We zijn tevreden over budget mobiel als onze provider voor mobiele telefonie! Enige puntje van irritatie is dat ze slecht te bereiken zijn. Mijn vrouw had wat moeite om de simkaart te activeren, terwijl de mijne wel meteen geactiveerd was. Duurde een paar dagen voordat we echt iemand aan de lijn hadden die ons goed heeft geholpen. Voor de rest een prima service en met name de prijs is ideaal omdat je onbeperkt kan internetten en bellen zonder dat je hoeft om te kijken. Vind 20 euro p.p. daarvoor nog wel meevallen als je kijkt dat je bij andere telefonie providers daarvoor niet onbeperkt kan.
In het kort:
Matige klantenservice
Product goede prijs/kwaliteit
Na lang wikken en wegen heb ik de keuze gemaakt voor Sim Only met onbeperkte data van Budget Mobiel. Ze zijn de goedkoopste wanneer je onbeperkt data wilt, maar ik las ook wisselende verhalen. Dat zet je toch altijd aan het twijfelen, want je wil wel gewoon dat het goed is. Ik kan wel stellen dat mijn twijfel voor niks is geweest, want het loopt als een trein. De aanvraag verliep vlekkeloos en het werkte ook direct. Overal heb ik goed bereik met dus onbeperkt data. Heerlijk Spotify luisteren en Youtube kijken in de trein!
Ik ben van Vodafone overgestapt naar Budget Mobiel Onbeperkt. Red Unlimited van Vodafone is toch 15 euro duurder dan Budget Mobiel Onbeperkt, dus na lang getwijfeld te hebben, heb ik toch gekozen om over te stappen naar Budget Mobiel. De overstap inclusief nummerbehoud ging echt verassend makkelijk. Het verliep allemaal probleemloos en het was heel simpel. Ik ben wel blij dat ik voor Budget Mobiel Onbeperkt heb gekozen, scheelt mij maandelijks toch 15 euro en ondanks dat Budget Mobiel een prijsvechter is, is het best goed. Tot nu toe ben ik blij met mijn overstap. Als je ook onbeperkt data wilt, had ik zeker voor Budget Mobiel gekozen.
Kun jij uitleggen hoe je dit hebt gedaan? Ik heb nu mijn budget simkaartje in de telefoon en kan niet bellen of gebeld worden.. ook mijn 4g doet t niet
Toch wel blij met de overstap. Gemixte gevoelens toen ik van Vodafone naar Budget Mobiel ging. Vodafone toch wel een topper maar werd me te duur nu werkelijk alles in het leven weer duurder aan het worden is. Dus gekozen voor het maandelijks opzegbare abonnement van Budget Mobiel waarbij je 7GB internet krijgt. Werkt tot op heden heel goed en ondervind helemaal geen hinder. Eigenlijk gewoon hetzelfde als wat ik altijd bij Vodafone had als je kijkt naar snelheid en hoeveel bereik je overal hebt. Toch scheelt het me ongeveer de helft van de kosten! Daarom wil ik Budget Mobiel graag een 5-sterren rating geven.
Groetjes en een fijn weekend, Harmen.
Het bedrijf Budget Mobiel zou mij laten weten of ik nog garantie had op de draadloze oortjes waarvan dit het 2de paar is wat kapot is met hetzelfde defect binnen een jaar, Ik heb toen geen reactie meer vernomen in de tussentijd en heb hun meerdere keren gemailed.
Uiteindelijk na weken kreeg ik wel een mail met dat ik zelf wel moet weten of ik nog garantie heb en dat ik de oordopjes op moet sturen terwijl ik dus niet eens weet of ik garantie heb en de kans ook groot is dat ze extra niet hebben gereageerd om de garantie te laten verlopen want op al het andere reageerde ze binnen 2 tot 3 dagen.
De live chat is en was ook onbereikbaar.
En er is geen telefoonnummer.
Verder zou het internet ook bereikbaar zijn in het buitenland maar 1 meter over de nederlands/belgische grens en ik kon google maps al niet meer gebruiken.
Ik heb hier ook contact over proberen te hebben maar wederom zinloos.
De klachten service reageert al helemaal niet.
