50+ mobiel

50+ mobiel

3.4 reviewscore • 105 reviews
C

snelheid klopt van geen kanten, lesje geleerd

Helpdesk is goed bereikbaar en dat heb je nodig ook. Daarom 2 sterren en niet 1. Gemiddelde downloadsnelheid via door 50+ aanbevolen speedtest.nl gemeten is 10mb over 10 metingen. Vaak wordt ik gebeld en gaat mijn telefoon niet over. Google Maps is kansloos. Ze kunnen het niet oplossen en je moet het er maar mee doen. Ik heb mijn verlies genomen en mijn nummer naar elders overgezet. 130 Euro down the drain, mijn lesje geleerd

Coen 13 apr 2024
Reageer
E

Geen bellen met wifi bij 50+

Na 3x gebeld te hebben, vertelde 50+ dat zij niet kunnen werken met bellen via WiFi. Voor ons maakt dat het abonnement waardeloos. Voor anderen een waarschuwing voor onnodige kosten.
Opzeggen abonnement en ander nemen is nu volgende stap.

Ed Visser 12 apr 2024
Reageer
H

Goedkope telecomprovider

Goedkope telecomprovider die doet wat je van ze verwacht. Signaal is goed en de kosten zijn super. Voor mensen die niet veel data gebruiken is 50+ sowieso prettig omdat je een klein pakket kan nemen. Als je er een keer overgaat kan je altijd bijkopen. Dit + de goede service, kan ik me haast niet indenken waarom er ook mensen zijn die negatief zijn over 50+ mobiel.

Harold 4 apr 2024
Reageer
B

Reageren op herroeping contract super slecht

Het leek zo mooi, 2.50 euro voor gratis bellen en internet.
Echter, eerst de pluspunt de handige harry map prachtig,inhoudt erg overzichtelijk, keurig uitgelegd, sim kaart, alles was goed.
Toen de simkaart in mijn telefoon, geprobeerd met 06 te bellen andere telefoon, ging het gelijk op de voicemail.Ik snapte er niks van.,diverse malen nog geprobeerd,steeds hetzelfde.
Normaal hoor je dan ,kpn, nummer is niet in gebruik, hier dus niks. Toen maar opgezegd via herroepingsrecht binnen 14 dagen, sterker nog dezelfde dag opgezegd.26 maart 2024, niks gehoord via 50 plus, dus vanmorgen nogmaals gemaild, dezelfde brief met plus/ min.
Bellen ga ik ze niet ,088 is geen gratis nummer.
Ik ben in houders hand heb onmiddellijk opgezegd ,mijn andere nummer gegeven.
Komen ze niet terug op mijn mails, dan is het mij overduidelijk ,de klant is hier geen koning.

BOUMA 28 mrt 2024
Reageer
P

Nieuw bij 50+ mobiel

Ik stap bijna elk jaar wel over naar een andere sim only aanbieder want er is altijd wel iemand met een goede deal. Dit jaar zit ik bij 50+ mobiel. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden. De overstap van budget mobiel naar 50+ mobiel ging zonder problemen. Nummerbehoud ging ook goed. Geen klachten wat dat betreft. De prijs is zeer aantrekkelijk. Het is eigenlijk gewoon vodafone maar dan voor een veel betere prijs.

Priss 25 mrt 2024
Reageer
S

Werkt prima tegen een lage prijs

Ik heb inmiddels 2 abonnementen afgesloten bij 50+ mobiel tegen lage prijzen. Bellen gaat inderdaad via 2G en internetten via 4G. Het werkt hier allemaal prima zonder klachten. Met rentepunten van ING of aanbiedingen via diverse websites kan je het eerste jaar voor een prikkie krijgen. Kan geen andere aanbieder tegenop voor die prijs. Overstap met nummerbehoud ging probleemloos beide keren. Ik herken mij totaal niet in het negatieve beeld wat hier kan ontstaan

Sjef 22 mrt 2024
Reageer
J

50+mobiel slecht netwerk en klantenservice

Het overstappen naar 50+mobiel met nummerportabiliteit zou naadloos moeten gaan.
Het tegendeel is mij gebleken.
Nadat mijn nummer naar 50+mobiel was verhuisd had ik maar 1 probleem:
Ik kon niet bellen, niet gebeld worden en had geen dataverbinding.

