Ik zag het per toeval maar als je nu een abonnement neemt voor 1 of 2 jaar bij budget mobiel dan krijg je een cadeau van 100 euro gratis erbij. Je hebt 3 keuzes:
1. Happy Plugs Air 1 Plus (draadloze in-ear) oordopjes die normaliter € 99,- zijn.
2. OPPO-voucher (mag je € 100,- besteden in een OPPO webshop).
3. OPPO Band (is een activiteiten tracker, soort horloge).
Wel eerlijk van ze om het cadeau ook te geven bij het 1-jarig abonnement. Er zit trouwens maar een 15 euro kortingsbonus tussen het 1 en 2-jarige abonnement dus ik zal altijd kiezen voor 1 jaar. Kan je na het jaar altijd weer met budget mobiel overleggen of je weer wat leuks uit mag zoeken want ze willen de klanten waarschijnlijk wel behouden.
Nog even het volgende, wat waarschijnlijk wel heel interessant is. Ik dacht altijd dat je 5 euro combikorting kreeg als je bij budget energie en budget alles-in-1 bent aangesloten. Het is zo dat je 5 euro korting krijgt als je bij 1 van deze 2 bent aangesloten. Als je beide hebt krijg je ook 5 euro dus, voor de mensen die alles willen overzetten voor zoveel mogelijk korting, dit is niet nodig.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review. Ik werk zelf in een telecomwinkel dus heb de nodige informatie.
Ik snap werkelijk niet waarom iemand nog KPN heeft terwijl er ook telecomproviders als Budget Mobiel zijn. Je betaald werkelijk de helft voor hetzelfde. Wanneer je bent aangesloten bij Budget Mobiel, gebruik je dezelfde zendpalen als KPN. Schijnt dus dat Budget een stukje van de taart huurt van KPN. Zie je overigens ook vaak bij Vodafone en T-Mobile die eigen zendpalen hebben en deze verhuren aan kleinere telecompartijen. Uiteraard helemaal niets mis mee maar wat ik niet snap is dat klanten blijven hangen bij die grote partijen. Je betaald werkelijk meer voor alleen de naam. Ik ben tot op heden zeer blij met mijn overstap, had enkele opties die een stuk goedkoper zijn dan de grote drie. Toch voor Budget gekozen omdat ik een tijdje terug een nieuw energiecontract heb afgesloten bij Budget Energie, waardoor ik nogmaals 5 euro korting per maand krijg op mijn rekening. Ook krijg je heel veel internetdata bij Budget als je het vergelijkt met de andere telecomproviders die vaak beginnen met 1 a 2 GB, bij Budget begint het bij 7 GB. Begrijp me overigens niet verkeerd, het is prima als je bij KPN, Vodafone of T-Mobile zit, als je het kunt betalen en het werkt goed dan heb je niks te klagen. Ik voel al langer een crisis aan komen, benzineprijzen rijzen de pan uit, energie- en gasprijzen vliegen omhoog, dus ik hou mijn vaste lasten graag zo laag mogelijk.
Ik ben overgestapt naar Sim Only van Budget Mobiel. Tegenwoordig maken zulk soort bedrijven gebruik van het KPN, Vodafone of T-Mobile netwerk. Budget Mobiel maakt gebruik van het KPN netwerk dus de ontvangst is super goed. Dat is in ieder geval geen reden meer om over te stappen naar een budget provider. Bij mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement mocht ik een gratis cadeau uitzoeken wat super leuk is. Leuk meegenomen in ieder geval. Los daarvan ben ik zeer tevreden met Budget Mobiel. Goed netwerk en lage kosten. Meer verwacht ik niet van Budget Mobiel. Tip: Combineer Budget Mobiel met Budget Thuis voor € 5 combikorting per maand.
Ik stap over naar KPN met nummer behoud, maar doordat BUDGET MOBILE mij na jaren klant te zijn geweest mijn KLANTNUMMER NIET meer weet te vinden bij mijn gsm nummer en mijn gegevens niet doorgeeft aan KPN??????? krijg ik te horen dat KPN mijn nummer daardoor niet kan overnemen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en met chatten bereik je helemaal niets behalve als je een nieuw abonnement wil, ja dan kom je er wel. Ik vind het schandalig!!!!! Nu kan ik de consumentenbond inschakelen omdat ik vw medische redenen mijn nummer behoud noodzakelijjk is.....wie helpt????