En soms kon ik helemaal niet bellen of gebeld worden terwijl ik onbeperkt bellen en internet heb.
Ik begin te denken aan bedrog.
Ik heb alles bij Budget, namelijk energie, internet/tv en mobiel. Hierdoor bespaar ik lekker veel geld. Niet alleen omdat Budget de goedkoopste is, maar ook omdat je combikorting krijgt. Bij Budget Mobiel heb ik het onbeperkte abonnement, hier ben ik erg tevreden mee. Mede omdat het erg goedkoop is voor een onbeperkt data abonnement. Dit krijg je nergens zo goedkoop. In het buitenland krijg je niet onbeperkt data, maar alsnog 14 GB. Ik ben in ieder geval erg tevreden met alle diensten van Budget.
Ik ben alweer een paar jaar geleden overgestapt naar Budget Mobiel. Voor mij was de reden heel simpel, namelijk om geld te besparen. Voordat ik overgestapt was naar Budget Mobiel zat ik bij KPN. Bij KPN betaalde ik veel meer voor een vergelijkbaar abonnement dan bij Budget Mobiel. Na een paar jaar heb ik absoluut geen spijt dat ik ben overgestapt. Ik heb heel wat geld bespaard in de tussentijd en daar ben ik blij mee. Budget Mobiel is misschien niet zo'n groot bedrijf als KPN, maar ik merk weinig verschil...
Al 3 jaar Budget Mobiel Onbeperkt en nog steeds tevreden. Onbeperkt data vind ik erg fijn want dat kreeg ik niet bij andere aanbieders voor dit geld. Sommige vrienden van mij hebben ook Budget Mobiel en nooit slechte verhalen gehoord. Budget Mobiel is een veilige keuze. Meestal lees je alleen de slechte verhalen maar zelf heb ik alleen positieve ervaringen met Budget Mobiel. Als je ook geld wilt besparen en toch onbeperkt data, had ik het gewoon gedaan. Het is echt niet zo slecht als dat sommige reviews doet vermoeden.
Ongeveer twee maanden geleden overgestapt naar budgetmobiel. Mijn eerste simkaart werd niet geleverd, ondanks dat mijn gegevens goed stonden. Na contact te hebben gehad hebben zij mij een nieuwe simkaart toegestuurd. Hiervoor kreeg ik gewoon een factuur van 5 euro, terwijl dit buiten mijn toedoen is. Beetje raar en slechte service naar mijn mening..
Vervolgens heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd online, maar werkt hij nu nog steeds niet. We zijn inmiddels twee maanden verder en ik word nog dubbel gefactureerd door Tele2 en door Budgetmobiel doordat die simkaart maar niet overgezet kan worden. Ik ben nog in afwachting van een reactie met bijpassende oplossing, maar ga van het minste uit.
Tot nu toe AFGERADEN!
Ik Wil iemand persoonlijk spreken:Herhaaldelijk bel me terug aangevraagd maar geen reactie erop of te chatten
Staat zo lang naar een muziekbandje te luisteren,heb maar na 15 opgehangen..Geen reacties erop!!!
Juist van een mobiel provider verwacht je dat je geen robot krijgt maar de mogelijkheid is om iemand persoonlijk te spreken
Ik heb Budget Mobiel eigenlijk alleen vanwege het onbeperkte internet. Voor school zit ik veel in de trein en dan is het wel belangrijk dat ik goed en stabiel internet heb. Dit is wel het geval en dat is fijn. Onderweg heb ik altijd wel internet, heel soms is het een beetje traag, maar je moet ook geen wonderen verwachten voor 20 euro per maand. Ik zie mijzelf ook niet overstappen want er zijn gewoon geen goedkopere aanbieders dan Budget Mobiel. Meestal betaal je heel veel voor onbeperkt internet. Als je ook een arme student bent zal ik Budget Mobiel zeker aanraden. Veel internet voor weinig geld.
