te geven bij 1 en 2 jarige abonnementen. Ik zal persoonlijk altijd voor de langdurige abonnementen gaan want goedkoper dan budget mobiel is er niet als het gaat om de hoeveelheid data dat je krijgt, tenzij je niet van kortingen en cadeaus houdt.
Zeer prima telecomprovider waar ik nu ongeveer 3 maanden gebruik van maak en heb nooit enige hinder ondervonden. Een maatje van me zei dat hij niet voor Budget Mobiel had gekozen omdat ze een beperking op de internetsnelheid zetten. Ik wist dit helemaal niet en heb er eigenlijk ook niet naar omgekeken. Ik zag dat je voor 20 euro onbeperkt kon internetten en dat was nou net wat ik persoonlijk zocht.
Had nog wel een probleem want ik kreeg eerst geen signaal van Budget Mobiel (KPN netwerk), dus contact opgenomen met Budget Mobiel, die hadden me een nieuwe simkaart opgestuurd en toen was alles goed. Goed geholpen dus, grote pluim. En nee, ik heb geen aandelen hier haha. Mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf haar afspraken nakomt.
Ik heb nu ruim een half jaar Budget, het is inderdaad 4G maar flink geknepen .
Al met al werkt het zoals zou moeten. Maar ik kijk toch verder omdat ik de snelheid wel veel te langzaam vind. Voor anderen kan het voldoende zijn hoor want het is niet heel langzaam maar ik gebruik mijn telefoon vaker.
Klantenservice weet ook niet veel als je informatie wilt hebben. Dat is echt een domper. Verwijzen je vaak maar de app waar het net weer niet staat.
Via budget mobiel heb ik een onbeperkt abonnement, kom van tele2 af en ben overgestapt voor de prijs. Normaliter zit ik altijd op mijn 4g omdat deze bij tele2 altijd werkte als ik deze nodig had maar nu met budget mobiel merk ik dat als ik bijvoorbeeld youtube wil kijken mijn telefoon deze niet laad. Heel vaak werkt mijn 4g niet meer, als ik mijn iphone xs in vliegtuigstand zet en weer terug heb ik weer even bereik. Het is inderdaad internet via kpn maar wat heb ik me daarin vergist zeg. Als je regelmatig op 4g zit raad ik deze provider niet aan!
Na 11 weken nog steeds niet ontvangen de happy plugs, elke keer stuur ik een mail dan krijg ik een robot mail terug van hieronder, ik stap over naar een andere provider, helemaal klaar mee
Bedankt voor je bericht. Momenteel ondervindt onze klantenservice afdeling enorme drukte, waardoor we niet tijdig alle verzoeken en vragen kunnen behandelen. Onze excuses voor het ongemak en we willen je graag bedanken voor je geduld en begrip. We zullen je bericht zo snel mogelijk behandelen.
Neem ondertussen gerust een kijkje op onze website bij service en contact waar je handige informatie kunt vinden over onze producten en diensten. Klik hier https://www.budgetthuis.nl/mobiel/klantenservice om een kijkje te nemen!
Met vriendelijke groet,
Budget Mobiel
tot nu nog nooit problemen gehad ook niet met robin mobiel.ook wel belangrijk dat de klantenservice goed te bereiken en altijd wel antwoord krijgt heb je ook niet overal.en met betalingen zijn ze ook niet heel moelijk.ben aardig tevreden tot nu toe.heb zelf alleen budget mobiel het goedkoopste pakket.en mobiel internet werkt prima bij my.ook geen klachten dat ik niet bereikbaar ben.verder maar afwachten of het zo blijft of dat anders weer anders wordt.
Budget Mobiel is traag. Absurd langzaam: 0,6MB per sec. Daar kan je niet mee werken. Ook de FUP is veel te laag: 40Gb per maand. Schandalig! Zelfs IK ben er ingestonken! IK, die nota bene alles weet over bits en bytes! Ik had het NOOIT moeten doen... MEGABOETES zullen volgen.
Ik had niet gedacht dat er nog een mobiele provider op 4G zijn snelheden zo achterlijk zou terugschroeven. 0,6 MegaByte per seconde met dat Budget Mobiel abonnement is absurd langzaam. Dat is tien jaar terug in de tijd! Daar heb je niks aan, daar kan je niet mee werken. En de upload is al helemaal achterlijk traag: 0,3 Megabyte per seconde. Daar kan je nooit mee Skypen, beeldbellen, vergaderen of wat dan ook!
Waarom had ik dit niet in de gaten? Waarom heb ik die cijfertjes niet gecheckt? Ik weet het ook niet. Ik had gewoon niet gedacht dat dit mogelijk kon zijn. 4G is prima, ik hoef geen 5G. 4G is altijd minstens 3 MegaByte per seconde, en soms wel 15 MegaByte per seconde. Dus waarom is de gewone 4G van KPN nu opeens TWINTIG KEER langzamer als je het bij Budget Mobiel gebruikt?
Wanneer ik word gebeld is de verbinding tragisch, valt bijna weg en switched van 4g naar 3g. 4g valt vaak zomaar uit t niets weg, waardoor ik steeds mn telefoon opnieuw moet opstarten. Tijdens het videobellen is het super wazig en loopt vaak vast. In conclusie is het gewoon super slecht .
Ik ben net 1 week overgestapt naar budget mobiel maar zodra het weer kan ga ik weer terug naar T-mobile. Wat is budget mobiel een super slechte keus geweest van mij. Internet bundel voor in het buitenland is niet helemaal duidelijk maar je betaald wel 1,99€/mb. Wat een oplichters. Ik raad budget mobiel af, het lijkt goedkoop maar dat is het zeker niet, dus mensen wees hierop gewaarschuwd.
Doe dit alsjeblieft niet mensen. Wat een schijt provider zeg. Ze bieden ''onbeperkt'' aan met de eerste 40 gb 5mb/s dan 15 gb met 0,8 mb's en dan onbeperkt met 0,5 mb/s. Ik kan je vertellen die eerste 40 gb is al enorm traag laat staan die 0,5 mb's. Heel vaak ook geen bereik. En ja het kost maar 15 euro maar dan nog!! Je bied snel internet van KPN aan!!! 5 mb/s voor 4g gaat nergens over in deze tijd. En dan moet je door die schijt happy plugs ook nog 6 maanden blijven anders moet je ze terugbetalen twv 100 euro. Bah Bah
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.