Hoihoi, op de achterkant van je simkaart staat vaak een cijfercode. Hiermee zou je normaliter het nummer mee kunnen nemen als je deze bij KPN aangeeft. Als je geen contact krijgt met Budget Mobiel kan je het beste vragen of KPN dat voor je wil regelen. Onderling contact tussen zulke bedrijven gaat vaak sneller. Kan je verder zelf geen gegevens opvragen in je Budget Mobiel app of de klanten login op de website?
slechte klantenservice, verder wel ok,maar die chatbot toestanden is een ellende. er is een telefoonnummer maar daarvoor heb je al heel wat gedoe achter de rug..
Budget mobiel bieden Zeer slechte service de beloftes die ze maken wordt niet waar gemaakt.
Zoals bij aansluiten van Budget mobiel krijg je kado deze kado tot heden niet ontvangen en proces van nummerbehoud gaat vak mis en zit ik nu 4 dagen te wachten tot dat de probleem opgelost wordt
Reeds overgestapt naar budget mobiel sim only. Deze energieleverancier kwam met dit abonnement van 15 euro als goedkoopste uit de vergelijker en mijn vrienden gebruiken het ook al omdat ze veel internet geven. Heb bij de looptijd gekozen voor maandelijks opzegbaar zodat je nergens aan vast zit als het toch zou tegenvallen. Heb het nu 4 dagen aangesloten en gaat eigenlijk heel goed. Moet wel eerlijk zeggen, bij het 1-jarig en 2 jarige abonnement krijg je een paar maanden 5 euro korting. Dan denk ik: doe mij dan maar maandelijks opzegbaar, ben je zelf de baas. Je weet maar nooit als er ineens een nieuwe telecomprovider komt die voor 5 euro onbeperkt internet geeft om klanten te werven, dan kan je gelijk weer overstappen. Zag ook dat je combi voordeel kan halen als je budget thuis of energie hebt, dat heb ik helaas niet. Heb ook nog geen eigen huis, wie weet voor later. Voor nu mag ik genieten van de 7GB aan internet in heel EU. Ik geef ze 5 sterren omdat alles goed werkt voor de goedkoopste prijs.
ik ben van Oxxio gas en licht overgestapt naar Budget energie/gas. Na een jaar geen problemen gehad,dus alles in 1 abonnement ook naar Budget all in one,helemaal perfect,Meteen daarna ook mobiel van Telefort overgezet naar Budget mobiel. Nu na 2 jaar nog steeds geen enkele klacht. Dochter en zoon ook overgezet all in one en mobiel,beide hebben geen klachten. Voor ons is Budget helemaal oke@ keer een vraag gehad,en direct geholpen aan de telefoon,maar een paar tellen in de wacht gestaan. Zolang dit op deze manier doorgaat blijf ik bij Budget. Heerlijk om geen kopzorgen te hebben bij een bedrijf.
Ga zo door Budget.
Budget mobile valt in de categorie blij maken met een dood vogeltje. Ik heb onbeperkt bellen, sms-en en data aangeschaft voor 20 euro in de maand. Dit is echter een grote leugen. Ik heb de hele dag de radio10 app aan en dan nog m'n mail lezen en andere internet bezigheden als dingen googlen en andere apps zoals wanneer er een pakketje wordt bezorgd en dergelijke. Na 3 weken heb ik dan 40 GB gebruikt en dan houdt het op. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 50%. Echter dat houdt in dat de meeste apps niet meer werken en dat het downloaden van een app of van muziekbestanden een half uur duurt. WAARDELOOS. Ik moet dan op de hotspot van een vriend als ik iets belangrijks moet opzoeken. Ik vind het OPLICHTERIJ. Noem het dan gewoon onbeperkt bellen en sms-en met 40 GB data. Ik ben boos en zou budget mobile niemand aanbevelen. Het draait bij KPN alleen maar om de centjes!
