Het kan geen kwaad als Bonarius haar naam wijzigt in : B L A B L A R I U S.
De internet site van dit bedrijf biedt alle kennis te hebben. Echter om een reparatie te kunnen uitvoeren moet wel deskundig personeel in dienst zijn. En daar schort het bij dit bedrijf aan.
Slecht kan echt niet ........ cv was niet te repareren maar beter een nieuwe kopen maar ze zijn niet eens in status en nieuwe te leveren ....lang verhaal kort iemand anders heeft de machine gerepareerd maar Bonarous stuurd ok nog een rekening van 170€ Ivm reparatie!!!!! Deze mensen zijn echt gek !
Gisteren 6 maart 2021 om 17.30 uur Bonarius gebeld ketel gaat in storing E5. Verwarming doet het niet en geen warm water! Ene Kimberley gesproken monteur komt in de loop van de volgende dag na 09.00 uur. Het is nu bijna 24 uur later en de monteur is er nog niet! Om 12.30 uur weer gebeld, weer Kimberley aan de telefoon... O monteur komt nog hoor.... hij is nog in Rotterdam en heeft nog een paar adressen voor dat hij komt! Ze reageert erg onsympathiek. Ik weer afgewacht, het is nu 17.00 uur en nog steeds geen monteur. Wederom gebeld en ik krijg het zelfde riedeltje te horen dat de monteur nog komt en dat hij nog een paar adressen heeft! Dit kan echt niet hoor! Nu 24 uur later. Het minste wat ze had kunnen doen is even de monteur bellen en vragen hoe lang het nog zou kunnen duren! Erg slechte service! Bah!
Hoi wil graag een klacht indienen :merv Linda die ik heb net aan de telefoon gesproken op 020 kantoor van bonarius in Amsterdam. Mevr wil mijn verhaal niet luisteren en daarna zegt zij ook interesseert ze ook niet wat ik erover denk en daarna heeft zij opgehangen. Die soort mensen moeten niet achter telefoon zitten, en geen geduld of geen manieren heeft, en vooral als je met heelveel verschillende soorten mensen moeten werken. Linda fuck you
Er zijn 29 reviews geschreven over Bonarius op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.