Mijn vrouw en ik zijn allebei overgestapt naar Budget Mobiel. Reden hiervoor is de vele gigabytes aan internet voor een eerlijke prijs. Ook zijn we in de zomer overgestapt naar Budget Energie waardoor we 5 euro korting krijgen op ons abonnement. Voor mensen die toch wel veel internetten op hun telefoon kan het zeker uit om Budget Mobiel eens te proberen. Wat ons ook aansprak is dat er 2 pakketkeuzes zijn, en dat is het. Bij andere providers zie je vaak dat je een aantal GB moet aangeven wat je wenst te krijgen. Doe mij maar gewoon simpel zoals Budget Mobiel doet. 7GB of onbeperkt, kies maar. Voor ons is 7GB voldoende dus de keuze was simpel. Mijn vrouw zei nog dat ze wel graag onbeperkt wilde maar had haar uitgelegd wat je voor 7GB op je telefoon kon doen en toen vond ze het ook wel prima.
Dit is precies wat ik ook goed vind aan budget mobiel. Weinig keuze is zo gek nog niet. Bij de meeste telecomproviders wordt je dood gegooid met hoeveel minuten je denkt te gebruiken, hoeveel internetdata, sms'jes.. Alsof iemand dat kan inschatten. Gewoon een groot goed pakket waar je vrijwel niet overheen gaat (anders kan je onbeperkt kiezen) is voor ons ook het juiste pad.
Vorig jaar heb ik alle Sim Only aanbieders vergeleken en Budget Mobiel was voor mij de goedkoopste. Dat was ook de reden om over te stappen. Tot de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van. Budget Mobiel is heel goedkoop, maar ook gewoon goed. Geen enkel probleem gehad. Het bereik is goed, dankzij het KPN-netwerk waar ze gebruik van mogen maken. De klantenservice is goed, want ik werd goed geholpen bij wat vragen die ik had met betrekking tot het overstappen. Het beste van alles is natuurlijk de prijs. Daarvoor stap je uiteindelijk over naar Budget Mobiel. Mensen die zich zorgen maken over de kwaliteit kan ik geruststellen, want er is niks mis mee. Zoals ik al zei, ben ik nu ongeveer een jaar klant bij Budget Mobiel en ik ben nog nergens tegen aangelopen. Geen gekke dingen, je krijgt gewoon wat je verwacht. Een goede Sim Only aanbieder waar je jaren zonder problemen mee vooruit kan. Ik zie persoonlijk geen reden waarom je niet zou overstappen naar Budget Mobiel. Helemaal met het onbeperkte data abonnement, krijg je heel veel voor weinig geld. Profiteer daar van zal ik zeggen.
Als alles goed gaat is het prima, maar pas op. Als je je contract wil opzeggen, dan moet je dit minimaal TIEN werkdagen voor het einde van het contract doorgeven. Dat is belachelijk. Verder, als je dan toch je contract wil opzeggen, kun je alleen maar in contact komen met de klantenservice via een chat. Prima, toch? Nee! De chat zal altijd zeggen dat de medewerkers bezet zijn, en stopt je niet in een wachtrij. Dit is pure oplichterij, ze willen zoveel mogelijk geld van je afpakken.
Ja communicatie bij Budget Mobiel is echt bagger. Het product zelf is prima, grote bundels voor relatief weinig geld maar de klantenservice is zeer slecht te bereiken en als je ze al te bereiken krijgt, helpen ze je ook nog vaak niet goed. De chat bot geeft inderdaad heel vaak aan dat er geen medewerkers zijn op dat moment, terwijl je alleen maar overdag contact kan leggen. Dus zelfs op de minimale tijden zijn er geen medewerkers. Als je een mail stuurt kan je een weekje wachten op reactie. Schiet inderdaad niet op. Vind ook dat een MOBIELE telecomprovider MOBIEL te bereiken moet zijn, dus per telefoonnummer. Zo lastig kan het niet zijn. Je leest op Reviews.nl veel positieve reviews maar zodra iemand contact moet leggen met de klantenservice is het bar en boos. Apart dat zo'n bedrijf hier niets aan doet.
Zeer slecht bedrijf. Heeft administratie totaal niet op orde. Rekenen mij kleine extra bedragen zonder enige specificatie. Als ik daarover contact probeer op te nemen word ik per mail verwezen naar een robot chat. Waar ik geen stap verder kom. Het zijn gewoon dieven. Die hopen dat ik omwille van zo'n klein bedrag geen rechtszaak aan span en maar gewoon betaal.