Beste budget mobiel
My network was working very good and from months ago it is not, internet 4G and calls.
The sitting in phone is working perfect, never change,
Please advise me or help me to be happy with Budget Mobiel .
Because I Am not happy and it make me feel angry.
al deze dingen zoals downloaden,mails,google,enz kan je toch ook op een pc doen. ik begrijp niet dat mensen dat allemaal op een telefoon doen. hele dag radio,koop een kleine radio en luister daarop. 40 gb is best veel en om dit te verkleinen even een andere oplossing voor gebruiken. Voor veel dingen hoef je dit niet op een telefoon te doen,scheelt weer gb's . Sorry,ik denk mischien ouderwets,maar je hoeft echt niet alles op een telefoon te doen. en 20 euro is weinig geld voor oneindig bellen,sms,en 40 gb.
Helemaal met vorige reageerder eens. Hoeft toch niet allemaal op je mobiel. Moet voor beide partijen wél betaalbaar blijven.
Sommige mensen zijn nooit tevreden.
Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik ook budget energie heb. Vandaag zou mijn simkaart het moeten doen maar niks van dat alles. Kan niet eens mijn simkaart activeren en contact is ver te zoeken. Je kunt chatten maar als de chat te lang duurt omdat het niet duidelijk is voor mij beginnen ze zeuren dat de chat te lang duurt...... Ik wil gewoon een medewerker aan de telefoon. Toen ze mij benaderden voor dit mobiele abonnement konden ze ook gewoon bellen. Ik ben tot nu toe niet heel tevreden over budget mobiel. Ik hoop dat mijn abonnement nog in kan gaan maar tot op heden is het activeren niet gelukt
Zeer slechte klantenservice, niet telefonisch bereikbaar internet in het buitenland werkt niet ook heel slecht bereik waar ik anders met robin mobile wel goed bereik had. eenmaal terug in NL een paar dagen later: Geen mobiel bereik meer via de site contact proberen te leggen en deze storing proberen te melden, maar helaas geen respons. ik heb mijn abonnement stopgezet! Dit is een echt Bagger-bedrijf.
iedereen die denkt over te stappen denk goed na, soms is "budget" geen "budget" maar "armoede voor de klant"
Simkaart vorige week ontvangen, in mijn telefoon gestopt en alles werkte gelijk. Budget Mobiel is zoooveel goedkoper dan wat ik had bij Vodafone. Heb niks negatiefs te zeggen over Vodafone maar als het bijna de helft goedkoper kan elders ben ik om. Nu maak ik een week gebruik van Budget Mobiel, heb een 2-jarig abonnement genomen met 7GB internetdata per maand. Zoveel had ik ook bij Vodafone voor dubbel zoveel kosten. Dus erg tevreden en alles werkt goed, heb overal internet en kan ook overal bellen (overal bereik). Doordat ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement krijg ik 6 maanden lang 5 euro korting dus betaal ik maar 10 euro en dat voor zoveel data! Grote aanrader en met name voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. 7GB is namelijk heel veel en kan je zelfs een paar filmpjes in het openbaar vervoer kijken als je dat wilt.
Als je ook nog eens Budget alles in 1 of Budget Energie neemt krijg je weer 5 euro korting bovenop die 6 maanden korting. Dan betaal je dus maar 5 euro voor je telefoonabonnement. Moet je wel even kijken of je kan overstappen van energieleverancier of internet en tv abonnement.
Ik had eerst een simkaart bij robin mobile, werd nog snel de problemen opgelost. Die is nu natuurlijk naar budget overgegaan. Nou heb ik een 2e simkaart bij budget aangevraagd, netjes binnen 2 dagen thuis ontvangen met een brief hoe ik de simkaart moet activeren. Ik volg de aanwijzingen. Klopt niets van. Ik kan nergens een puk code invullen. Het staat er al. Ik kan ook nergens een voorwaarden vinden om deze te kunnen accorderen.
Er staat simkaart : in behandeling
Icc code: na activatie is dit te zien.
