Budget Mobiel

Budget Mobiel

3.4 reviewscore • 310 reviews
C

Slecht bereik in buitenland

Ik heb sinds half jaar Budget mobiel en dat ging prima totdat we op vakantie waren in het buitenland.... Ineens geen internet meer, geen bereik niks.... Voor 5 euro extra internet gekocht, ging het even wat beter, maar dat was maar van korte duur. Inmiddels geen berichtje meer dat mn internet tegoed op was... Weer extra internet gekocht, was binnen 1 week op! weer geen berichtjes.. En ik heb alleen mn mail gecheckt en google maps gebruikt voor de route... Ik vind dit ondermaats... Gewoon geen berichtje niks... en 5 GB gebruiken in 1 week.... vind ik wel erg vreemd.... Ik ga weer op zoek naar een ander bedrijf. Klantenservice slecht bereikbaar mijn abuis afgesloten extra tegoed van 20 euro heb ik, ondanks belofte ook nog niet terug. Kortom ik ben een zeer ontevreden klant. Werkt leuk als je op wifi zit maar daarbuiten, en dan vooral in het buitenland is het gewoon slecht.

C. Dijkstra 15 jun 2022
Reageer
S

Ze gaan uit van 3 GB gemiddeld verbruik

Ik wil overstappen, naar deze provider, en heb de voorwaarden gelezen. Ze gaan uit van een gemiddeld verbruik van 3 GB per dag. Hallo jongens we leven niet in het stenen tijdperk. X je routeplanners updaten is al gauw 10gb. Je tel. opnieuw installeren is al gauw 10 gb. ff porno kijken 5 gb enz. En nou niet lullen dat kun je thuis ook via wi-fi doen, nou als dat zo is hoef ik geen onbeperkt internet. Juist voor mensen die op plaatsen zijn waar geen internetverbinding is zoals bv op een schip zou of een kampje ben je echt meer kwijt dan die zuinige 4 gb. En dan het gebruik in de EU? 14 gb in de maand? Lachertje!! En dan 5 euro betalen voor een schamele 2 gb? tjonge tjonge tjonge. Providertje loopt jaren achter. Dus lees eerst de voorwaarden voor dat je met deze jongens in zee gaat.

Snoet 13 jun 2022
Reageer
F

Vodafone naar Budget Mobiel

Ik ben overgestapt van Vodafone naar Budget Mobiel. Alles wordt duurder en het leek mij een goed idee om te besparen op mijn telefoonrekening. Bij Vodafone betaalde ik aanzienlijk meer dan wat ik nu betaal. Ik heb Sim Only van Budget Mobiel, want een telefoon had ik al. Ik ben erg blij dat ik ben overgestapt. Ik dacht dat altijd dat zo'n goedkope provider niet goed kon zijn, maar het tegendeel is waar. Ik merk eigenlijk geen verschil. Eigenlijk had ik veel eerder moeten overstappen.

Freek 12 jun 2022
Reageer
J

Lage maandlasten

Ik heb vrijwel alles van Budget en dus ook Budget Mobiel. Ik ben tevreden met hun diensten. Budget Mobiel heb ik nu zo'n paar jaar en ik ga binnenkort verlengen. Geen reden om over te stappen naar een andere telecomprovider. Wel heb ik een paar keer een beetje lang moeten wachten op reactie, maar dit was geen probleem voor mij. Ik ben gewoon heel tevreden met Budget. Lage maandlasten en dat kun je wel gebruiken in deze tijd.

Jordy 11 jun 2022
Reageer
S

Bevalt me goed

Ik vind het vrij logisch dat je steeds meer mensen ziet met budget mobiel als provider. Waar ik zelf van jou is dat een bedrijf de klant zelf de beste keuze voorschotelt in plaats van dat je een half uur bezig bent om allerlei keuzes te maken. Budget heeft een grote bundel en een onbeperkt bundel, ik denk dat 90% het kan doen met de grote bundel dus de keuze is makkelijk en snel gemaakt. Daarnaast is 15 euro voor 7GB internet best wel goedkoop en je hoeft dan echt niet op te letten of je over je bundel gaat want dan moet je echt je best doen.

