Be a rare Unlimited is Limited ik was een serie aan het kijken een paar afleveringen toen kreeg ik een berichtje dat mijn data was Op 80% Van 4 gigabit , ik dacht dit is mijn eerste maand ik heb toch een unlimited !!
Vervolgens kreeg ik een sms dat ik 7171 bundel moest versturen om nog een 1 gigabit te krijgen.
Maar als je een serie of zeg Netflix kijkt gebruik je meer dan vier of 5 GB Heb de klantenservice gecheckt En het schijnt dat je 4 GB per dag krijgt en dan om 23. 50 krijg je weer 4 GB byte heel erg verwarrend en zeker geen unlimited Super irritant kan nu niet zoveel geld missen maar anders zou ik lang weg geweest zijn .
Had gedacht dat dit ook niet wettelijk gedaan mocht worden maar helaas.
Als ik naar een andere provider ga moet ik die vraag stellen hoe dat is geregeld nou.
Hoop dat de mensen die ook Netflix kijken op de telefoon heb geholpen super irritant dat het niet gewoon unlimited is!!!!
Internet is ook erg langzaam ik begrijp omdat het goedkoper is maar het zou goed zijn als ze deze informatie op hun website zetten heb het niet kunnen vinden vandaar deze Review ik heb ook de klantenservice verteld dat ze het een andere naam moesten geven 4 GB per dag plus wat ook zo geven
: geen unlimited maar 4 Gb + 1 Gb weet niet wat Erna zou gebeuren maar naar de vier kijken bij kon ik niet meer internetten en ook niet chatten klanten service moesten eerst op Wi-Fi. Omdat 7171 niet werkte sms vreselijke hoofdpijn nou dat is het wel so be aware
Je hebt altijd mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.. En dan de provider de schuld geven als je de hele dag op je reet films zit te kijken? En dan nog klagen dat het niet goed is...
Eigenlijk heeft elke telecomprovider wel een soort van beperking bij zeer veel gebruik. Dit ook om er zo voor te zorgen dat iedereen een goede snelheid blijft behouden. Kan niet zo zijn dat 1 iemand de hele dag Netflix kijkt op 4G (terwijl het ook gewoon op Wifi kan), dat anderen hierdoor een mindere internetsnelheid krijgen.
Overigens het feit dat je gewoon Netflix en Youtube kan kijken via 4G Budget Mobiel, terwijl je een maximale internetsnelheid hebt van 5 mbps, geeft wel aan dat het gewoon goed te gebruiken is. Hier zijn namelijk nog veel vragen over.
Dus nogmaals: iedere telecomprovider heeft in de voorwaarden wel een beperking staan bij veelvuldig gebruik. Echter leest niemand de voorwaarden, logisch aangezien deze vaak enorm zijn.
Ze hebben het over onbeperkt, vergeet dat maar.
Binnen den mum van tijd ben je door je Bundel heen.
Heel veel extra's betaald, en nog geen internet.
Je kan ze ook NIET bellen,en als je 100x om een bel verzoek vraagt word je niet eens gebeld.
Echt hopeloos, je laten je gewoon zitten zonder internet DAT GAAT TOCH TEGENWOORDIG NIET MEER.
Als er niets veranderd ,ga ik naar een andere provider.
Meerdere malen hele goede service gehad van Budgetmobiel.
Doen nergens moeilijk over en regelen gewoon wat je vraagt.
Was een on-geactiveerde simkaart kwijt. Contact gehad met Peter en direct een nieuwe simkaart geregeld.
Ook de prijs is super, goedkoopste van Nederland zeker icm budget energie.
Heb nu twee abonnementen lopen en zeer tevreden.
Voor mij is Budget Mobiel een goede uitkomst gebleken. Voor 15 euro minus 5 euro combikorting omdat ik ook Budget Energie heb aangeschaft, ben ik zeer goedkoop uit. Ik wilde graag een telecomprovider met een redelijk hoog aantal GB aan internet data. De 7GB die Budget Mobiel levert vind ik dan ook zeer ruim en goed. Ik ben veel op de weg en dan is het toch wel fijn om gewoon overal te kunnen internetten en Whatsappen. Binnen een paar dagen had ik mijn sim-kaart ontvangen en was ook al alles aangesloten toen ik de simkaart in mijn iphone telefoon deed.