Ik tig keer de chatrobot geprobeerd elke keer melding dat het druk is en ik geen medewerker kan spreken.. heb een mail verstuurd een terugbelverzoek en helemaal niets gehoord. Wordt nu een week dat ik een simkaart heb die ik niet kan gebruiken... wat moet ik nu hiermee...
Bij robin mobile kreeg ik altijd direct antwoord en werd alles netjes opgelost. Nu ik dit mee maak heb ik echt de neiging om alle mobiele telefoons en energie over te zetten naar een aanbieder die wel op tijd antwoord kan geven!
Hier exact het zelfde … nu dacht ik stap over … nergens mijn contract nummer te vinden. Dus als iemand dat weet hoe ik die kan vinden graag even reageren, ik stap meteen over. Wat een prutsers. En al jaren een contract bij hun. Man man
Een half jaar geleden was ik op zoek naar de goedkoopste Sim Only met onbeperkt data. Ik kwam toen uit bij Budget Mobiel. Ik had destijds ook gelijk een 2-jarig abonnement afgesloten. Nu een half jaar verder, moet ik zeggen dat ik echt tevreden ben met mijn beslissing. Onbeperkt is ook echt onbeperkt en de kosten zijn lekker laag. Ik betaal 15 euro per maand voor onbeperkt data, bellen en sms. Volgens mij is dat een hele goede deal. Dit krijg je nergens goedkoper. Verder is het gewoon wat je kunt verwachten. Snel internet en goed bereik op het KPN netwerk. Mijn vrienden heb ik ook aangeraden om Budget Mobiel te nemen. Waarom teveel betalen als dit ook kan? Ik combineer het wel met Budget Energie, daarom krijg ik wat extra korting.
Er was een JBL Clip onderweg,maar ze hadden de verkeerde postcode gebruikt! Ik ze via de chat op hun site op de hoogte gebracht werd ik gewoon als leugenaar uit gemaakt,en dat die mail nep was! Zo onbeschoft zijn ze zelfs via chat op facebook word ik doorgestuurd naar de chat op hun site! Zonet gebeld maar dan hangen ze gewoon op als het over de budget mobiel gaat! En dan ga je een contract aan van 2 jaar ca 480 euro.
Binnen 14 dagen kan je gewoon kosteloos annuleren. Dan zit je verder nergens aan vast omdat het een 'koop op afstand' betreft.
Die 2 weken zijn al voor bij,jij werk zeker voor budget mobiel Simar? Nou beste mensen zo zie je maar weer met dit antwoord hoe content dat ze zijn tegen hun klanten!
Nee hoor, dan had ik wel geweten dat je 14 dagen voorbij waren. Ik heb een leuke baan, dit is echter niet bij Budget Mobiel. Vind je reactie dan ook niet zo netjes. Wilde je alleen maar helpen.
Na 3x een klacht via revieuws ingediend te hebben werd ik gebeld door een medewerker van Budget mobiel.
Na een half uur zou ik Budget mobiel onbeperkt hebben nog. Zou alleen mijn mobiel opnieuw moeten opstarten. Na opnieuw opstarten was wel mijn abonnement aangepast maar heb geen internet meer? Op de 10 gaat mijn factuur datum weer in hopelijk heb ik dan wel onbeperkt internet. Nu heb ik niets, dus geen Verstappen kijken.
Omdat ik op vakantie wilde streamen ben ik overgegaan van beperkt naar onbeperkt mobiel. Na betaling die meteen in ging is bij het verbruik van 8Gb de snelheid zoals bij beperkt aangepast. Nu weer geen mogelijkheid om te streamen. Waarschijnlijk zit er iemand te slapen en heeft de knop niet omgezet. Wat nu?Waardeloos kan nu 2½ week geen tv streamen.
Eerder altijd Robin Mobile gehad die een tijd geleden overgegaan is naar Budget Mobiel wil ik toch mijn ervaring met jullie delen. Toen het bekend werd dat Robin Mobile verder zou gaan als Budget Mobiel had ik mijn twijfels want was altijd blij klant van Robin. Nu een paar maanden later ben ik eigenlijk wel tot de conclusie gekomen dat de overgang goed is gegaan voor mij. Klanten krijgen meer gratis MB's internet per maand en de kosten zijn vrijwel gelijk. Service is hetzelfde net als dat beide gebruik maken van KPN zendmasten. Waar ik altijd goed bereik had van Robin is dat bij Budget niets anders.
