Budget Mobiel

Budget Mobiel

3.4 reviewscore • 310 reviews
F

Budget Mobiel vragen

Beste Budget Mobiel
Ik heb vragen. Vragen over hoe het kan dat er “opeens” iets kan veranderd op mijn beeldscherm zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Vragen over een klanten service die nu uit computers bestaat in plaats van mensen.
Vragen over een melding op mijn telefoon waardoor ik niet meer kon kijken zonder op een code te duwen waarvan niet helemaal duidelijk was wat dit was.
Ik mis het contact met iemand die met me meeloopt en me kan helpen met mijn vragen.
Gewoon een stem. Die eens zo vriendelijke en zeer hulpvaardige stem van 1 van jullie medewerkers.
Waar kan ik een mens van vlees en bloed spreken, zonder dat ik daarvoor in de trein moet stappen om naar een winkel te gaan?
Ik hoor graag van u.
Daar u blijkbaar toegang heeft tot al mijn gegevens weet u mij vast wel persoonlijk te vinden.
Ik heb er vertrouwen in dat we hier samen wel uit komen.
Vriendelijke groet,
Fred Smoor

Fred 7 sep 2020
Reageer
M

Budget mobiel levertijd

Ik ben overgestapt naar Budget Mobiel gezien de prijs die je daar betaalt en ook had ik online wat beoordelingen vergeleken en daar kwam deze heel goed uit naar voren.
Een heel klein nadeel hier aan is alleen dat de levertijd / overstaptijd, het is maar net hoe je het wilt noemen, hier een beetje langer duurde dan ik verwacht en/of gehoopt had.
Maar toen alles eenmaal werkte, werkte het ook gelijk als een tierelier dus toen was ik dat al heel snel weer vergeten.
Vandaar dat ik vier sterren geef in plaats van vijf, maar verder vind ik echt alles aan Budget Mobiel erg goed!

Marco 6 sep 2020
Reageer
R

Budget mobiel goed bereik grote aanrader

Zeer blij met mijn nieuwe telecom abonnement die ik heb genomen bij budget mobiel. Ik heb gekozen voor het onbeperkt pakket omdat ik veel reis en ik dus veel gebruik maak van de 4g internetdata. Binnen no time was alles geregeld en was de overstap van t-mobile geregeld. Heb precies hetzelfde bereik als dat ik eerder had maar dan voor een veel betere prijs, scheelt ongeveer 30% ! Ik lees veel dat de klantenservice slecht bereikbaar is maar ik heb wat mailtjes gestuurd omdat ik graag wilde weten hoelang alles duurde qua aansluiting en dergelijke. Dit ging gewoon goed en snel. Zeker een aanrader als je het mij vraagt om budget mobiel aan te sluiten.

Richelle 5 sep 2020
H

Goed om te horen ik zit sinds 1 September bij Budget alles-in-1 en werkte ook heel goed. Monteur ging pas weg zodra alles werkte in huis moest helemaal nieuwe bekabeling worden aangelegd vanaf de straat naar mijn huis! Hele goede service en scheelt me 32,50 euro ten aanzien van mijn vorige internet en tv provider. Zal binnenkort eens kijken of ik van mijn huidige telecomprovider af kan want heb niet meer zoveel geld omdat ik mijn baan ben verloren. Ik wil wel graag die combikorting namelijk.

Groetjes Harm Jan

Harm Jan 5 sep 2020
E

Robin Mobile was beter dan Budget Mobiel nu is

naar een andere provider is zo gebeurd. Vandaag (5-9-'20) blijkt mijn telefoon geblokkeerd door Budget Mobiel. Niet betaald. Wel dus! Volgens de bank is het op 28-8 jl. gewoon overgemaakt via automatische incasso. Om 11:30 geprobeerd de klantenservice te bereiken met een terugbel verzoek. Bleken niet aanwezig te zijn volgens de email van hedenmiddag maar toen had ik al een andere provider.
Storingen en andere problemen zijn vervelend maar daar kan ik mee leven.
Een administratie die niet op orde is niet.
Conclusie: Robin Mobile was een wereldprovider. Budget Mobiel niet.