+ Goede prijs
+ Veel internet data
+ Weinig opties qua pakketten en opties waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet
+ Nummerbehoud is mogelijk
Wat een slecht bedrijf. Ze passen al 4 maanden de beloofde kortingen niet toe. En hun service is verrot.
Je blijft maar bellen en mailen met Als antwoord dat het word opgepakt. Maar er gebeurd niets. Bij andere provides ben je goedkoper uit en krijg je waar je voor betaald. Budget alles in 1/ mobiel
Niet waard voor je geld en ze komen afspraken niet na!!
Zeer slecht en traag internet waar je niets mee kan.
Zeer slecht bereikbaar.
Gelukkig had ik een maandelijks opzegbaar abonnement gekozen.
Als je het abonnement op wil zeggen krijg je geen reactie.
Ik waarschuw iedereen, ga hier niet mee in zee.
-1000 sterren
Je kunt geen 0900 of 0909 nummer bellen voor bijvoorbeeld huisartsenpost als je in het weekend huisartsenpraktijk wilt bellen kan dat niet...
Op de Budgetthuis.nl/mobiel website staat dat hier een extra tegoed voor benodigd is:
Bel- en sms-tegoed bijkopen voor bijvoorbeeld het bellen naar servicenummers (0900- of 0909-nummers) of voor gebruik buiten de EU.
Dit extra tegoed kan je opnemen als je inlogt in je MijnBudget, ga naar Extra Tegoed en betaal via iDeal. Is inderdaad goed om te weten want je zal maar eens zo'n nummer moeten bellen en het kan niet doordat je geen extra tegoed hebt. Vind dat Budget Mobiel hier wel wat duidelijk in mag zijn.
Je hebt inderdaad EXTRA TEGOED nodig. Hetzelfde is er voor EXTRA INTERNET als je over je internetdata heen gaat dat je per maand beschikbaar hebt. Of als je buiten de EU wilt internetten heb je ook EXTRA INTERNET nodig. Het lijkt me dan ook handig dat wanneer je Budget Mobiel aanschaft en je de inlogcodes krijgt dat je meteen even voor 25 euro aan EXTRA INTERNET aanschaft en EXTRA TEGOED voor als je door je gratis sms'jes heen bent of wilt bellen naar een nummer buiten de EU.
Dat zou Budget Mobiel beter moeten vertalen op de website of anderzijds gewoon zelf moeten activeren bij een nieuwe klant. Als er inderdaad iets gebeurd moet je wel een 0900 nummer kunnen bellen in nood. Sinds ik dit las heb ik ook mijn extra tegoeden aangevuld zodat ik dit probleem niet zal ondervinden. In theorie natuurlijk prima dat Budget Mobiel dit zo doet, zo kan een klant geen hoge kosten maken. Echter moet dit wel duidelijk zijn en dat is het (nog) niet.
Budget Mobiel heeft het goedkoopste telefoonabonnement, voor 15 euro heb je 7GB internetdata en onbeperkt bellen en smsen. Voor alles onbeperkt, dus ook je internetdata dien je 20 euro per maand te betalen maar ik denk dat velen het gemakkelijk kunnen doen met de 7GB bundel. Dit is enkele euro's goedkoper dan ieder andere telefoonprovider en dan moet je er nog eens bijtellen dat je nog eens 5 euro korting kan krijgen als je Budget Energie of Budget alles in 1 hebt.
Hoe kan dit vraag jij je af?
Allereerst beperken ze je snelheid van je internet tot 5mbps. Hier heb je in principe geen last van maar zo zorgt Budget Mobiel er wel voor dat ze een scherper tarief kunnen rekenen! Daarnaast besparen ze mijn inziens veel kosten op de klantenservice, wat enerzijds spijtig is want sommige mensen hebben hulp nodig, maar anderzijds is dit weder maal kosten drukkend.
Zeker de moeite waard om te proberen en over te stappen. Als het niet bevalt kan je maandelijks opzeggen dus je zit verder nergens aan vast, ideaal.
ik heb een simkaart maar niet met mijn eigen nummer
niet alleen dat
ik heb mijn simkaart in mijn mobiel gedaan.
maar ik kan er niet mee bellen en alle andere dingen mee doen.
mijn mobiel doet het gewoon niet
ik heb een klacht in gedient.
maar er wordt gewoon niet op gereageert.
en ik ben begin echt een beetje zat te worden.
met budget mobiel
ik vindt dit niet rieel van budget mobiel
Gewoon even de klantenservice contacten van Budget, dit kan via de website op een chat. Anders kan je ook een mail sturen, dit duurt echter een paar dagen. De chat is je beste kans op een goed en snel resultaat.