Toen maar eens contact opgenomen met de klantenservice via de vaste telefoonlijn die ik gelukkig nog heb.
Na heel lang wachten wordt je dan 'geholpen' door de klantenservice.
De klantenservice constateert door naar mijn nummer te bellen dat het inderdaad niet werkt. Dan vragen ze je de simkaart maar eens in een andere telefoon te stoppen. Daar blijkt die wel te werken.
Dan wordt er snel geredeneert dat de simkaart goed is en dat het dus aan je telefoon ligt.
Dan willen ze je naar een telefoonwinkel sturen en om daar je probleem te laten oplossen. Als je dan zegt dat de simkaart van je vorige provider met dezelfde instellingen in hetzelfde simslot op dezelfde telefoon wel werkte en dat het daarom wellicht aan de instellingen benodigd voor 50+mobiel moet liggen wordt het gesprek snel afgekapt.

Na deze 'service' ben ik zelf maar eens aan het puzzelen gegaan waarom het wel werkte op mijn oude telefoon en niet op de nieuwe telefoon....

Wat blijkt: 50+mobiel gebruikt nog 2G belverbindingen.
Op moderne telefoons wordt dat als onveilig beschouwt en daarom staat deze natuurlijk uit op nieuwe telefoons.
Zet je 2G verbindingen toestaan in je telefoon instellingen voor het mobiele netwerk op Aan dan kan je wel bellen en gebeld worden.
2G is een sterk verouderd mobiel netwerk!

Dus nog maar eens gebeld met de de 'klantenservice' en mijn bevinding voorgelegd. Dan krijg je als reactie:
"O ja, dat is waar ook wij gebruiken nog 2G voor bellen. Goed dat u dit doorgeeft. Ja, in de toekomst gaan we wel van 2G af, maar wanneer is nog niet bekend."

DUS VOOR NIEUWE 50+MOBIEL GEBRUIKERS:

ALS JE NIET KUNT BELLEN OF GEBELD WORDEN EN JE HEBT EEN MODERNE TELEFOON GA DAN OP ZOEK NAAR EEN MOBIEL NETWERK INSTELLING WAARBIJ JE DE (NIET VEILIGE) OPTIE 2G BELLEN AANZET EN DAN ZOU HET MOETEN WERKEN.

De optie 'Bellen via Wifi' kan handig zijn om in te schakelen voor die gevallen dat je in een stabiel wifi netwerk verbonden bent, dan wordt naar ik aanneem het bellen via het sterk verouderde 2G netwerk vermeden.

Jan 19 mrt 2024
H

Ben ook overgestapt naar 50plusmobiel en heb niet helemaal dezelfde problemen. Bellen en data gaat prima, maar gebeld worden en SMS ontvangen is NOK. Bellers worden meteen doorgeschakeld naar voicemail en SMS'jes komen pas na 15 min of nog later aan.
Heb 2G toegestaan, maar geen instelling lijkt het probleem te verhelpen.
Mijn vrouw heeft helaas exact dezelfde ervaring na haar overstap naar 50plusmobiel.

Harrie 21 mei 2024
G

Goede overstap

Overgestapt naar 50 plus mobiel en dat verliep allemaal vlekkeloos. Had verwacht dat er wat meer bij kwam kijken maar het viel allemaal reuze mee. Dat scheelt, want ik zag er wel een beetje tegen op. Erg goed geholpen door de klantenservice, ze stonden mij vriendelijk te woord en namen echt de tijd voor mij. Dat kan ik enorm waarderen. Inmiddels al een tijdje klant van 50 plus mobiel en ben nog zeer tevreden. Ga zo door!

