Budget Alles-in-1

Budget Alles-in-1

2.8 reviewscore • 130 reviews
F

Snel internet

Wij hebben thuis zo'n 7 maanden Budget alles in 1. Wel lang getwijfeld omdat je toch kiest voor een prijsvechter. Dit staat vaak niet gelijk aan kwaliteit. Voor de verduidelijking, wij kwamen van KPN dus waren wel kwaliteit gewend. Voor het afsluiten heb ik contact gehad met de klantenservice en dit voelde gelijk goed en vertrouwd aan. Geen gepush wat je toch vaak hebt. Wat mij vooral opviel is dat het internet een stuk sneller is. Toegegeven, wij zijn wel overgestapt naar glasvezel. TV is gewoon prima, hier hoor ik ook geen klachten over. Het doet gewoon wat het moet doen. Wij zijn allemaal erg tevreden en ik zie geen reden voor ons om over te stappen. Tegen de tijd dat wij mogen overstappen, blijven wij gewoon bij Budget. Dat weet ik nu al wel vrij zeker.

Fam. Groen 18 jan 2024
Reageer
G

Een ster is al te veel

Een ster is te veel. Ze leveren geen dienst, customer service kan niks doen om me te helpen, enkel de loze belofte dat een installatie bedrijf mij gaat bellen. Nu al 18 dagen aan het wachten en 6x een zelf gebeld met de customer service. Onder het wurgcontract kan je niet uit zonder het volledige jaarbedrag aan kosten te betalen.
Ik ga nooit meer in zee met iets van budget als ik hier eenmaal vanaf ben.

Datum van ervaring: 18 november 2024

Gvk 18 nov 2024
Reageer
R

Goed abonnement en leuk welkomstcadeau

Glasvezel abonnement van 50 Mb/s voor 2 jaar besteld. Kreeg er gelijk 1 jaar gratis budget mobiel abonnement bij dus heb mijn telecomprovider bij Vodafone maar gelijk opgezegd. Scheelt toch weer wat tientjes in de maand en wil eigenlijk toch alles graag bij elkaar dus dit was voor mij een uitstekende deal. Ook het internet/tv abonnement is goedkoper dan wat ik had bij Ziggo, weer een tientje winst. Betaal voor glasvezel 50 mb/s en interactieve KPN TV 58 euro per maand.

Roelof Smachtens 12 nov 2024
Reageer
M

Helaas overstappen gaat niet goed en reageert niet

Helaas het overstappen gaat niet goed. Klacht in dienen duurt dagen voor er een reactie komt. Dan ook nog niet constructief. Abonnement gaat op de factuur 1 week te vroeg in. Er worden kosten in rekening gebracht die in gericht zijn. Ze vergoeden niet de kosten die ik gemaakt heb om het zelf op te laten lossen met een nieuwe KPN router. Nu werkt het wel maar ik ben nog niet klaar met budged alles in 1

Maarten 11 nov 2024
Reageer
L

Afstandbediening

Helaas de afstandbediening is op. Nu al weken bezig om een nieuwe te krijgen. 1 keer bellen, krijg nieuw instaleerpakket, ZONDER afstandbediening. 2 keer bellen, afstandbediening is onderweg, 3e keer bellen afstandbediening komt even geduld. 3 keer mail gestuurd en antwoord teruggekregen dat ze binnen 3 werkdagen zouden reageren. Nog steeds niets gehoord. Ik baal al jaren Budget tv en altijd heel tevreden geweest maar dit vind echt heel slecht. Ik wil gewoon aub een afstandbediening, dat is alles

Loes Waasdijk 25 okt 2024
Reageer
J

budget alles in 1 wat een verschrikking

Wat een verschrikking om een abonnement bij #Budget alles in 1 te hebben. Ben overgestapt per 11 oktober jl. TV en internet werkten nog wel maar telefoon was afgesloten. Afgelopen vrijdag gebeld naar "klantenservice" die beweerde dat KPN alles zou activeren op de 14 okt. Sinds gisteren geen tv meer. Net opnieuw gebeld naar klantenservice waar ik geholpen werd door een meneer die amper Nederlands sprak. Deze beweerde dat ik geen TV heb omdat WIFI niet zou werken en ik een kabel vanaf het modem naar de tv zou moeten trekken. Zou mijn hele huis door moeten. Gewoon te gek voor woorden. Waarom verhuren ze dan een HDMI kastje voor extra TV's. Nu moet ik volgens de medewerker 5 dagen wachten voor alles geactiveerd zou zijn. Tja en ik ben de tante van Mickey Mouse. Ik geloof er geen barst van. Zitten daar gewoon mensen die er absoluut geen kaas van gegeten hebben.