Ik moet bekennen dat ik wat achterdochtig was over Budget Mobiel toen ik me hier aanmeldde omdat het zo goedkoop was. Dan heb ik altijd het idee dat dit met een reden is, dus dat het bereik slecht is of iets anders in die trant.
Maar mijn ongelijk is bewezen, gelukkig maar. Want ondanks dat Budget Mobiel echt spotgoedkoop is, doet alles op mijn telefoon het wel super goed! Ik kan dit echt aan iedereen aanraden. Dus waarom het zo goedkoop is weet ik ook niet, maar maak er allemaal gebruik van zou ik zeggen.
Wat een slechte provider!! De klantenservice is alleen per mail bereikbaar. Ik wacht dagen op antwoord. Vervolgens krijg ik een reactie dat de klantenservice medewerker even vrij was... In de tussentijd heb ik (van af begin abonnement) geen mobiele data gehad, dit heeft nooit gewerkt. Het probleem wordt niet opgelost en duurt nu al een maand. Ik ben al 32 mails verder en nog steeds wordt het probleem niet opgelost! Super irritant dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn! Erg slechte service.
De klantenservice moet inderdaad nog wat verbeteringen doorvoeren, zie je in vrij veel reviews terug. Punt is wel dat alle klantenservices minder zijn nu met corona, echter weet ik niet of ze het gaan verbeteren als deze periode over is. Product is prima maar klantenservice moet echt beter.
Zelf heb ik bij budgedmobiel onbeperkt gehaald en nu krijg je melding dat meeste klanten maar 3gb verbruiken in maand!?!? En als je overheen zit dat je dan extreem gebruikt van maakt en dat als je door gaat moet je dan overstappen naar 1gb. Echt onzin je verwacht met onbeperkt dat je echt wel meer mag verbruiken dan 3gb! Echt geen aanrader dit niet aan beginnen!
Maar je hebt toch een 7GB abonnement en een onbeperkt internet abonnement? Van 3GB en 1GB heb ik nog nooit gehoord, heb Budget Mobiel nu twee weken en alles werkt prima wat je ervan kan verwachten. Je bent toch niet stiekem van T-Mobile ofzo he :P
Goed lezen per dag 4gb lees de fairuse policy !
Om te beoordelen of er sprake is van extreem en/of excessief gebruik van de mobiele internetdienst kijken wij naar het gemiddelde en redelijke verbruik van de mobiele internetdienst. Het gemiddelde mobiele dataverbruik per persoon lag in Nederland in 2019 op 3 GB per maand. Dit gemiddelde ligt voor klanten van Budget Mobiel Onbeperkt, die vaak bewust kiezen voor een onbeperkt aantal MB’s per maand, hoger. Pas als je ver boven dit gemiddelde verbruik uitkomt zien wij dit als excessief en/of extreem gebruik (en dat je dus het abonnement gebruikt op een manier waarvoor het niet bedoeld is). Op dit moment zien wij een verbruik van 4 GB per dag als excessief en/of extreem. Als wij merken dat je op een bepaalde dag snel dit verbruik nadert, dan attenderen wij jou hierop via een sms. Hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis databundel van 1 GB kunt aanvragen. Je ontvangt deze sms als je nog 1 GB overhebt (80% van je dagbundel). Hiermee voorkomen we misbruik en behoud jij de best mogelijke internetverbinding.
Voor mij bevalt Budget Mobiel zeer prima. Het product wat ze aanbieden is zeer duidelijk en daardoor goed. Wat je bij veel telecomproviders ziet is dat ze honderden opties hebben hoeveel GB aan internetdata je wilt, hoeveel smsjes, belminuten en ga zo maar door. Bij budget mobiel heb je 2 keuzes: 7GB internetdata of onbeperkt. Smsen en bellen zijn sowieso onbeperkt dus 2 opties waar de ene 15 euro per maand kost en de ander 20 euro maar dan heb je dus wel alles onbeperkt. Budget mobiel kan deze gunstige prijzen hanteren omdat ze een zogenaamde maximum snelheid van internet hebben ingesteld op 5 mbps. Dat is MBIT per seconde, niet MB. Hiermee kan je alles gewoon doen zoals je gewoonlijk gewend was bij je vorige telecomprovider zonder enige hapering of iets dergelijks. Je zit op het KPN netwerk die eigenlijk in heel Nederland goed te ontvangen is dus ja het product wat ze aanbieden is zeer goed te noemen. Klein nadeel vind ik de klantenservice die erg moeilijk te bereiken is en ik krijg een beetje het idee dat ze zelf ook niet goed weten hoe ze de klanten moeten helpen. Budget Mobiel bestaat nog niet zo heel lang dus wellicht gaan ze dit nog verbeteren. Desondanks wel 5 sterren want het gaat natuurlijk om het product!