Ed 5 sep 2020
V

Mijn overstap van Robin Mobile naar Budget mobiel is zeer geruisloos gegaan, dezelfde kosten heb ik nog steeds en moet bekennen dat ik Budget Mobiel zeker niet minder vind dan wat Robin Mobile was, vind het gewoon hetzelfde. Overal in Nederland een prima bereik.

Vrouwke Geerts 5 sep 2020
H

Zeer slechte klantenservice!!
Meerdere keren gemaild maar geen reactie.

Voor mij is service belangrijk.

Hak 11 sep 2020
K

Befor You make abonnement

Before you make abonnement read this carefully.
I made abonnement as you see they said it is unlimited (that is not true is limited 40G by Monthly) the data is slow.
They don't have telephone number se4vice to call in case you have problem. And you they don't answer by mail. Only by chat from PC (no tablet, no phone,,,)

So i cancel the abonnement which cost me in 1 week 20 euros plus 15 euros connection( 35 euros in week) and now i don't have internet two days till they answer me that i used more 40G so it us over (no data internet till the next month)
So if you like to have the sane make abonnement with them

I don't recommend

Khromachou 1 sep 2020
Reageer
H

Budget mobiel slechte klantenservice

Ik ben al 4 jaar klant bij budget mobiel voorheen Robin mobiel.. Toen was het nog goed.. Maar na de overname krijg ik geen antwoord van budget mobiel, kan niet inloggen en zijn onbereikbaar.. Heb ze denk ik wel 20 mails verstuurt maar tot op heden nog steeds geen antwoord... Jammer dan maar een ander provider! Eigenlijk is elke ster teveel maar Robin mobiel was altijd goed, hoop dat het ooit weer terug komt.

Henkiess 29 aug 2020
A

Ondoordringbare stroperige klantenservice die alleen computer antwoorden kunnen geven. Uiteraard nooit het probleem bij Budget. Maar wel lekker geld pakken. Problemen oplossen is niet mogelijk en een mens aan de telefoon krijg je ook nooit. Dramatisch slechte klantenservice. Spijt dat ik er aan begonnen ben.

A 15 sep 2020
V

Goedkoop telefoonabonnement

In een wereld waar alles al zo duur is, is het toch heerlijk dat een telefoonabonnement dan niet zo veel hoeft te kosten!
Bij Budget mobiel ben ik maar 15 euro in de maand kwijt, ik ken geen enkele aanbieder waar het zo goedkoop is of zelfs nog goedkoper.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, dat geloof ik graag, maar ik kan me dan niet voorstellen dat de ontvangst en dergelijke dan erg goed is.
Ondanks de goedkope prijs bij budget mobiel, vind ik de ontvangst etc. hier buitengewoon goed.
Dus alleen maar lof van mijn kant voor Budget Mobiel!

Vanja 28 aug 2020
Reageer
F

Prima bedrijf

Beste BudgetMobiel, ik heb per 26 mei een nieuw abo afgesloten op advies van Marijn van BudgetMobiel ivm het verwijderen van de vaste telefoon. Heb alle handelingen gedaan die nodig waren en de 1e 3 maanden korting is goed verlopen. Deze 3 maanden zijn nu om en zie op de rekening dat er een opnemen pakket in rekening word gebracht die we al hadden en dus 4,99 euro teveel betalen terwijl dit op het nieuwe contract ook staat als gratis combi voordeel. Ik hoop niet dat de administratie niet goed op orde is? Zou dit even kunnen worden gecorrigeerd, want daar is blijkbaar een fout opgetreden in jullie boekhouding. Graag hoor ik van jullie via een bericht of dat ik word gebeld hoe dit zit. Mijn mob. BudgetMobiel nummer is bij jullie bekend. Mvg Fred

Fred 26 aug 2020
A

geen prima bedrijf dus!

Anne 27 aug 2020
F

Jawel zeker erg blij met BudgetMobiel als telecomprovider alleen is er een foutje gemaakt, heb gemaild nu even wachten op reactie. Komt vast goed, alles werkt al wel goed verder.

Fred 27 aug 2020
H

Hahaha dan kan je lang wachten op je mail! Ik wacht nu al 2 weken hahaha

Henkiess 29 aug 2020
F

Heb gisteren mail gehad en alles is opgelost. Mail je wel met het goede mailadres? Staat een contactformulier op de website van Budget thuis.