Joke Bijster 15 okt 2024
Reageer
D

Snel glasvezel internet

Ik heb snel glasvezel internet van Budget. Veel sneller dan wat ik hiervoor had. Het is ook lekker goedkoop bij Budget. Ik ben dus helemaal tevreden. Nog helemaal geen problemen gehad. Internet werkt altijd en is altijd snel. Helemaal top.

Dirk 20 aug 2024
Reageer
E

Maandelijks Abonnement geld dubbel gefactureerd.

Als ik zelf niet had opgemerkt dat de maandelijks abonnementsgelden dubbel werden gefactureerd dan was dit oplichterij/diefstal.
Ik vond het al vreemd dat ik 36 pm betaalde, want ik had voor de eerste zes maanden 50% korting. Dit zou dus 18 euro per maand moeten zijn.
Totdat mijn korting verliep en het dus 45 euro pm zou moeten zijn ipv 90 euro. Ik kreeg dus een factuur van 90 euro ipv 45 euro. Ik dacht: hiervoor heb ik dat contract niet afgesloten. Toen ging ik mijn facturen nakijken en mijn contract dat ik via Breedbandwinkel had afgesloten.
Klantenservice van Budget gebeld. Ze gaven hun fout toe en zouden onderzoek doen hoe en wat. Ik zei jullie geven toe dat het jullie fout is en dan moeten jullie nog onderzoek doen? Ik wil gewoon mijn teveel betaalde geld terug en dat zsm. Mw. wist niet hoelang het onderzoek zou duren.
Ik storneer mijn laatste factuur van 90 euro ( ik had in 7 maanden tijd 155 euro teveel betaald) en direct de volgende dag kreeg ik een intimiderende aanmaning. Als ze geld aan de consument terug moeten betalen nemen ze hun tijd, maar als je een terechte storting storneert krijg je direct de volgende dag een aanmaning.
Hoezo, klantvriendelijk en -gericht?
In ieder geval… ik ben weg na 1 jaar. Het zijn gewoon een stelletje oplichters.

Eric L. 16 jul 2024
Reageer
S

Oplichters/klantonvriendelijk

Oplichters,
ik heb een overstap geregeld. De overstap werd eerder gedaan dan ik had gevraagd waardoor ik een boete bij mijn oude leverancier moet betalen. Vervolgens deed mijn vaste telefoon het niet. Ik heb hier een aantal keren over moeten bellen. Ik heb nu al 5 dagen geen telefoonaansluiting. Uiteindelijk zei een medewerker van de klantenservice dat Budget het verzuimd heeft om mijn modem aan mijn vaste telefoon te koppelen. Nu moet ik nog minsten 4 extra dagen wachten voordat mijn telefoon het gaat doen. In totaal heb ik nu 9 dagen geen telefoon, terwijl ik hier al wel voor betaal. Ik vroeg of hier een oplossing voor geregeld kon worden. De medewerker van de klantenservice was buitengewoon bot en onvriendelijk. Hij liet mij niet uitpraten, luisterde niet naar mij. Ik kon geen vragen stellen. Hij zei dat hij geen discussie wilde. Ik moest gewoon nog verder vier dagen wachten. En daarna hing hij de horen op.

Ik voel me totaal niet gehoord. Ik wordt niet geholpen. Er wordt niet naar een oplossing gezocht. En de medewerker van de klantenservice was daarnaast ook nog kleinerend, respectloos en heel klantonvriendelijk.