Dus een positieve ervaring wat ook wel eens gedeeld mag worden. Zie dat er meerdere positieve reacties over Budget zijn dus daar ben ik blij om dat ik niet de enige ben.
Wel jammer trouwens dat het maandelijks opzegbare pakket niet meer de standaard is waarbij je cadeaus kreeg. Nu krijg je alleen cadeaus bij een langer lopend abonnement. Wat ik nu uiteraard zou kiezen omdat ik weet dat het voor mij goed werkt maar kan begrijpen dat andere mensen graag beginnen met een maandelijks opzegbaar abonnement zodat ze nergens aan vast zitten als het wat tegen zit. Dit kan je nu alsnog wel selecteren zag ik maar dan krijg je geen gratis headset. Vriend van me wilde ook overstappen naar Budget Mobiel dus vandaar dat ik dit weet.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring. Zijn overigens meerdere goede telecomaanbieders dus staar je niet blind op wat je nu hebt. Kan soms een stuk goedkoper voor dezelfde dienst.
Groetjes Leon
Afgelopen zaterdag kon ik na een aantal malen proberen eindelijk met een medewerker chatten? Na meerdere malen de gevraagde gegevens ingevuld te hebben kreeg ik geen medewerker. Na 1 uur gestopt. Vandaag maandag weer hetzelfde probleem. Zogenaamd kon ik chatten, maar na een half uur gestopt met vele vruchteloze pogingen. Wil van beperkt naar onbeperkt mobiel, maar is niet te regelen.
Ik had hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een melding dat ze het druk hebben. Er staat dat hun klantenservice minder goed bereikbaar is. Ook staat er dat je veel zaken zelf kunt regelen via de MijnBudget app, maar ik weet niet of je hier je abonnement kunt omzetten. Wat je wel kunt doen is een e-mail via het contactformulier sturen. Doorgaans reageren ze binnen 4 werkdagen. Dit heb ik ook gedaan.
Bedankt Tim,
Wat ik ook probeer, kom altijd op die chatbot uit en dan lukt er niets meer.
Het is altijd te druk. Zullen wel op vakantie zijn.
Al een maand probeer ik via de chat en mail contact te krijgen met budget mobiel. Dit omdat mijn abonnement moet worden opgezegd ivm emigratie. Echter krijg ik nooit reactie via de mail en via de chat is het altijd druk en moet ik het op het later moment nogmaals proberen.
Gebeld naar budget energie en daar zeggen ze niets te kunnen doen, de vraag die dan komt is: kan ik nog wat betekenen betreft gas licht?
Ontzettend slecht..
Pas geleden ben ik overgestapt naar Budget Alles-in-1 en aangezien je extra korting krijgt bij Sim Only wanneer je ook Alles-in-1 van Budget hebt, heb ik gekozen om een Sim Only abonnement af te sluiten. Bij looptijd heb ik gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement in geval ik toch niet tevreden ben. Het is wel erg goedkoop voor onbepert data, bellen en sms. Daarom heb ik voor de zekerheid gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Achteraf was dit niet nodig en had ik net zo goed een 2-jarig abonnement kunnen nemen. Ik ben namelijk erg tevreden met mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement. Het is heel fijn om onbeperkt data te hebben. Geen zorgen meer dat ik over mijn bundel ga. Onbeperkt streams en videos kijken, echt heerlijk !! In Nederland krijg je onbeperkt data, maar in Europa zit er wel een limiet op van 14 GB. Niet dat het uitmaakt voor mij, maar toch handig om te melden. Ik heb geen last van haperingen in de videos en streams die ik kijk en websites laden net zo snel als bij mijn vorige KPN abonnement. Heel erg tevreden dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik kan het ook iedereen aanraden. Weinig betalen voor veel. Dit gaat ook niet ten koste van de kwaliteit, wat wel fijn is. Uiteraard krijg je ook gratis nummerbehoud als je overstapt en je zit op het 4G KPN-netwerk. Dit persoonlijk snap ik niet waarom je voor KPN zal kiezen als je ook goedkoper voor Budget kunt kiezen. Voor mij zijn ze beide even goed, alleen is Budget goedkoper. Ik wil eigenlijk m'n abonnement omzetten naar een 2-jarig abonnement, alleen heb ik mij nog niet verdiept in hoe dit moet. Dat ga ik binnenkort zeker eens doen !