Fred 29 aug 2020
A

Budget Mobiel Onbeperkt ervaring

Ik was sinds 29 november 2017 klant van toetertijd Robin Mobile. Ik vond dit de beste provider die er was voor het binnenland en in het speciaal voor het buitenland. In het buitenland had ik geen onbeperkt internet maar ik kon tot op 30 GB gebruiken. Nu Robin Mobile is overgenomen door Budget Mobile zijn er veel dingen veranderd. De prijs is hetzelfde gebleven maar de kwaliteit van het internet is drastisch achteruit gegaan. In het buitenland kon je maar 12GB gebruiken en als je daar overheen ging werd je per direct afgesloten van je mobiele data. Bij Robin Mobile kon je nog wel gebruik maken van je mobiele data maar met een lage internetsnelheid, voldoende om nog een spelletje te spelen, berichtjes te sturen via whatsapp en je snapchat bijhouden.

Verder is het meer dan vervelend dat de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar is. Je kunt een verzoek sturen of ze jou willen opbellen, maar daar gaat meestal een halve dag overheen. Ook zijn ze in het weekend niet meer bereikbaar.

Deze zomer heb ik veel problemen gehad met Budget Mobile. Het gaat om de mobiele data in het buitenland. In het buitenland was ik op een gegeven moment door mijn mobiele data heen, ik heb toen bijgekocht en ik kon in de Budget Mobile app niet zien of de bijgekochte 2GB al beschikbaar was.
Dit viel in het weekend en hierdoor heb ik een paar dagen zonder mobiele data gezeten, terwijl ik er wel voor betaald had.

Verder ben ik goed geholpen door de klantenservice maar kreeg geen compensatie voor de problemen die ik ervaren heb.

Ik raad Budget Mobile niet (meer) aan. Ik geef twee sterren omdat anderhalf niet kan.

ArieKanarie 24 aug 2020
A

Hallo, ik raad dit abonnement af. Het internet is super traag. En in het buitenland eenmaal gebruikt vervolgens weer naar het buitenland gegaan ivm werk, werd ik gewoon afgesloten. Shit provider.

A 25 aug 2020
J

Budget Mobiel overstappen

Ik ben reeds overgestapt naar Budget Mobiel Sim Only. Dit kan zeer snel via internet, binnen 3 minuten heb je in principe alles geregeld en kan je wachten totdat ze je de simkaart toesturen.
Als je echt niet kunt wachten kan je ook in een Primera winkel een Budget Mobiel simkaart kopen, je kan hierna online kiezen welk abonnement je wilt (Basis of Onbeperkt). Nu alleen nog de simkaart activeren en je kan meteen beginnen met internetten, sms'en en bellen.
Persoonlijk had ik geen moeite om op mijn simkaart te wachten en ben te lui om naar de primera te gaan, dus heb paar dagen gewacht totdat de simkaart in mijn postbus zat. Had ook nog gewoon bereik van mijn oude provider dus had verder geen haast.
Budget Mobiel heeft zelf alles geregeld omtrent het overstappen dus mijn oude abonnement is door hen stop gezet. Ideaal en heb nu voor 15 euro een goedwerkende telecomprovider. Zal binnenkort eens kijken of Budget Energie voor mij uit kan samen met Budget internet en televisie voor de combikorting.

Jansen 24 aug 2020
K

Mijn vriendin had altijd Robin Mobile, wat nu Budget Mobiel is en ze zegt al tijden tegen me dat het een hele goede provider is voor een eerlijke prijs. Vorige week dus ook maar overgestapt want mijn jaarabonnement van T-Mobile was verlopen. De overstap duurde al met al een klein weekje, had de simkaart ontvangen per post en al mails gehad dat het allemaal geactiveerd was dus goede service zoals mijn vriendin al zei.

Kooijman 3 nov 2020
R

Ik heb exact hetzelfde gedaan, overgestapt van Vodafone waar ik ook altijd een telefoon bij het abonnement in deed. Zo werd het een stuk duurder maar had ik wel een telefoon. Nu gaan telefoons een stuk langer mee. Ik heb de iPhone 8 en doet het nog perfect dus heb me daarom aangemeld bij Budget Mobiel Sim Only. Volgens mij hebben ze ook alleen maar Sim Only pakketten maar dit ter zijde. Ik betaal nu een stuk minder dan voorheen, erg blij mee!