Gerdien 18 mrt 2024
Reageer
F

50+mobiel heel fijn voor mijn moeder

Zeker een prima overstap geweest voor mijn moeder. Die is al wat ouder dus kwamen al gauw uit bij 50+mobiel. Ook nog gekeken bij simyo en lebara maar uiteindelijk bleek 50+mobiel ongeveer even duur te zijn, er is op dit moment geen aansluitkosten en dubbele data. Voor 6 eurootjes per maand is ze klaar.

Wel een beetje jammer dat er op de homepagina een vergelijker staat tussen 50+mobiel, kpn en odido. Je wilt juist zien hoe 50+mobiel het doet tegenover de kleinere goden. Misschien handig om dit te wijzigen, natuurlijk is het goedkoper als een A-merk.

Levering was heel snel en 50+mobiel heeft zelf ook de overstap voor mijn moeder verder geregeld.

Groetjes Froukje

Froukje 14 feb 2024
Reageer
A

Nog geen 50+

Ik ben nog geen 50, maar heb wel 50+ mobiel! Dit vond ik wel gek om als jongere een abonnement bij 50+ mobiel af te sluiten. Het was gewoon de goedkoopste, dus heb ik voor 50+ mobiel gekozen. Geen moment spijt van gehad. Ik heb gekozen voor een 2 jarig sim only abonnement en hierbij kreeg ik dubbele data. Dat kan ik goed gebruiken. De klantenservice was heel vriendelijk en hier kreeg ik direct een goed gevoel bij. Achteraf ben ik blij dat ik een sim only abonnement heb afgesloten bij 50+ mobiel!

Annabel 18 jan 2024
Reageer
J

Slechtste ooit met bellen en versturen

Ik heb nu een paar maanden 50+ en ik ben al vanaf het begin bezig met klachten. Bellen en een foto versturen lukt niet, en soms pas na 14 min bij de ander. Vaak als ik wil bellen en dan op toestel: geen bereik of bezet. Ze hebben mij beloofd om na nog 1x updaten weg te kunnen en na geen oplossing willen ze weer meer info om zeker alles uit te sluiten! Dood en doodziek wordt je hiervan. Gaat alleen maar om die paar klote euro's die ze per maand mislopen. Waardeloos bedrijf en beloftes zijn viese lucht!!!

Jeroen 12 nov 2023
S

Beloftes zijn viese lucht you say? Klinkt niet aantrekkelijk nee. Ps. als je vanaf het begin al klachten hebt kan je vast wel met ze overleggen om alles af te sluiten, voor zover ik overige reviews lees, zijn ze wel meedenkend.

Simar 12 nov 2023
J

Nee, dat is niet zo. Je sluit ongeveer 2 maanden vtv je nieuwe abbonement af waarmee je weer 2 jaar gaat bellen. Ik dacht dat op het moment je echt gaat bellen ermee, dat dan je proefperiode in gaat, omdat je dan pas weet hoe of wat bij gebruik.
Ze meteen gebeld bij eerste probleem binnen 1 dag en kreeg te horen dat het 2 maanden voordat ik het echt ging gebruiken al was ingegaan . Het zijn oplichters en ze zeggen het ene, en komen met het andere waardoor ik nu denk ....... Met steeds gegevens in info aan te leveren. Ik ga het hoger op zoeken. Klant is koning, en hier ben je de betaler en meer niet! Bedankt voor je bericht, maar is niet zo mooi als jij denkt helaas.

Jeroen 12 nov 2023
E

Hetzelfde heb ik ook slecht bereik thuis en geen Volte. Heb hiervoor een prepaid van symyo gekocht en heb de telefoon doorgeschakeld naar dit nummer. Over twee jaar ga ik denk ik volledig naar symyo.

