Als je op zoek bent naar een alternatief waar je veel waar krijgt voor weinig geld dan moet je naar budget alles in 1 gaan en dan weet ik zeker dat je niet wordt teleurgesteld.
Bij budget heb je uberhaupt mooie lage prijzen voor de losse onderdelen was mij al opgevallen, daarvoor kwam ik er in eerste instantie ook.
Totdat mijn oog viel op de alles in 1 deal, waarbij je dus een nog hogere korting krijgt.
En waar om zou je hier niet voor kiezen, je hebt al die dingen toch nodig in je huis.
Ik kan niet zonder tv, internet, enz..... en ik denk veel andere nederlanders met mij ook niet.
Dus een goede en goedkope aanbieding krijg je bij budget.
Ik ben een groot voorstander van alles in 1 pakketten bij wat dan ook. Hoe meer je samen kunt voegen hoe beter vind ik het. Ook is de WiFi hiervan is altijd ontzettend snel en tevens goedkoop, dus ook weer een voordeel.
Wanneer je wilt berekenen wat het voor je huishouden kan gaan kosten, hoef je slechts naar de website te gaan en de belangrijke informatie in te vullen. Dan wordt het zo voor je berekend. Er wordt zorgvuldig met de informatie omgegaan en er wordt geen misbruik van gemaakt, dus persoonlijk zie ik er geen erg in.
Als je iets zoekt wat low budget is, dan zit je bij budget alles-in-1 goed.
Dit is zonder te overdrijven echt de beste maatschappij om alles bij af te sluiten naar mijn mening.
Vaak zie je dit soort namen en wanneer je er dan aan vast zit, blijkt er helaas weinig van waar te zijn, maar dat is hier niet zo.
Of je nu weinig te besteden hebt en daarom low budget zoekt, of om een andere reden dat maakt niet uit.
Voor een klein prijsje krijg je hier heel veel voor terug.
Echt een goede keus dus.
Klopt helemaal, daarnaast is het niet slechter dan een dure provider.
Vandaag (30-10) zou mijn Internet TV overgezet worden van KPN naar Budget Alles-in-1. Door gebruik te maken van de overstapservice van Budget zou ik niet zonder internet komen te zitten, helaas…. mijn KPN internet is ermee gestopt en de Budget aansluiting werkt niet.
Meerdere malen met de klantenservice gebeld, maar zij willen mij gewoon niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is de schuld afschuiven op KPN en een ticket melden om een monteur van KPN in te schakelen, die mogelijk binnen twee werkdagen een onderzoek gaat starten.
Budget heeft totaal geen begrip voor de situatie, ik werk thuis, heb de hele dag niet kunnen werken en mijn zoon heeft zijn online lessen niet kunnen volgen. Ik heb totaal geen zicht op een spoedige oplossing en ben de wanhoop nabij. Er kan altijd iets fout gaan maar dat je zo behandeld wordt is schandalig.
Ik ben juist wel blij met mijn nieuwe Budget Internet en tv aansluiting. Werkte vrijwel meteen omdat KPN dezelfde aansluitingen heeft als Budget thuis. Totaal geen klachten en ben ongeveer 20 euro per maand goedkoper uit voor hetzelfde product dat ik bij KPN had!
Wij waren op zoek naar een nieuwe aanbieder voor onze internet en tv, maar stuitten toen op de actie van Budget alles in 1. Het was dus eigenlijk bij wijze van toeval dat we hier mee in aanraking kwamen. Het kon ook best alleen voor het internet en de televisie, maar dan heb je alleen jezelf er maar mee, dus ik snap niet waarom iemand hier in zo'n geval dan nog voor zou kiezen. Ten eerste is dit veel goedkoper en daarbij is het ook nog eens vele malen handiger omdat je op deze manier een veel duidelijker overzicht hebt van je verschillende uitgaven en je verbruik bij alles.