Heb nu al 5 dagen geen data en het kan niet opgelost worden. Je kunt de klanten service bijna niet te pakken krijgen of het duurt heel lang. Bellen is niet mogelijk je krijgt geen bevestiging via de mail... Heb echt spijt dat ik over ben gegaan naar Budget mobiel... Mijn vaders en moeders mobiel loopt nog tot het einde van het jaar, wilde eerst ook over stappen maar dat gaat uiteraard nu ook niet meer gebeuren...
Ik heb nu sinds 1 week budget mobiel.
Kan er nog niet goed of slecht over praten maar dat wat jij hebt snap ik wel. Ik kan sowieso nergens mijn data zien in de budget mobiel app.
Hoor hier meer over te vinden misschien moet ik het nog uitvogelen en ligt het aan mij (hoop ik maar) deze week word ook budget alles in een aangesloten kijken of dat wat is.
Zijn telefonisch niet bereikbaar, hele slechte service, en je kan niet met de politie bellen zonder eerst een tegoed te kopen terwijl je een abo hebt. Hoe amateuristisch kun je zijn. Zit helaas nog 2 jaar vast aan die prutsers. Dus vooral niet hier een abo nemen. Zeker niet als je niet van omslachtig houdt en goede service verwacht. Dit bedrijf doet het tegenovergestelde.
Je kan binnen 14 dagen alsnog annuleren. Wellicht is dit voor u een optie. Ze hebben inderdaad 0900 en 0909 nummers uitgeschakeld en hiervoor dien je een soort prepaid tegoed aan te vragen via de Budget app of online.
Helaas moet ik deze oplichters meer dan 200 euro betalen om van ze af te komen, en dat terwijl ik pas sinds gisteren via hun bel.
Dat kan niet. Volgens de wet heeft iedereen bij een 'koop op afstand' recht om het binnen 14 dagen kosteloos te annuleren. Dit kan je bij hen aangeven. Ieder bedrijf moet zich aan deze regels houden, dit zal dan ook geen probleem vormen.
Ik ga echt geen betoog houden hoe goed Budget Mobiel is en dat het de beste telecomprovider van Nederland is. Dit is simpelweg niet het geval. Wel heb ik het aangesloten en dat is om het volgende:
- Je krijgt heel veel internetdata voor een goede prijs
- Ondanks dat ze de internetsnelheid knijpen, heb je gewoon goed internet
- Signaal van KPN is vrijwel overal in Nederland goed
- 2 duidelijke pakketten zonder kleine lettertjes
Nadelen zijn geknepen internet. Dit houdt in dat normaal gebruik prima kan maar als je de hele dag filmpjes gaat kijken, zal je haperingen gaan zien. Naar mijn idee is Budget Mobiel is er voor mensen die voor een schappelijke prijs veel internetdata willen hebben. Heb zelf nooit contact gehad met de klantenservice want zodra ik de simkaart per post had ontvangen, deed ik deze in mijn iPhone en het werkte meteen goed. Naar mijn idee de beste service die je kan krijgen.
Nog even een aanvulling op mijn review. Als je echt goede kwaliteit wilt moet je naar Vodafone, T-Mobile of KPN gaan. Deze hebben allen hun eigen zendmasten. Hier betaal je echter het dubbele voor hetzelfde dat je bij Budget Mobiel krijgt. Is maar net waar je voor kiest natuurlijk. Voor studenten en mensen met minder vermogen is Budget de beste keuze. Voor anderen waarschijnlijk een wat luxere telecomprovider.
