Recent heb ik een klacht ingediend over mijn boxspring en topper die ik bij BeterBed heb gekocht. De klacht betrof twee zaken:
1. De topper glijdt voortdurend van mijn boxspring, zelfs met een anti-slip mat die ik speciaal bij BeterBed heb aangeschaft.
2. De topper is al aan het pluizen, ondanks dat deze nauwelijks gebruikt is.
Op 2 december kwam een inspecteur van BeterBed langs om deze klacht te analyseren. Tot mijn grote teleurstelling kwam hij met de volgende opmerkingen:
Over het pluizen: "Ik koop geen matras dat pluist." Daarnaast gaf hij aan dat het pluizen te wijten zou zijn aan het gebruik van een beschermhoes. Echter, deze beschermhoes is eveneens bij BeterBed aangeschaft, waardoor deze verklaring voor mij niet acceptabel is.
Over het glijden: "U heeft geen goede anti-slip mat." Dit terwijl de anti-slip mat ook door Beter Bed geleverd is.
Beide opmerkingen vind ik niet alleen ongepast, maar ook ontwijkend. Het is teleurstellend dat uw inspecteur geen enkele oplossing bood of verwees naar restitutie of vervanging. Als consument mag ik verwachten dat de producten en accessoires die ik bij BeterBed koop goed op elkaar afgestemd zijn en van degelijke kwaliteit zijn.
Zo erg spijt van deze aankoop !
Gisteren bij Beter Bed in Elst geweest. Daar is een slaap DNA aangemaakt zodat er gekeken kon worden welke matrassen voor ons in aanmerking zouden komen. We hebben 4 matrassen uitgetest en hieruit de keus gemaakt.
We zijn prettig geholpen door Marcel, duidelijke uitleg en een goed advies van hem gekregen.
SCAMMERS ! DONT BUY FROM BETERBED.NL UNLESS YOU WANT TO LOOSE MONEY AND TIME.
I ordered bed that suppose to be 10/10/2020 at my home. They lied to me about order date, then they lied about payment recive, then they dont want to send back my money. Just thiefs what stealing money from clients. Support didnt help anything, 3 days waiting for response.
DONT BUY ANYTHING FROM THEM ! WARNING !!!
In juli een matras besteld (levertijd 2 weken) bij Beter Bed voor in ons nieuwe huis, waar we half september in zouden trekken. Ruim van tevoren zou je denken. Nu zijn we 8 weken verder en ik heb nog steeds geen matras waardoor wij genoodzaakt zijn om op een luchtbed te slapen. Als klant bij Beter Bed moet je zelf overal achteraan bellen, de nieuwe leverdatum die was belooft is weer niet gehaald. Nadat er weer gebeld is met de klantenservice is er een onderzoek gestart waar we na een paar dagen nog steeds niks van vernomen hebben. Daarnaast doet Beter Bed ook geen moeite om een oplossing dan wel een alternatief aan te bieden.
Beter Bed komt afspraken niet na en is niet transparant. Daarom zou ik ook niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.
Er moet geld terug gestort worden van de emma air die wij geannuleerd hebben. Dit duurt al een aantal maanden. Ik ben zo boos. Jij moet gelijk betalen,maar geld retour storten is zo moeilijk. Ben helemaal klaar met dit bedrijf. Als je contact wil hang je of 3 kwartier in de wacht met een muziekje die je nog meer op fokt of als je WhatsApp contact wil krijg je gelijk standaard bericht terug dat ze druk zijn. Ik geef ze tot vrijdag . Anders sleep ik ze voor de rechter met extra kosten voor de frustratie. Op z'n minst gezegd een zeer klote bedrijf.
Er zijn 4 reviews geschreven over Beter Bed op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.