Ik heb een 5gb abonnement en ben daar nu twee keer geheel per ongeluk over mijn bundel gegaan en de teller loopt doodleuk door tot 50 euro. Niks aan te doen. Geen waarschuwing, geen niets, enkel een rekening een maand later.
Als je binnen de bundel blijft is het goedkoop, maar ze azen erop dat je er overheen gaat. Ik heb meer aan 50+ betaald voor per ongeluk over mijn bundel gaan dan voor het normale abonnement. Ik wilde dat ik het contract kon verbreken. Het voelt als oplichterij dat ze je vrolijk 50 euro buitenbundelkosten per maand in de maag splitsen. Als ik zoveel wilde betalen zat ik wel bij een normale provider.
Beste Jeroen,
Wat vervelend dat u 2 maal over uw bundel bent gegaan. We waarschuwen u hier wel altijd tijdig op. Zo sturen we op 75% en op 100% verbruik van uw bundel een SMS die u hier op attendeert.
Ook kunt u i.c.m. de Buiten Bundel Buffer een plafond activeren waardoor uw connectie afkapt bij volledig verbruik van de maandbundel. Mochten u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag.
Groetjes Niels
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik wel opkeek tegen een overstap naar een andere provider als degene waar ik al jaren bij heb gezeten. Deze prijzen werden me simpelweg te hoog dus heb de overstap gewaagd naar 50+mobiel. Ik ben gelijk goed en snel geholpen en eigenlijk is de hele overstap ook snel verlopen. Nu gebruik ik het ongeveer een weekje en kan ik stellen dat de bereikbaarheid goed en snel is, wat overigens niet anders is als wat ik voorheen had. Alleen de prijs is dus goedkoper. Ik profiteer ook van een jaar actiekorting, dus als je een jaar abonnement neemt, dat je dan wat minder betaald per maand. Dus zeker een aanrader en voor alle anderen die twijfelen, niet doen, nergens voor nodig. Was ook handig trouwens dat ze een instructiefilmpje meesturen over hoe je de nieuwe simkaart in gebruik moet nemen, dit heeft me ook zeer geholpen.
Moet zeggen dat het me prima bevalt, goedwerkende app waar je veel kunt wijzigen en mooi qua overzichten. Had een paar jaar geleden Vodafone gehad, altijd heel goed bereik gehad. Toen overgestapt naar KPN en daar had ik toch net een wat mindere verbinding waardoor het internet soms trager werd. Was daarom blij verrast dat 50+ Mobiel gebruik maakt van dezelfde masten als Vodafone. Heb ook geen aansluitkosten hoeven te betalen want dat was toevallig een aanbieding op dit moment. Voor 9 euro per maand heb ik 5.000 MB internet en kan ik onbeperkt bellen. Meer dan genoeg voor een klein prijsje met een goed netwerk. Van de razendsnelle klantenservice en hulpfilmpjes zal ik geen gebruik gaan maken, ben zelf ook nog lang geen 50+er gelukkig. :-)
Ik lees hier 23 reviews waarvan het merendeel positief is en daar sluit ik me bij aan. De overstap van mijn vorige telecomprovider naar 50 plus mobile ging soepel en ben ook goed geholpen door de klantenservice omdat ik wat vragen had over wat er gebeurd als je over je bundel gaat etc. De app is ook zeer gemakkelijk in gebruik dus ze mogen een blije nieuwe klant bijschrijven. Prijzen zijn ook super trouwens, een stuk goedkoper als de wat grotere merken.
50+mobiel adverteert met het feit dat ze een betere service geven als andere telecombedrijven. Hierin kan ik ze wel gelijk geven. Waar bijvoorbeeld Budget Mobiel (die nota bene een telecomprovider is) amper per telefoon bereikbaar is, heeft 50+mobiel dit goed op orde. Mijn moeder is heel blij met 50+mobiel want het is een stuk goedkoper als wat ze voorheen had bij Vodafone en er is ook meer pakket keuze bij deze provider. Mijn moeder heeft maar een kleine databundel nodig dus qua kosten is het wel een van de goedkopere opties.
50plusmobiel is niet alleen voor 50 plussers. Ik ben overgestapt omdat ik een goede service zeer waardeer. Ook is de prijs erg aantrekkelijk. Ik betaal nu veel minder dan dat ik bij t-mobile deed. Je betaalt bij 50plusmobiel geen aansluitkosten, wat natuurlijk ook al wat in de portemonnee scheelt. Je kunt dus in principe gratis overstappen. Dat maakt het erg aantrekkelijk voor veel mensen, waaronder mijzelf.