Eltjo Dijkhuis 6 mrt 2024
M

Lekker goedkoop

Ik ben overgestapt naar 50+ mobiel omdat ze lekker goedkoop zijn. Ik betaal een stuk minder dan bij KPN. Ik ben al een klein jaartje klant en helemaal geen hinder ervaren.. Het werkt eigenlijk altijd goed. Maar voor mij is de belangrijkste reden dat ik bij 50+ mobiel zit, dat ze één van de goedkoopten zijn. Ik heb niet veel MB's of belminuten nodig. Gewoon een goedkoop sim only abonnement. Dik tevreden en ik denk niet dat ik hier nog weg ga. Ik zie namelijk geen betere alternatieven.

Moniek 6 nov 2023
Reageer
R

Neem hier absoluut geen abonnement!!!

Als je denkt om hier een abonnement te nemen doe het absoluut niet,
ik weet dat ze goedkoop zijn maar zo ben ik er ook ingetrapt.
Het abonnement wat je bij deze mensen afneemt heeft geen buiten bundel limiet
(kan je niet uitzetten) hierdoor als je MB verbruik buiten zijn bundel komt moet je
geldsommen betalen waarvan je een hartaanval krijgt. Als jij niet goed oplet loopt dit
door in de honderden euro's!!! Overigens verkopen hun een abonnement voor 8 GB per maand maar als je
buiten je bundel komt betaal je opeens 50 euro voor 6 GB?? Er zit geen logica achter ze doen er alles
aan om de klant op te naaien. Dit is wat mij overkwam ik maakte verbinding met mijn telefoon en computer maar had
perongeluk nog de mobiele data aan laten staan in plaats van de WiFi hierdoor ging mijn data buiten zijn plan.
Ik heb contact opgenomen met 50+ mobiel, maar die geven aan dat ik mijn abonnement moet upgraden zodat ik wel
een limiet kan instellen. Dit is natuurlijk onzin want elke andere provider waar ik ooit heb gezeten heeft
deze onzin niet en daar kan je dit aan zetten in elk plan. En de kosten die buiten mijn bundel kwamen? Die moet ik
gewoon betalen ondanks het een ongeluk is , ze hebben TOTAAL geen begrip voor je situatie en willen elke cent van
je afpakken. Ik zou ze een score van 0 geven als dit kon.

Rik van de Kraats 6 nov 2023
M

Klopt totaal niks van. Ze hebben juist wel een dataplafond. Check zoiets dus even voor je tikt. Hartelijk dank vast.

M 15 jan 2024
H

Waardeloos absoluut niet doen

50 + mobiel is werkelijk de allerslechtste keuze die je kunt maken. Niks werkt fatsoenlijk. Het lijkt goedkoop maar in werkelijkheid is dat niet zo. Mooie verhalen als klant wil worden, maar als ze je eenmaal binnengehaald hebben dan komen ze niks na. Ik kan niet bellen en dat is toch op zijn minst vreemd voor een mobiel abonnement. Internet werkt voor geen meter. Heel spijt van de overstap. Ik wilde al na 1 dag van mijn abonnement af, maar dat kan niet. Het kan alleen met doorbetalen en een boete. De klantenservice is al helemaal een ramp. Het enige wat ze kunnen vertellen is “ wat vervelend voor u” . Mijn advies, van deze provider kunt u het beste ver vandaan blijven.

Hans 20 okt 2023
H

Aanvulling:

Ik heb nu twee dagen deze provider. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Internet doet het buitenshuis ook niet. De klantenservice is niet te bereiken. Gisteren wel na na veel problemen de klantenservice kunnen bereiken via de chat. Bellen kan ik immers niet. Ik had een slechte review geplaats maar die heeft 50+ mobiel gewoon verwijderd. dat schijnt dus ook te kunnen. Dit is gewoon de slechtste provider wat ik ooit heb meengemaakt. En ik blijf slechte reviews schrijven om andere mensen te waarschuwen. Laat je niet verleiden tot een abonnement omdat het goedkoop is. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Ik wilden na twee dagen al van mijn abonnement af omdat niks werkt, maar dat kon niet volgens 50+ mobiel. Pure oplichting en een waardeloze provider. En 50+ jullie zullen deze review ook wel weer verwijderen, maar ik blijf ze schrijven.