Renate 4 okt 2021
T

Budget Mobiel provider review

Sinds kort een Sim only abonnement genomen van Budget Mobiel (onderdeel van Budget thuis). Ik betaal nu 10 euro per maand. Dit is mede omdat wij thuis energie ontvangen van Budget Energie. Hierdoor krijg je 5 euro combikorting.

Sim-kaart vorige week ontvangen, in de telefoon gedaan en alles werkt meteen! 4G netwerk, ik mocht mijn huidige nummer behouden die ik jaren geleden van Vodafone heb gekregen. Waarom ik koos voor Budget Mobiel? Eigenlijk voor de korting en het feit dat het maandelijks opzegbaar is. Voor 10 euro per maand heb je immers geen 7GB aan internet data bij een andere telecom provider. Daarnaast, als het tegen valt, kan je het snel genoeg weer opzeggen en naar een andere provider overstappen. Ps. 7GB data is heel veel en daar kom je amper doorheen. Raadt dan ook aan om Budget Mobiel Basis te nemen in plaats van Budget Mobiel onbeperkt, daar krijg je onbeperkt data maar in theorie krijg je dat bij het Basis pakket ook, alleen wordt je snelheid verkleind.

Tot nu toe zeer blij met Budget Mobiel als mijn mobiele provider dus ik geef ze 5 sterren!

Tim 24 aug 2020
Reageer
B

Waardeloze provider

Zakelijk abonnement afgesloten bij voorganger ROBIN Mobile. Sedert de overname door Budget Mobiel is de data snelheid achteruit gehold. Voorwaarden werden eenzijdig bijgesteld ten nadele van de klant. Klantenservice is niet langer telefonisch bereikbaar, enkel via mail of chat. Reactie duurt vervolgens vele uren.

Nadat ik tijdens de vakantie zonder sms of e-mail waarschuwing werd afgesloten (bleek enkel een notificatie via de app te zijn verzonden) en zelfs niet meer kon bellen of smsen ivm vermeend excessief dataverbruik was de maat vol.

Ben direct kosteloos overgestapt naar Vodafone. Betaal daar aanzienlijk minder dan voorheen bij Budget Mobiel, heb daar nu 5G en daarmee echt veel meer data snelheid dan de uiterst magere 5 MB/s bij Budget Mobiel en kan daar nu tot 25 GB per maand aan data gebruiken in het buitenland.

Enige waar ik spijt van heb is dat ik niet veel eerder ben vertrokken... Waardeloze provider.

Bart Versteeg 17 aug 2020
Reageer
H

Tevreden

Het belangrijkste wat ik vind aan hun abonnementen is dat alles inclusief is. Ook, in het buitenland niet geheel onbeperkt en slechts 1GB gebruik waarna je terug gaat naar 1mbps. Ik kan me voorstellen dat er zakenlieden die veel onderweg zijn die zeggen.... dat is voor mij onacceptabel/ onwerkbaar.
Verder gaan ze met de veranderingen in de markt mee qua FUP. Die is verhoogd en ik denk ook wat beter aangepast naar de snellere abonnementen (hoger verbruik bij hogere snelheid).
Ik zou overigens graag een abonnement zien tussen de 20 en 30 euro in. Het is een 50% verhoging, wellicht willen mensen iets er tussen?
Kan Budget Mobiel niets aan doen: KPN bereik landelijke gebieden laat soms te wensen over.....