Ik heb als provider lekker voor Budget Mobiel gekozen, lekker makkelijk en goedkoop. Ik ben niet iemand die de hele dag door op zijn of haar telefoon zit om de social media en dergleijke te checken. Dus voor mij is een duur abonnement ook totaal niet van belang. Ideaal dus dat je dan ook gewoon providers als budget mobiel hebt die lekker goedkoop zijn en verder gewoon goed werken.
Ik vind Budget mobiel echt top, de service was heel goed en snel. Heb het nog niet eerder op die manier meegemaakt, dus ik ben er erg blij mee.
Een vriend van mij zat altijd bij Robin Mobile en was hier altijd erg blij mee, pas nadat ik was overgestapt naar Budget Mobiel kwam ik er achter dat dit eigenlijk de oude robin mobile was. Nu snap ik dus ook waarom die vriend van mij hier altijd zo enthousiast over was, want ik heb hier ook een erg goede ervaring.
Je betaalt gewoon een vast bedrag per maand, wat ik erg belangrijk vind en ik ben heel blij dat ik mijn 'oude' nummer kon en mocht behouden. En naar zoals ik heb begrepen gebruiken ze het netwerk van KPN, wat landelijk een groot en bekend netwerk is, dus dat werkt als een tierelier. Erg blij mee dus!
zou binnen 2 weken de happy plugs ontvangen, niemand van de klantenservice kan je helpen, enige wat ze doorgeven dat je geduld moet hebben. zit nu in week 3 en nog steeds geen antwoord. klantenservice is echt beneden peil. niemand kan je vertellen wanneer je de plugs kan ontvangen. absurd gewoon. spijt van de overstap want je gaat er toch vanuit dat je krijgt wat ze beloven
Heeft u ze inmiddels ontvangen?
Positief:
- Goedkoop.
- Fijn dat de sim only abonnementen maandelijks opzegbaar zijn.
Kan beter:
- Helaas, sinds de overname van Robin Mobile door Budget Mobile is de service en kwaliteit van het product drastisch omlaag gegaan.
Hier sluit ik mij dus helemaal bij aan.. Ik én de (ongeveer) 17 andere bm klanten die ik ook hiermee heb opgezadeld uit mijn netwerk
Die vonden dit namelijk ook zo storend dat er sommigen al van provider zijn geswitcht en anderen dit ook nog aan het overwegen zijn indien dit zo blijft, incl mijzelf
Al heel lang ben ik een tevreden klant. Word altijd netjes te woord gestaan. Sinds een paar jaar krijg ik vele extra’s omdat we ook al jaren klant zijn bij Ziggo. Mijn man die met zijn mobiel overal heeft gezeten is nu ook om.....
Kortom wij zijn dik tevreden👍🏻👍🏻
Om juli vast mijn overstap geregeld van huidige provider naar budget mobile.
Per oktober ben ik daar dan klant, nu is er een actie ingegaan. Nieuwe klanten krijgen de happy plugs.
Ben ik opeens geen nieuwe klant volgens hun?
Mijn contact gaat toch echt pas in op 3 oktober. Volgens budget zie ik dat verkeerd.
Zegt al heel wat over hun betrouwbaarheid👍
Als Budget Mobiel een beetje coulance zou tonen hadden ze je gewoon die Happy Plugs moeten toesturen of anders een andere korting moeten geven. Je bent immers nog niet aangesloten. Ik zal ze nog eens mailen en desnoods deze review erbij zetten, dan helpen ze je vast. Hun willen ook goed voor de dag komen lijkt me.
BUDGET MOBIEL NOOIT MEER VOOR MIJ mijn geluk is dat ik een maandelijks opzegbaar abbonement heb genomen ze beloven van alles maar je krijgt geen reet zeer slechte klantenservice die niet te bereiken is en de verbinding is ook ruk als je in een betonnen Gebouw bent heb je al geen signaal meer.