Wij hebben een lidmaatschap bij budget alles in 1 afgesloten omdat na onderzoek bleek dat dit voor ons de meest voordelige keuze zou zijn. Prima, dan heb ik de moeite er graag voor over om alles over te sluiten (regelen) en dergelijke.
Maar helaas ging alles niet in één keer zoals het hoorde te gaan en waar dit precies mis ging is mij nog steeds onduidelijk.
Ik was vrij gepikeerd hier over en heb meteen contact proberen te zoeken met een aanspreekpunt van budget alles in 1 en dit lukte binnen 5 minuten.
Wat fijn om een keer niet weet ik het hoe lang in de wacht te staan voordat je wordt geholpen.
De meneer die aan de andere kant van de lijn was, kon mij goed helpen en heeft het per direct geregeld dat alles alsnog goed werd aangesloten.
Toen ik eenmaal had opgehangen en het nogmaals ging testen, bleek alles naar behoren te werken.
Dus dat iets niet goed gaat, tot daar aan toe, maar hoe mensen daar vervolgens mee omgaan is ontzettend belangrijk.
Deze meneer heeft mij dus heel erg goed geholpen en dan vind ik het daarna ook prima, ik ben nu gewoon blij dat alles werkt en laat het geld van die besparingen dan maar mooi binnen stromen op mijn spaarrekening.
In juli 2018 heb ik een 2 jarig contract voor Internet en TV van Budget Alles-in-1 getekend, met ingang van 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020. Mijn 2 jarig contract is op 31 augustus 2020 afgelopen maar voor de zekerheid heb ik schriftelijk mijn contract opgezegd en op 20 juli 2020 heb ik van Budget Alles-in-1 een bevestiging per email ontvangen dat mijn contract opgezegd is - zie bijlage.
Al die tijd binnen 2 jaar heb ik de abonnement kosten netjes betaald via automatische betaling.
Op 4 september 2020 heeft Budget Alles-in-1 een bedrag van €10,40 van mijn bankrekening afgeschreven voor de periode 1 september 2020 - 1 oktober 2020. Aangezien het feit dat mijn contract in op 31 augustus 2020 afgelopen heb ik dit bedrag terug geboekt.
Heden beweert Budget Alles-in-1 dat mijn contract is niet opgezegd en voor september 2020 ben ik €10,40 verschuldigd.
Tussentijd heeft dit bedrijf de facturen aangepast (vervalst) en het bedrag van €10,40 staat als bedrag te betalen voor de maand augustus 2020. Onzin. Oneerlijk en gemeen want voor de maand augustus 2020 heb ik netjes op tijd €34,95 betaald.
Mijn contract voor Internet en tv is op 31 augustus 2020 definitief afgelopen. (Looptijd 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020)
Ik ben u GEEN kosten meer verschuldigd.
Ik ben overgestapt van KPN naar Budget thuis alles-in-1 omdat het toch echt wel heel veel geld scheelt. Ongeveer 20 euro per maand kan je besparen door even over te stappen en je krijgt werkelijk waar 99% hetzelfde. Binnen een week was alles geregeld want ze sturen je een pakket op met je router en tv kastje, die kan je zelf simpel installeren want het zijn dezelfde kabels enz als dat je bij KPN gebruikte.
Ik wilde overstappen van Ziggo naar Budget Alles in 1 maar dat was me toch een gedoe. Dan gaat het via een andere bekabeling als je geen glasvezel hebt.. Moest helemaal nieuwe kabels laten leggen omdat mijn oude telefoonkabel niet meer goed werkte en glasvezel hier nog niet mogelijk is. Al met al wel gelukt en ben nu blij maar moesten 3 monteurs en kabelleggers aan te pas komen..
Overstappen loont zeker, scheelt mij ongeveer 25 euro per maand en heb dezelfde internetsnelheid en heb evenveel tv zenders tot mijn beschikking. Kan dus zeker uit, even een Reviews.nl vergelijker raadplegen en je kan zo de prijzen inzien.
niet professionele klantenservice. als je een probleem hebt, wacht je geen oplossing.
ik heb aangemeld voor internet en ik kreeg cadeau card daarna hebben mijn aanmelding geannuleerd en ze zij dat er geen internet aansluiting kunnen zetten in mijn huis en ik moest 100 euro betalen voor cadeautje card die ik niet gebruikt.
Waarom kreeg je überhaupt een cadeautje en kon je deze niet terug zenden toen je er achter kwam dat je pakket geannuleerd werd?
2e herinneringsnota ontvangen, terwijl al lang bekend is dat ex-gebruiker is overleden. Gebeld, na 5 minuten opgenomen, vervolgens overleggen.
20 minuten! gewacht toen maar opgehangen.
Als je ervoor kiest om nu de overstap te maken naar budget alles in 1, dan krijg je allereerst een hele dikke korting wat lekker oploopt in de loop der tijd. Daar kun je bij een andere maatschappij niet mee terecht voor deze zelfde prijs.
Budget alles in 1 speelt het slim door op alle fronten mee te doen en zelf vind ik dit alleen maar fijn. Zo heb ik maar één rekening per maand op de mat liggen en niet 3 verschillende. Daarbij lijkt het bedrag misschien aan de hoge kant maar als je bedenkt dat je het eigenlijk moet delen door drie of meer, dan zul je zien dat dit bedrag reuze mee valt en dat je elders veel meer geld kwijt zult zijn.
Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken, maar mocht ik die tegen komen zal ik het melden. Tot nog toe zijn wij ontzettend tevreden over hoe het nu verloopt bij Budget alles in 1.
Klopt, ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Budget Alles in 1 en dat scheelt me gewoon 50% van 65,00 euro naar 32,50 euro per maand. Dan krijg ik ook nog 8 maanden 10 euro korting, dus ja het kan zeker uit. Als je dan ook nog eens energie van Budget Energie neemt en eventueel je telefoon abonnement ook afsluit bij Budget Mobiel krijg je weer allerlei combikortingen. Ik zit helaas nog vast bij mijn huidige telecomprovider maar zodra die afloopt stap ik met alles over.
Gr. Harm Jan
Reeds sinds 1 September overgestapt naar Budget alles-in-1 dus internet, televisie en bellen. Sinds Corona is toegeslagen heb ik helaas mijn baan verloren en moeten we besparen op onze vaste lasten. Naar een consultant geweest die aanraadde om te gaan besparen op dit soort zaken: energie, internet en tv, je mobiele telefoon abonnement enz.
Kwam een leuke aanbieding tegen dat je een gratis Wifi ding kreeg van enkele honderden euro of 8 keer 10 euro korting als je de overstap maakte naar Budget alles-in-1. We betalen nu rond de 65 euro per maand bij Ziggo medium pakket en wilde echt niet weg omdat alles altijd goed werkte maar tja als je geldproblemen krijgt moet je wat. Ik ga nu bij Budget 32,50 euro betalen voor 20 MB/s internet inclusief interactieve tv van KPN! Easy 32,50 per maand minder lasten, te gek voor woorden eigenlijk maar het kan dus echt. Nu las ik ook dat als ik mijn energieleverancier ook naar budget zet dat ik dan nog meer korting krijg en budget mobiele telecom ook maar heb daar nog een half jaar contract bij een andere telecomprovider dus moet even wachten.
Nog even inhoudelijk sinds 1 September aangesloten want we hadden wat problemen omdat we Ziggo hadden en dat via een andere aansluiting ging moesten ze een vernieuwde kabel naar ons huis installeren, dit werd gedaan voor de aansluitdatum dus sindsdien werkt het heel goed eigenlijk. Monteur ging pas weg toen alles werkte! 32,50 euro (50%) minder vaste lasten door alleen je internet en tv van aanbieder te wijzigen mensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de gratis Google Nest Wifi router en Wifi-punt of 80 euro korting. Ik hoef al die apparaten niet dus 80 euro is voor mij nu veel geld dus doe mij dat maar dan.
Gr. Harm Jan
De eerste 8 maanden kost dan volgens mij 25 euro ofzo las ik, prima deal en je krijgt wel gewoon het KPN netwerk dus niks mis mee. Ik ga volgende week overstappen moet me eerst verdiepen in het feit of mijn huidige internet en tv abonnement is afgelopen.
Tijdens het coronavirus heb ik, net als veel andere mensen, meer dan genoeg tijd gehad om dingen uit te zoeken waar je normaal niet aan toe komt. En één van de dingen wat ik wilde uitzoeken waren de verschillende abonnementen die wij hebben/hadden en kijken of dit ook beter/goedkoper kon. Ik ben toen naar Budget alles-in-1 gegaan en heb hier een nieuw modem van geïnstalleerd, dit duurde hooguit tien minuten denk ik. En niet veel later had ik alles ook al aan de praat. Deze overstap duurde maar even en kostte me totaal geen moeite, daarbij bespaar ik nu een kleine 25 euro per maand, wat niet niets is natuurlijk. Als je op jaarbasis kijkt zit je op 300 euro, daar kun je veel leuke dingen van doen.
Ik zocht in principe eigenlijk alleen iets nieuws voor mijn internet, maar uiteindelijk voor deze gekozen omdat dit op alle gebieden een stuk voordeliger was en ik ben erg blij met deze gemaakte keuze.
Ben een tevreden klant..Echter ben ik al een week bezig om een duidelijk antwoord van jullie te krijgen over het opsturen van een modem wat jullie zijn vergeten te leveren bij de boxen, er werd mij verzekerd dat hij vandaag geleverd werd, maar omdat ik geen track en tracé kreeg dacht ik , ga maar even bellen , de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg wist van niks en vroeg mij even te wachten na 10 minuten het muziekje aangehoord te hebben , heb ik maar opgehangen. Zal mij benieuwen!
Aangezien ik vaak negatieve reacties zie staan, lijkt het mij wel redelijk om ook een positieve reactie achter te laten hier! Ik ben 2 weken bij een andere provider bezig geweest met het aanvragen van internet en tv, dat was een grote ellende. Toen toch de gok gewaagd om over te stappen naar budget alles in 1. Heb dit zelf online aangevraagd, en keurig op de hoogte gesteld via de mail. Tip: als je wil bellen, bel dan gelijk vroeg in de ochtend. Werd gelijk opgenomen. Bij overige vragen heb ik de facebook chat gebruikt, en kreeg binnen 2 uur telkens antwoord op mijn vragen. Op de datum van activatie direct internet en ook tv. Het aansluiten stelde niks voor, ik kan dan ook zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben van budget alles in 1
Wij zijn overgestapt naad budget alles in 1 omdat dit ons heel erg veel geld zou besparen, dus die keus was vrij eenvoudig en snel gemaakt.
Eenmaal aangevraagd vond ik de levertijd wel redelijk aan de lange kant, dat was wel jammer. Dus wanneer je hier naar overstapt, is dat wel even iets om rekening mee te houden anders zit je met de gebakken peren.
Wij hadden hier dus geen rekening mee gehouden en voor ons werd het behoorlijk krap. Erg jammer en wel een minpunt aan deze provider. Hopelijk maken de nota’s die een stuk minder duur zijn het wel weer goed.
Als je nu naar budget alles-in-1 overstapt, dan heb je hier nog heel lang voordeel van.
Bij veel aanbieders is het zo dat je de eerste maand korting hebt en daarna gewoon de volle pond moet betalen.
Hier is dat niet zo, volgens mij heb je nog acht keer korting, maar dit weet ik niet honderd procent zeker.
Het is in ieder geval een behoorlijk aantal en dat is al erg mooi wanneer je dit vergelijkt met maar één keer.
Als je dit bij elkaar op moet tellen, dan is het verschil erg groot en merk je dat je veel voordeel hebt en op die manier bespaar je heel erg veel geld.
De maandelijkse kosten gaan ineens van € 43.50 naar € 52.00.
Maar wel verschillende zenders verwijderen.
Zo is 192tv verwijderd en ingeruild voor een Baharat zender.
Jammer dat overstappen zo duur is.
Ik wil alles een beetje relativeren want hier lees ik bijna alleen maar lovende berichten over budget alles in 1.
En ik wil niet zeggen dat dit onterecht is, maar ik vind het wel lichtelijk overdreven.
Het is een goede maatschappij en je bent wel degelijk goedkoper uit dan wanneer je het verspreid, maar zo heel veel geld scheelt het je nu ook weer niet in de maand.
Dit valt allemaal best wel mee.
Alles waar budget of low budget voor staat, daar ben ik fan van. Ik ben echt zo’n koopjesjager die overal de goedkoopste variant van probeert te vinden en hier dan heel trots op is. Niet eens perse omdat ik het geld er niet voor heb, maar meer omdat ik het onzin vind om veel geld aan bepaalde dingen uit te geven. Deze maatschappij is lekker goedkoop, dus voor mij heel goed!
Als je echt iets zoekt waar je flink geld op kunt besparen dan zit je hier goed.
Je zult misschien denken dat het wel meevalt en dat dit niet nodig is, maar als je naar de jaarcijfers kijkt en het verschil hier in dan weet ik zeker dat je meteen om bent.
Budget is verreweg de goedkoopste in zijn markt.
Budget alles in 1 lijkt heel duur, omdat je per maand ook best veel geld kwijt bent.
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je hier één keer betaalt voor meerdere dingen, in plaats van dat je meerdere rekeningen in de brievenbus krijgt.
En als je dan het verschil uitrekent, dan kom je er achter dat budget alles in 1 niet duur is, maar dat je dan juist voordeliger uit bent.
Hier bij budget alles in 1 kun je een mooie deal afsluiten staat er en dit zou je dan veel geld besparen. Geld besparen doet het wel degelijk maar laat dat veel maar weg, je betaalt hier bijna net zo veel als bij welke andere maatschappij dan ook. Maar verder een top maatschappij dit!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hier nog nooit van had gehoord maar nu ik er van af weet wil ik niet meer anders en niet meer terug naar hoe het was.
Wij hebben zo’n combi deal genomen daar en dat scheelt ons per maand gigantisch veel geld, het overstappen was ook een eitje dus dat was allemaal heel fijn.
Al die ophef over duurzaam leven en groene stroom gebruiken van de laatste tijd, ik word er eerlijk gezegd niet goed van.
Natuurlijk is het belangrijk dat je bewuste keuzes maakt; maar je kunt er ook in doorslaan en dat is wat steeds meer mensen doen vind ik.
Heel irritant, want je kunt amper gezellig met wat vrienden barbecueën zonder dat ze vragen of het wel duurzaam vlees is en of de barbecue wel aan duurzaam stroom zit.
Zo gaat de aardigheid er voor mij bij heel veel dingen wel van af en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.
Fijn dat budget energie hier gewoon op een normale manier mee om gaat en hier niet zo’n overdreven standpunt in neemt.
Wij hebben een contract afgesloten bij Budget Alles-in-1 maar hier had ik nog een aantal vragen over en mijn vrouw wist het antwoord hier ook niet op en op de websitebezoek kon ik het ook niet vinden.
Dus zat er maar één ding voor mij op en dat was de klantenservice bellen.
Hier heb ik normaal gesproken een bloedhekel aan, omdat je vaak weet ik het hoe lang in de wachtrij staat voordat je een keer geholpen wordt.
Maar Budget Alles-in-1 heeft mij vandaag bewezen dat dat niet altijd zo hoeft te gaan, binnen een minuut had ik iemand aan de telefoon en die jongeman heeft mij met alles keurig geholpen en inmiddels zijn al mijn vragen beantwoord.
Andere winkels/maatschappijen/leveranciers kunnen hier een voorbeeld aan nemen, want zo kan het dus ook!
Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2024.
Er zijn 127 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.