Ik ben een nieuwe (blije) klant van Budget Mobiel en het bevalt me heel goed.

Simar 10 jun 2022
J

Waardeloos!

Ik heb ook sinds een paar maanden niet overal bereik meer met mijn iPhone 11 Pro Max. Tot de zomer van 20222 ging het prima: goed bereik / dekking overal waar ik kwam! Daarna was/ is het drama!

LOS HET OP!

Jair Eckmeyer 3 dec 2022
j

Schijt aan netneutraliteit

Diverse websites welke ik gebruikte werden speciaal voor mij geblokkeerd. Ook kon ik een concurrent niet bezoeken. Mac adressen werden geblokkeerd. Er werkt een afgunstige met een steekje los op de ict afdeling. Nefarieuze onderneming pur sang . De helpdesk ("giovanni" althans) kleineert mensen met dislectie of typfoutjes. De netneutraliteit wet bestaat voor deze antidemocraten blijkbaar niet.

joop 9 jun 2022
M

Dat deden ze eerder op school ook al altijd, beetje kinderachtig. Wilde je op een spelletjes site, geblokkeerd. Zucht :-)

Monster C 9 jun 2022
S

Ik kan gewoon op letterlijk alle sites wat ik wil dus het lijkt me sterk dat ze speciaal voor jou beperkingen opleggen. Ben jij misschien van de concurrent of? Heel raar verhaal dit...

Simar 10 jun 2022
U

Al een VPN geprobeerd om te kijken of het klopt wat je zegt? MAC adressen zijn gekoppeld aan apparaten, dus daarop gaan blacklisten is niet te doen. Zelf kan ik overal bij en heb nog geen blokkade meegemaakt. Al met al een raar verhaal.

Unknown 29 jun 2022
J

Goedkoop maar goed

Sim only van budget mobiel is gewoon goed. Het is ook goedkoop dus wat wil je nog meer? Ik heb al meer dan 2 jaar sim only van budget en nooit klachten gehad. Het werkt altijd en heb altijd goed internet. Als het ergens anders goedkoper kan zal ik wel overstappen want ik zit het liefst bij de goedkoopste maar volgensmij is het nergens goedkoper. Daarom gewoon lekker bij budget en mij hoor je niet klagen.

Jim 3 jun 2022
Reageer
R

Al jaren tevreden over Budget Mobiel

Ik ben al jaren klant bij Budget Mobiel en ik kan het iedereen aanbevelen. Lage kosten in de maand en gewoon een solide provider. Tuurlijk is het wel eens voorgekomen dat ik wat minder bereik of wat trager internet had, maar geen enkele provider is wat dat betreft helemaal perfect. Budget Mobiel is gewoon goed. Je kunt misschien niet de service verwachten die je bij een duurdere provider hebt, maar dat is logisch, want ze moeten ergens de kosten drukken. Ik heb in al die jaren geen noemenswaardige problemen gehad in ieder geval. De laatste jaren is het echt altijd goed geweest. Ik blijf gewoon klant bij Budget Mobiel.

Roy 2 jun 2022
Reageer
d

afgesloten zonder reden

mail ontvangen dat door een storing bij hun de aansluitkosten niet zijn afgeschreven maar wel 2 volgende maanden,op 21-5 poging tot incasseeren mislukt door te weinig saldo,volgende dag mail gehad met als u voor 22uur niet betaald word u afgesloten,ruim voor 22uur betaald en direct mail ontvangen dat de betaling ontvangen is en ondanks dat ben ik rond 23uur dezelfde avond afgesloten,
hebzo'n spijt van dat ik naar hun ben over gestapt

