Overgestapt naar 50+mobiel omdat ze overal goed scoren op basis van reviews en zag het ook een paar keer voorbij komen bij Vandaag Inside. Prijzen zijn uitstekend voor een sim-only abonnement en de overstap was in no-time geregeld. Een medewerker heeft me per telefoon nog goed geholpen omdat er iets niet goed ging met nummerbehoud, alles was snel opgelost, chapeau!
Goede en snel geholpen Vriendelijk personeel.Kan het nu verder zelf afhandelen.
Vandaag heeft een medewerker van 50+ Mobiel mij goed geholpen voor de overstap van een andere provider naar 50+ Mobiel.
Dikke vette duim omhoog hiervoor dus.
Nog ff en ik ben van een veel duurder abonnement af (wel afkoop nog, maar dat neem ik voor lief).
Totaal geen internet meer naar meerdere keren gebeld te hebben in alles nog steeds niet werkend grote grove fout van 50plus mobiel
Snel over stappen naar andere betere provider
Ons tweede sim only abonnement afgesloten bij 50+
Mijn vrouw is per februari 2025 aangesloten.
Keurige uitleg en hulp van Salina.
Ingang per 1 mei 2025, kon nu al geregeld worden.
Omdat ik op weg naar de wintersport door Zwitserland zou rijden, heb ik de klantenservice van 50+ mobiel gebeld om te vragen of data gebruik daar binnen de bundel valt (Zwitserland is immers geen EU land en ik had op de website wel gelezen dat data gebruik alleen binnen de EU binnen de bundel valt). Antwoord was: ja, ook in Zwitserland valt dat binnen de bundel. Nou niet dus. En dus 50 euro buiten bundel kosten aan de broek, voor 142 MB data, waarvoor ik niet eens een website of wat dan ook heb bezocht. Mailen met de klantenservice heeft geen enkele zin, ze luisteren gewoon niet. Waarschijnlijk is dit het verdienmodel, om mensen in de val van de kleine lettertjes te laten lopen. Niet aan beginnen.
Gek genoeg meerdere aanbiedingen ontvangen om te verlengen. Het juiste afgesproken contract niet in het profiel willen plaatsen. Herhaaldelijk moeten bellen, maar steeds geen goede actie van de klantenservice.
Vreemde situatie dat er meerdere acties via mail worden aangeboden.
Tijdens een vlot lopend telefonisch contact werden alle vragen deskundig en duidelijk beantwoord en werd ik voorzien van extra informatie m.b.t. aanvullende vragen van mijn kant zodat ik niet met onbeantwoorde vragen bleef zitten.
Kortom: Gesproken met een dame die deskundig en klantvriendelijk is.
Nou Mensen begin nooit met een abonnement van het bedrijf 50+. Omdat de sim kaart niet compatibel was met het type senioren telefoon. Toen hebben we afgesproken dat het nummer vrijgegeven zou worden. Dus tot nu toe ging het allemaal goed. We konden overstappen naar een andere provider. Nu begint het probleem want 50+ zegt het nummer is vrijgegeven maar de andere provider kan het nummer niet overnemen. Meerdermalen aan de lijn gehangen met 50+ ja wel hoor het is vrijgeven. Dan leg je uit dat de andere provider het nummer niet kan overnemen. Toen overeen gekomen met 50+ oke u mag een ander nummer pakken bij u nieuwe provider. Het abonnement bij 50+ zou stopgezet worden. Dan zou je denken probleem opgelost, maar nee hoor.
Omdat 50+ de afschrijving niet doet onder hun eigen naam 50+ maar onder stichting pay.nl wat het dus niet op dat ze nog steeds van je rekening afschreven. Je moet dus opzoek gaan op internet waar stichting pay.nl aangekoppeld zit. Toen kwamen we uit bij 50+.
Even tussen door er is nooit een seconde gebeld met dit nummer van 50+. Maar als je er achter komt dat er ,dus gewoon elke maand hey bedrag eraf geschreven wordt, Maar terug betalen van al die maanden nee dat doen ze niet.
Dus bezint er je begint met 50+
Is Groot drama 50+ heb abonnement met 40 gigabite was binnen 10 dagen op normaal doe ik met 20 gigabite bij andere provider tot eind van de maand kreeg dan lagere snelheid.
Nu is het geluid uit geschakeld bij rumble kijk graag naar dfacto wat ook gewoon op youtube te zien is dus niks bijzonders!
Via WiFi werkt het geluid wel maar niet via 50+ niet .
Wat een zielige actie van 50+
NEEM HIER ABSOLUUT GEEN ABONNEMENT!!!
Als je denkt om hier een abonnement te nemen doe het absoluut niet,
ik weet dat ze goedkoop zijn maar zo ben ik er ook ingetrapt.
Het abonnement wat je bij deze mensen afneemt heeft geen buiten bundel limiet
(kan je niet uitzetten) hierdoor als je MB verbruik buiten zijn bundel komt moet je
geldsommen betalen waarvan je een hartaanval krijgt. Als jij niet goed oplet loopt dit
door in de honderden euro's!!! Overigens verkopen hun een abonnement voor 8 GB per maand maar als je
buiten je bundel komt betaal je opeens 50 euro voor 6 GB?? Er zit geen logica achter ze doen er alles
aan om de klant op te naaien. Dit is wat mij overkwam
per ongeluk nog de mobiele data aan laten staan in plaats van de WiFi hierdoor ging mijn data buiten zijn plan.
