Vanaf 20 december na storing niet meer kunnen bellen.
Eigenlijk ben ik gisteren niet zo goed geholpen.
Veel zelf doen na telefonisch contact en veel wachten op antwoorden via whatsapp.
Ik had gisteren eerst telefonisch contact gezocht en er werd gezegd dat ze intern zouden resetten. Na een kwartier mijn telefoon opnieuw op gestart. Geen resultaat. Ik had gevraagd of men mij wilde terug bellen. Omdat dit niet gemakkelijk was. Blijkbaar was er bij jullie volgens zeggen van de telefoniste 20 december een storing. Vanaf die dag kon en kan ik nog steeds niet bellen. Na lang appen en mijn telefoon doorspitten had ik gezegd dat men mij maar een andere simkaart doet opsturen. Mijn vrouw heeft totaal geen problemen na die storing.
Ik had gevraagd of men wilde uitleggen waarom ik nu niet meer kon bellen maar wel mobiel internet had en wel nog smsjes kan versturen. Geen antwoord op gekregen. Wel een ink naar meest gestelde vragen gekregen via whatsapp. Daar heb ik niets aan. Maar goed. Ik ben benieuwd naar die nieuwe simkaart. Ik betwijfel het of het activeren zo goed gaat als bij de vorige.
Hoe komt het eigenlijk dat ik na een interne storing bij jullie ineens een andere simkaart moet gaan installeren en behoud ik wel mijn telefoonnummer?
Ik wens jullie fijne kerstdagen.
Vriendelijke groet,
Patrick Stijfs
Goed geholpen na hacker aanval door gratis een nieuw nummer te geven. Heel erg bedankt daarvoor. Hierdoor kan mijn dochter weer bellen. Was snel en goed geregeld.
Contact over bellen vanuit Nederland naar EU . Binnen of buiten de bundel? Na enig aarzelen blijkt de minuutprijs € 0,23.
En nu maar hopen dat eea klopt
Hadden een probleem met simkaart activeren, keurig geholpen en problemen opgelost. Mijn echtgenote had mijn kaart en ik die van haar. Netjes te woord gestaan.
Na het plaatsen van de simkaart had ik na een paar dagen geen internet meer. Ik heb hierover gebeld en stap voor stap werden de instellingen van mijn mobiel aangepast waardoor ik weer internet heb. Dus m.a.w. super geholpen!
Dit review laat zien dat de laatste beleving bepalend is voor de héle beoordeling van het bedrijf. Sinds de start van het abonnement kan ik nauwelijks bellen en gebeld worden. 50+ heeft bij aanvang een snel te bereiken klantenservice en heeft alles geprobeerd, dat was heel aardig (vandaar 2 sterren), maar dan begint de service scheurtjes te vertonen: niets werkt en volgens hen ligt het dan aan jouw iphone. Daarna krijg je het traject ‘we bellen u morgen terug’ en ‘ik moet een leidinggevende vragen’ en dan niet terugbellen. Na 4 maanden was de oplossing vanuit 50+ : We ‘mochten’ het abonnement opzeggen en zelf wat anders nieuws zoeken! Voor de €15 die we al betaald hadden, mocht alleen een leidinggevende over beslissen en moesten we mailen. Dus na een veelbelovende start met probleemoplossen, een slappe afloop, waarbij 50+ geen scenario blijkt te hebben voor als ze niet kunnen leveren wat ze beloven.
Keurig te woord gestaan door Kim en netjes geholpen.
Na kontakt te hebben gehad is het probleem binnen één dag opgelost.
Het eerste kontakt met 50+ is dus prima verlopen, waarvoor dank.
Ik heb in mijn woning via het vodafone netwerk geen of slechts 1 streepje bereik waardoor mijn gesprekken die wel tot stand komen, wegvallen of haperen etc. Hierover geklaagd en gevraagd om mijn abonnement te ontbinden maar dat doet 50plus niet, ik krijg 1 maand gratis voor t ongemak....5 euro!!!!!!
Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten maar de houding van 50plus , en ze hebben de bewijzen van niet of zeer slecht bereik gezien, valt mij zwaar tegen.
In een telefoongesprek werd het probleem van de verwijdering van het netwerk, keurig en vlot opgelost. Ik miste wel een verklaring waarom plotseling mijn telefoonverbinding was verdwenen.
MIjn 50 + abonnement gaat binnenkort in en ik kan de simkaart niet vinden.
Bij 50+kriijg ik direct een mens aan de lijn en geen robot.
Ze sturen een nieuwe kaart.
Heb 1,5 jaar twee abonnementen actief voor mijn kinderen en deze zijn erg tevreden. Als ik bel m.b.t. een wijziging dan wordt dit direct geregeld en ontvang ik deskundig advies. Als je belt wordt je eigenlijk direct na het keuzemenu al geholpen. Ik ben erg tevreden over 50+Mobiel
Vriendelijk, vakkundig en vlug geholpen. Het activeren van de app lukte niet. Tijdens wachten op telefonisch contact koos ik voor terug-laten-bellen en dat duurde niet lang
Moest mijn datum dat ik overging wijzigen. Uniek dat ik met 1 telefoontje en 2 stappen al binnen 30 sec/ iemand aan de lijn had. En die was ook nog in staat de datum aan te passen binnen 1 minuut. Een service die je nog zelden ziet
Ik had gebeld met 50+ omdat ik geen 0900 nummers kon bellen stond niet aan hebben ze voor mij in hun systeem aan gezet kom het zelf niet vinden nogmaals hartelijk bedankt doet het nu prima geregeld.
vanaf 2021 klant bij 50plusmobiel , en zeer tevreden met deze bedrijf , vriendelijk
klanten service ,altijd netjes en prima geholpen ,en telefoonish, goed bereikbaar
tot nu toe ,alleen goede ervaring met 50plusmobiel .,
Snel en perfect geholpen, de eerste lijns kan alles beheren en zo heb je snel geregeld wat je hebben wilt. Dit is echte klantenservice 👍
Van een prepaid-gebeuren is mijn vrouw nu toch overgestapt naar een "klein" abonnementje bij 50+. Zij is ook geen grootse MB-verslinder maar het is altijd handig om gewoon overal en altijd communicatie te kunnen plegen.
De overstap naar 50+ wordt door ons als verstandig ervaren en de begeleiding daarbij van 50+ was ook handig en verstandig.
in spanje mijn mobil kwijt geraakt, 50+ helpdesk gebeld en sim geblokeerd
keurig geholpen door de desk medewerker, goede informatie gekregen
en op verzoek gewacht met aanvragen van een nieuwe sim kaart
gerlukkig mijn telfoon terug gevonden en is de sim kaart weer acgtief
50+ is niet alleen goedkoop maar ook hebben ze een goede services
3 x gebeld met klantenservice. Elke keer ander antwoord. Probleem na 2 dagen nog niet opgelost. Wordt nu uitgezet naar manager. Hopenlijk komt deze er voor de feestdagen nog aan toe. Kan buitenshuis niets met mijn telefoon. Oja een ding, noodgevallen.
Overstap zeer snel geregeld en een goede servicedesk met adequate werkwijze. Ook de optie nummerbehoud prima verlopen en met een abonnement voor een heel goede prijs.
Een goede service mag ook wel gezegd worden. Abonnement afgesloten maar kort daarna verscheen er een veel aantrekkelijkere kerst aanbieding. 1 belletje naar helpdesk en mijn abonnement werd omgezet. Nu een super goedkoop abonnement.
hier en daar wat bekeken.
maar ik blijf toch maar bij jully.
is toch wel voordeliger.
ik ben na 2 jaar best tevreden.
dus nu naar de volgende 2 jaar
BEDANKT
Na een melding dat mijn simkaart defect was, heb ik contact gezocht en de volgende dag al een nieuwe ontvangen. De klantenservice heeft mij prima op weg geholpen bij de plaatsing, dus helemaal top en tevreden.
Thanx hiervoor!
Bij verlengfirma problemen met zoeken klantnummer.
Dagen gemaild, met lange wachttijden tussendoor
Dus nu maar 50+ zelf gebeld.
Direct !! contact, binnen een minuutje klantnummer bekend.
Wat een service!
Dankjewel dat ik een nieuwe simkaart krijg, nadat mijn telefoon gestolen is. Nu heb ik een zorg minder. Nu kan ik gelukkig weer gebruik maken van mijn abonnement.
Ik heb het probleem dat ik geen Internet heb tijdens bellen, waardoor de navigatie stopt als ik in de auto gebeld wordt. De helpdesk medewerker gaf op geïrriteerde toon aan dat ze niet verplicht warden dat te leveren en ik maar moest afwachten.
Ik vindt het slecht dat dat bij 50+ mobiel niet werkt, bij andere providers werkt dat prima.
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 124 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.