Hans 16 aug 2020
Reageer
J

Op KPN netwerk helemaal prima

Gezien het feit dat ze op het kpn netwerk zitten nam ik de gok. Op een ander netwerk is het altijd de vraag of je binnen thuis en op je werk dekking hebt.
Omdat ik op vakantie was, dus niet bij mijn nieuwe Budget mobiel kon, maar toch niet wilde wachten, heeft de klantenservice het nummerbehoud gewoon geregeld.
Ik was stomverbaasd: ik mailde om half tien 's avonds en kreeg nog antwoord! Ook later een vraag gesteld, en in tegenstelling tot mijn vorige provider youfone niet 10 dagen wachten op een antwoord waar je niks aan hebt, maar met 10 MINUTEN een antwoord waarmee je meteen klaar bent.
Als snelheid niet super belangrijk is, kan je al voor twee tientjes onbeperkt aan de gang. Sommigen klagen dat het niet echt onbeperkt is. Maar 6000 minuten bellen, 3000 SMS, 30GB data (voor mijn 4G abo) is voor menig persoon toch wel "onbeperkt".
Zelfs met een 800Kbit abo kan ik behoorlijk netflix kijken. Via wifi is natuurlijk beter, maar ik wilde het even geprobeerd hebben.
Tip: Budget mobiel kent een substantiële aanbrengbonus. Sluit je meerdere abonnementen af binnen je gezin, vergeet dan niet dit via de optie" breng een klant aan" te doen! "

Johan 13 aug 2020
Reageer
M

Budget mobiel is een goed bedrijf

Budget mobiel is een goed bedrijf. Snel contact op vele verschillende manieren. Heb vaak vragen over het gebruik van mijn kinderen.. dit is altijd netjes opgelost en kregen we weer een cadeautje met 1000mb. Het betrouwbare netwerk is ook een pluspunt. Goede klantenservide! Duidelijke bundels! Makkelijke app met verbruikersgegevens!👍

Mandy 12 aug 2020
Reageer
I

Budget Mobiel ervaring top

Persoonlijk zeer tevreden over Budget Mobiel. Nadat wij een tijdje terug Budget Energie hadden aangevraagd (die op dat moment het goedkoopste voor ons was op basis van een vergelijking) hadden we een mail gekregen van Budget dat we ook Alles in 1 Internet en TV en Budget Mobiel konden nemen. Hier zouden we dan 5 euro korting per pakket voor krijgen. Helaas zitten we nog vast bij Ziggo Internet en televisie maar Budget Mobiel konden we voor mij en mijn partner beide overzetten. Ons Vodafone abonnement was blijkbaar al verlopen wat we zelf niet in de gaten hebben gehad. Nu toch weer 5 euro korting en daarbij is het abonnement van Budget Mobiel 15 euro, waar we bij Vodafone een stuk meer betaalden en dat keer 2. Mijn man Fred zei dat we wel moesten oppassen omdat er een zogenaamd maximum snelheid van het internet zou zijn bij Budget Mobiel, hier heb ik echter nog niks van vernomen. Eigenlijk dus alleen maar positiviteit! Mag ook wel een keer, normaal schrijf ik een review die negatief is.

Irene 12 aug 2020
Reageer
R

Afrader

Sinds twee maanden een abonnement met onpeberkt internet bij Budget Mobiel.
Ten eerste is het niet onbeperkt!! Daarnaast is mijn internet nu zo slecht dat ik nog niet eens een YouTube video kan bekijken...
Leuk dat het goedkoop is. Maar , ik heb liever een wat duurder abonnement met wel goed werkend internet.

Romy 8 aug 2020
Reageer
J

Heel blij met Budget Mobiel

Ik ben heel blij met Budget Mobiel! Overstappen ging heel goed want ik kreeg een sim-kaart per post die ik in mijn huidige iphone moest doen op 25 juli 2020. Vanaf dat moment ging mijn Budget mobiel abonnement sim only namelijk in. Sindsdien werkt alles heel goed, zeer goed bereik en het internet is qua snelheid prima te doen. Moet wel zeggen dat ik thuis gewoon op WI-FI zit, waardoor ik in principe niet heel veel en goed internet nodig heb.

Janny 28 jul 2020
Reageer
r

Klacht

Sim only besteld en gekregen. Helaas kreeg ik een mail die niet gedownload kon worden. Dus geen wachtwoord ontvangen.
Maar dan Budget mobiel bereiken. Dat lukt niet. Ze hebben nergens een telefoonnummer staan en binnen 5 werkdagen reageren doen ze niet.
Waardeloos.