Mijn budget mobiel onbeperkt, maar als ik wil bellen krijg ik regelmatig te horen dat mijn beltegoed op is?..? Dit vind ik raar en 10minuten later kan ik weer bellen zie gelukkig geen rare dingen op mijn factuur. Maar de factuur is moeilijk te vinden wat je de laatste maanden betaald hebt.
Beste Marc,
Budget mobiel werkt net even anders maar dat heeft ook voordelen. Je belt naar vast en mobiel gewoon uit je bundel. Fair use is 100 uur per maand. Bel je naar een service nummer met toeslag dan moet je eerst prepaid tegoed aanmaken.
Stel het service nummer kost 10 cent per minuut + het gebruik van uw mobiele telefoon. Dan komt het bellen gewoon uit je bundel maar die 10 cent betaal je vanuit een prepaid tegoed wat je eerst moet aanmaken.
Het heeft nadelen (handeling, paar euro storten) maar ook voordelen je zult nooit een gepeperde rekening krijgen. Andere diensten zoals bellen naar EU gaan na 100 gratis minuten ook uit dit prepaid tegoed. En wel tegen hele scherpe prijzen de meeste providers rekenen het maximale tarief van 23 cent bij Budget Mobiel betaal je 9 cent.
Dus het feit dat dingen prepaid afgehandeld worden wil niet zeggen dat het ook heel erg duur moet zijn.
Pas geleden overgestapt naar Budget Mobiel. Ze zijn zoveel goedkoper dan waar ik hiervoor zat dus het was een makkelijke keuze. Helemaal nu de aansluitkosten gratis zijn, is het nog een stukje goedkoper. Ik kan nog geen heel gedegen oordeel geven, dus voor nu geef ik een beoordeling van 4/5. Overstappen ging wel heel simpel, dus op dat vlak scoren ze zeker hoog. Verder weet ik het nog niet heel goed, maar wat ik er van gehoord heb, komt het wel goed.
Kwam alleen maar door Black Friday, die week konden nieuwe klanten zonder aansluitkosten een bundel nemen bij Budget Mobiel. Normaal rekenen ze daar wel kosten voor eenmalig. Bijvoorbeeld op dit moment betaal je € 15,- aansluitkosten. Misschien een goede optie voor ze om die 3 maanden 5 euro korting niet te geven en dan de aansluitkosten weg te doen.
Ik had een budget mobiel simkaart in de winkel gekocht en dacht meteen gebruik te kunnen maken van budget mobiel. De mevrouw aan de balie had had me wel uitgelegd dat ik naar de website van budgetmobiel.nl moest om hem te registreren en dat heb ik dan vandaag ook maar gedaan. Nu krijg ik geen simkaart meer per post toegestuurd omdat ik deze al heb, moest meteen de simkaart registreren door een 06 nummer en simkaartnummer (ICC code) in te vullen.
Ik hoefde geen aansluitkosten te betalen in verband met black friday. Nooit van gehoord maar vind het prima. Tevens krijg ik oordopjes en 3 maanden 5 euro korting op mijn abonnement. Toch mooi meegenomen allemaal. Mijn vriend gebruikt al een jaar budget mobiel en zegt dat het qua prijs / kwaliteitsverhouding heel goed is.
Bij Budget Mobiel Basis krijg je 7 GB data en je kunt onbeperkt bellen en smsen voor slechts € 15 per maand. Bij een 2 jarig abonnement krijg je zelfs korting en een cadeau. Voor mij was de keuze eenvoudig. Ik zat al een tijdje sim only abonnementen te vergelijken, maar Budget Mobiel stak er wel boven uit. Helaas was ik geen klant van Budget Thuis, anders kreeg ik nog eens € 5 euro korting op mijn maandbedrag. Bij Budget Mobiel hoef je je ook geen zorgen te maken over of je wel goede ontvangst hebt, want ze maken gebruik van het 4G KPN netwerk. Ik ben heel blij dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel en ik kan het ook iedereen aanraden.
Nou, allemaal mooi en wel heb mijn simkaart gekregen alleen ik kan mij niet inloggen er komt niet eens een mail binnen van jullie.. hoe moet ik dan mijn simkaart activeren. Wil mijn wachtwoord opvragen maar helaas geen mail van jullie.. heb het al meerdere malen geprobeerd maar helaas wat moet ik nu doen ? Mijn mailadres is wel bekend bij jullie raar dus..
Lukt op geen enkele manier om een account aan te maken. Wachtwoordlink wordt maar niet verstuurd. Klantenservice blijkt alleen digitaal “bereikbaar” te zijn. Chatrobot begrijpt er niets van en op het contactformulier wordt niet gereageerd.
Totaal waardeloos dus. Begin hier niet in. Net maar weer een mail gestuurd om te vragen hoe ik alles terug kan sturen n mijn geld terugkrijg.
Wel even handig om te weten alvorens je een contract bij budget mobiel afsluit. Het kan namelijk uit om een jaarcontract te nemen omdat je dan gratis oordopjes krijgt die voor 150 euro in de winkel liggen.
Als je zelf in Nederland bent en je wilt bellen naar een buitenlands nummer, dan krijg je hier maandelijks een tegoed voor van 100 gratis minuten en smsjes. Je krijgt een sms wanneer deze bijna op zijn. Goed geregeld.
Als je in een ander EU-land bent dan Nederland, maak je gewoon gebruik van je Sim Only abonnement. Zijn wel enkele extra voorwaarden, die kan je terugvinden in de voorwaarden. Dus als je veel op reis gaat, even goed checken.
Als je buiten de EU bent, dan is het NIET mogelijk om te internetten, smsjes sturen of te bellen. Hier heb je extra tegoed voor nodig die je wel gewoon kan aanschaffen.
Dussss.. ik dacht ik schrijf het even in een review zodat jij het niet meer hoeft op te zoeken. Wel goed geregeld allemaal bij budget mobiel maar je moet het wel net even weten en het staat niet groot op de homepagina.
Groetjes Harm Veen
Ik heb Budget Mobiel genomen vanwege de prijs maar omdat ik ook veel negatieve ervaringen las, was ik wel huiverig. Achteraf kan ik zeggen dat ik dit niet had hoeven te zijn. Ik wil niet zeggen dat Budget Mobiel de allerbeste is maar ze zijn wel het aller goedkoopste. Gezien de prijs die je betaald leveren ze goed werk. Er is niks waar ik echt ontevreden over ben. Het is gewoon prima. Ik kan niet oordelen over de klantenservice want hier heb ik geen contact mee gehad. Het werkte gelijk bij mij. Verder is het internet snel en het netwerk goed. Kortom, ik ben niet teleurgesteld is Budget Mobiel.
Ik en mijn vrouw zijn deze week overgestapt naar Budget Mobiel in verband met Black Friday. Totaal geen spijt van en een prima prijs voor wat je krijgt. We hebben overal heel goed bereik en internet is snel.
Ik heb jarenlang Vodafone gehad en ondanks dat ik daar blij mee was vond ik de rekening toch iets te duur worden. Eerder wou ik altijd de nieuwste iPhone dus deed ik een abonnement waar een telefoon bij zat. Tegenwoordig hou ik mijn oude iPhone gewoon en bestel ik een Sim Only abonnement, dan kan je net zo goed naar een Budget Mobiel. Deze geven je heel veel internet en belminuten voor 15 euro. Hier zit dan natuurlijk geen telefoon bij dus die moet je wel zelf al hebben of kopen. Momenteel heb ik nog steeds mijn iPhone 8 in gebruik en dat werkt heel erg goed. Dit terwijl de iPhone 13 al uit is dus dat zegt wel genoeg over hoe lang je tegenwoordig met een telefoon kan doen. Dit zal ook wel de reden zijn waarom Sim Only abonnementen zo in zijn. Twijfelde nog wel even tussen het 7GB en onbeperkt GB abonnement maar denk dat ik eerst maar even kijk of ik nu over mijn bundel ga. Als dat wel het geval is kan ik het altijd nog omzetten naar het onbeperkt abonnement van Budget Mobiel.
Wel gewoon goede telecom provider hoor, je hoeft je nergens voor te bedenken want het is geen goedkoop is duurkoop verhaal, ik gebruik het nu vanaf eind zomer en heb nog nooit fratsen gehad en heb overal bereik en goed internet, ik whatsapp elke dag met facebook en kijk ook filmpjes op youtube op 4g, ik kreeg mijn simkaart per post en zodra ik die in mijn telefoon deed pakte hij het netwerk ook meteen dus goede service wat mij betreft, ik las iets over klantenservice slecht daar heb ik geen oordeel over want heb niet met de klantenservice gesproken omdat alles al goed werkte, peace
Precies wat ik er van vind Mart! Ik heb jarenlang Vodafone gehad en deed hierbij altijd een telefoon bij het abonnement in. Nu doe ik al jaren met mijn iPhone 8 en deze werkt nog prima waardoor ik een goedkope maar ook goede Sim Only provider zocht. Ik kwam uit bij Budget Mobiel en heb hier nog geen spijt van gehad!
De abonnementen zijn prima. De klantenservice is echt zwaar waardeloos. Ik probeer al maanden in contact tekomen met de klantenservice vanbudget mobiel. Die chatrobot begrijpt mijn probleem niet en er zijn NOOIT medewerkers beschikbaar aldus de chatrobot. Je kunt niet bellen met de klantenservice maar ze reageren ook niet op het contactformulier wat ik al 6 keer ingevuld heb.
ik snap niet hoe mensen negatief kunnen zijn over budget mobiel. je krijgt gewoon 7GB internet per maand wat vrijwel niet op gaat. ze sturen je binnen enkele dagen je simkaart op bij een nieuwe bestelling en je kan meteen aan de slag. ze hebben ook een goede app waar je al je statistieken kan bijhouden zodat je niet over je bundel gaat. wat wil een mens nog meer? nog goedkoper? dat gaat haast niet. nog meer GB? kies dan het onbeperkt pakket voor de gebruikers die de hele dag op hun telefoon zitten te kijken. en als klap op de vuurpijl geven ze je ook nog gratis oordopjes enzo als je voor langer dan een jaar een besteld. 100% zeker dat ik hier nog wel een tijd zit want voor 15 euro krijg je het elders niet goedkoper of beter. nu alleen maar hopen dat dit bedrijf lang blijft bestaan heb in het verleden meermaals gezien dat kleine telecombedrijven de stekker er uit trokken. heb wel het idee dat dit bij budget nog wel even duurt want mensen praten er toch over en ze adverteren flink.
Ongelijk heb je niet! Budget Mobiel heeft het goedkoopste onbeperkt aantal GB abonnement van 20 euro per maand. Klein nadeel is dat dit internet vertraagd wordt tot 5mbps. Merk je weinig van tenzij je veel wilt downloaden, dit duurt gewoon wat langer. Bij Tele2 heb je nu voor 25 euro onbeperkt internet abonnement zonder vertraging. Dus iets duurder, heb daar ook een review over geschreven vandaag.
Na Robin kwam budget heb dus contract met Robin mobiel nooit een probleem gehad !
Nu begint budget mobiel berichtjes te sturen dat ik teveel data gebruik ,als ik op de link klik die bij dit bericht zit werkt deze niet!
Is een aflopende zaak vermoed ik !
Wie weet vergelijkbare provider ?
Dank voor ideeën
Johan
Hun mobiele abonnement van 50 mbps/onbeperkt data is niet zoals geadverteerd. Hoewel je zeker kunt downloaden zonder datalimiet, zullen ze vervelende e-mails gaan sturen over hoe je het abonnement waarvoor je hebt betaald niet mag gebruiken - op het moment dat je meer dan 1 GB downloadt op een enkele dag (het maakt niet uit of je gemiddeld gebruik ligt ver onder dit)...
De verbindingskwaliteit is ook enigszins vlekkerig tussen Amsterdam/Den Haag - verwarrend omdat ze meeliften op voornamelijk KPN-infrastructuur...
Je kunt beter voor T-Mobile of KPN gaan (want daar betaal je toch voor)
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.