Abbonement afgesloten een paar maanden geleden en bij dat abbonement zou ik een google nest krijgen tot op heden niks ontvangen ook niet nadat ik zeker 5 keer de klanten service op de hoogte heb gesteld het enige wat ik terug krijg is ik zet het door naar de juiste afdeling
Vervolgens is de verbinding ook zeer slecht bijna nooit een goed signaal als ik ergens binnen ben.
Zelfde verhaal met het abbonement van mijn vriendin daar zouden we 20€ van terug krijgen ook niks meer van gehoord en ook haar verbinding zeer slecht.
Kortom in mijn ogen zijn het oplichters
-50 STERREN
Ik ben nu voor de 2de x afgesloten door een administratieve fout me rekeningen zijn allemaal betaald en een klanten service bellen op zondag kan niet en chat is er niet op zondag maar ik heb alles betaald en word zo afgesloten kan ik gaan wachten tot maandag door jullie fout voor de 2de x
hallo ik wacht nog steeds op mijn simkaart met mijn nummer behoud.
wanneer kan ik mijn simkaart verwachten.
want ik wacht nu al bijna twee weken op mijn simkaart.
update: simkaart ontvangen, duurde even maar alles werkt nu naar behoren.
echt geen service in dit bedrijf te vinden, ik kan niet inloggen omdat mijn wachtwoord niet goed is. ik krijg geen email binnen hellemaal niks, en kan niemand bereiken zelf de robot kan het niet eens oplossen. Wie helpt mij?? mijn account staat nu ook op 1 uur wachten lekker bezig
Ik gebruik Budget Mobiel nu 2 maanden. Je merkt dat het bedrijf nog niet zo lang in de telecombusiness zit want er gaat veel goed maar helaas ook best wat mis. Om te beginnen zijn de prijzen zeer goed, 15 euro voor 7GB aan internetdata waar je als normale gebruiker eigenlijk nooit doorheen komt, toppie. Voor de mensen die werkelijk de hele dag de telecom op 4G in de handen hebben is er ook een 20 euro optie dat je onbeperkte internetdata kan krijgen. 2 opties, heel fijn want bij andere aanbieders heb je 50 opties en kom je er niet uit, overzichtelijk is goed! Dat is ook de reden dat ik zo snel ben overgestapt want voor mij was het meteen duidelijk welk pakket ik moest hebben. Wat gaat er dan mis? De klantenservice reageert zeer matig kan je wel zeggen, er ging iets mis met de activatie waardoor ik geen internet kon gebruiken en het duurde welgeteld 3 dagen dat het was opgelost en de klantenservice wist eigenlijk niet zo goed wat ze moest doen en kwamen vaak met automatische antwoorden waar ik vrij weinig aan had. In principe normaal bij een nieuw bedrijf maar ja je moet je klanten toch wel goed te woord kunnen staan en kunnen helpen als er iets niet goed gaat. Uiteindelijk bleek de fout bij mijzelf te zitten maar oke, dat ter zijde. :P
Nu alles goed werkt ben ik zeer tevreden en wil ze dan ook 5 sterren geven bij deze review. Hopelijk lezen ze deze review zelf ook en gaan ze de klantenservice verbeteren, de meeste mensen komen niet eens in contact met de klantenservice omdat het best makkelijk is om het aan te sluiten.
In het kort
Gebruik: Goed
Prijs: Zeer goed
Klantenservice; Kan beter
Voor iedereen die nog twijfelt aan Budget Mobiel of het wel een goede telecomproviders is, ik kan jullie melden dat het mij zeer goed bevalt. Ik typ deze review op de 4G van Budget op het KPN netwerk en loopt allemaal soepel. Net nog wat filmpjes bekeken op Facebook, streamt allemaal zoals het hoort zonder enige hinder.
Ik zal wel eerlijk zijn, ik wist niet wat ik er van moest denken, Budget Mobiel was nieuw, komt met een goedkope prijs en een datasnelheidsbeperking van 5.0 mbps. Moest het even goed uitvogelen maar ik had hiervoor dus T-Mobile met 1GB aan data, wanneer ik daar overheen ging dan werd mijn internetsnelheid ook beperkt tot 2.0 mbps en zelfs daar had ik geen enkele hinder van dus ik wist dat het wel goed moest komen. Daarnaast kan je elke maand opzeggen als je dat wilt dus, ten eerste moet het dan wel goed zijn anders zou iedereen binnen de eerste maand zijn biezen pakken maar ten tweede, als het voor jou persoonlijk tegenvalt is opzeggen zo gedaan zonder dat je vastzit aan een contract.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review, kan je veel geld schelen om voor deze telecomprovider te kiezen in ieder geval!