deniz 2 jun 2022
Reageer
C

Mijn ouders ook overgestapt naar budget mobiel

Mijn ouders geholpen over te stappen naar budget mobiel wat heel snel en gemakkelijk ging. Ze hadden nog prepaid, ik herhaal: ze hadden nog prepaid. Soms was dit op en konden ze niet meer bellen, ze zijn over de 60 jaar dus dit moest natuurlijk wel anders. Dus een sim only abonnement genomen bij budget mobiel waar ik sinds een half jaar ook bij zit. Werkt altijd goed en voor 15 euro is dat prima. Ging eerst nog wel kijken naar een goedkoper alternatief, die er wel is maar mijn ouders wilden graag ergens waar ik ook bij zat om verrassingen te voorkomen. Everyone happy!

Chantal 30 mei 2022
Reageer
J

Service mag wat sneller de rest prima

Ik snap alle reviews wel, positief over de prijs/kwaliteit maar de service kan wel iets beter. Zolang je geen problemen hebt geef je budget mobiel sowieso 5 sterren. Mijn overstap ging dan ook heel soepel en snel. Bij mijn man ging het moeizamer omdat er geen verbinding gemaakt kon worden met de service. Gebeld met budget mobiel, je zal denken dat een telecombedrijf goed bereikbaar is maar duurt erg lang voordat je iemand te spreken krijgt. Uiteindelijk prima opgelost hoor door de medewerker. Daarom geef ik budget mobiel 4 sterren, de service mag dus nog wat sneller dan zal ik helemaal tevreden zijn.

Janneke 26 mei 2022
Reageer
P

Overstap naar Budget Mobiel ging soepel

Ik kan hier vrij snel en eerlijk over zijn. De overstap naar budget mobiel ging zeer soepel en had de simkaart per post ontvangen. Moest nog wel een naaldje zoeken om mijn iphone open te krijgen om de simkaart te verwisselen, ook dit was zo gepiept zodra ik hem open had. Meteen toen de simkaart er in zat had ik al bereik van budget mobiel. Vrijwel overal waar ik kom heb ik 4 a 5 streepjes bereik. De prijs kwaliteit is naar mijn mening dan ook zeer goed te noemen. Een goed degelijk product voor een vaste prijs zonder teveel poespas.

Pascal 17 mei 2022
B

Overstappen ging prima, en daarna begon de ellende. Internet doet het niet en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb inmiddels besloten afscheid te nemen. Opgelucht

Bernard Welten 23 mei 2022
B

Veel internetdata en veel positieve reviews

Budget Mobiel staat op Reviews.nl op de nummer 1 plek als beste keuze genoteerd. Dit is de reden geweest dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik zocht namelijk een telecomprovider met veel GB aan internetdata voor een zo goedkoop mogelijke prijs, 7GB voor 15 euro. Als ik daar nog over heen ga kan ik altijd nog overstappen naar het onbeperkt pakket dus dat is sowieso prettig, hoef ik niet weer over te stappen wat toch een gedoe is. Heb altijd Vodafone gehad en ondanks dat het heel goed is, vind ik het wel erg duur worden. Betaal daar meer dan 30 euro terwijl ik nu voor hetzelfde ongeveer de helft kwijt ben bij Budget. Schijnt dus dat ze gebruik maken van het KPN netwerk en er zijn hier al 250+ reviews geschreven waarvan het merendeel gewoon positief is dus dat heeft me er toe doen overtuigen om ook over te stappen. Ik gebruik het nu een paar weken en qua snelheid heb ik niks te klagen, heb ook overal goed bereik. Simkaart werd opgestuurd per post en had ik binnen 2 dagen al in huis, moest nog wel even wachten totdat die daadwerkelijk was geactiveerd. Hierna werkte alles meteen goed!

Ps. Ik vind dat je altijd alles in perspectief moet zien. Ik geef Budget Mobiel 5 sterren in deze review maar het is niet beter dan Vodafone. Maar gezamenlijk met de prijs wat ongeveer de helft is, is het zeker 5 ster waardig. Ik zou Vodafone echter ook 5 sterren geven als ik daar een review voor zou schrijven. Het is maar net wat een mens zoekt qua hoeveel gebruik en hoeveel data je nodig hebt.