roel scholte 24 jul 2020
Reageer
P

Aansluiting met hindernissen

Alles in 1 pakket ontvangen en zelf aangesloten wat ik al vaker heb gedaan en normaal gesproken 10 tot 20 minuten duurt. Nu had ik wel snel internet maar geen tv en telefoon. Gebeld maar was een storing die drie dagen zou duren....Na drie dagen nog niet werkend gekregen. Toen installatie monteur telefonisch. Van alles geprobeerd maar kreeg het ook niet werkend. Volgens hem lag het aan tv ontvanger (? en telefoon dan..). Nieuwe tv ontvanger gekregen maar werkte nog niet. Weer gebeld en nu kwam men er achter dat het wellicht aan het modem lag. Nieuw modem, experiabox, gekregen en nu werkte alles binnen 10 minuten. Heeft precies 1 week geduurd. Veel te lang natuurlijk. Maar ben wel tevreden nu ook met onbeperkt telefoonabonnement dat ik nu met de combikorting voor 15 euro per maand heb. Echt goedkoop. Telefonisch waren ze in mijn geval ook redelijk snel te bereiken.

PP 18 jul 2020
Reageer
M

Budget Mobiel slechte ervaring helaas

Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven, want ik kan er helaas kort over zijn: NIET DOEN. Gewoon naar reguliere aanbieder gaan die niet stunt en die normaal bereikbaar is.

Heb een paar weken geleden een sim only mobiel abonnement afgesloten bij BudgetMobiel. Had ik dat maar niet gedaan, wat een rompslomp om er weer vanaf te kunnen als het niet blijkt te werken...
Ondertussen gaat je werk gewoon door maar bereikbaar zijn ho maar.

Hun reclame vind ik vrij misleidend; ze liften mee op de goede naam van het KPN netwerk (zo kwam ik ook bij hen terecht), maar ze zeggen er niet bij, dat bij de frequenties waar zij op zitten de verbinding zodanig bagger kan zijn dat je vaak helemaal geen verbinding hebt. Hier (Twente) was het met BudgetMobiel zo slecht, dat je elkaar bij het bellen nauwelijks en vaak helemaal niet hoorde, en sommige telefoontjes kwamen helemaal niet aan. Voor de zekerheid hebben we verschillende telefoons en verschillende locaties geprobeerd, maar het bleef overal even slecht, probleem lag duidelijk bij de verbindingskwaliteit van BudgetMobiel.

Hun service is minimaal: BudgetMobiel is niet telefonisch of per chat of wat dan ook bereikbaar, hebben natuurlijk ook geen winkel/servicepunt, dus je kan alleen een mail sturen.... en dan maar afwachten. Gelukkig was ik net op tijd om het binnen 14 dagen weer te herroepen. Geen excuus voor het feit dat het nooit gewerkt heeft, laat staan tegemoetkoming, en als "bedankje" hebben per incasso alsnog de aansluitkosten en één maand abonnementskosten afgeboekt, zonder geleverde diensten.
Heel jammer dit. Ga ik zeker niet bij mijn netwerk aanbevelen.
Ben naar KPN sim only hussel overgestapt, met nummerbehoud, precies hetzelfde onbeperkte sms/bel/data abonnement voor hetzelfde maandbedrag. Maar dan met een klantenservice die kundig en behulpzaam is, echt helpt bij vragen, en met een prima verbinding.

M. Janssen 13 jul 2020
T

Ik zie dat je Budget Mobiel niet goed vind en KPN wel. U weet dat je bij beide op precies hetzelfde netwerk zit en dus in theorie hetzelfde signaal overal moet hebben M. Janssen? Kan natuurlijk voor iedereen anders zijn, voor mij werkt Budget Mobiel prima namelijk. Had hiervoor KPN maar wilde wat goedkoper.

Tim 13 jul 2020
M

Da's mooi dat jij goede verbinding hebt, Tim. Wij hadden dat dus niet.
Wat betreft je stelling dat ze ".. hetzelfde signaal overal moet hebben... ":
Het klopt dat ze op het netwerk van KPN zetten, maar: KPN heeft een klein deel van zijn netwerk verkocht aan Budget Mobiel. Dit is als het ware een kleiner deel van de totale capaciteit van het netwerk waar KPN over beschikt.
Budget Mobiel propt dat dan vol met relatief veel verbindingen. Hierdoor is het netwerk wat Budget Mobiel beheert relatief "druk". Dit kan nadelige gevolgen hebben voor de snelheid en kwaliteit van je verbinding.
Wel schermen ze met de "merknaam" van KPN, liften daar dus op mee, zeg maar. Klopt ook niet helemaal natuurlijk, want ze leveren niet de zelfde kwaliteit en dezelfde service die mensen van KPN kennen en dan onterecht door hun marketing met Budget Mobiel associëren.