Ik heb contact opgenomen met 50+ mobiel, maar die geven aan dat ik mijn abonnement moet upgraden zodat ik wel
een limiet kan instellen. Dit is natuurlijk onzin want elke andere provider waar ik ooit heb gezeten heeft
deze onzin niet en daar kan je dit aan zetten in elk plan. En de kosten die buiten mijn bundel kwamen? Die moet ik
gewoon betalen ondanks het een ongeluk is , ze hebben TOTAAL geen begrip voor je situatie en willen elke cent van
je afpakken. Ik zou ze een score van 0 geven als dit kon.
Na onderzoek bleek de fout bij mij te liggen, medewerkers hebben met veel geduld mijn "probleem" opgelost. Ik was wederom "gecrasht " op de digitale snelweg!
Had een vraagje. Waarom krijg ik geen sms contact met mijn warmtepomp leverancier. Moest server nummer controleren. Nou, dat was goed. Werkt het nog niet? Nou, zoek dan maar een andere provider.
moest wel vrij lang wachten aan de telefoon voor contact voor een vraag ,maar mijn eigenschuld ik kon ook kiezen voor een terugbel actie.
uiteindelijk kreeg toch een telefooniste aan de lijn
klantenservice is goed maar probleem is nog niet verholpen ik kan wel bellen vanuit huis maar telefoontjes ontvangen thuis blijft een groot probleem en ik krijg ook geen bericht als de bellers naar de voicemail zijn doorverbonden
Had wat problemen, maar die zijn super opgelost door de klantenservice. Mijn dank daarvoor en zal jullie zeker aanraden bij bekenden. Wachttijden vallen gelukkig ook dik mee
Ik moet meer dan €50 betalen voor 135 mb buiten bundel nog sterker €3 betalen omdat ik gebeld word door andere nummer in Turkije. Peperduur en ongelooflijk kosten.
Het leek allemaal zo aantrekkelijk. Lage abonnementsprijs voor SIM-only. Maarrrr , toen we met de 50+ Mobiel het buitenland inreden , begonnen subiet de problemen. Onbekend met het fenomeen "Buiten Bundel Kosten" hing er direct een prijskaartje van € 25,-- aan. Hiertegen geprotesteerd en hiertegen verzet aangetekend. Geen reactie. Afmelden van deze oplichtersmentaliteit kost extra abonnementsgeld. Let wel : als je iets NIET wilt moet je daarvoor betalen. Hoe absurd kun je de wereld in jouw klantvriendelijke gelijk laten geloven. PURE besodemieterdheid ! Tweede maal buitenland , zelfde probleem met boete van € 50,-- extra kosten. Geen waarschuwing vooraf ; ondanks protesten. Wij hebben het helemaal gehad met die 50+ laaienlichters. PAS OP , LAAT JE NIET NEPPEN !!! Stink d'r niet in !!!
Zeer gunstige prijzen voor een telecomprovider die tevens zo'n goede service verleend. Een kort maar krachtige review maar dit is gewoon een heel goed bedrijf die praktisch vodafone abonnementen levert voor een klein prijsje. Heb tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.
Perfect geholpen, vriendelijk en behulpzaam.
Kundige medewerkers binnen 10 minuten geregeld, alleen het wachtmuziekje zou iets zachter mogen :), maar dat is dan ook het enige minpunt..
Netjes te woord gestaan niets was teveel zeer vriendelijk personeel
Ben zeer tevreden.
Nu een jaar abonnement van jullie maar ga zeker verlengen
Raad het iedereen aan
En het belangrijkste het is betaalbaar
Kon op tenerife niet internetten , klantenservice gebeld. Zouden terugbellen. Binnen 5 minuten werd ik teruggebeld. De zeer vriendelijke mijnheer heeft mij met alle geduld geholpen, met als resultaat dat ik weer kon internetten. Hartelijk bedankt daarvoor.
Na overstap geen werkend abonnement , bleek dat de betaling niet was doorgekomen bij afsluiten van het abonnement.
Het geheel naar tevredenheid opgelost door de betaling als nog te innen , dank u
Had per ongeluk 1cijfer verkeerd in mijn nummer ingevoerd. Direct gebeld een gevraagd of het mogelijk was het goede nummer in te voeren .Na ongeveer 2 minuten wachten werd mij medegedeeld dat het gecorrigeerd was. Goede service
Top,
Vriendelijk
Geven niet de indruk dat ik dom ben omdat ik het niet begreep
Goed geholpen fijn gesprek
Kan weer door, dank je wel
Dramatisch. Doen heel erg hun best om je op aantrekkelijke voorwaarden een abonnement aan te smeren en dan, na bijna een maand niet te kunnen bellen met de SIM in kwestie, doodleuk te vertellen dat het gebruikte toestel ( Fairphone) niet wordt ondersteund....Zeg dat dan meteen!! En ook heel merkwaardig; Hollandsnieuwe-ook Vodafone netwerk- werkt gewoon wel!!
Basisabonnement relatief goedkoop. Grote kans op buiten de bundel en dat is knetterduur!
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat je met een naam als “50 plus” gebruiksvriendelijk zou zijn voor 50-plussers en deze groep juist zou helpen. In plaats daarvan verschuilen ze zich achter de kleine letters die je bij hun echt moet lezen. Doe je dit niet en kom je buiten je beperkte bundel kost je dat €50,-
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 124 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.