Groetjes Bas

Bas 11 mei 2022
Reageer
M

Voicemail problemen sinds nummerwijziging

Budget Mobiel is prima zo alles goed gaat. Maar heb je een (door hunzelf veroorzaakt!) probleem dan lossen ze dat niet op,

Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel).
Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig opneem) dan krijgt de beller geen voicemail maar het volgende bericht te horen: dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken.

Dit gebeurt bij alle bellers met alle mogelijke providers en elke mobiel die ik gebruik.
Instellen wijzigen in 1233 helpt niet.
Via sms 1233 uit en weer aan zetten helpt ook niet.

De enige oplossing die ik kan doen is 1233 uitzetten via sms, zodat bellers deze misleidende boodschap niet krijgen. Maar dan heb ik geen voicemaildienst. Zet ik via sms 1233 weer aan, dan heb ik ook geen voicemail en heb ik krijgen bellers wanneer ik niet tijdig op kan nemen, in gesprek ben, of de telefoon uitstaat (kortom wanneer de voicemail actief zou moeten zijn) weer de boodschap dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken

De telefoon gaat gewoon over en ik kan bellen en gebeld worden, ik heb gewoon bereik voor bellen en sms-en. Het probleem doet zich alleen voor als de telefoon naar voicemail zou moeten doorschakelen als ik gebeld word.

De manier waarop dit door Budget Mobiel wordt oppakt is lamentabel. Na indienen van terugbelverzoeken word je systematisch niet teruggebeld. De chatrobot en medewerker die je dan krijgt kan niks voor je doen. Je krijgt standaard oplossingen per mail (ipv bellen) die niet helpen of zelfs niet relevant zijn voor het probleem. Pas na 6 weken en lang aandringen werd ik gebeld door een medewerker die het probleem ook heeft kunnen ervaren. Ondanks dat blijft Budget doen alsof het om een netwerkprobleem gaat, een label dat ze foutief op het probleem hebben geplakt. Dat slaat nergens op en geeft niet de juiste diagnose, noch oplossingen. En dit duurt nu dus al 2 1/2 maand.

Moimoi 7 mei 2022
Reageer
D

Matige klantenservice

Budget mobiel belooft mooie deals aan. Misschien te mooi om het waard te zijn. Ik heb 2 keer een nieuwe simkaart aangevraagd bij beide keren wil de simkaart niet activeren of ligt de online website plat. Telefonisch contact opnemen met budget mobiel is als een naald in het hooiberg zoeken. Via de mail reageren ze ook pas na (96) uur als je n’ beetje geluk hebt.

Daniel 26 apr 2022
Reageer
D

Maandelijks opzegbaar sim only abonnement

Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement bij Budget Mobiel. Ik heb expres gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement, omdat ik er nog niet helemaal gerust op was. Her en der las ik wat slechte, maar tegelijkertijd ook positieve reviews. Daarom wou ik niet aan een 2 jarig abonnement vast zitten. Gelukkig kan je bij Budget Mobiel een maandelijks abonnement nemen. Dat is wel een groot pluspunt en daarmee geven ze wel aan dat ze vertrouwen in hun eigen dienst hebben. Ik heb nu bijna al een half jaar een abonnement bij Budget Mobiel en ik ben tevreden. Sommige reviews kan ik mij totaal niet in vinden, want in mijn geval ging alles vlekkeloos. Nu heb ik ook helemaal geen problemen. Ik ben blij dat ik voor Budget Mobiel heb gekozen.