De klantenservice is erg goed. Je kunt ze altijd bellen. Ook kun je chatten of een mail sturen. Ze reageren doorgaans erg snel. De klantenservice is 6 dagen per week te bereiken, wat ook erg fijn is.
Overgestapt van Vodafone naar 50+ mobiel omdat ik best wat geld kon besparen. Ik bespaar nu 10 euro per maand op mijn sim only. Na wat vergeleken te hebben was 50+ mobiel echt de goedkoopste. Goedkoop blijft in dit geval geen duurkoop te zijn. Ik merk namelijk helemaal niet dat ik er achteruit op ben gegaan. Het is gewoon net zo goed. Daar ben ik heel blij mee en ik ben uiteraard heel blij dat ik ben overgestapt.
Wat een drama. Ik bestel een abonnement voor mijn 85 jarige vader. Krijg 2 niet werkende abonnementen thuisgestuurd.
Ik heb 1.5 uur in de wacht gestaan voor de "klantenservice" en werd iedere keer bij de "u bent de eerstvolgende volgende" verbroken. Chatbot doet het ook niet.
Je zult toch 82 jaar oud zijn, geen zoon of dochter hebben die je helpt.
Het geld was wel als eerste afgeschreven.
Opgepast, een waardeloze onderneming!!
Update: waarom bellen jullie dan niet naar aanleiding van mijn emails,maar wel damage control op de Trustpilot ervaring te doen?
Ik heb 1.5 uur voor Piet snot aan de lijn gehangen!!
Beste Evert,
We hebben deze situatie enige tijd geleden met u verholpen.
Nog onze excuses voor het geleden ongemak.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel
Ik ben overgestapt van Vodafone naar 50plusmobiel. De overstap heeft mijn dochter voor mij geregeld. Het was allemaal zo geregeld en daar heb ik nauwelijks tot geen hinder van ondervonden. Eigenlijk merk ik helemaal geen verschil tussen 50plusmobiel en Vodafone, alleen op mijn afschrift elke maand. Ik ben nu een stuk goedkoper uit. Blij met mijn overstap naar 50plusmobiel.
Mijn moeder wil graag overstappen van KPN naar 50 plus mobiel en we vroegen ons af hoe het in zijn werk gaat. Ook hebben we de vraag hoe het deskundige advies van 24/7 precies werkt. Gaat dit via een app op de telefoon van 50 plus mobiel of betekent dit dat je gratis naar een help telefoon kan bellen? Jullie prijzen zijn zeer gunstig want mijn moeder gebruikt de telefoon amper en zit veel thuis waar je wifi hebt. De kleinere pakketten zijn dus zeker een uitkomst. Hoor het graag.
Wat kan ik erover zeggen.. Het is gewoon een goede telecomprovider. Niet duur maar wel uiterst betrouwbaar. Goede klantenservice en een goed bereik. Alles is gewoon goed en ik ben blij dat ik van KPN overgestapt ben naar 50+ mobiel. Dat was een goede stap. Ik denk dat ik ook nog lang klant blijf bij 50+ mobiel.
Ik heb een heel goedkoop abonnement bij 50+ mobiel afgesloten. Gratis dubbele data en 50% korting op mijn abonnement. Zo'n goedkoop abonnement kon ik echt nergens anders vinden. Heel blij mee. De aansluitkosten kreeg ik ook nog eens cadeau. Deze aanbieding kon ik echt niet laten lopen, want het is een stuk goedkoper dan mijn vorige abonnement. Het is absoluut niet slechter dan mijn vorige abonnement. Alles werkt perfect. Ik ben er helemaal tevreden mee.
Op de plaats waar ik het meest ben heb ik met bellen vaak zeer matig en wat data betreft doorgaans geen bereik. De probemen worden niet tegengesproken maar toch weigert 50+mobiel mee te werken aan beëindiging van uiterst vervelende situatie.
Voordat je abonnement afsluit bij 50+mobiel is het dus heel belangrijk te controleren of Vodafone goed bereik heeft op plaatsen waar je vaak bent.
Dit is onjuist. Ze maken inderdaad gebruik van de Vodafone masten, maar Vodafone heeft over het algemeen een heel goed bereik in Nederland. Waar woon je dan? Ik heb vrijwel nooit slecht bereik.