Ik was een oude klant van Robin Mobile voor een maandbedrag van € 29,95 voor onbeperkt bellen, smsen en internetten. Ik was daar zeer tevreden over. Na de overname door Budget Mobiel dit jaar was eerst alles hetzelfde, dat werd ook per mail bevestigd dat dat zo zou blijven. Daarna werd de downloadsnelheid geleidelijk steeds trager. Uploaden werd nog lastiger. Een filmpje van 5 min posten op Facebook duurde een uur als ik geluk had (vaak lukte het ook niet) en voorheen stond het er zo op. Op hun verzoek heb ik speedtesten gedaan en haalde een downloadsnelheid tussen de 3 en 10 Mbps en een uploadsnelheid tussen de 1,33 en 2,3 Mbps. Na mijn mailwisseling met hen over deze verslechtering is het me meer dan duidelijk geworden dat ze echt niet van plan zijn serieus met deze terechte klacht om te gaan en blijven beweren dat alles hetzelfde is gebleven, terwijl mijn ervaring aantoonbaar en ook gewoon echt anders is. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en heb vandaag meteen overgesloten, want in een oeverloos welles nietes en dat ondertussen het geleverde product gewoon echt slecht blijft, daar ga ik mijn energie, geld en tijd niet insteken. Mijn ervaring werd later toen ik op internet ging zoeken ook bevestigd door reacties op bellen.com en Reviews.nl. Meer oude klanten van Robin Mobile klagen over hetzelfde. Ik ben blij dat ik heb overgesloten. Voor mij geen Budget Mobiel meer.
Budget Mobiel is in principe wel duidelijk omtrent het feit dat er een maximale datasnelheid is van 5.0 Mbps downloadsnelheid en 1.0 Mbps uploadsnelheid. En het is normaal dat hoe verder je van de zender af bent, des te trager het internet wordt, dit is bij een Wi-Fi in huis ook zo. Doet verder niets af van het feit dat Budget Mobiel je gewoon goed moet helpen als je de klantenservice benadert.. Voor mij persoonlijk werkt Budget Mobiel prima, had eerder ook Robin Mobile 29,95 per maand en betaal nu nog 15 euro bij Budget Mobiel.
Budget Mobiel is echt goedkoop, ik heb nu 7 GB voor 10 euro!! Dat krijg je nergens zo voordelig volgens mij. Tot nu zeer tevreden, netwerk is gewoon KPN namelijk.
Ben het 100% met je eens, ik heb het nu al een tijdje want was overgestapt van Vodafone naar Budget Mobiel en het scheelt je toch al gauw enkele tientjes per maand. KPN netwerk is goed zeker in de randstad etc. Vodafone ook trouwens had altijd bereik maar soms is het wel even goed om wat te gaan besparen.
heb vandaag overstap gemaakt naar budget mobiel, althans dat was de bedoeling, overstap met nummer behoud zou ca. 20 minuten duren, helaas na 6 uur geen verbinding, diverse mails gestuurd, geen reactie, ingevuld voor terug te bellen, helaas te druk, wilt u de chatfunctie opstarten was de reactie ( via pc ) helaas werkt niet, zou niemand adviseren om een budget mobiel abonnement te nemen
Ben het eens dat de klantenservice van Budget Mobiel beter kan maar het product wat ze aanbieden, dus wanneer het wel werkt, is prima. Heb overal goed bereik en goede internetsnelheid en veel data voor de prijs wat je betaald.
heb gisteren review geplaatst over niet werkende simkaarten, vandaag alle problemen opgelost, simkaarten die naar ons verstuurd waren zijn nooit aangekomen, hebben nieuwe kaarten gekregen, en deze zijn ze vergeten te registreren hierdoor kwamen tel. nummer en puk code niet overeen.
blijft staan slechte bereikbaarheid, en chatfunctie die niet werkt. Hierom de review gewijzigd van 2 sterren naar 4 sterren!
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.
Er zijn 310 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.