Daan 25 apr 2022
Reageer
A

Slechte service & slechte verbinding

Sinds een jaar klant bij Budget Mobiel, ik had in mijn eerste 2 weken al een hoop gezeik met de verbinding (telefoon-&internetverbinding) hierop contact met hun gezocht omdat ik mijn wettelijk bedenktermijn wou gebruiken, dit kon niet doordat het abonnement al reeds was gestart (maar wel binnen de 2 weken na afsluiten) mij hierbij neer gelegd. Ik heb meermaals per week last van dode lijnen (vaak ook achter elkaar) of dat de internetverbinding er zonder aanleiding uit knalt. Hun collega's van de Budget energie & alles-in-1 zijn ook zeer hardleers, ik had mijn nieuwe woning net anderhalve maand toen stonden ze voor de deur of ik een contract wou (direct aangegeven niet aan de deur te kopen & ontevreden te zijn over het al lopende mobiele abonnement waardoor ik niks bij hun af wil sluiten, hierna contact opgenomen met de klantenservice met het bericht geen deurverkopers meer te wensen. Staan ze vandeweek weer voor mijn deur en weer niet gelijk kunnen begrijoen dat ik niks wil aanschaffen van hun, hierna weer de klantenservie ingelicht). De klantenservice is zo goed als niet bestaand, er is een online chatdienst en de mogelijkheid tot een terugbelverzoek (duurt 3 dagen) er is geen nummer bekend van hun die je zelf kan bellen.

Al met al raad ik iedereen deze provider ten zeerste af.

Aurora 18 apr 2022
Reageer
R

Heel goedkoop

Budget Mobiel is de goedkoopste provider die aan mijn wensen voldoet. Ik heb echt veel verschillende providers vergelijkt en Budget Mobiel kwam er als goedkoopste uit. Daarom ben ik ook overgestapt naar Budget Mobiel en ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben. Ik ben blij met mijn overstap van KPN naar Budget Mobiel. Ik merk nauwelijks verschil, alleen in de portemonnee. Ook nog een leuk welkomscadeau gehad, dus wat wil je nog meer.

Randal 18 apr 2022
Reageer
R

Budget Mobiel levert welkomst gewoon niet

Ik heb een 2 jaar abonnement afgesloten bij Budget mobiel en dien als welkomst cadeau het Garmin Horloge te krijgen. Na klantenservice gesproken (chat) te hebben, zou ik een mail krijgen (andere afdeling). Daar moest ik dus nogmaals achteraan. Nu zou ik weer een mail krijgen zodat de bestelling gedaan wordt. Weer weken veder en niets van dit alles. Het probleem is dat niemand daar iets regelt, je krijgt niemand te spreken en mijn horloge heb ik dus nog steeds niet! Wie gaat mij nu eindelijk eens helpen bij Budget mobiel. Ron Moes

Ron Moes 14 apr 2022
V

Wilde abonnement. Dat kon. U moet dan direct 10€ overmaken.Gedaan.
De gegevens werden gevraagd en bij de geboortedatum werd het stil en vertelde de dame,dat ik te oud was en geen abonnement af kon sluiten! Leeftijdsdiscriminatie dus!
Ik vroeg toen om mijn 10 € terug te storten.
Dit alles speelde zich 17 maart af. Heden 14 mei nog steeds het geld niet terug,zelfs na diverse online vragen!

Van der Linden 14 mei 2022
S

Goedkoop abonnement

Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik er een goedkoop abonnement kon afsluiten. Samen met mijn bewindvoerder heb ik een abonnement afgesloten. Ik bespaar nu wel een 10tje per maand. Een telefoon had ik al dus hoefde ik alleen maar een abonnement. Ik ben er we blij mee dat ik budget mobiel heb gevonden en mijn bewindvoerder vond het ook een goed idee.