Hans 21 okt 2023
L

Kadobonnen!!

Aanbieding van 50+mobiel.
Indien u (met uw abonnement van 50+mobiel) een nieuwe klant aanbrengt krijgen zowel u als de nieuwe klant een kadobon van 25 euro! Keurig alles volgens het formulier ingevuld , zo ook de kortingscode....maar een kadobon Ho maar.
Gebeld met klantenservice: antwoord: u heeft waarschijnlijk naast het kortingscodevakje het knopje Gebruiken niet aangeklikt!! Dat heb ik wel gedaan want anders vul ik de code niet in.....
Kortom: 50+ geeft sigaren weg.maar wel uit uw eigen doos!!!

Lisette Sliep 25 sep 2023
R

Herkenbaar: Ik heb 5 vrienden aangedragen bij 50+ mobiel en zou hiervoor 25 EUR per vriend krijgen in de vorm van een cadeaubon. Ik heb van 50+ mobiel 5x een bevestiging e-mail ontvangen dat er vrienden met mijn code zijn aangemeld, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen uitkering ontvangen. 50+ mobiel heeft dankzij mij dus nieuwe klanten gekregen, promoot de vriendendienst actie, maar keert vervolgens niets uit.

Roy 11 okt 2023
V

Premium sms berichten incasseren

Incasseren premium sms berichten die ik zelf nooit heb gebruikt en/ of verstuurd. 4004 is iets waar niemand mij bij de klantenservice op kan antwoord geven. Ze zeggen dat er een blokkade op wordt gezet en toch krijg ik elke maand weer de kosten. Meerdere malen klantenservice gebeld, emails gestuurd en worden door klantenservice gevraagd of wij wel normaal Nederlands begrijpen. We hebben zelfs aangeboden om ons abonnement geld dan over te willen maken maar zonder de kosten die in rekening worden gebracht die wij niet hebben gemaakt. Ook hier wordt niets mee gedaan. Kortom 50+ wenst nergens aan mee te werken, en wij moeten voor iets betalen wat niet van of voor ons is. En ze weigeren ook te melden waar 4004 van is. Denk dat ze hier zelf ook een graantje van meepikken. Dus 50+ NOOIT aan beginnen. Goedkoop is duurkoop in dit geval

Van der stelt 10 sep 2023
S

Stichting aap als je even zoekt of een parkeer app misschien. Hopelijk heeft u hier wat aan en succes met bellen.

Sean 23 sep 2023
V

Bedankt voor het meedenken. Maar dat alles is het allemaal niet. En 50+ is wettelijk verplicht te melden waar het van is, maar doet dit niet

Van der stelt 24 sep 2023
S

Vreselijk! Als het mee zit, zit het vaak mee. Als het tegenzit… Én de Consumentenbond, de Ombudsman of Rechtsbijstand brieven ter ontbinding lukken niet, tja, dan weet ik het ook niet meer 🤷 Tegenwoordig laat ik ChatGPT de contracten opsommend concluderen en een verbale confirmatie per telefoon (hint) van de provider ter bevestiging. Hoe je iets formuleert is erg belangrijk in de vragenstelling.
Zet ‘m op! Benieuwd hoe het afloopt, en de lezers hiervan met mij, denk ik ook.

Sean 24 sep 2023
M

Bevalt ons allemaal goed

Lees steeds meer mensen die zich negatief uiten over 50+mobiel.nl. Ik ben het hier zeker niet mee eens. Heb eerst mijn beide ouders geholpen aan een abonnement en doordat het ze zo goed beviel en de prijzen vrij laag zijn, ben ik tevens zelf overgestapt van Vodafone naar 50+mobiel. Geen klachten gehad, ook niet tijdens alle overstappen. Groetjes Merel

Merel 7 sep 2023
Reageer
H

Slecht bereik - niet om mee te bellen

Ondanks dat ik in een stad woon heb ik echt bagger bereik. Internet is oke, bellen daarentegen een drama. Geluid is blikkerig en valt steeds weg. Er is echt geen touw aan vast te knopen! Dus wil je bellen? Ga dan niet hierheen. En de klantenservice? Die doet wat op afstand wat niets helpt en vervolgens laten ze je stikken. Geen woord over het feit dat ze dus GEEN landelijke dekking hebben. Ik kan wel mijn contract afkopen door de volle pond van het hele contract PLUS administratiekosten te betalen. Maar dat zij niet leveren wat ze beloven... Dat is schijnbaar niet hun probleem!

Helga 5 sep 2023
Reageer
T

Sim Only, Geen bereik, Slechte klanten service.

Sim only besteld alleen ver van tevreden hiermee.
Heb thuis geen bereik, 4G werkt daarbij dus niet en ik kan vaak niet bellen of gebeld worden.

Er is een periode van 14 dagen waarin je je abonnement kan herroepen alleen die gaat in vanaf het moment dat je het abonnement aankoopt, niet vanaf wanneer de sim binnen is en het nummer overdracht is voltooid, wat in mijn geval pas na 15 dagen gebeurde na aankoop.

Ik heb hierover contact opgenomen met de klanten service, voornamelijk via email alleen hier werd telkens na één bericht geen antwoord meer gegeven op mijn emails, ik heb hier constant zelf achteraan moeten gaan door zelf te gaan bellen en te vragen wat de volgende stappen zijn, zelf kwamen ze hier namelijk niet op terug.

Na meerdere keren verteld te hebben gekregen dat mijn sim opnieuw aan het netwerk is toegevoegd en dat de dekking goed zou moeten zijn heeft dit natuurlijk niks geholpen.

Toen werd mij verteld de APN instellingen handmatig in te stellen, de instellingen te resetten, een andere telefoon te proberen met de SIM, door te geven welke mensen me waar en wanneer hebben geprobeerd te bellen en screenshots te sturen van mijn instellingen.

Nadat dit allemaal niks heeft geholpen en na veel achter de klanten service aan te zitten is mijn abbonement gelukkig vrij gegeven en kan ik nu weg van deze provider.

Dat is voor mij het enige pluspuntje wat ik ze moet geven, dat ik ondanks buiten de herroep periode te zitten nog weg kan gaan met een 2 jaars contract, dat vind ik erg fijn en toepasselijk bij mijn situatie!

Ik zelf woon in 'Oostzaan' het bereik is prima in wat grotere steden, maar daarbuiten is het netwerk van Vodafone (het netwerk wat 50plusmobiel gebruikt) verre van goed.

Ik raadt deze provider af als je niet dichtbij een grote stad woont, voor mij is het bereik namelijk veels te slecht/niet beschikbaar en super langzaam.

TLDR: Erg slecht/geen bereik en klanten service reageert niet uit zichzelf, zelf achteraan gaan.

Tom Bon 26 aug 2023
Reageer
S

Vanuit Rotterdam zeer slecht verbinding

Vanaf mei 2023 aantaal keer contact opgenomen met klantenservice. Wat een drama. Hun weet waar de problem light, maar woord in de maling genomen. Ik woon in Rotterdam, en met telefoon verbinden heb slecht of geen ontvangst. Internet gaat we, maar soms kan ik geen internet gebruiken. Door de klantenservice woord geholpen door onervaren medewerkers, die geen verstand hebben. Hun vertellen alleen maar smusjes, dat het probleem Light aan je telefoon. Niet waar dus. Vandaag werk ik in den haag, ik heb goed verbinding, als telefoon, en internet. Rotterdam dus niet.

Salvo 16 aug 2023
Reageer
M

3GB internet en onbeperkt bellen voor 5 euro pm

Mijn moeder is overgestapt naar 50+ mobiel mede omdat ze een goede klantenservice hebben met daarbij vrij lage prijzen. Wat we vooral fijn vinden aan 50+mobiel is dat je het pakket helemaal kunt samenstellen. Dit resulteerde bij mijn moeder op een lage maandprijs omdat ze niet veel internet nodig heeft. Ze betaald dacht ik 5 euro.... per maand. Krijgt ze 3GB internet voor dus prima geregeld. Kan ook nog onbeperkt bellen ook en aansluitkosten zijn gratis. Ik zit zelf nog een half jaar vast bij T-Mobile maar zodra dit is verlopen stap ik ook hier naar over als de prijzen dan nog steeds zo goed zijn.

Marianne 8 aug 2023
Reageer
S

Miskoop, slecht, blikkerig geluid, ruis

Heel slecht, blikkerig geluid, met een ruis op de achtergrond. Hoe kan dit probleem opgelost worden? Geeft onrust en is vermoeiend. Via WhatsApp bellen dan is geluid goed. Alleen via WiFi gedaan, nog niet via buiten gezet. Niet ideaal, maar werkbaar. Is de 1e dag dat ik het abonnement heb. Internetsnelheid nog niet getest buiten. Enige voordeel is dat het goedkoop is, maar we een miskoop van 2 jaar. Wil graag annuleren, alleen het belachelijke is dat je alleen binnen 14 dagen na de aankoop kan annuleren, terwijl de opzegtermijn bij overstap 1 maand is en je er dus pas na 1 maand achter kan komen dat dit een slecht abonnement is.

Susan 3 aug 2023
R

Je stelt dat het de eerste dag is dat je het abonnement hebt. Dan zit je toch nog ruim in je 14 dagen periode? En stel je zit er net buiten, kan ik me niet voorstellen dat ze je niet willen helpen. Gewoon opzeggen als je ontevreden bent is mijn tip.

Rene 3 aug 2023
H

Goed geholpen na moeilijk begin

Het lukte me in het begin niet om de aansluiting werkend te krijgen. Je krijgt namelijk een simkaart toegestuurd maar wist helemaal niet waar die in moest want heb een apple telefoon. Na een tijdje met de klantenservice te hebben gechat, hebben ze me goed geholpen en werkte mijn abonnement goed. Sindsdien heb ik totaal geen klachten en ben ik een zeer blij klant. Waarom? Het is een stuk goedkoper als waar ik voorheen bij zat (dit was Vodafone). Dus hele goede service ondanks dat het begin lastig was, daarna heel goed.

Harm 17 jul 2023
Reageer
R

Extra kosten

Een rekening van 57 euro ontvangen, ipv de 7 euro per maand die is afgesproken.

Geen klantenservice om dit misverstand op te lossen. Echt heel vervelend.
Er is gezegd dat er smsjes zijn verstuurd om te waarschuwen, maar die heb ik niet gezien.
Deze week geen boodschappen, echt heel teleurgesteld in deze provider:(

Robert 4 jul 2023
Reageer
K

Traag

Snel de telefoon gekregen en dan begin juli lezen dat je vanaf 2 augustus kan gaan bellen. Hoe kudt is dat! Van tevoren werd beloofd dat er snel gebeld kon worden na overstap met nummerbehoud. Lekker, zo vlak voor de vakantie! Nu al spijt hiervan. En nu moet ik blijkbaar minimaal woorden gebruiken voor een review, terwijl 1 woord genoeg zou zijn: traag!

Kees 4 jul 2023
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2024.

Over 50+ mobiel

Er zijn 105 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl