Oprecht meen ik dat ik blij ben met mijn overstap van KPN naar Budget alles-in-1, die overigens gebruik maakt van de kabels van KPN.. Dus je bent goedkoper uit voor vrijwel hetzelfde product. Binnenkort gaan mijn vrouw en ik ook kijken of we naar Budget Mobiel kunnen voor nog eens 2x 5 euro per maand korting. Ik zeg eerlijk, als je wat voordeliger uit wilt zijn in deze barre tijden, is overstappen naar Budget thuis een goed plan. Het duurde voor ons ongeveer twee weken voordat alles geregeld was want je moet wachten op het pakket, er komt geen monteur door corona, dus je moet alles zelf in elkaar flansen. Dit is wel makkelijker dan je denkt, koste me een klein uurtje. Een monteur belde ons tijdens dit proces maar ik zei al na 5 minuten dat het wel goed kwam. Dus ook een goede service van Budget haar kant.
In het begin elke maand een mail met betalings link, nu al paar maanden geen mail met betalingslink. Dus denk je misschien komt die nog niet dus, dan krijg je een aanmanings email dat er extra kosten worden gerekend Januari 2021. Niet mijn fout dat ik niet kan betalen voor internet en tv, hadden ze maar de email met betalingslink moeten sturen. In Februari 2021 weer geen mail met betalingslink van ze gehad dus betalen wordt onmogelijk gemaakt wat ze zelf veroorzaken. Ga echt weer geen extra kosten betalen E.15,- voor wat ze zelf veroorzaken. Flut bedrijf, NIET MEE IN ZEE GAAN.
Bij overgang van XS4ALL naar budgetalles in een vervelende probl. De oversluitdatum werd ruimschoots overschreden met extra betalingen. Door xs4all en budget. 2 organisaties. En bij beeindigen van het contract afrekenen extra kosten.nog 2 jaren later problemen daardoor met de incasso.doordat ze gelijk een boete betaling extra doen. Veel geld. Slechte service. U bent gewaarschuwd.
Oplichters, geen goede klant service, slecht chinees aparaturen, internet uit 1990, een jaar ervaring alleen maar problemen, ik zal al weken zonder internet, kijk andere ervaring van de mensen, alles facturen betalen voor nul internet, ik ben overgestapt naar T-Mobile, als geld heb regel ik een advocaat en laat ik hun goed spelen tegen de rechtbank, 100mb abonnement maar 16mb gemeten, ik zal niemand aanraden, ik ben niet tevreden, waardeloze provider.
Budget thuis maakt gebruik van oude apparatuur van KPN. Tevens gebruiken ze dezelfde verbinding als KPN. Dit is de oude kabel (of glasvezel als je dit hebt aangesloten). Deze kabel verliest kracht (MB's), hoe verder je van een KPN verbinding af woont, des te lager je internetsnelheid is. Als je niet de hoeveelheid MB's krijgt moet je ze even contacten zodat ze je wat meer snelheid geven om dit te verhelpen. Heb ik ook gedaan.
Kreeg iedere maand altijd netjes een betaal link nu niet ook geen mogelijkheid het te betalen maar wel een aanmaningsmail kunnen sturen van 15€ extra en worden afgesloten.. vervolgens betaal je omdat je niet zonder tv wil zitten het weekend maar krijg je alleen maar foutmelding dus geen tv. Wanneer abonnement verloopt verleng ik ook niet meer.
Contract is zonder akkoord met 2 jaar verlengt. Opzeggen kan niet, dan moet je de resterende maanden betalen. Klantenservice moeilijk bereikbaar, na 3 verschillende medewerkers na half uur eindelijk geholpen. Medewerkers geven allemaal aan dat er door hun goed is gehandeld en ik zogenaamd heb toegezegd. Hun woord dus tegen de mijne.... Ik heb nooit wat ontvangen en moet dus nu nog voor een jaar betalen terwijl ik er geen gebruik van maak. Opzegtermijn na een jaar kennen ze hier dus niet...
Gek genoeg werkt bijna geen enkel bedrijf met een opzeggings-reminder. Ze verlengen het vaak automatisch nadat je contract termijn is verlopen.
Ik kwam bijvoorbeeld 4 jaar later erachter dat ik mijn Energie provider al 3 jaar eerder kon overstappen om zo kosten te besparen. Heb nooit een mailtje of iets gehad. Hetzelfde verhaal... Mogen bedrijven wel iets aan doen.
Moet wel zeggen dat ik blij klant ben van Budget Alles in 1. :)
Je sluit in eerste instantie een contract af van een duur van 1 of 2 jaar. Hierna kun je het contract maandelijks volgens artikel 6 van de algemene voorwaarden opzeggen. Bij een nieuw contract dien je namelijk zelf expliciet akkoord geven volgens artikel 4 van de algemene voorwaarden. Als budget alles in 1 dit niet kan aantonen dan is het initiële contract (NLE) niet met 2 jaar verlengt en dus maandelijks gewoon maandelijks opzegbaar.
@Simar Uw verhaal klopt niet. Iedere provider dus Budget ook, verlengt niet automatisch het contract. Na het uitdienen van uw contract loopt uw overeenkomst inderdaad door voor onbepaalde tijd, maar dan met 1 maand opzegtermijn, omdat u uw contract heeft uitgediend.
Dit is wettelijk zo geregeld en ook bij budget zie ik in de online portal dat ik nu ieder moment kan overstappen, gezien ik mijn 12 maandelijkse contract heb uitgediend.
Dit geldt ook voor Energie/telecom etc.
Waarom zouden de providers u op de hoogte stellen? Dan zouden ze zichzelf tegenwerken. U bent verantwoordelijk om uw eigen administratie bij te houden, niet een ander.
Gewoonweg oplichterij en waardeloos. 11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.
Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN). Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.
Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.
De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.
1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.
Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc
Ga niet in zee met dit bedrijf. Ik heb deze ervaring op meerdere forums geplaatst, eigen schuld.
Als je ze mailt gaan ze het heus wel met KPN regelen. Alle providers waar je kunt overstappen regelen dat tegenwoordig onderling zonder probleem. Zeker aangezien Budget het netwerk van KPN gebruikt zullen de lijntjes nog korter zijn.
Wij zijn verhuisd naar een nieuw adres. Doorgeven aan Budget alles in 1. Echter dit is niet goed doorgekomen. Contact op Maandag gehad met daar werd beloofd dat aankomende Vrijdag alles aangesloten was. Echter eind van de dag niks. Weer contact gezocht en er was iets fout gegaan, Maandag gaan ze er achteraan. Op Maandag weer gebeld en kreeg de melding dat het bij KPN ligt en dat zij z.s.m. de aansluiting zouden realiseren. Op de dag een mail gekregen van budget met een bevestiging van een installatiemonteur op 11-02-2021, 10 dagen later dus. Weer gebeld, nee dit was ook een foutje van budget, is namelijk niet nodig want ik heb alles van het oude adres meegenomen. Volgende dag weer een mail, u installatie pakket is onderweg, installatiepakket???. Weer bellen alles uitgelegd en nu krijg ik de bevestiging dat ik pas 08-02-2021 wordt aangesloten, uhhhh het was toch deze week? Nee meneer deze afspraak kan ik niet terug vinden. Anders moet u maar naar een ander gaan. Naar een ander gaan? oke kunt u dan mijn contract opzeggen? Nee meneer wij hebben wel fouten gemaakt maar we kunnen dit nog steeds oplossen. Okë kunt u dan de tijd dat ik geen internet heb dat verrekken? Nee sorry want u heeft nog internet op het oude adres. Kort om ze beloven alles maar elke dag/keer is het weer anders.
Gevraagd om met mij contact op te nemen via de telefoon door de klachtenservice. Doen ze niet alles gaat via de mail.
Budget in 1 is voor mij afgedaan wat een amateuristische organisatie.
Mensen trap hier niet in. Wij wilden overstappen en kregen netjes de apparatuur toegezonden. Er zou een monteur bellen ivm Covid en op afstand ons door het aansluiten heen loodsen. Dit duurde te lang en toen moesten wij maar een installatiefilmpje volgen. Conclusie was dat het bij ons niet aangesloten kon worden omdat er dan allerlei kabels getrokken moesten worden naar de 3 punten waar wij tv hebben. Dit is een leuk kostenplaatje. Wij hebben dus voor de bedenktijd om was laten weten dat wij geen gebruik van hun diensten wilden maken. Dit moest via mail want dat kon niet telefonisch. Vervolgens een mail gestuurd en toen kwam het bericht dat wij met succes waren aangesloten??? Hoe kan dit als ik heb opgezegd? Gebeld en we kregen te horen dat er geen mail was ontvangen. Vervolgens de gestuurde mail doorgestuurd als bewijs. Na verschillende nota en afschrijvingen (die ik allen gestorneerd heb) vandaag als klap op de vuurpijl een gerechtsdeurwaarder aankondigen. Ik gebeld en na 30 minuten naar een vervelend geluidje hebben zitten de luisteren werd de verbinding verbroken. Weer gebeld en kreeg toen contact. Weer alles uitgelegd maar ze blijven bij hun standpunt dat ik niet op tijd heb opgezegd wat niet waar is. Vreemd is ook van de 5 mails die ik heb gestuurd zijn er maar twee ontvangen???? Schiet mij maar lek. Nu wederom het hele verhaal weer in een reactie aan hun gestuurd en moet een contact cq klachtenformulier invullen. Ga ook mijn rechtsbijstand inschakelen en desnoods de media. NIET DOEN MENSEN !!!!!!
Monteur van Budget Alles in 1 heeft ons goed geholpen. Bekabeling was flink verouderd, dus moest een nieuwe kabel worden getrokken vanaf de straat naar ons huis en ook in ons huis was het een grote bende. Hiervoor jarenlang blij klant geweest van KPN, nu voor een goedkopere optie gekozen. Dit doet bij ons niets af van hoe goed de monteur te werk ging. Hij dacht goed mee, hield keurig 1.5 meter afstand en alles werkt nu prima. Internet is zelfs een stukje sneller en betere ontvangst dan dat het voorheen was. Via de website had ik aangegeven dat ik alleen wilde overstappen naar Budget Alles in 1 als ik zeker wist dat er een monteur kon komen om het aan te sluiten, heb er zelf namelijk 0% verstand van. Dit kon eigenlijk niet i.v.m. corona, ze wilden het telefonisch met me doornemen, ik zei meteen dat het geen optie was dus hadden ze alsnog iemand langs gestuurd. Goede service!
Budget alles in 1: Trap er niet in.
Ik was klant bij NLE-x en toen die er mee ophield, ging ik automatisch over op Budget alles in 1. Ik tekende een contract voor twee jaar. De kwaliteit die men leverde viel erg tegen. Zo viel de tv geregeld uit en was er sprake van een slechte internetverbinding. Ik was het op een gegeven moment zat en ik heb mij bij de KPN aangemeld. Een paar minuten later belde Budget Alles in 1 dat ons contract was beëindigd, zonder mij te waarschuwen dat ik tot het eind moest betalen. Tot mijn stomme verbazing zag ik daarna dat er door Budget Alles in 1 in een keer een bedrag van 704 euro van mijn rekening werd afgeschreven.
Ik heb daarover met hen contact opgenomen omdat ik dit onverteerbaar vind. In de reactie op mijn brief legt Budget Alles in 1 de schuld geheel en al bij mij. Dan had ik maar niet op moeten zeggen. Zij hebben niets verwijtbaars gedaan en naar mijn geld kan ik fluiten. Een betalingsregeling, daarover valt nog te praten.
Mijn advies: Ga nooit in zee met Budget alles in 1. Misschien goedkoper dan de KPN, maar klantvriendelijkheid is er niet en je wordt uitgemolken zodra het kan.
Kristina
Mijn 2 jarig alles in 1 contract zou op 31 december 2020 aflopen. Ik wilde niet verlengen. Omdat ik op17 december 2020 een herinnering kreeg met het "superscherp verlengingsaanbod" heb ik voor de zekerheid contact opgenomen met de service desk en aangegeven dat ik geen verlenging wilde, maar dat mijn contact moest stoppen. Gevraagd welke onderdelen van de apparatuur ik terug moest zenden en waar naar toe. Ook gevraagd of ik nog meer moest doen. Nee was het antwoord.
Vandaag kom ik er achter dat wel mijn verzoek is genoteerd, maar dat er niets mee gedaan is.
De dame op de telefonische service desk zou het oplossen en mij dat per mail mededelen. Ze heeft mijn contract per vandaag opgezegd en dat bevestigd. Daar moet ik het dan maar mee doen? !!!
Slechte zaak!
Wat had je dan nog meer verwacht Anja? Een fruitmand? Foutje kan gebeuren. Is er na toch goed opgelost.
Simar,
Je hebt helemaal gelijk. Na het lezen van jouw opmerking zie ik dat de maand keurig is terug gestort en het contract per direct is geëindigd. Jammer dat dit niet direct gecommuniceerd is. Verder geheel tevreden geweest afgelopen jaren.
Allereerst wil ik even duidelijk melden dat Budget thuis (alles-in-1) een low budget provider is voor internet, televisie en bellen. Dit houdt in dat het goedkoper is dan de grotere bedrijven denkend aan Ziggo en KPN. Duidelijk is dat de klantenservice wat nalatig is en dat je soms 24 uur moet wachten op een reactie terwijl iets niet werkt, dit zou niet mogen. Echter, ze zijn bezig met een chat op de website. Deze werkt tot op heden niet naar behoren, dit zal in de toekomst wel gebeuren.
Het belangrijkste mijns inziens is dat het product wat ze leveren prima functioneert. Goed internet door het hele huis met een moderne router, de mediabox voor televisie werkt uitstekend.
Wat ik iedereen kan aanraden is om een monteur langs te laten komen als je de overstap naar Budget thuis wilt maken. Tenzij je er veel verstand van hebt natuurlijk. Dan kan er in principe ook niks mis gaan want die monteur gaat pas weg als alles op je adres werkt. Heb je dus ook geen problemen met de klantenservice.
Tip mensen: niet meteen zo klagen, is mens eigen, helaas. Ze leveren een prima product voor een lage prijs. Je kan veel geld besparen door over te stappen naar Budget thuis en ondertussen wel gebruik maken van het solide KPN netwerk. Wat wil je nog meer? Ja, klagen haha.
Bedrijven worden altijd zwart gemaakt, of het nu door de concurrent is of door een boze klant die helemaal door het dolle heen gaat. Hopelijk ziet Reviews.nl hier een beetje op toe. Prima review trouwens!
vorig jaar kreeg ik elke keer een mail met daarin kosteloze herinnering daarin een betaallink bijgevoegd. Op 28 dec 2020 kreeg ik de laatste mail van budget over een aanbieding tot energie optie. In afwachting van een volgende mail waarin een betaallink zou moeten zitten kreeg ik niks. Toen 15-01-2021 plots de foutcode gaf 27 als ik deze ging nazoeken werd mij verzocht te herstarten en software opnieuw in te leren. Dit meerdere malen herhaald maar niks. Internet werkt overigens nog steeds goed. Uiteindelijk 18-01-2021 na 3 kwartier in de wacht hebben gestaan krijg ik Paul aan de lijn ( zonder achternaam deze wilde hij niet geven want hij zou de enige Paul zijn op die afdeling ) : Het gesprek volgde ik legde uit dat ik foutmelding kreeg meneer zij dat dit te maken had met een betaling. Nadat ik hem had verteld dat ik geen kosteloze herinnering heb ontvangen stuurde hij deze nogmaals, toen kwamen we erachter dat de zojuist gestuurde mail niet aankomt. Waar op Paul zegt dat ligt in de server instellingen van jou mail daarin de filter…………………… hem uitleggende dat enige filter ik heb is ongewenst of overige maar dat de laatste mail was van 28-12 en dit een aanbieding betrof de mail die Paul verzond komt niet aan op mijn mail. Nu zei het zo dat ik geblokkeerd ben door fout van hun systeem en niet mijn fout kan zijn zijnde ik meerdere mails per dag ontvang en de recentste mail niet en niet vanaf 28 dec. Ook is er de enige mogelijkheid te betalen in de link die je krijgt bij kosteloze herinnering. Desondanks de corona en systeemfout wil Budget niet aansluiten en wachten ze op de betaling die ik handmatig moet gaan overmaken. Dat er nu nooit meer een mail door hun naar mij kan lossen ze niet op en willen ze niks aan doen. Ook dat mijn huishouden nu zonder TV zit kunnen ze niet oplossen terwijl het niet mijn fout betreft. Ook na het ingelogde platform is er geen mogelijkheid tot betaling.
Nu belde ik terug met een wachttijd van 15 min na 15 min werd de hoorn opgenomen en werd de verbinding gelijk verbroken Paul ziet dus mijn nummer en verbreekt de verbinding.
Nu belde ik weer terug en krijg ik een wachttijd van 20 minuten en weer word de verbinding verbroken
SCHANDALIG BEDRIJF
Gewenste Oplossing:
Wanneer hun in de eerste mail dat er een betaling klaarstaat een link bij zit voor betaling en dat in het ingelogde platform ook een mogelijkheid is tot betaling.
Schadeloos gesteld worden voor het slecht behandelen van een trouwe klant. En meerdere dagen afgesloten zijn
Ook werken er onprofessionele mensen die zomaar de hoorn erop gooien omdat ze het nummer zien dat hun eerder belde dit moet stoppen
OP 8 januari jl zou verhuizing van Budget alles in 1 plaatsvinden naar tijdelijk nieuw adres. De bewoner van dit tijdelijke nieuwe adres heeft speciaal hiervoor zijn lopend KPN contract opgezegd per 8 jan jl. Tot mijn verbazing geen signaal op 8 januari dus contact opgenomen met budget, Daar bleken ze een fout gemaakt te hebben en is de verhuisdatum op hun initiatief verschoven naar 19 januari a.s.. Dit waren ze zogenaamd "vergeten" door te geven aan mij. Als ze dit wel hadden gedaan hadden we het lopende KPN contract nog kunnen verlengen naar 19 januari.
Nu is dus de situatie ontstaan dat we sinds 8 januari jl geen internet en geen TV hebben.... Ivm corona moet ik thuiswerken, dat wordt door Budget nu ingewikkeld gemaakt omdat we geen internet hebben. En daarnaast zijn we tijdelijk in gaan wonen bij mijn vader van 74. Die moet nu zijn TV missen, het enige wat deze man nu in coronatijd heeft.... In deze coronatijden kunnen ze een huishouden NIET 2 WEKEN van geen internet en TV voorzien. Dat is schandalig gewoon.
Buiten de klantenservice, die ik al 8x heb gebeld en die me niet verder kunnen helpen, kom ik gewoon niet verder binnen de organisatie om dit te escaleren bij iemand die mee kan denken in oplossingen zoals dongel opsturen en data abonnementen vergoeden. Ik heb al 2x klachtenformulier ingevuld en 2x heeft een klantenservice medewerker op mijn verzoek intern gemaild om contact met mij op te laten nemen. En dit gebeurd gewoon niet. Dat kan toch niet Zelf een fout maken en de klant op de blaren laten zitten, het niet oplossen en niet bereikbaar zijn? Dan kan in het bedrijfsleven gewoon echt niet.
Budget maakt een grote fout, brengt een huishouden zwaar in de shit en de juiste personen zijn gewoon niet bereikbaar. Dit is grofweg onbeschoft . En ik vind dit een onacceptabele machtpositie die ze uitoefenen.
Voor mij na contractsperiode NOOIT MEER BUDGET ALLES IN 1.... onbeschofte organisatie die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen fouten,
Ik ben zelf een budgetthuis gebruiker naar volle tevredenheid. Volgens mij kan budgetthuis hier niks aan doen. Uit uw verhaal is niet duidelijk geworden of u uw budgetthuis abonnement heeft meegenomen van uw oude adres naar uw nieuwe of dat er een overstap van KPN naar budgetthuis is gedaan op dat nieuwe adres.
Tegenwoordig kunt u gebruik maken van overstapservice tussen providers en dit zorgt voor een naadloze switch in de meeste gevallen, omdat de nieuwe provider de huidige provider voor u opzegt en dan per die opzegdatum de lijn overneemt. Dit garandeert dat u niet zonder internet komt te zitten. Ik ga ervan uit dat u hiervan geen gebruik heeft gemaakt.
Budget is een reseller van KPN en als de datum is opgeschoven, om watvoor reden dan ook, kunnen zij daar vrij weinig aan doen. Dus de fout in hun schoen schuiven is denk ik ietwat voorbarig. Ook is dit een low budget provider (wat de bedrijfsnaam al duidelijk aangeeft), tijdelijke oplossingen zoals een tijdelijke dongle bieden deze goedkope aanbieders niet aan. Kiest u voor KPN of Xs4all kunt u dit verwachten, maar daar is de hogere prijs dan ook naar!
De meeste klagers hier onder deze reviews zijn vaak zelf debet aan klachten, merk ik. Desondanks succes.
Mensen klagen graag... Weinig mensen zien in dat het een low budget provider is voor internet en tv, ze verwachten alles. Overigens biedt Budget Thuis mij ook alles naar wens aan.
Budget alles in 1 afgesloten met 9 maanden korting (je kon ook kiezen voor een google wifi) op de site een leuke actie tegen gekomen in combo met energie krijg je 5 euro korting per maand. Super actie ik dacht gelijk doen. Wat blijkt de korting gaat pas in na de 9 maanden......
Ik bellen omdat ik dit niet wilt kan ik hem niet meer aanpassen omdat de bedenktijd voorbij is. Dus ik vraag voor alsnog de google wifi dan heb ik de 5 euro korting. Kan ook niet. Je kunt het contract afkopen. Wat een onmenselijk bedrijf. Totaal niet klantvriendelijk. Alleen maar uit op je geld.
Op de site staat geen gedoe maar wel dus heel jammer..... Nu 9 maanden wachten en dan stap ik gelijk over
Mensen trap er niet in .
Kies gewoon een groot en bekend provider.
Budget alles in 1 heeft mij hoop geld gekost.
En heeft nooit goed gewerkt maar wie je ook bel ze sturen je van het kastje naar de muur.
En ze komen zo genaamd met een voorstel die je nooit krijgt.
Heb er geen goed woord voor over.
Alleen dat je het niet moet doen vroeg of laat betaal je de rekening en dit terwijl ik al sinds 2018 klant ben.
Mijn contract was tv en internet maar ben er nu achter dat ik ook telefoon betaal in de hebben wij niet bellen altijd mobiel.
Bij het budget alles in 1 abonnement zit geen email service. Dit is toch wel het minste wat je verwacht van een provider die internet diensten levert. Klantenservice geeft aan dat KPN voor 5 euro per maand het oude e-mail adres in stand houdt. Lekker dan... Dit staat helaas niet in de voorwaarden of op de site vermeld.
Lang verhaal kort: al 2 maanden probeer ik informatie te krijgen om kosteloos mijn 1 jarig abonnement op te zeggen ivm met de prijsverhoging in juli. Vervolgens wordt ik gebeld met een aanbieding van 9 maanden korting wat systematisch niet eens mogelijk bleek. Er is zonder mijn toestemming een upgrade uitgevoerd naar 53 euro. Die ik binnen bedenktijd heb geannuleerd. Dit is ook bevestigd. Ik zou een retourdoos krijgen , niet gekregen. Vervolgens weer gebeld want ik zag het niet in de mijn app. Nog steeds het nieuwe abonnement bleek actief. Opnieuw een bevestiging gekregen dat het op 48,50 blijft. Nu een week later weer een mail ontvangen met nieuwe factuur kosten €59,- euro. Hoevaak moet het nog misgaan voordat jullie iets goed doen. Ik ga juridische stappen nemen want u kan blijkbaar iets simpels niet uitvoeren zonder fouten. Jullie hoeven me niet weer te bellen met een verontschuldiging en valse beloftes. Ik betaal de rekening niet, omdat jullie je niet aan de afspraken houden..... en owee als jullie nog extra kosten in rekening brengen voor iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Dat is rechtelijk gezien niet terecht. Ben helemaal klaar met jullie. Slechte service, onbetrouwbare werknemers , en hoge prijzen! Ik ga bij deze weer een klacht indienen hierover en hoop dat jullie eens wat aan die slechte service doen dat mag wel eens voor die prijzen die jullie vragen. Jaren lang klant, altijd netjes op tijd betaald maar dat wordt niet gewaardeerd.
Wij zijn overgestapt naar Budget Alles-in-1 omdat ze een leuke aanbieding hebben en de prijzen gunstiger zijn dan bijvoorbeeld KPN en Ziggo. Die rekenen voor dezelfde pakketten ongeveer twintig euro meer terwijl je hetzelfde krijgt. Wij hebben gekozen voor internet, tv en bellen voor € 46,50 per maand vast bedrag. De eerste 9 maanden betalen we € 28,50 omdat ze een goede deal hebben op dit moment. Misschien ooit nog eens kijken of we op energie kunnen overstappen voor de vijf euro combikorting, als de energieprijzen gunstig zijn kan dat wel maar vind vijf euro per maand niet zo'n hoge bijdrage dat ik dit nu meteen al wil doen. Een overstap kost veel tijd en speurwerk namelijk.
Inhoudelijk zijn we ook tevreden, de monteur was zeer vriendelijk en alles werkte prima toen die weg ging.
Ik wacht nu al maanden op internet. Elke keer als er een nieuwe datum wordt geprikt, om dit wel te regelen wordt deze zonder contact geannuleerd en weken verplaatst. De reactie die ik elke keer krijg is dat ze er niks aan kunnen doen. Nu heb ik aangegeven dat het abonnement die ik heb afgesloten wil stoppen, aangezien ik al maanden geen gebruik heb kunnen maken van dit abonnement. Ja, dat kan... alleen dan moet ik alles betalen! (voor een abonnement die ik nooit heb gehad!) Wat een ballen tent!
Nooit meer!
Kan er geen monteur komen? Die heeft bij ons alles aangesloten en ging pas weg toen alles werkte.
Ik heb dezelfde ervaring met deze zich bedrijf noemende ballentent.
De klantenservice is de naam niet waard. Incompetent en niet geïnteresseerd.
sinds vrijdag 11 dec' 2020 om 21hr, heb ik geen tv-ontvangst meer.
Zij hebben 1 keer een nieuw kastje toegezonden en vervolgens niet in het systeem gezet. Vervolgens heb ik aangegeven dat het nieuwe kastje niet laadt voorbij 85P. Hun oplossing? laten we kastje nr. 3 toezenden! Internet van BAI1 werk wel.
Mijn controle
Alle bekabeling werkt en mijn televisie werkt en is 6 maanden oud. Ook is alles goed aangesloten (anders kan ie ook niet laden).BAI1 wijdt alles aan defecte kastjes, verkeerd aangesloten abonnementen of defecte modems, maar internet werkt gewoon. Het bedrijf is constant schuld aan het verschuiven naar mij toe (suggesties: kortsluitng, stroomuitval, defecte bekabeling, tv verwerkt niet) en zoekt oplossing in een 2e modem en toezending 3e tv-ontvanger.
tv-verzending is het probleem!~Het kan BAI1 helemaal niets schelen. Ik heb een monteur voorgesteld. zij rekenen daarvoor 80 EUR p/u en 35 EUR voorrijdkosten. Dat ga ik niet betalen.
GA NOOIT IN ZEE MET BAI1.
Sinds begin van abonnement valt wifi regelmatig uit en TV kijken wordt ook regelmatig verstoord. Thuis werken/ school volgen is dan ook niet feilloos als je van wifi de hele dag afhankelijk bent. Heb inmiddels begrepen dat Budget wel het netwerk van KPN gebruikt, maar op een veel lager kwaliteitsniveau. Vandaag wederom een probleem met de wifi, doorloop de stappen op website: advies neem contact op met klantenservice. Bij de klantenservice heb ik 2 opties: bellen (helaas niet bereikbaar vandaag want zondag??!!) of mailen maar daar zeggen ze wel bij dat je minimaal 5 (!!!) werkdagen moet wachten op antwoord. Ik was al enorm ontevreden maar dacht dat het misschien aan de router kon liggen, maar nu ben ik echt klaar met ze. Helaas kan ik mijn contract nog niet opzeggen.
Als je nu overstapt naar Budget alles-in-1 dan krijg je negen maanden lang 10 euro cashback, dat is in totaal toch 90 euro. Een hele lekkere korting als je het mij vraagt.
En ze hebben hier de laagste prijs garantie, dus als je kunt aantonen dat het ergens anders toch goedkoper is dan krijg je dit verschil dubbel terug, heel netjes.
Ze hebben een speciale overstapservice zodat je dit altijd snel en goed geregeld hebt.
Dit zijn slechts een aantal voordelen daar je gebruik van mag maken als je overstapt.
Binnen 24 uur ben je bovendien online, vaak zelfs al eerder en met een 4g abonnement hiervan doet je internet het ook de hele dag.
Alleen maar goede dingen als je het mij vraagt, maar ik ben hier dan ook heel erg blij mee.
Hele goede overstap voor ons is het geweest.
Mensen die net als ik hier bij budget alles in 1 zitten mogen in hun handjes knijpen.
- Je bent er goedkoper uit
- Je kunt hier altijd de mooie deals mee pakken.
- Je hebt meerdere zaken bij dezelfde leverancier geregeld, wat veel tijd en geregel scheelt.
- er is maar één klantenservice die je hoeft te bellen voor meerdere onderwerpen.
Nadelen ben ik nog niet tegen gekomen en dat in al heel wat maanden tijd. Vooral het stuk van datje gewoon alles lekker bij een maatschappij geregeld heb dat geeft mij veel rust. Veel minder gedoe om allemaal uit te zoeken iedere keer. En het is echt een stuk voordeliger, voor ons in elk geval wel.
Ik wou echt dat ik dit eerder had geweten! Zo’n maatschappij waar je gewoon alles in één bundel hebt en niet met al die verschillende opties en prijzen van alle aanbieders zit. Daarbij is een alles in één pakket volgens mij altijd veel goedkoper dan wanneer je voor al die dingen apart gaat betalen. Wij zitten vooral om die reden hier en ook om het gemak dat je ervan hebt en ik in het iedereen verder ook aanraden.
Geachtte Heer/Mvr,
Klant nummer 2000008790
Het volgende is gaande:
heb nu 6 maanden lang gebeld voor t.v om af te sluiten ,dit tot heden wel gebeurt, maar tot grote verbazing zit ik nog op de teveel betaalde maandelijkse abonnement kosten 6 keer 14 euro, en dit is puur op t.v kosten die voor 6 maanden terug al opgezegd is, maar ik tot heden nog steeds rekening krijg om te betalen.
Als ik dan telefonische of via het klachtenformulier een bericht schrijf, krijgt men geen reactie terug ( in de algemene voorwaarden staat vermeld, dat men moet reageren binnen 5 werkdagen) .
Ik zit nog steeds op een antwoord te wachten van budget alles in 1, het bedrijf blijft uit met antwoorden.
Heb al meer dan 5 klachten geschreven en bewijslast toegevoegd, budget weigert het toe te geven.
Had ook al een mondelinge overeenkomst bereikt met Armando en ook deze blijft ingebrekestelling en komt ook bij deze zijn verplichtingen niet na.
Mij rest niks anders, als naar de geschillencommissie te gaan en deze kosten op budget alles in een te verhalen.
Het zijn echte hufters en dieven van andermans portemonnee.
Ik word gedwongen door budget 44,00 euro deze maand te betalen, terwijl ik nog 100 euro te goed heb.
Groetjes,
Yodith
17-11-2020
Sinds een aantal maanden valt wifi steeds uit en TV kijken wordt ook regelmatig verstoord. Thuis werken is dan ook niet feilloos als je van wifi de hele dag afhankelijk bent. Heb inmiddels begrepen dat Budget wel het netwerk van KPN gebruikt, maar op een veel lager kwaliteitsniveau. Niet relaxed, ga daarom opzeggen binnenkort.
Budget alles in 1 maakt inderdaad gebruik van het KPN netwerk. KPN verhuurt dit netwerk aan meerdere 'kleinere' internet en tv aanbieders zoals Telfort, Budget, Oxxio, enzovoort. Alleen Ziggo heeft in principe een ander netwerk als het om internet en tv gaat.
Ikzelf ben wel blij met het internet en Wifi van Budget alles in 1. Heb zelfs het normale internetpakket van 20 Mb/s downloadsnelheid en voel me eigenlijk nooit beperkt. Alleen wanneer onze kinderen eens thuis zijn en met de telefoons op het Wifi zitten merk je soms dat het ietsje trager is. Budget thuis biedt trouwens ook glasvezel internet aan van 50 Mb/s (+ € 7,50) tot 200 Mb/s (+ € 15,00). Dan ben je alsnog goedkoper uit dan bij KPN ben ik van overtuigd.
Ik denk dat als Wifi plots uitvalt dat het eerder aan je router ligt dan aan je internet. Misschien de klantenservice even raadplegen al moet ik bekennen dat die zeer slecht te bereiken zijn helaas.
Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2024.
Er zijn 127 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.