Ik heb sinds 3 september bij mobiel budget abonnement aangesloten betaald alles en nog steeds geen internet en kan ook niet bellen je kan ze niet bellen ik zou terug bel verzoek krijgen niet gehad ik zit onderbewind zij weet ook niet wat slecht van mobiel budget
Na veel heisa en problemen bij mijn vorige telecomprovider, zal de naam niet noemen VODAFONE, ben ik overgestapt naar Budget Mobiel. Je zal toch van een telecomprovider verwachten dat ze alles wel op een rijtje hebben. Had begrepen dat Budget Mobiel nog niet zo lang bestaat, dat doet mij persoonlijk al goed omdat je er dan vanuit kunt gaan dat je geen nummertje bent maar echt een klant! En precies zoals verwacht gebeurde dit ook. Ik kreeg meteen goed contact over mijn overstap en ik kreeg mijn simkaart per post toegestuurd. Toen ik deze in mijn telefoon deed werkte alles meteen. Het signaal is zeer goed te noemen, zelfs in huis heb ik altijd 4+ streepjes bereik. Het internet is voor mijn begrippen zeer snel en telefoneren werkt ook prima zoals je kan verwachten. Het heet Budget maar het levert geen Budget product (positief bedoeld).
Als je meer dan 4 g internet gebruikt met onbeperkt abonement, dan moet een een sms sturen en dan heb je bijna twee uur geen internet.
Daarna krijg je 1 g.
Dit hele gedoe is niet vantevoren gemeld.
Je kan geen telefonisch contact hebben als je problemen heb.
Bij chatten heb je vaak en in het weekend alleen een chat robot waar ik me dood aan erger en geen oplossing bied alleen onzinnige antwoorden.
Mijn abbonement werkt ineens niet meer, ze geven aan dat ik niet betaald heb maar ik heb automatische incasso die gewoon niet is afgeschreven. Ze zijn niet bereikbaar, op de mail reageren ze pas na 4 dagen en op de chat geven ze al uren aan dat er niemand beschikbaar is. En ik zit zonder telefoon abonnement? Hele slechte service!
Vreselijk...heb genoeg van ze.
Ik heb me aangemeld bin Tele 2, ietsje duurder maar wel gewoon bereikbaar via telefoon.
Sommigen maanden heb je gewoon geen internet bereik terwijl er maandelijks geld van je rekening wordt afgeschreven door budget mobile. Als ik ergens voor betaal dan verwacht ik wel waarvoor ik betaal. Echt ontevreden met hun!! Je krijg gewoon data dat zo super traag is waarmee je niks kan verschrikkelijk
Ik ben niet ontevreden over Budget Mobiel, voorheen Robin Mobile die als eerste provider in NL de mogelijkheid bood om maandelijks je SIM op te zeggen (en ik geloof dat dat nog steeds het geval is).
Waar ik een beetje ontevreden over ben: ik wilde informatie over extra data kopen wanneer buiten NL maar binnen de EU. De prijs wordt op diverse plekken duidelijk aangegeven maar...de gebruiksduur niet. Het is wel op hun website (op 1 plek) terug te vinden maar de prijs (ZONDER gebruiksduur) had ik op 3 plekken gevonden. Dat kan verwarrend of zelfs misleidend zijn.
Dus...Budget Mobiel, graag OVERAL vermelden waar de prijs ook vermeld wordt.
Verder zijn ze redelijk goedkoop, in NL heb ik goed bereik en hun klantenservice (via de Chat) heeft niet te lang geduurd voordat iemand met mij in discussie ging over bovenstaande maar ik moest wel even vriendelijk doordrammen om mijn punt mee te nemen als feedback.
Budget mobiel is niet budget er zijn providers die goedkoper of net zo duur zijn. 7000mb en onbeperkt bellen/SMS voor 15€ 1ste 6mnd 5€ korting en 15€ aansluitkosten betaal als je per maand uitrekent nog ruim 14€ per maand.
Youfone goedkoper en meer data ( 10000 mb ). 13€ per maand 1ste 6 maanden voor 1 € en 20€ aansluitkosten omgerekend per maand € 10,83.
Belsimpel betaal je ook omgerekend €10,83 met 7000mb aan data.
Dus budgetmobiel is niet budget
Effen de tijd nemen en providers met elkaar vergelijken
Heb je wel gelijk in, volgens mij is Lebara ook goedkoper. De naam Budget lokt wel klantjes, zo simpel is het. Daarnaast is Budget Energie ook niet de goedkoopste energieleverancier.
Al 4 maanden wordt er te veel afgeschreven op een van de 2 abonnement. Zelfde abbonement, tegelijk afgesloten. Al 4 maanden neem ik contact op en zou t opgelost worden. Nu wordt er alweer te veel afgeschreven. Blijkbaar kunnen ze een simpel probleem niet oplossen. Ben er echt klaar mee! Ik ga mijn energie en telefoon abonnementen maar overstappen!
In principe naar budget mobiel gegaan omdat het lekker goedkoop is. 15 euro en je kan vrijwel zonder beperking internetten op je telefoon omdat je 7GB data krijgt. Als dat dan niet genoeg is kan je altijd het 20 euro pakket nemen om geheel onbeperkt je gang te kunnen gaan. We hebben sinds we een nieuwe woning hebben gekocht tevens budget energie en budget thuis aangesloten waardoor we korting krijgen op elk onderdeel van budget en soms wat extra's gratis. Alles werkt naar behoren en we hebben overal goed bereik omdat budget mobiel gebruik maakt van het KPN signaal. Dit hadden we eerder ook op onze telefoons aangesloten, hierom wisten we zeker dat het een gemakkelijke overgang zou zijn en dat we overal waar we een goed signaal hadden, dit nu ook weer zouden hebben. Ik zal niet teveel nummers en cijfers gaan roepen maar het kan je echt wel veel geld besparen op jaarbasis om al je vaste lasten zoveel mogelijk bij dezelfde aanbieder te krijgen. Anders loop je kortingen en extra's mis. Dit heeft ons in ieder geval heel goed gedaan.
Nog even voor iedereen die zegt dat budget mobiel traag is qua internet verbinding, want ik las wat reviews hierover. Dit is bij ons zeker niet het geval en we kunnen alles zonder hinder doen. Als dit bij jou niet het geval is kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice denk ik. Als het bij ons goed is, dan kan het bij iedereen goed zijn.
Al vanaf het begin slecht bereik kwa bellen en internet super traag. sinds 2 dagen niet meer kunnen bellen of gebeld worden. Geen klantenservice die je kunt bellen, en het chatten is waardeloos, geen reactie of gehoor. Geen achter stand met betalen, ander Sim kaartje in de telefoon gedaan telefoon werkt naar behoren, Klacht in gediend bij klacht.nl en hierop geeft budget mobiel geen gehoor. Wat kan ik nu doen??
Bedrijven reageren vaak niet op reviews en klachten. Daar hebben ze simpelweg de mankracht niet voor + dat ze er niet van houden om op open forums te discussiëren. Bekijk de reviews op Reviews maar eens van allerlei bedrijven, vaak zonder reactie. Terwijl er bovenaan de website wel staat 'voor bedrijven' en dat ze dus kunnen reageren.
Moet wel eerlijk bekennen dat klacht.nl zeer achterhaalt is en dat die site niet meer van deze tijd is. Denk dat je gewoon Budget Mobiel moet blijven bellen om tot een oplossing te komen, je enige kans...
Ik verblijf in het buitenland en heb sinds gisteren geen bereik meer, met helemaal niets, ik kan niet meer bellen geen internet, geen apps kunnen gebruiken, werkelijk niks niks niks, telefoon 20x opgestart, valt na 5 minuten bereik weer uit, ik ben klaar met budget mobiel en zodra ik weer terug ben in Nederland, naar een andere provider
Zeer slechte ontvangst, 1.5 MB test
DRAMATISCH
Bijna niet mee te internetten ,zat bij t mobile en daar had ik normaal bereik.
Onbegrijpelijk, kpn hoort als beste uit de bus te komen met bereik??
Net klant, kpn netwerk, wat een tegenvaller??
Dus budget, wat is het probleem hier, hen de zelfde telefoon nog??
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.