Susanne 2 jul 2024
Reageer
M

rectificatie

ook ik was overgestapt van KPN naar BUDGET ALLES IN 1 3 juni alles aangesloten door monteur {gratis} die is weggegaan voor dat mijn tv werkte omdat het laden erg lang duurde.Konden maar 10 minuten kijken en dan was het code 400 ik heb echt heel dikwijls gebeld en ze hebben me altijd goed tewoord gestaan en geprobeerd mij te helpen ,maar niets hielp,Ik heb zelf op mijn kosten een monteur laten komen en die kwam erachter dat de eerdere monteur de boel niet goed aangesloten had hij had de wifiversterker van KPN ertussen laten zitten en die heeft heel de boel op slot gegooid dus nu wel ervoor betalen maar dan kun je weer tv kijken

Marijke 21 jun 2024
Reageer
J

Nu al 2 maanden geen wifi, wordt niet geholpen

Geen wifi maar wel betalen en zelfs extra kosten voor monteur. Achterlijk... nog nooit met zoveel wanhoop proberen de klantenservice te bellen die gemiddeld een wachttijd heeft van 45 minuten

Jan 17 mei 2024
D

Ik zou dan overstappen naar een andere provider. Wij zitten inmiddels na een storing zonder modem. Tig keer aan de telefoon gehangen. Helaas loopt ons contact tot februari volgend jaar. Maar als dit niet opgelost wordt ga ik een ingebrekenstelling opstellen met als eis ontbinden van contract. Ben er wel klaar mee. In het begin ook 2 keer na elkaar nieuwe modem moeten krijgen. Genoeg is genoeg.....

Deborah 8 jun 2024
E

Vreselijk onbeschoft! Wordt geen klant.

Vreselijk onbeschofte bejegening, van de klantenservice tot aan de klachtafhandeling.
Budget weigert de toegezegde retourdoos op te sturen voor de (al na enkele maanden defecte modem) en vind dat ik als klant maar naar een supermarkt moet gaan om een geschikte doos op te snorren. Notabene 2x over gebeld " de retourdoos wordt echt zsm uw kant opgestuurd hoor!" En plots moet ik het zelf maar regelen.
"Zo moelijk is het echt niet hoor" . Nee de toegezegde retourdoos opsturen is dat mijn inziens ook niet.

Ik verleng zowel mijn alles in 1 als mijn budget energie niet, ze verliezen een betalende klant en dat enkel om een doosje. Wat een schoften. Ik raad iedereen aan een andere aanbieder te zoeken

Elsa 29 apr 2024
Reageer
R

Slechtste bedrijf ever

Wilde overstappen, maar afspraak na afspraak werd niet nagekomen, dus contract geprobeerd te ontbinden. Echter, er werd niet geluisterd en een monteur (dit maal wel met de benodigde apparatuur) gestuurd. Daarna ontving ik een factuur van 600 euro om eea af te kopen. Heb geen dag van dit bedrijf gebruik gemaakt en vraag hier zelf niet om!!!!!!!

R van Eck 22 feb 2024
Reageer
I

Komen beloftes niet na

Al anderhalve maand geen werkende vaste telefonie. Ook tv is dramatisch, na de tips van de monteur te hebben opgevolgd en onnodig kosten te hebben gemaakt.

Aantal keer contact gehad en kastje-muur verhaal. Beloftes om terug te mailen en of te bellen worden niet nagekomen.

Budget thuis heeft slechte/geen klantenservice en biedt slechte kwaliteit van hun producten en gedraagt zich asociaal richting hun afnemers.

Ivo Mooibroek 9 feb 2024
Reageer
D

Afrekening credit-nota nog niet uitbetaald

Afrekening creditnota wordt niet uitbetaald
Inmiddels 4x chat gehad met Budget Alles-in-1 betreffende credit-afrekening van 03-09-2023. Zijn tot op heden niet in staat bedrag over te maken naar ons. reacties chat 1 bedrag is onderweg, chat 2 terugstorting pas na 8 weken na beeindigen contract. chat 3 sorry excuus is foutje geweest, betaling wordt klaargemaakt. chat 4 afdeling gaat het uitzoeken en beeindigd met prettig weekend. Nu na 4 maanden nog niets ontvangen.

Diny 10 jan 2024
Reageer
M

Afstandsbediening kwijt maar onmogelijk nieuwe

Ik heb hele huis doorzocht maar toch helaas, afstandsbediening kwijt. Nu al 2 weken. Helaas kan je enkel met de afstandsbediening tv kijken. Klantenservice denken dat je Chinees spreekt als je om een nieuwe vraagt. Ze kennen het blijkbaar niet. Gewoon zoeken. Is hun antwoord. Heb ik gedaan. Via de bot wordt ik helemaal niet wijzer. De mensen van klantenservice spreken amper Nederlands en zeker niet te verstaan. Ze komen hun afspraken niet na. Ik had ook Budget Energie. Zelfde drama. Gauw wegwezen daar. Ik raad iedereen af om met Budget Thuis, Energie of Mobiel in zee te gaan. Echt niet doen!

Mel 23 dec 2023
Reageer
B

Wat een vreselijk bedrijf

Ik heb een alles in 1 abonnement gehad. Wat een drama, nog nooit in mijn leven zulke slechte service gehad qua internetverbinding en qua klantenservice. Er is in mijn gezicht opgehangen, een maand zit ik zonder internet omdat hun een belachelijke werkwijze hanteren: eerst een modem opsturen, dan een kastje en dan op eigen kosten een monteur. Ik heb een maand zonder tv/internet gezeten. Ik werd teruggebeld na een klacht te hebben ingediend en wat geven ze aan: wij kunnen een compensatie bieden voor 3 dagen ( wachten op de modem) nooooit meer

Bara 13 dec 2023
Reageer
M

budget alles in een

altijd tevreden geweest, nu is het internet zeer langzaam maar er wordt geen oplossing geboden.
Volgens hen moet het nu in een keer bekabeld zijn om dezelfde snelheid te halen die ik al jaren gewoon haalde.
Uiterst teleurstellend. tijdens het gesprek in een keer juiste snelheid daarna weer drama. het Het wordt tijd om een andere provider te gaan zoeken ook de tv valt steeds uit.

Maura Schnitger 14 nov 2023
Reageer
L

Puinhoop

Vreselijk als ik alles lees. Ik had nooit geen klachten... al ruim drie jaar alles okee! Maar afgelopen maandag ochtend geen tv geen internet geen vaste telefoon. Okee dan ga je bellen... hoop gezoek naar een nummer! Eindelijk wat gevonden en kreeg aardige mevr. En dan krijg je van alles te doen stekker erin en eruit! Reset! Paperclip erin .. lampje brand van modem... rood blauw groen en weer rood.. uur aan de telefoon! Ze kwam tot de conclusie modem stuk! Okee nieuwe modem de andere dag! Toen begon het feest opnieuw! Anderhalf uur met een of andere Truus aan de telefoon! Zelf heb ik er weinig verstand van dus een moeilijk gedoe voor mij allemaal! Conclusie mevr westuren een ander soort modem naar u toe! Die kwam vandaag .. het is weer dezelfde.. buurman erbij gehaald die er veel meer verstand van heeft. Hij is drie uur aan het klooie geweest. Helaas. Vandaag weer gebeld.. jongeman aan de telefoon weer zelfde verhaal.. maar inmiddels ontplof ik!!! En wachten en wachten. Ik zeg begin niet met je verhaaltjes resetten enz enz.. die ding met technische dienst overleggen.. Storing in wijkcentrale! Dat konden de andere dames waarschijnlijk niet zien. Eind van de dag zou ik terug gebeld worden. Maar nee tuurlijk niet! Ik zelf weer gebeld! Word de verbinding verbroken.. nou ik was er zo scheitziek van dat ik niet meer terug gebeld heb! Stuur verdomme een monteur.. service mensen gewoon service... en niet je klanten in de shit laten zitten. Morgen dag 4 en gaan we weer opnieuw beginnen!!! Wat een shit zooi!! Tegenwoordig kan je barsten het interesseert ze geen moer meer... als je maar betaald !

Liesbeth Mendez 30 aug 2023
Reageer
J

Houden zich niet aan de Herroepingsrecht

Budget alles in 1 houd zich niet aan de herroepingsrecht. Ze beweren dat de bedenktijd ingaat vanaf de bevestiging maar de apparatuur word een maand later geleverd en je dan pas gebruik kan maken van internet en tv. Daarnaast sturen ze nieuwe klanten ook nog bekraste en beschadigde tv kastjes. Al eerder daarvoor gebeld krijg je excuses te horen dat het zo moet beginnen en er word nog een opgestuurd. Blijkt dat nog beschadigder tv kastje te zijn. Nog een keer gebeld weer excuses en er word z.s.m een nieuwe verzonden paar werkdagen later niks ontvangen dus weer bellen kom ik erachter dat ze niks hadden verstuurd moest eerst mijn 2 kastjes terugsturen oftewel zonder tv komen te zitten door hun fouten. Toen ik merkte dat ik aan een lijntje gehouden word direct aan de telefoon gezegd gebruik te willen maken van de herroepingsrecht aangezien de apparatuur 7 dagen geleden is gekomen en ik 5 dagen gebruik heb gemaakt van internet en tv krijg ik te horen dat ik over mijn bedenktijd zit en ik het contract alleen nog maar kan afkopen.

Verder heb ik op alle mogelijke manieren proberen op te zeggen bij hun maar doen er niks mee of blijven Zeggen dat de bedenktijd ingaat vanaf de emailbevestiging.

Budget alles in 1 informeert de klant verkeerd over de bedenktijd want in hun bevestiging staat ook dat de bedenktijd vanaf nu ingaat maar dat is wettelijk gezien helemaal niet zo en ik heb ergens gelezen en gehoord dat als de klant verkeerd word geïnformeerd over de herroepingsrecht de bedenkt automatisch word verlengt naar 12 maanden.

Jan 6 jul 2023
Reageer
M

nooit mee in zee gaan

Ik nam een 2 jarig abonnement omdat de verkoper stelde dat ik dan in ieder geval geen tussentijdse prijsverhogingen zou krijgen. Dus kreeg ik na een half jaar toch een fikse tussentijdse prijsverhoging! Deze mensen zijn absoluut niet te vertrouwen! Gebeld maar er was niets aan te doen. Dat was normaal met abonnementen zeiden ze. Ik heb het nooit eerder meegemaakt en heb al 25 jaar diverse abonnementen gehad

Meryl 3 jun 2023
Reageer
R

DOE HET NIET !!!

Mijn wifi valt constant weg. Gebeurd nu al sinds ik ben aangesloten (anderhalve maand). Al 2 keer nieuw modem ontvangen (en ze zouden er gerust nog 4 opsturen want dit lost klaarblijkelijk alles op) al velen uren aan de telefoon gehangen en alle resets gedaan die er te doen zijn een keer of 5 maar niks werkt. aan de telefoon werd beloofd dat alles precies zo zou zijn als bij kpn, zelfs de spullen hetzelfde. Dit is een leugen. Het telefoongesprek kunnen ze mysterieus genoeg niet terug vinden. Nu komt er monteur (uiteraard op mijn kosten) en als dat niet werkt is er beloofd dat het contract, godzijdank, ontbonden kan worden.
Doe het niet!!! Goedkoop is duurkoop. Geef 5 euro meer uit en kies kpn. Goede klantenservice goede spullen goede wifi.
Spijt als de haren op m'n hoofd

Rutger Heemskerk 6 apr 2023
Reageer
R

Niet aan beginnen, al 13 dagen zonder tv internet

Zit al 13 dagen zonder tv en internet het zit me heel hoog je wordt van budget naar kpn en andersom gestuurt ze hebben bij mijn kastje geplaast voor glasvezel van af die tyd zit ik zonder tv en internet radeloos wordt ik er van ben al tweeweken aan het bellen naar budget dan naar kpn ze wijzen alle twee naar mekaar toe heb een bel geschiedenis de hele tyd wordt je in de wacht gezet ik heb zelf 75 euro mb bij moeten kopen om een beetje op fb en insta te kunnen dit ga ik niet volhouden en ik zit nog tot november anders was ik al lang weggegaan en nooit meer budget alles in 1aub budget lost het op

Ria 1 apr 2023
R

Boos op budget zorg dat je klanten tv en internet hebben dag 14 geen tv en geen internet ik heb er niet voor gekozen voor glasvezel kpn helaas stappen ze over op glasvezel kpn dus we hadden geen keus
ben radeloos vanaf die dag krijg ik niks binnen maar wel betalen 😬😬😪 aub bel mijn een keer doe iets wil tv kunnen kijken ook dat doen jullie niet .😬

Ria 3 apr 2023
R

Dag 15 nog steeds geen tv en internet als ik het goed begrepen heb gaat het over een ticket schieten dat naar de kpn moet zolang kpn dat niet krijg kunnen ze niks doe budget waar blijven jullie nu stuur die ticket die ze nodig hebben week 3 ga ik al in duur dat zo lang ticket sturen schandelijk dit jullie verdienen echt geen klanten zo boos ben ik ben er gewoon ziek van .😬😬😪

Ria 3 apr 2023
R

Dag 16 nog steeds geen internet en tv weer gebeld ge chat dan hebben ze over een ticket die budget moet sturen naar kpn aders kan kpn niks doe budget waneer sturen jullie die ticket ik heb er niet om gevraag om glasvezel maar dat wordt in je strot geduwd kastje gemonteerd de 20 ste maart nog steeds geen internet en tv aub doe er iets aan mevr spijkers mvg

Ria 6 apr 2023
R

Dag 17 nog steeds geen internet en tv een drama aub stuur een monteur er is storing is al vast gesteld hoe lang moet ik hier weer op wachten stress krijg je er van kan me niet meer ontspannen tv is me alles aub doe iets voor mijn .mvg mevr spijkers

Ria 6 apr 2023
R

Dag 18 daar gaan we weer nog steeds geen internet en tv het is gewoon niet te geloven hoe budget met mensen om gaat heel lang in de wacht sta je heb je ze aan de lijn kunnen ze nog niet eens iets zinnigs zeggen wat het probleem is echt heel slecht of ze mogen niks zeggen als dat het laaste is dan zal dat nooit mijn baan kunnen zijn ik ben echt mens mens die ik graag wil helpen met hun probleem. maar budget als baas daar wil ik nog niet eens voor werken never nooit niet .zeer slecht bedrijf zodra ik op kan stappen ben ik weg .mvg ria

Ria 6 apr 2023
S

Dag 19 is alles opgelost of? Ben erg benieuwd of je uiteindelijk naar wens geholpen bent. Ben erg benieuwd naar dag 19.

Sir Jannes 2 sep 2023
R

Het was een hel om niks meer te hebben
om geen tv en internet te hebben 4 weken zonder gezeten ik wil daar eigenlijk niet meer aan denken mvg ria

Ria 3 sep 2023
S

Niet aan beginnen

Eerlijk is eerlijk, vanaf de eerste aansluiting tot ik over moest op glasvezel, was er niets aan de hand.
Maar vanaf het moeten maken van een afspraak voor het overzetten naar glasvezel, is alles mis gegaan wat maar mis kan gaan. En dat alles is gebaseerd op de vreselijk slechte communicatie binnen het bedrijf en van het bedrijf naar de klant toe. Telefonisch amper bereikbaar, meestal maar één deel van je vraag oppakken en gewoon niet doen wat beloofd is. Ik ben overgestapt naar een andere provider. Maar zelfs toen was het moeilijk om van budget af te komen. Kreeg ik gewoon weer een factuur voor de volgende periode terwijl in de app al de naam van de nieuwe provider stond. En een aanmaning toen ik het bedrag had gestorneerd.
De communicatie van mij met Budget liep het beste via Messenger van Facebook. Maar ook daar kreeg ik halve antwoorden.
Ik raad echt niemand meer aan om klant te worden bij Budget alles-in-1!

Sacha 15 mrt 2023
Reageer
P

Onbeschofd bedrijf

Hallo,

Ik heb een aantal keer geprobeerd het budget allesineen contract van mijn overleden vader stop te zetten. Nadat ik eindelijk een bevestiging van beeindiging inclusief het stopzetten van de komende betalingen had gekregen komt er nu opeens een aanmaning. Je hebt al zoveel te regelen dus hier heb je geen zin in. Hoe onbeschofd kun je zijn.

Pelzer 21 feb 2023
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.

Over Budget Alles-in-1

Er zijn 130 reviews geschreven over Budget Alles-in-1 op Reviews.nl. Met een 2.8 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.