Sabine 23 mrt 2022
Reageer
B

Budget Mobiel nu een stuk beter

Ik heb maanden geleden ook al een review geschreven. Toentertijd was die negatief omdat Budget Mobiel toen net was begonnen en ze nog aardig wat foutjes in het systeem hadden. Simkaarten die het niet deden, klantenservice die niet bereikbaar was, en ga zo maar door. We zijn nu ongeveer 2 jaar verder en ik zie steeds meer positieve reviews/ervaringen en daar ben ik het mee eens. Ik heb maanden terug veel met ze gemaild en gebeld want ik wou het gewoon werkend hebben, toen het eenmaal werkte ging ik natuurlijk niet weer wisselen van provider. Momenteel werkt alles heel goed. Ik snap het ook wel dat als je een nieuw bedrijf opstart of in ieder geval een nieuwe bedrijfstak, dat niet alles meteen goed gaat. Dit was ook de reden dat ik toentertijd niet meteen weg ging maar het graag wilde oplossen. Ik geef ze nu 5 sterren.

Berrie 18 mrt 2022
Reageer
B

Vodafone Red 15GB vs Budget Mobiel onbeperkt

Jarenlang flink betaald bij Vodafone waar ik altijd blij klant van ben geweest. Het jaar 2022 is voor ons helaas een jaar waarin we echt op de vaste lasten moeten gaan besparen. Waar ik bij Vodafone Red (15 GB) 26,00 euro per maand betaalde, kan ik dit af bij Budget Mobiel voor 20,00 euro en is het nog onbeperkt ook. Ik wilde graag een telecomaanbieder met minimaal 15GB aan internet en ja dit kan dus blijkbaar toch wel een stuk goedkoper. bedenk wel dat het 72 euro per jaar is wat ik bespaar op deze wijze. Ik wil echt niet zeggen dat Budget Mobiel beter is dan Vodafone want dat is zeker niet zo. Ik had bij Vodafone zelfs al een 5GB verbinding, wat ik nu volgens mij niet meer heb. Voor de rest werkt alles net als eerder dus al met al wel blij met de overstap.

Vodafone 5 sterren voor de top jaren wat ik heb gehad.
Budget Mobiel 5 sterren voor de juiste prijs en het onbeperkt pakket.

Betweter H 8 mrt 2022
Reageer
J

Tevreden over Budget mobiel als telecom provider

Wilde toch graag even een review plaatsen over budget mobiel omdat ik best tevreden ben over wat ze aanbieden. Ik zocht een telecom provider waar je veel internet krijgt voor een relatief lage prijs. Vind 15 euro voor 7GB meer dan redelijk en het feit dat je gebruik kan maken van het KPN signaal geeft me een goed gevoel. Ik gebruik het nu enkele maanden en ben tevreden over het signaal, bereikbaarheid en ook zeker over de app van Budget waar je het gebruik en degelijke goed kan inzien. Kan niks bedenken waar ik niet tevreden over ben dus hierbij geef ik het 5 sterren.

John 3 mrt 2022
Reageer
T

Budget Mobiel de goedkoopste optie

Na lang vergelijken ben ik tot de conclusie gekomen dat Budget Mobiel het goedkoopste voor mij is. Ik wil wel onbeperkt data, maar bellen en sms maakt niet zoveel uit, want dat doe ik toch nauwelijks. Met Budget Thuis krijg je nog extra 5 euro korting, wat natuurlijk mooi is meegenomen. Al met al betaal ik maar zo'n 15 euro voor een sim only abonnement met onbeperkt data. Zulke lage prijzen kon ik elders niet vinden. Daarom heb ik gekozen voor Budget Mobiel en ik ben er erg tevreden mee. Het internet is goed en snel en ik heb overal gewoon goed bereik. Meer kan ik niet wensen. Daarom ben ik erg blij met Budget Mobiel.

Tom 2 mrt 2022
Reageer
h

klacht en niet geholpen

twee maand bij Budget en de problemen beginnen eest bij mijn vriendin we kunnen niet meer bellen in het buitenland en niet gebeld worden .
en niemand helpt ons ze moeten nog terug bellen vier weken is wel lang, de winkel komt er ook niet uit volgens mij is de bedrog en duur koop je kunt beter wat meer betalen dan een contract te hebben waar je niets aan hebt tweejaar is lang

hennie 1 mrt 2022
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.

Over Budget Mobiel

Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl