Telefoon besteld. Toch andere willen maar was al verstuurd. Via instructies op website de telefoon geseald retour gestuurd MET welk vervangend toestel ik wou conform de website instructies. Mail gekregen dat order geannuleerd was en we geld terug gestort kregen.
Hierop de klantenservice gebeld dat we aangegeven hadden dat we ander toestel wilden en alleen restand geld retour.
Antw was dat medew. van retour fout had gemaakt maar binnen 5werk dgn het geld op de rekening zou moeten staan.
Na 5 werkdag gebeld omdat het geld er niet op stond. Ze zouden er mee bezig gaan.
En nu na al meer dan 10 werkdag nog steeds niet mijn nieuwe telefoon of het geld terug. Klantenservice zegt alleen maar sorry maar kan/doet verder niks.
Ik ben zeer teleurgesteld in Belsimpel waar ik een nieuwe Motorola razr heb gekocht. Na slechts zeven weken gebruik is er een scheur ontstaan in de vouwnaad van het scherm. Dit probleem heb ik aangemeld voor reparatie onder garantie.
Dynafix heeft vervolgens de garantie afgewezen met de bewering dat er sprake zou zijn van val- of drukschade. Dit is absoluut niet waar. Ik heb het toestel door een onafhankelijke reparateur laten onderzoeken, die heeft vastgesteld dat het om een fabrieksfout gaat. Dit is duidelijk geen gebruikersschade.
Ondanks meerdere pogingen om samen tot een oplossing te komen, blijft Belsimpel de verantwoordelijkheid afwijzen en zich verschuilen achter het oordeel van Dynafix. Ik heb nu een toestel van €850 dat onbruikbaar is, terwijl ik wettelijk recht heb op een product dat naar behoren functioneert.
Duidelijke informatie waardoor ik het juiste pakket heb gekozen. Bij het activeren heb ik klantenservice gebeld omdat dit mij niet lukte. Ik ben vriendelijk en doeltreffend geholpen. Ben blij met Belsimpel!
Goedendag.Jullie naam is Belsimpel,maar om een nieuwe telefoon te installeren is verre van Simpel. Ben 3 dagen bezig om het voor elkaar te krijgen,maar kom niet verder dan Google installeren. Spijt dat ik bij jullie een mobiel heb besteld.
Heb hier een Pixel 9 pro besteld die vervolgens 5x in levertijd wordt uitgesteld. Vervolgens wil ik mijn bestelling wijzigen naar dezelfde telefoon in zwart, die wel op voorraad is, en ze weigeren dit gewoon te doen omdat ze alle prijzen van de pixel 9 pro`s inmiddels met 100 euro hebben verhoogd. Voor een kleurwissel moet ik daarom dus maar ff 100 euro exta bijbetalen. Werkelijk onbegrijpelijk slechte service.
Waardeloze klantenservice, toestel tijdens black Friday besteld leuke aanbieding op moment van bestellen voorradig. Dag later mail de kleur is niet meer leverbaar. Gewacht gewacht.. inmiddels actieweek voorbij. Gebeld aangeven dat we anders andere kleur willen zwart wel voorraad maar nee hoor dat kon niet ja moeten we order annuleren en opnieuw de zwarte bestellen maar 160 euro duurder. We besluiten langer te wachten want men beloofd het komt binnen. Wachten wachten.. weer gebeld afgelopen vrijdag inkoop geeft aan Ja komt volgende week weer binnen. Wat denk je mail gisteravond niet meer leverbaar. Weer gebeld weer aangegeven doe die zwarte dan maar ipv beige. Willen ze als compensatie 25 euro bieden en moeten we nog 138 euro bij betalen. Echt wat een slecht bedrijf dit als het om service en afspraken komt... Maar lees al meer slechte reviews
Hoi Nadia. Naar aanleiding van mijn reviews op verschillende websites hebben ze destijds toch de meerkosten zelf geïncasseerd en mij een andere kleur gegeven. Dus gewoon je poot stijf houden. Jammer dat het zo moet, maar het werkt wel.
Belsimpel waar ik meer dan 20 jaar klant was is in alle facetten een verschrikkelijk bedrijf geworden. Ze waarderen lange goede klanten niet, ze lossen je problemen niet op en doen je achterlijke aanbiedingen wanneer er iets verkeerd gaat van hun zijde. Ik, mijn familie en onze bedrijven zijn nu overgestapt naar Mobiel.nl en alhoewel dat bedrijf nog niet zo groot is als Belsimpel is de klantenservice een stuk beter en proberen ze je daar geen oor aan te naaien, ook zijn de aanbiedingen daar vaak goedkoper. Qua kwaliteit & service is Belsimpel hetzelfde geworden als de MediaMarkt, de 2 meest verschrikkelijke winkelketens van Nederland!
Tablet komt letterlijk onder mijn vinger uit elkaar vallen (waar je deze met je linker duim vasthoudt). Scherm gaat onder mijn vinger vanuit binnenuit/achterkant kapot. Lijkt wel of de camera module door het scherm heen komt zetten. Retour gestuurd met een dag of 20 na aankoop.
Zou valschade zijn volgens Belsimpel, dus kosten koper. Duidelijke gemaakt dat er geen enkele schade is aan de buitenkant van het tablet of de “rugged” case die erbij is gekocht. Toen was het volgens Belsimpel opeens “drukschade.” En je raadt het al, ook fout gebruiker, en dus kosten koper.
Niet te vertrouwen deze lui! Blijf hier weg.
Zeer slechte service en geen klantvriendelijkheid hier bij belsimpel. een telefoon met abonnement besteld en na bevestiging van belsimpel dagenlang niks gehoord, meerdere keren ernaar gevraagd maar geen reactie. Nu ongeveer 2 weken verder en nog steeds geen telefoon binnen of reactie wat de reden is en antwoorden op de vragen. Zeer slechte service dit en erg kwetsend.
Ik heb een telefoon en Bluetooth earphones besteld de oordopjes werkte niet en leken gebruikt.
Dit is niet de eerste keer bij belsimpel dat iets gebruikt lijkt.
Vaak zijn de doosjes al open en sturen ze volgens mij tweedehands spullen als nieuw naar je toe.
Als je ergens een review plaatst gaan ze je bellen en proberen te intimideren om die aan te passen met nutteloze waardebonnen.
Nooit meer belsimpel hier zijn gewoon oplichters.
Oplichting, oplichterij,oplichters .
Neem geen abonnement aub van hun . Echte oplichters. Telefon bestelt en kapotte gekregen nu willen ze niet retourneren ze zeggen dat ik heb andere in doos gezet ze geven mij de schuld om niet te terug betalen REN WEG MENSEN AUB VAN DEZE OPLICHTERS. NEEM GEEN ABONNEMENT AUB.
Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Belsimpel, nu is mijn toestel, een Samsung J3(2016) reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice nodig hebt.
Belsimpel is in principe precies waar de naam voor staat.
Het is een eenvoudig concept die het goed doet.
Geen gekke fratsen precies zoals ik het graag heb.
En dat allemaal ook nog eens voor een hele goede prijs, dan heb je mij binnen en hier blijf ik de komende tijd ook nog wel bij.
Zo’n goedkope aanbieder lijkt heel erg mooi, maar als ze zo’n slecht bereik hebben als belsimpel heeft dan heb je er helaas maar vrij weinig aan.
Ik betaal dan liever iets meer en dat het allemaal naar behoren werkt.
Vreemd eigenlijk dat er nog steeds niet gewoon één centrale aanbieder is en een vaste prijs heeft, in heel Nederland bedoel ik dan, dat zou een hoop gedoe schelen.
Ik heb een klacht over bel simpel en ik zie hier dat dit al vaker genoemd is dus schijnbaar ben ik niet de enige die er last van heeft.
En het gaat dus over het bereik dat je hier mee hebt, dat wisselt heel erg.
En als ik iets vervelend vind is dat je halverwege een gesprek ineens wegvalt omdat je geen bereik meer hebt, of dat je überhaupt niet bereikbaar bent.
Dus nee, ik ben hier niet heel erg tevreden over.
Woon ik ook wel een beetje achteraf maar ik vind niet dat dit zoveel uit zo moeten maken.
Ik vond het vooral belangrijk om ergens een abonnement af te sluiten die goedkoop was. Ik hecht totaal geen waarde aan een luxe abonnement met allerlei extra's, geef mij maar gewoon iets simpels zonder poespas wat gewoon normaal (goed) werkt dan ben ik tevreden. En zo kwam ik bij Belsimpel uit, dit is ideaal voor mij. Geen gekkigheid en wel lekker goedkoop, precies wat ik graag wilde.
Van mij krijgt Belsimpel wel een goede beoordeling, het is inderdaad lekker simpel en zonder al te veel poespas.
Het is in ieder geval een goedkope aanbieder, wat dus al een plus punt verdient.
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 14 reviews geschreven over Belsimpel op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.