Eigenlijk positief verrast over hoe snel ik was aangesloten. Vodafone werd ons te duur dus naar wat varianten gekeken die goedkoper waren per maand, waarbij we toch graag een goede service willen. Dan kom je als oudere al snel oud bij 50+ mobiel denk ik in verband met de 24/7 service. Binnen een week had ik alles binnen en was ik ook al gelijk aangesloten toen ik de simkaart in mijn Samsung telefoon had gedaan. Bedankt voor de goede service 50+ mobiel.
Heb toch wel vaak dat ik wat bereik problemen heb terwijl ik dit bij mijn vorige telecomprovider niet had. Heb dan ook een beetje spijt van de overstap, de prijzen zijn prima (dat was ook de reden van de overstap) maar ik wil wel altijd bereikbaar zijn. Ik zit er nog wel een jaar aan vast dus dat is wel een spijtige situatie. Maandelijks opzeggen was niet mogelijk alleen 1 en 2 jaar dus het was een gok. Zal nogmaals contact met de klantenservice opnemen om te kijken wat er mogelijk is maar fijn is het niet.
Beste,
Vervelend dat u klachten ervaart met de verbinding. Als u contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag met u wat mogelijk is.
Met vriendelijke groet, Niels Team 50+ mobiel
Nette provider die een snelle klantenservice heeft en bovenal vrij goede prijzen. Als je het vergelijkt met andere goedkope telecomproviders als lebara en hollandsnieuwe zijn de prijzen vrijwel gelijk en dat dus met een goede service. Ik heb het nu 3 week aangesloten en het werkte gelijk, tot nu toe geen enkele hinder ondervonden!
Samen met mijn oma besteld, ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Had ze ook wel zelf kunnen doen. Moest wel meteen de 1e betaling doen, dus iDEAL is wel een verplichting.
Zoals aangegeven binnen 2 dagen simkaart binnen, netjes in mapje met uitleg. Ook mailtjes binnengekregen met info. Kan eigenlijk niet mis lopen.
Nieuw nummer kon meteen actief en ze belt er tevreden mee, bereik is goed en prijs is zeker top. Zo ver een aanrader.
Onlangs besteld, toch wel interessante prijzen. Had toch nog wat vragen over mijn bestelling. Had meteen iemand aan de telefoon en werd erg netjes en snel geholpen. Zo mag iedere klantenservice wel zijn.
Simpakketje ook vlug binnen in net mapje met handige uitleg. Nummerbehoud goed gegaan, wat wil je nog meer.
Opletten. ze zetten jouw buiten bundel automatisch aan.hoog kosten.bij andere reken 1 cenr per mb als jouw bundel overgemaakt.hun reken jou 15 centen per mb.15 keer duurder dan andere.hoe kunnen ze vergunning gekregen.als jij over jouw bundel gaat.sturen ze duure rekening.tewij in de discussie zitten.sturen ze gelijk aanmaning brief.
Beste,
De buiten bundel kosten per MB variëren binnen de telecomsector per provider. Meerdere providers hanteren de kosten van 15ct, we bieden hier wel opties voor om ervoor te zorgen dat het buiten bundel gaan niet nodig is.
Voor vragen of informatie hierover kunt u contact opnemen met de klantenservice.
VOOR DE TWEEDE KEER 50 EURO BETAALD VOOR DE BUITEN BUNDEL,TERWIJL IK NIETS BIJZONDERS HEB GEDAAN, ZEER ONDUIDELIJK FAKTUUR GEEN SPECIVICATIES, HAD IK DIE CLUB MAAR NOOIT GEZIEN, IK VOEL ECHT GENAAID DOOR DIE HARRY
Daar ben ik inmiddels ook achter.
Ga toch maar kijken voor een andere aanbieder.
Ik wil niet zeggen oplichting maar ik ga zeker de extra mb’s uitzetten.
Als dat lukt.
Mijn dochter heeft mij geholpen om een abonnement bij 50 plus mobiel af te sluiten. Voor senioren is het makkelijker om even een winkel binnen te stappen, wat niet mogelijk is bij 50 plus mobiel. Het moet via internet en dat maakt de drempel wel hoog. Toch raadde mijn dochter aan om een abonnement af te sluiten, mede omdat je telefonisch wel goede hulp kunt verwachten. De kosten zijn erg laag, want voor 3,50 euro per maand heb je al een abonnement.
nou nou laten we niet net doen alsof 50+ mobiel nou zo goed is. de verbinding is matig te noemen want soms valt de verbinding weg. mijn telefoon is wel oud. las in een mail dat ik onbeperkt pc hulp krijg, wat heb ik daar aan ik wil gewoon telefoneren. wel goed geholpen bij het aanschaffen van het pakket via chatbot harry die heel snel reageerde. de maandlasten zijn volgens mijn dochter laag voor een only sim telecompakket.
Hoi Maria,
Jammer dat u af en toe slechte verbinding ervaart. Hebt u uw locatie al nagekeken op de Vodafone dekkingskaart? We kijken anders graag met u mee als u contact opneemt met de klantenservice.
Als u de PC hulp cadeau hebt gehad hoeft u er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar het is wel een handige extra als u in de problemen komt met andere apparaten dan uw telefoon.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel
Bij 50plusmobiel krijg je veel MB voor weinig geld. Dat heeft mij over de streep getrokken om voor 50plusmobiel te kiezen. Ik denk niet dat je ergens een betere deal krijgt. Veel partijen die "unlimited" MB aanbieden, zijn niet werkelijk "unlimited". Hier ben ik zelf achter gekomen en heb ik voor een partij gekozen die geen loze beloftes doet. Gewoon een hoog limiet, maar geen addertjes onder het gras. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben overgestapt naar 50plusmobiel. Het lijkt mij een erg betrouwbare partij en tot nu toe nog geen gekke dingen meegemaakt.
Ik snap niet dat 50+ mobiel zich zo noemt. Ze hebben geweldige prijzen, denk zelfs het goedkoopste van de markt. Door de naam pakken ze maar een klein stukje van de markt terwijl je zal denken dat ze op deze manier klanten laten liggen? Dat stukje extra service en hulp is grappig hoor, zeker voor die oudjes maar denk niet dat mensen hierom een abonnement ergens nemen.
Beste Hans,
Ik snap de vraag, we krijgen hem uiteraard vaker. De achterliggende reden is dat nou juist deze doelgroep wordt buitengesloten in het aanbod van de telecommarkt. Dat terwijl uit onderzoek is gebleken dat 50 plussers gemiddeld meer behoefte hebben aan technische ondersteuning.
Dat is iets waar wij ons extra op in zetten waar deze doelgroep naar eigen keus zoveel gebruik van kan maken wanneer nodig. Uiteraard is de leeftijd geen verplichting en mag iedereen klant worden. Onze eigen focus ligt echter op het uitblinken in o.a. een goed bereikbare en duidelijke klantenservice. Iets waar tot op heden veel lof voor is ontvangen door die specifieke doelgroep.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel
Wat leuk dat jullie reageren! Ik snap jullie beweegreden zeker en het is ook zeker geen verwijt, vroeg het me gewoon af. Met jullie prijzen kunnen jullie een veel grotere markt aanspreken. Een jongere zal zich niet zo snel aanmelden bij een 50+ provider, terwijl het wel gewoon goed kan. Werkse nog!
50+ mobiel is letterlijk 1 van de goedkoopste telecomproviders van 2022. Mijn moeder heeft dit genomen en betaald 8 euro per maand voor 5GB aan internet + 150 belminuten. We denken er nog over om onbeperkt De eerste 6 maanden betaald ze zelfs de helft van de prijs. Ik had verwacht dat het wat duurder zou zijn omdat ze extra hulp verschaffen aan ouderen. Ik ga zelf ook overstappen zodra mijn abonnement is verlopen bij een andere telecomprovider.
Ps. je kunt ook onbeperkte belminuten aanvinken dit kost 2 euro per maand extra. Ben je alsnog voor 10 euro per maand klaar, waarvan de eerste 6 maanden 5 euro.
Sinds een tijdje heb ik Sim Only van 50+ mobiel. Het is zeer goedkoop en duidelijk. Alles wordt goed uitgelegd en de klantenservice staat altijd voor je klaar. Dat waardeer ik erg. Zelf heb ik 4.000 MB data, dat is meer dan genoeg om Whatsapp te gebruiken en om op Facebook te kijken. Ook gebruik ik er nog wat andere apps naast, maar met 4.000 MB heb ik altijd genoeg. Als je niet weet hoeveel MB je nodig hebt, kun je voor € 0,75 een Buiten Bundel Buffer nemen. Hiermee ben je verzekerd tegen onverwachte kosten. Heel handig, maar ik heb het zelf niet.
Dit zijn de beste telecomproviders van januari 2025.
Er zijn 102 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.