Het verschil in kwaliteit konden wij hier goed vergelijken omdat ik een tijdje heb getest met een dual sim telefoon (voor de leek: 1 telefoon met 2 actieve simkaarten die je dus tegelijkertijd bij je hebt). De ene op Budget en de andere op KPN. KPN significant beter, sneller en betrouwbaarder (stabieler).
Wellicht merk je geen verschil als je in hartje Randstad zit en nooit in "de provincie", maar in het deel van het land waar wij rondhangen is dat verschil er merkbaar wel, en dat zegt Budget Mobiel er niet bij.

Vind het, trouwens, ook enorm handig, voor een bedrijf dat in telefoonverbindingen doet, dat je ze niet kan BELLEN als er wat niet werkt of je een probleem hebt.

M. Janssen 27 aug 2020
B

Budget mobiel abonnement

Als je een abonnement afsluit bij budget mobiel, dan ben je 15 euro kwijt bij een basis pakket en slechts 20 euro bij een onbeperkt pakket. Het kan aan mij liggen, maar ik weet geen andere provider waar je dit goedkoper kunt vinden dan hier,
Een goede prijs kwaliteit verhouding lijkt mij dit, als je maximaal 20 euro per maand betaald en je hebt dan een onbeperkt pakket, dan mag je naar mijn mening absoluut niet klagen.

Inmiddels is ons hele gezin overgestapt naar Budget mobiel (4 personen) en ik heb nog van niemand een klacht gehoord, naar mijn weten is dit dus een goede provider. En we zijn maar 80 euro per maand kwijt voor vier personen, dat vind ik vooral een erg groot voordeel.

Berdien 7 jul 2020
M

Sorry, maar ik ben het hier niet mee eens? Als je in de randstad woont en nooit de klantenservice belt merk je er misschien weinig van maar zodra je een probleem hebt of in andere delen van Nederland komt, is de verbinding vaak ontzettend slecht of gewoon helemaal afwezig en als je de klantenservice echt nodig hebt dan is het ineens niet meer zo leuk. Dan wens je, dat je er nooit aan was begonnen.

M. Janssen 13 jul 2020
M

Maken belofte waar. Hadden problemen maar in no time opgelost klant vriendelijk goedkoop en mee denkend!

Martijn 14 jul 2020
A

Agressieve en incompetente klantenservice

Ze snappen hun eigen voorwaarden niet, sturen dreigmails vertragen internetverbinding tot ver onder wat ze beloven in voorwaarden.
Incompetente en agressieve klantenservice

Anton 6 jul 2020
Reageer
V

Geen verbinding

Vanaf vrijdag geen verbinding meer te krijgen op mijn zakelijk nummer hier. Een mail gestuurd of ze me konden bellen want dat kan natuurlijk niet. Ik kreeg een mail dat ze me inderdaad niet konden bellen maar als ik verder nog vragen had...? Euhh wat denk je zelf? Van alles uitgeprobeerd samen met hun, maar helaas ze konden niets voor me doen, maar als ik verder nog vragen had... En plots vanuit het niets doet vandaag alles het weer... Hoedan...?

Visser 6 jul 2020
Reageer
H

Budget Mobiel gemakkelijk aangevraagd

Ongeveer een week geleden Budget Mobiel aangevraagd.
Daarnaast 2x een vraag gestuurd per e-mail en snel een duidelijk antwoord op mijn vragen ontvangen.
Binnen een dag werd de nieuwe simkaart verstuurd en een dag later ontvangen, super!
Mijn bestaande T-Mobile nummer wordt overgenomen door Budget Mobiel en is gemakkelijk aan te vragen in het account wat ook gelijk was geregeld.
Ben nu al zeer tevreden over hoe de aanvraag was gegaan.
Ik geef 5 sterren omdat ik op dit moment zeer tevreden ben over de gang van zaken.

Henry 29 jun 2020
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.

Over Budget Mobiel

Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl